Spis treści Możliwości biblioteki logiczno-fizycznej

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Rozwiązywanie równań różniczkowych metodą Rungego - Kutty
Advertisements

Włodzisław Duch Katedra Informatyki Stosowanej,
Metody badania stabilności Lapunowa
w ramach prac doktorskich i magisterskich
Zadanie z dekompozycji
Formalizacja i uwiarygodnianie Iteracyjny proces syntezy modeli
Rozszerzalność systemów rozproszonych
Zakład Mechaniki Teoretycznej
Metody Numeryczne Wykład no 12.
Wykład no 9.
Elementy Modelowania Matematycznego
Stanisław KOZIEJ BADANIA NAUKOWE 2007 r
Optymalizacja własności mikrostruktury przy pomocy algorytmów genetycznych na bazie Cyfrowej Reprezentacji Materiału Autor: Daniel Musiał Promotor: dr.
Politechnika Gdańska WYDZIAŁ ELEKTRONIKI TELEKOMUNIKACJI I INFORMATYKI
Politechnika Gdańska WYDZIAŁ ELEKTRONIKI TELEKOMUNIKACJI I INFORMATYKI
Informatyka Stosowana
Wykład XII fizyka współczesna
Wykład III Fale materii Zasada nieoznaczoności Heisenberga
Życiorys mgr inż. Krystyna Dziubich Katedra Architektury Systemów Komputerowych WETI PG Urodzona: r. Wykształcenie: studia uzupełniające.
Seminarium Dyplomowe Prezentacja pracy
Seminarium Dyplomowe Prezentacja pracy
Seminarium Dyplomowe sem.10
Praca dyplomowa inżynierska
Analiza i ocena procesów wdrożeniowych systemów klasy MRP/ERP w firmie
Interaktywny serwer WWW zrealizowany na platformie mikrokontrolera
Projekt zaliczeniowy z przedmiotu "Inżynieria oprogramowania"
Metody matematyczne w Inżynierii Chemicznej
Analiza, projekt i częściowa implementacja systemu obsługi kina
Paweł Stasiak Radosław Sobieraj Michał Wronko
Zastosowanie technologii CUDA w sztucznej inteligencji
trójwymiarowy labirynt z fizyką i przeszkodami
Projekt i implementacja aplikacji wspomagającej testowanie oprogramowania, zgodne z metodologią Unified Software Development Process (RUP). Włodzimierz.
Projekt i implementacja aplikacji wspomagającej testowanie
Techniki programowania gier - Fizyka
Komputerowa analiza sieci genowych
Temat: Symulacje komputerowe lotu helikoptera w języku Java
Temat: Symulacje komputerowe lotu helikoptera w języku Java
Możliwości biblioteki logiczno-fizycznej opartej na systemie masa-sprężyna jako środowiska modelowania rzeczywistości wirtualnej. Projekt systemu Seminarium.
Przegląd zagadnień Możliwości biblioteki logiczno-fizycznej
Możliwości biblioteki logiczno-fizycznej opartej na systemie masa-sprężyna jako środowiska modelowania rzeczywistości wirtualnej. Przegląd zagadnień Seminarium.
„Implementacja modułu tworzenia siatki do komponentowej biblioteki Metody Elementów Skończonych w języku C++” Autor: Piotr Opiekun Wydział Inżynierii Metali.
Inżynieria Oprogramowania
Opiekun: dr inż. Maciej Ławryńczuk
Metody matematyczne w Inżynierii Chemicznej
Metody Lapunowa badania stabilności
Symulacje komputerowe
Symulacje komputerowe Detekcja kolizji brył sztywnych Fizyka w modelowaniu i symulacjach komputerowych Jacek Matulewski (
Modelowanie elementów świata 3D przy użyciu biblioteki Managed Directx
Mobilny system sprzedaży z wykorzystaniem sieci telefonii komórkowej
Opracowanie powłoki bazy danych MySQL
Metody numeryczne metody rozwiązywania problemów matematycznych za pomocą operacji na liczbach. Otrzymywane tą drogą wyniki są na ogół przybliżone, jednak.
Modele dyskretne – dyskretna aproksymacja modeli ciągłych lub
Dynamika.
P ROGRAMOWANIE KART ELEKTRONICZNYCH Praca magisterska Mateusz Leszner.
POLITECHNIKA CZĘSTOCHOWSKA
Dokumentacja obsługi programów Kamil Smużyński Piotr Kościński.
Całkowanie różniczkowego równania ruchu metodą Newmarka
Seminarium IITiS PAN, marzec 2004 Komputerowa analiza i integracja informacji wizyjnej o scenach 3D. Prace statutowe Zespołu Komputerowych Systemów Wizyjnych.
Wybrane zagadnienia inteligencji obliczeniowej Zakład Układów i Systemów Nieliniowych I-12 oraz Katedra Mikroelektroniki i Technik Informatycznych proponują.
Temat: Porównanie technologii php,c# oraz javascript na przykładzie webaplikacji typu społecznościowy agregator treści Autor: Wojciech Ślawski.
Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania W Bielsku-Białej Kierunek informatyka Specjalność : Systemy informatyczne Praca dyplomowa inżynierska : System.
Projekt i implementacja symulatora żaglówki z wykorzystaniem biblioteki DirectX Promotor: dr hab. prof. WWSI Grabowski Michał Dyplomant: Radosław Czebreszuk.
Kompilator eBook w technologii Java Dyplomant: Maciej Bagrowski Promotor: dr inż. Walery Susłow Politechnika Koszalińska Wydział Elektroniki i Informatyki.
Graficzny Interfejs Użytkownika
Inżynieria Oprogramowania Laboratorium
Włodzisław Duch Katedra Informatyki Stosowanej,
Symulacje komputerowe
Ogólne zasady konstruowania modeli układów mechanicznych #1/2
T-W-1 Wstęp. Modelowanie układów mechanicznych 1
Modele nieliniowe W układach mechanicznych są dwa zasadnicze powody występowania nieliniowości: 1) geometria / kinematyka; 2) nieliniowe charakterystyki.
Zapis prezentacji:

Spis treści Możliwości biblioteki logiczno-fizycznej opartej na systemie masa-sprężyna jako środowiska modelowania rzeczywistości wirtualnej. Spis treści Seminarium dyplomowe, Rudnicki Piotr Promotor: dr inż. Jacek Lebiedź © 2009-2010

Spis treści - główne rozdziały Wstęp do tematu Modele symulacji Symulacje fizyczne Podstawy teoretyczne Środowisko implementacyjne Projekt i implementacja Eksperymenty i wnioski Bibliografia Dodatek A – opis zawartości płyty CD

1. Wstęp do tematu 1.1. Fizyka w codzienności 1.2. Fizyka, a obliczenia komputerowe 1.3. Praktyczne wykorzystanie obliczeń fizycznych

2. Modele symulacji 2.1. Symulacja w grach komputerowych 2.2. Systemy cząsteczkowe 2.3. Model bryły sztywnej 2.4. Połączenia i ograniczniki 2.5. Model ciała sprężystego 2.6. Systemy masa-sprężyna 2.7. MSS jako PS 2.8. System ciśnieniowy 2.9. Dyskretyzacja przestrzeni 2.10. Dopasowanie do kształtu wzorcowego sieci 2.11. Inne metody związane z systemem masa-sprężyna

3. Symulacje fizyczne 3.1. Symulacja w grach komputerowych 3.2. Ograniczenia i uproszczenia 3.3. Stabilność symulacji 3.4. Stabilność układów w systemach MSS 3.5. Zdefiniowanie najważniejszych problemów 3.6. Cele pracy

4. Podstawy teoretyczne 4.1. Prawa Newtona 4.2. Równania różniczkowe 4.3. Metoda Eulera i jej pochodne 4.4. Metody Rungego-Kutty 4.5. Metoda Verleta 4.6. Prawo Hooka 4.7. Oscylator harmoniczny 4.8. Fizyka sprężyny w systemie masa-sprężyna

5. Środowisko implementacyjne 5.1. Środowisko pracy 5.2. Funkcje pomocnicze 5.3. Biblioteka QT i reprezentacja graficzna

6. Projekt i implementacja 6.1. Podział projektu 6.2. Klasa vect3 6.3. Biblioteka MSS 6.4. Klasa punktów materialnych 6.5. Klasa połączeń sprężystych 6.6. Klasa pól siłowych 6.7. Funkcjonalność biblioteki MSS 6.8. Funkcje pomocnicze 6.9. Klasa simObj 6.10. Aplikacja testująca QT i jej funkcjonalność 6.11. Interfejs użytkownika i reprezentacja graficzna 6.12. Przykładowe przypadki użycia

7. Eksperymenty i wnioski 7.1. Zakres i miary testowania 7.2. Test #1 – krok czasowy 7.3. Test #2 – algorytmy całkowania 7.4. Test #3 – masa punktu 7.5. Test #4 – połączenia sprężyste 7.6. Test #5 – tłumienie 7.7. Test #6 – budowa obiektów 7.8. Test #7 – ograniczenia 7.9. Wnioski

8. Bibliografia 9. Dodatek A – opis zawartości płyty CD

Pytania? Uwagi?