Projekt mSZOP Platforma eCommerce w mBanku opracował: Arkadiusz Malicki.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2012.
Advertisements

Wybrane Punkty wsparcia dla organizacji pozarządowych.
Prezentacja firmy Remigiusz Siudziński Warszawa,
Skrzynka dobroci Internetowe Pośrednictwo Wolontariatu Stowarzyszenie Centrum Wolontariatu w Warszawie.
Warszawa, dnia 19 maja 2004 roku
system bezpośredniej płatności (pay-by-link) w mBanku
„Witajcie na świecie” Oferta 2007 Prezentacja Gazety Wyborczej.
Oferta reklamowa dla serwisu:
Rdzenne rozszerzenia Joomla!
Możliwości reklamowe widoczne dla wszystkich użytkowników.
Największy Polski Portal Pracy
Kielce na rynku od 2001 r.. Minisaloniki Prasowe - wyspecjalizowane punkty sprzedaży prasy i produktów FMCG Powierzchnia: 6 – 18 m2 Saloniki Prasowe.
Wiktor Cegła Dawid vs Goliat – czym wygrywają sklepy internetowe?
Platformy na żądanie (ASP) element wdrożenia rozwiązania e-learning
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Czerwiec 2010.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2010.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów Czerwiec 2010.
MOJA KOMÓRKA JEST SPOŁECZNA Czyli o Facebooku i nie tylko...
Sklepy internetowe. Tracking w sklepie internetowym O trackingu Jak śledzić? Gdzie śledzić? –Strona główna –Strona kategorii –Strona produktu –Koszyk.
Sklepy internetowe. Aukcje internetowe Tylko dla małych sklepów? Zwiększanie obrotów sklepu przez aukcje.
* 07/16/96 Sklepy internetowe *.
MBank Euro
IKEA w Polsce.
Wakacyjna oferta promocyjna
Seminarium Bank w komórce Warszawa 16 lipca 2002.
Koncepcja mBanku Naszym marzeniem było stworzenie oferty zmieniającej całkowicie standardy w ofercie dla klientów indywidualnych. Ludzi, którzy nie chcą.
SPECJALNY PAKIET PROMOCYJNY W SERWISIE SENIOR.PL.
Technologia czy model biznesowy ?
Kampania wizerunkowa mBanku
Historia rozwoju produktów i usług
Internetowa platforma Petra Consulting Sylwia Petryna Szczawno Zdrój.
INTERNET JAKO OCEAN INFORMACJI
Sklep internetowy z dużymi możliwościami
Dlaczego banki podążają za rewolucją technologiczną? Janusz Mieloszyk, mBank Rewolucja w finansach, 29 maja 2012 r.
1. Wstęp Norbsoft Sp. z o.o. od 2003 roku tworzy oprogramowanie dla urządzeń przenośnych, w szczególności telefonów komórkowych, specjalizując się w aplikacjach.
PREZENTACJA PLATFORMY
Oferta Wielkanocna Obowiązuje do 30 kwietnia 2010.
Styl.fm Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
Opis serwisu: Statystyki:
Oferta współpracy zamieszczania bezpłatnych ogłoszeń
Działamy na rynku od początku 2003 roku.
Serwis Samorządowy PAP SA
Największy serwis ogłoszeniowy w Polsce!.
Oferta Geo. Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej: z Klientem rozliczamy się na podstawie efektów kampanii, czyli liczby kliknięć,
System informacji logistycznej Sieć Dystrybucji Elektrotechnicznej.
PROMUJ SIĘ U NAS MĄDRZY RODZICE.
Zmiany w ofercie Szkolnych Kas Oszczędności
PONAD 100 MLN ODSŁON.
RTB network iSing w ofercie Adexon Największy w Polsce serwis karaoke.
Kampania promocyjna Ekonomia Społeczna - Ekonomia Sukcesu GŁÓWNYM CELEM PROJEKTU JEST PROMOCJA EKONOMII SPOŁECZNEJ I ZATRUDNIENIA W SEKTORZE EKONOMII.
Serdecznie zapraszamy
EDUKACJA W INTERNECIE JAK MŁODZIEŻ KORZYSTA Z INTERNETU?
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacjaOdtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +
BRIEF Kampanii reklamowej Dla firmy „Skyfall” MARCIN MACKIEWICZ
System międzybibliotecznych wypożyczeń elektronicznych Academica i jego rola w bibliotekach publicznych Academica System międzybibliotecznych wypożyczeń.
Prezentacja firmy. Nasza misja: Oferowanie innowacyjnych rozwiązań internetowych. Done to prężnie rozwijająca się firma oferująca usługi z zakresu innowacyjnych.
Dr Małgorzata Ganczar. Przedsiębiorstwo elektroniczne Przedsiębiorstwo, które specjalizuje się w dokonywaniu transakcji kupna/sprzedaży produktów poprzez.
Więcej z emisji reklam internetowych
INŻYNIERIA INTERNETU Krzysztof Bzowski.
Strategia komunikacji Cel główny: Wzmocnienie pozycji konkurencyjnej Polski na międzynarodowym rynku usług turystycznych Cel komunikacyjny: budowa szerokiego.
Produkt SMART PEOPLE w oparciu rekomendowane scenariusze użycia
Sklep internetowy z dużymi możliwościami
Innowacja w planowaniu mediów
Więcej z emisji reklam internetowych
Strategia Promocyjna sieci ELEKTRO-RTV-AGD analiza gazetek promocyjnych q1-q vs q1-q Warszawa, lipiec 2016.
Reklama pakietowa w Ogólnopolskim Systemie Informacji Gospodarczej TAI
Ovid LinkSolver.
Zapis prezentacji:

Projekt mSZOP Platforma eCommerce w mBanku opracował: Arkadiusz Malicki

Czym jest mSZOP? To pasaż internetowy: skupiający ofertę tysięcy produktów, w ponad 20 kategoriach Wyszukiwarka dająca dostęp do pełnej oferty Sklepów

W jaki sposób pomagamy zwiększyć obroty Sklepów w mSZOPie? Sklepy mają możliwość emisji kampanii banerowych w serwisach mBanku (mSZOP, mBank jest kobietą, Delfinarium, CAFE, SFI) – łącznie 35 tys odsłon dziennie

W jaki sposób mBank pomaga zwiększyć obroty Sklepów w mSZOPie? Zamieszczenie oferty tygodnia na stronie logowania do serwisu transakcyjnego – odsłon dziennie

Publikacja newsa na stronie głównej mBanku – 100 tys odsłon dziennie lub Aktualnościach – odsłon dziennie W jaki sposób mBank pomaga zwiększyć obroty Sklepów w mSZOPie?