Polska Kuchnia – Polską Marką Edycja 2007

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Podsumowanie Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości Justyna Politańska.
Advertisements

innowacyjna wielkopolska
AGROTURYSTYKA: ELASTYCZNY I BEZPIECZNY MODEL ZATRUDNIANIA
Festiwal Smaku to cykl festynów rodzinnych organizowanych w atrakcyjnych, turystycznych miejscowościach.
Kreacja i promocja nowej marki regionu
PRZEDSIĘBIORCY NA START - V edycja konkursu Pomysł na biznes Monika Mardas PPNT Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej – Europejskiego.
Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego (ZPORR)
PYRLANDIA 2010 ul. Zgoda 14/8, Poznań; tel
BEZPIECZNA ELEKTRYCZNOŚĆ Kampania społeczna
Łódź, 18 marca 2011 r. Konferencja podsumowująca realizację projektu Kompleksowy program podnoszenia kwalifikacji zawodowych uczniów Technikum Urządzeń
Magdalena Dul Winnice jako specyficzny produkt turystyczny Polski - metody promocji   PRACA DYPLOMOWA MAGISTERSKA Promotor: Prof. nadzw. dr hab. inż.
Organizator Stowarzyszenie Gospel Al. Daszyńskiego 15a/10
Plakaty – 2007 r.. Współpraca z mediami 2006 r. – współpraca na zasadzie patronatu medialnego oraz informacje prasowe wysłane do wszystkich mediów lokalnych;
K rajowa S ieć O bszarów W iejskich na Dolnym Śląsku Paweł Czyszczoń Dyrektor Wydziału Rozwoju Obszarów Wiejskich Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego.
Zawody poszukiwane na małopolskim rynku pracy Kraków, 3 października 2008 r.
PRZEDSIĘBIORCZY NAUKOWIEC PRZEDSIĘBIORCZA KOBIETA NAUKOWIEC
5 grudzień styczeń 2010 PROJEKT MARKETINGOWY.
Prezentacja DEMO effective launching Kraków,
Trasa turystyczna.
Kampania promocyjna r.- powołanie Oficjalnego Komitetu Wspierającego Puszcza Białowieska Cudem Natury r. – oficjalne rozpoczęcie.
Celem KONKURSU jest wyłonienie i wypromowanie produktów, miejsc lub przedsięwzięć, które ze względu na swoją jakość, unikatowe walory i związki z województwem.
Projekt współfinansowany Przez Unię Europejską W ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Grzegorz Kruszyński, Sylwia Petryna Fundacja Edukacji Europejskiej.
MIĘDZYNARODOWY ROK SPÓLDZIELCZOŚCI W MAŁOPOLSCE - PROPOZYCJE Kraków
WYKORZYSTAJ POTENCJAŁ UCZELNI – ZAŁÓŻ FIRMĘ OGÓLNOPOLSKA KONFERENCJA NAUKOWA Przedsiębiorczość akademicka. Stan i możliwości rozwoju w woj. opolskim. Opole,
SIĘGNIJ PO UNIKATOWY PAKIET KORZYŚCI Nowa formuła konkursu – maksymalizacja korzyści dla laureata: Wybór laureatów przed targami – możliwość przeprowadzenia.
kampania edukacyjno-informacyjna MAŁOPOLSKA 3E konkurs na ekologiczny biznes (produkt) targi ekoofert budowanie potencjału znaku (eko)jakości MAŁOPOLSKA.
„Turystyka w zgodzie z naturą” projekt realizowany przez Stowarzyszenie Rozwoju Turystyki Wiejskiej „Słowiniec” w partnerstwie z Gminnym Ośrodkiem.
Opracowała Renata Kulik. Organizatorzy akcji: Gazeta Wyborcza wraz z portalem gazeta.pl oraz Centrum Edukacji Obywatelskiej.
Projekt finansowany z budżetu województwa Dolnośląskiego
© ABB Group February 18, 2014 | Slide 1 Akademickie Targi Pracy, Łódź, ABB IT Challenge 2013.
INSTYTUT BUDOWNICTWA WODNEGO POLSKIEJ AKADEMII NAUK BUDOWA SIECI TRANSFERU WIEDZY NT. KIERUNKÓW I MOŻLIWOŚCI ROZWOJU BADAŃ W LABORATORIUM FALOWYM ORAZ.
GMINA BEŁŻYCE I Polski Festiwal Koni Bełżyce r.
PROMES - PROMOCJA EKONOMII SPOŁECZNEJ II Ogólnopolskie Spotkania Ekonomii Społecznej Warszawa, października 2007 r. Inicjatywa Wspólnotowa EQUAL.
PODRÓŻE KULINARNE Z LEONARDO DA VINCI WYNIKI KONKURSU Finansowanie współpracy polskich zakładów gastronomicznych z partnerami z krajów Unii Europejskiej.
Pakiety partnerskie na Festiwal opolskich smaków.
Pozyskiwanie środków na promocję produktów regionalnych Bożena Pietras-Goc FUNDACJA PARTNERSTWO DLA ŚRODOWISKA.
SIDE- CLUSTER liderem ekoprzedsiębiorczości Projekt finansowany z budżetu Województwa Dolnośląskiego
PROJEKT WSPÓŁPRACY FESTIWAL SMAKU. PROJEKT NA ETAPIE PRZYGOTOWANIA : ZADANIA : 1.Analiza produktów tradycyjnych- (umowa zlecenie) 2. Cztery spotkania.
Zintegrowany System Zmniejszenia Eksploatacyjnej Energochłonności Budynków Sylwia Ledwoch Gliwice, r. III Seminarium zadania badawczego nr 3.
OFERTA DLA PARTNERA FESTIWALU 4M - MIŃSK MAZOWIECKI MIASTO MUZYKI
Piknik ekologiczny w Radiu Lublin Oferta handlowa wrzesień 2007
GESZKO Gesunde Schule Zdrowa szkoła Targi Projektowe
Jedz Smacznie i zdrowo.
C E L E Kielce r. XXIII Konferencja Szkoleniowa SDSiZ RP : SDSiZ RP K I.
AKTUALNE KIERUNKI ROZWOJU SIECI DZIEDZICTWO KULINARNE OPOLSKIE W 2014 ROKU Opole, 5 listopada 2014 r.
SYNTEZA V OGÓLNOPOLSKIEGO TYGODNIA KARIERY 2013 na podstawie RAPORTU SDSiZ RP ( ) - Anna Wierzchowska-Szymanek.
Zespół Szkół im. Konstytucji 3 Maja w Iławie
Promocja marki lokalnej Karpia Zatorskiego oraz Doliny Karpia przy wykorzystaniu funduszy z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na terenie Gminy Zator.
WSPÓŁPRACA Z MEDIAMI W ROKU SZKOLNYM 2013/2014 NAJWAŻNIEJSZE WYDARZENIA SZKOLNE.
SZKOŁA PODSTAWOWA IM. K. MAKUSZYŃSKIEGO W WIECHLICACH SZKOŁA PROMUJĄCA ZDROWIE ROK SZKOLNY 2013/2014.
I OGÓLNOPOLSKI ZJAZD SZKÓ Ł IM. RTM. WITOLDA PILECKIEGO ZABRZE, CZERWIEC 2013.
Rozwój regionów – rola biznesu Marek Kłoczko Sekretarz Generalny Warszawa, 22 maja 2009 r.
Monitoring prasy dla firmy Den Braven. 1. Budujemy Dom , miesięcznik, nakład:
Monitoring prasy dla firmy Den Braven. 1. Ładny Dom , miesięcznik, nakład:
Wybrane miasta polski Natalia Munik.
DROGOWSKAZY KARIERY STUDIA PRACA KARIERA PRZYSZŁOŚĆ.
REALIZACJA PLANU DZIAŁANIA KSOW WOJEWÓDZTWO DOLNOŚLĄSKIE stan na r.
Rodzina drogowskazem życia Olsztyn, 15 maja 2015 r.
CEL PROJEKTU Celem projektu jest zwiększenie kompetencji oraz jakości i efektywności działania 560 pracowników/czek instytucji odpowiedzialnych za kreowanie.
Strategia Promocji Marki Poznań Paweł Woźniak – Biuro Promocji Miasta.
WYDZIAŁ PREWENCJI KWP W KATOWICACH Kampania społeczna Kampania społeczna "Nie reagujesz – akceptujesz” Katowice, wrzesień 2011r.
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
PARTNERZY KRAJOWI Sieć SPLOT ( Stowarzyszenie ESWIP ( Regionalnym Centrum Wspierania Inicjatyw Pozarządowych, Wrocław.
PARTNERZY KRAJOWI Sieć SPLOT ( Stowarzyszenie ESWIP ( Regionalnym Centrum Wspierania Inicjatyw Pozarządowych, Wrocław.
Gotuj o wszystko Best use of content.
CEL PROJEKTU Celem projektu jest zwiększenie kompetencji oraz jakości i efektywności działania 560 pracowników/czek instytucji odpowiedzialnych za.
Konferencja informacyjno-szkoleniowa Zalesice 29 listopad 2017
BRANŻOWA SZKOŁA I STOPNIA
Kurs szkoleniowy w zakresie ochrony zasobów Dziedzictwa Kulturowego i Kulinarnego
Zapis prezentacji:

Polska Kuchnia – Polską Marką Edycja 2007

CEL PROJEKTU: Promocja Polskiej Kuchni jako najmocniejszej, wiarygodnej, powszechnie akceptowanej marki narodowej. Kreowanie i promocja polskiej tradycji kulinarnej. Wprowadzenie systemu identyfikacji autentycznych potraw, stanowiących kanon Polskiej Kuchni.

„Promowanie Kuchni Polskiej” IDEA PROJEKTU: „Promowanie Kuchni Polskiej”

IDEA PROJEKTU: Główną ideą Festiwali Kuchni Polskiej jest promowanie Kuchni Polskiej, jako reprezentacyjnej marki narodowej. Polska potrzebuje silnej marki narodowej, z którą mógłby być identyfikowany nasz kraj. W otaczającej nas rzeczywistości marka odgrywa kluczowe znaczenie. Silna marka narodowa promieniuje swoim oddziaływaniem na cały szereg zjawisk, jest katalizatorem wielu pozytywnych procesów. Wzrasta zainteresowanie naszym krajem, jego regionami, tradycją, produktami. Przekłada się to na większy ruch turystyczny, aktywizację naszego rolnictwa, handlu, a co za tym idzie na wzrost gospodarczy i więcej miejsc pracy.

IDEA PROJEKTU: Kuchnia Polska i Festiwal Kuchni Polskiej, promujący tą ideę, doskonale wpasowują się w pozytywny stereotyp naszego kraju funkcjonujący za granicą. Polska kojarzy się z czystymi jeziorami, górami, lasami pełnymi zwierzyny. Czystą nieskażoną żywnością, naturalnym rolnictwem. Należy wykorzystać tą szansę i wspierać naszą markę narodową – Kuchnię Polską.

SPOSÓB REALIZACJI: Organizacja regionalnych festynów kulinarnych ,w trakcie których organizowane będą konkursy kulinarne z udziałem kucharzy zawodowych. Łącznie zorganizowanych zostanie 11 edycji Festiwalu Kuchni Polskiej. Termin realizacji maj – wrzesień 2007. Prezentacje potraw i produktów Polskiej Kuchni w sieci sklepów Tesco.

KONKURS KULINARNY: W Konkursie mogą brać udział kucharze zatrudnieni w Polsce w dowolnych zakładach gastronomicznych oraz amatorzy nie związani profesjonalnie z gastronomią. W konkursie uczestniczą ekipy 2 – 3 osobowe.

KONKURS KULINARNY: Eliminacje regionalne w 10 miastach. Finał we Wrocławiu. Można zdobyć nagrody pieniężne i rzeczowe oraz tytuł: „Mistrz Polskiej Kuchni”

EDYCJA 2007: 1. Warszawa – 22.04.2007, kuchnia mazowiecka 2. Zakopane – 05.05.2007, kuchnia podhalańska 3. Cieszyn – 09.06.2007, kuchnia śląska 4. Rawicz – 17.06.2007, kuchnia wielkopolska 5. Gdańsk – 29.06.2007, kuchnia kaszubska 6. Kazimierz nad Wisłą – 08.07.2007 , kuchnia galicyjska, 7. Mrągowo – 22.07.2007, kuchnia kresowa 8. Kiermusy – 12.08.2007, kuchnia podlaska 9. Wrocław – 08.09.2007 , kuchnia dolnośląska 10. Kraków – 15.09.2007, kuchnia małopolska

PARTNERZY PROJEKTU: Organizacje i stowarzyszenia kucharzy zawodowych Organizacje i stowarzyszenia hotelarzy Urzędy Marszałkowskie Regionalne Organizacje Turystyczne Fundacja Promocji Polskiej Żywności Organizacje i stowarzyszenia konsumentów Izba Produktu Regionalnego i Lokalnego

PRZEWIDYWANE EFEKTY: Wzrost popularności autentycznej Polskiej Kuchni w menu restauracji i gospodarstw domowych. Zwiększenie popytu i podaży artykułów spożywczych, wykorzystywanych w przyrządzaniu potraw Kuchni Polskiej. Identyfikacja sklepów Tesco jako ważnego sprzedawcy produktów wykorzystywanych w Kuchni Polskiej.

Zakłady Przemysłu Mięsnego Henryk Kania PROGRAM PARTNERSKI: Partner Strategiczny TESCO Mecenas Polskiej Kuchni Zakłady Przemysłu Mięsnego Henryk Kania Mecenas Polskiej Kuchni Kompania Piwowarska Mecenas Polskiej Kuchni Kamis Mecenas Polskiej Kuchni Maspex Mecenas Polskiej Kuchni Mlekovita Sponsor Runo Leśne Sponsor Kupiec Sponsor Pan Karp Sponsor Hortex Sponsor Winiary Sponsor Polskie Młyny Sponsor Zakłady Tłuszczowe Kruszwica Sponsor AGD sponsor Gerlach sponsor Porcelana Sponsor Stalgast sponsor sponsor

MEDIA PLAN: Media TESCO Gazetka Tesco Logotyp przy informacji o terminach i miejscach edycji Festiwalu Termin: 04.- 11.2007 b) Strona internetowa Tesco Logotyp przy informacji o terminach i miejscach edycji Mistrzostw. Termin: 04.- 11.2007

MEDIA PLAN: 2. Portale internetowe poświęcone profesjonalnej gastronomii: a) www.papaja.pl, b) www.gastrona.pl Prezentacja sponsorów : tekst + logotyp , relacje z edycji. Termin: 04.- 11. 2007

MEDIA PLAN: 3. Czasopisma branżowe : a) Menu, b) Poradnik Restauratora, c) Poradnik Handlowca Prezentacja sponsorów : tekst + logotyp , relacje z edycji Termin: 04.- 11. 2007

MEDIA PLAN: 4. Gazety Polskapresse i inne : Gazeta Wrocławska Dziennik Zachodni Głos Wielkopolski Dziennik Bałtycki Gazeta Krakowska Gazeta Wyborcza ( dodatek Warszawa) Dziennik Wschodni, Gazeta Olsztyńska Dziennik Poranny Prezentacja sponsorów : tekst + logotyp , relacje z edycji. Termin: 04. – 11. 2007

MEDIA PLAN: 5. Miesięcznik „Kuchnia” i czasopismo „Poradnik Domowy” Prezentacja sponsorów : tekst + logotyp , relacje z edycji. Termin: 04. – 11. 2007

MEDIA PLAN: 6. Polskie Radio, rozgłośnie regionalne: Wrocław Poznań Olsztyn Gdańsk Białystok Katowice Lublin Kraków Radio dla Ciebie – Waszawa Spoty reklamowe, konkursy dla słuchaczy, relacje. Termin: 04 – 11.2007

Realizatorzy projektu: Agencja marketingowa Sudety IT – Status Agencja marketingowa Demo wybrane hotele i restauracje

ORGANIZATOR: WSPÓŁPRACA: Agencja Marketingowa Sudety IT – Status Agencja Reklamowa DEMO WSPÓŁPRACA: Polska Organizacja Turystyczna Polska Izba Produktu Lokalnego i Regionalnego Ogólnopolskie Stowarzyszenie Kucharzy i Cukierników Stowarzyszenie Szefów Kuchni i Cukierni Klub Szefów Kuchni Patronat medialny : Polskie Radio

Festiwal Kuchni Polskiej powinien być bliski wszystkim, którzy są zwolennikami dobrej i zdrowej Kuchni Polskiej. Dziękujemy za uwagę: „Sudety IT Status” 58-580 Szklarska Poręba, ul.Turystyczna 26 e-mail : biuro@dobrysmak.pl tel. 075 717 29 39 fax. 075 717 28 38