Etapy naszego życia.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli
Advertisements

30 marca SPOSÓB NA KARIERĘ W PRZEDSIĘBIORSTWIE Dariusz Szpakowski Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska w Ozorkowie Nauczycielem wszystkiego jest.
Wykonał : Jakub Świątkowski
Natalia Bocheńska Klasa II B. Rok 2005/2006
Realizacja projektu w szkołach w roku szkolnym 2010/2011 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Agata Kowalska 1013 nr indeksu:
1.
Trochę o historii, tradycji i ludziach Norwida
TECHNIKUM HANDLOWE ZAPRASZAMY.
Edukacja daltońska w naszym przedszkolu.
INTERdyscyplinarny program nauczania BLOKowego przedmiotów matematyczno-przyrodniczych i informatyki w gimnazjum Biologia, Chemia, Fizyka, Geografia, Informatyka.
co po gimnazjum ? Wybierz swoją przyszłość Przygotowała:
Szkoła Podstawowa nr 1 w Sobótce
Janusz Korczak – człowiek o gorącym sercu
JESTEŚMY SZKOŁĄ PODSTAWOWĄ i PRZEDSZKOLEM Z POLSKIM JĘZYKIEM NAUCZANIA
Chojnice 2009 rok. Wiedza pozwala dobrze wybra ć !
ABSOLWENCI Zerówka 2006/2007 A TAK TO SIĘ ZACZĘŁO.
Na czym polega projekt Młodzi Przedsiębiorczy? Jego celem jest wyposażenie młodych osób w wiedzę i umiejętności niezbędne do założenia i prowadzenia.
Wywiad Pytały: Katarzyna Załupska, Julia Kowalska i Weronika Błażejewska. Wywiadu udzieliła: Mirosława Salamon.
Rok z Kodeksem 2.0 – plusy i minusy
Adrianna Romaniec prezentacja końcowa Grupa 1015
SYSTEM EDUKACJI W POLSCE
MODU Ł Kszta ł cenie ponadgimnazjalne – systemy rekrutacyjne Klasa I.
Ocenianie kształtujące w Miejskiej Szkole Podstawowej im
PROJEKT BADAWCZY DYDAKTYKA LITERATURY I JĘZYKA POLSKIEGO W GIMNAZJUM W ŚWIETLE NOWEJ PODSTAWY PROGRAMOWEJ BADANIA ILOŚCIOWE Dr Grzegorz Adamczyk Katolicki.
Nastolatek w rodzinie i szkole - między katastrofą a sukcesem
Idea oceniania kształtującego
JESTEŚMY SZKOŁĄ PODSTAWOWĄ I PRZEDSZKOLEM Z POLSKIM JĘZYKIEM NAUCZANIA
Od Informatyki do Biznesu
NASZA SZKOŁA W PROJEKCIE „MŁODZI-KREATYWNI”
OCENIANIE KSZTAŁTUJĄCE OK
ILE MAMY WZROSTU??? JAKIEGO KOLORU MAMY OCZY.
 Zajęcia są prowadzone od powstania Naszej placówki. Jest to wspaniała propozycja dla dzieci, które jeszcze nie rozpoczęły swojej przygody z przedszkolem,
Wyniki diagnoz w klasach pierwszych i drugich Wrzesień 2014.
Izabela Gacia Grupa : KrDzTo1012a Nr indeksu :
GMINAZJUM NR I IM. SZARYCH SZEREGÓW W NAMYSŁOWIE GR.II- 12 UCZNIÓW PROWADZĄCY IZABELA HELIŃSKA – PEDAGOG SZKOLNY/ DORADCA ZAWODOWY.
Co może zrobić szkoła, a co powinni zrobić wcześniej rodzice ?
Patrycja Widełka KrDZTo1011
Samorząd Uczniowski.
Czy to się da policzyć ? Statystyka także jest dla smyka
FILOZOFIA DLA STARSZYCH
Podstawy zarządzania projektami Karta projektu
Prezentacja Mateusz Dudek. Ćwiczenie 1 „Życiorys” :56 ZYCIORYS ZYCIORYS Nazywam się Mateusz Dudek. Urodziłem w Krakowie dnia 14 stycznia.
PLAN PREZENTACJI Ćwiczenie 1 - Życiorys Ćwiczenie 2 – Reakcje chemiczne Ćwiczenie 3 – Lista grupy Ćwiczenie 4 – Lista płac.
Rozwiązujemy test sprawdzający nasze zdobyte umiejętności i wiedzę.
Kodeks 2.0 klasy 5 Rok szkolny 2013/2014.
KSZTAŁCIMY NA 5 GWIAZDEK
Jak chronić swoje dane osobowe w Internecie?
Etapy rozwoju mowy. Urodziłam się 1984 r. W Gdańsku w rodzinie słyszącej. W tym czasie nie badano słuchu noworodkom, tak jak to się robi obecnie.
Przedszkole Niepubliczne TEMPOO Koncepcja pracy. SPOŁECZEŃSTWO Pracujemy zespołowo, bo w grupie raźniej!
Cele i zadania doradztwa zawodowego na poszczególnych etapach edukacyjnych. mgr Monika Weryńska Doradca zawodowy.
REKOLEKCJE PLESZEW LUTY DZIEŃ I Marzenia kobiecego serca Pierwsze spotkanie. Pierwsza wymiana imion. Pierwsze badawcze spojrzenie. Na tych rekolekcjach.
WYCHOWANIE PRZEZ CZYTANIE
PRACA SOCJALNA ZAWÓD Z PRZYSZŁOŚCIĄ !. ...absolwent kierunku praca socjalna (wszystkie specjalności) jest wykwalifikowanym pracownikiem socjalnym z.
„Koło Młodych Odkrywców”
Ż EBY CHCIAŁO SIĘ …. Opr. mgr K. Nagórzańska. D LACZEGO OSIĄGAMY SŁABE WYNIKI W NAUCE ? Ponieważ: nasza motywacja ( „motyw” do podjęcia „akcji”) jest.
Ś wiatowy Dzie ń Drzewa 10 października obchodziliśmy Światowy Dzień Drzewa z tej okazji wesoło się bawiliśmy i zdobywaliśmy nową wiedzę nt. drzew. Uświadomiliśmy.
Dlaczego warto uczyć się języka niemieckiego?. Znajomość języków. Świat, który nas otacza ciągle się zmienia i stawia coraz wyższe wymagania. Teraz nie.
WYBIERAMY SZKOŁĘ PONADGIMNAZJALNĄ INFORMACJE DLA TRECIOKLASISTÓW I NIE TYLKO……… /2017.
Łamigłówki matematycznej główki Miejskie Przedszkole nr 17 w Rudzie Śląskiej.
Czy warto uczyć się języków obcych?. Wprowadzenie. Bardzo wielu uczniom nauka kojarzy się z przymusem oraz koniecznością. W ten sposób traktują oni również.
Zanim wybierzesz szkołę ponadgimnazjalną. Liceum: Liceum ogólnokształcące da ogólną wiedzę lepiej przygotuje do matury i dalszego kształcenia Umożliwi.
AUTOR :KAROLINA PIWCZYK MOJE UCZESTNICTWO W PROJEKCIE UNIJNYM,, ZROBIMY TO SAMI’’
KLASA MATEMATYCZNO- -INŻYNIERSKA.
KRONIKA SKO rok szkolny 2016/2017.
Ocenianie kształtujące , jest to ocenianie , które polega na pozyskiwaniu przez nauczyciela i ucznia w trakcie nauczania potrzebnych informacji. Pozwalają.
JAK DZIEŃ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI WPŁYNĄŁ NA MOJE DECYZJE ZAWODOWE?
WYNIKI DIAGNOZY WSTĘPNEJ W KLASACH PIERWSZYCH - WRZESIEŃ 2017
Spotkanie z rodzicami uczniów klas gimnazjalnych
Z UMIEJĘTNOŚCI JĘZYKOWYCH PO PRAKTYKACH ZAGRANICZNYCH W LIPSKU
Zapis prezentacji:

Etapy naszego życia

Rysunek 1. Kiedy jesteśmy mali rodzice dbają o nas, planują naszą przyszłość, pomagają nam stawiać pierwsze kroki i wymawiać nasze pierwsze słowa.

Rysunek 2. Nasze pierwsze wielkie przeżycie Rysunek 2. Nasze pierwsze wielkie przeżycie... idziemy do przedszkola, zaczynamy budować naszą przyszłość, poznajemy namiastkę samodzielności, nasze pierwsze przyjaźnie i miłości.

Rysunek 3. Idziemy do szkoły, zaczynamy się uczyć nowych rzeczy: ile to 2+5, jak napisać słowo „rzeka”, dostajemy nasze pierwsze oceny i od teraz wpływamy na naszą przyszłość...

Rysunek 4. Gimnazjum- tu już nie ma żartów nowe przedmioty, takie jak chemia czy fizyka, kolejne znajomości, przyjaźnie, 1 i 5. Na koniec 3. klasy piszemy test sprawdzający naszą wiedzę i umiejętności posługiwania się wiedzą – wynik wpływa na to, do jakiej szkoły średniej się dostaniemy.

Rysunek 5. Liceum, technikum i zawodówka to kolejny etap w naszym życiu. Coraz bliżej studia lub praca, osiemnastka i stajemy się już pełnoletni. Rodzice mają już mniejszy wpływ na nasze życie i od tej pory stajemy się samodzielni.

Rysunek 6. Studia- niektórzy idą na nie, a niektórzy nie Rysunek 6. Studia- niektórzy idą na nie, a niektórzy nie. Powinniśmy dbać o naszą przyszłość i o to, gdzie będziemy pracować.

Rysunek 7. Praca- tu już jesteśmy samodzielni, zaczynamy zarabiać i uczyć się zarządzać naszymi pieniędzmi. Teraz już musimy sami dbać o nas i naszą rodzinę.