CYFROWA MOC TELEWIZJI RZESZÓW marzec 2014. Reklama w TVP Rzeszów to maksymalny zysk.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
TVP GORZÓW WIELKOPOLSKI PARTNER W BIZNESIE
Advertisements

„Dopuszczamy się bowiem wszyscy wielu uchybień
Social Media Monitoring dla biznesu - zastosowanie oraz wykorzystanie przy pozyskiwaniu klientów czyli jak dzięki monitoringowi Internetu można zmienić.
Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie Równość szans kobiet i mężczyzn na zachodniopomorskim rynku pracy Szczecin, 28 września 2010 r.
Rynek MNO/MVNO w Polsce
Narciarski weekend pogoda dla narciarzy i snowboardzistów oferta dla sponsora.
OFERTA HANDLOWA TVP KIELCE
OFERTA HANDLOWA TVP KIELCE
OFERTA HANDLOWA REKLAMA NA OGÓLNOPOLSKIEJ TV REGIONALNEJ TVP KIELCE
Wniosek o kredyt technologiczny
W kierunku podnoszenia kwalifikacji zawodowych – konferencja podsumowująca kampanię Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
Konferencja „W trosce o rodzinę” r.
Copyright 2006 Zentropy Partners Jak zaplanować kampanię z wykorzystaniem wyników badania Megapanel PBI/Gemius? Warszawa, r.
OFERTA HANDLOWA TVP KIELCE
Babyboom.pl Prezentacja serwisu
Oferta Rzeszów, 16 czerwca 2011 Cudze chwalicie ….
Z nami dotrzesz do milionów 1 Wspólna akcja edukacyjno-promocyjna prowadzona przez: Śląskie Centrum Chorób Serca Wojewódzkiego Konsultanta w dziedzinie.
Wyłączenie sygnału analogowego telewizji w województwie lubuskim. Kampania informacyjna i przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu. 27 sierpnia 2012r.
Palcelizac.pl. >> O serwisie © 2012 Goldbach Audience3 /Pomysł na stworzenie palcelizac.pl zrodził się w lipcu 2003 roku /Jedna z najlepiej rozpoznawanych.
STATUS POSTĘPOWANIA RESTRUKTURYZACYJNEGO SP ZOZ.
Projekt „Moja firma w mojej gminie”
Podmiot realizujący projekt Sekretariat Krajowej Rady BRD Czas trwania kampanii 21 marca - 6 maja 2010 Kampania społeczna.
Powrót Hibernatusa Reklamy Świat mediów W izolacji od 2000 roku...
W pogoni za konsumentem. Jedno wyzwanie, dwie perspektywy:
NAZIEMNA TELEWIZJA CYFROWA W TWOIM DOMU
źródło: Telemetria NAM
TVP GORZÓW WIELKOPOLSKI PARTNER W BIZNESIE
Oferta reklamowa STATYSTYKI ODWIEDZIN dane za czerwiec 2014 r. wg gemius Traffic STRONA GŁÓWNA: Użytkownicy 14,198.
Badania oglądalności telewizji
Założenia Oferty Handlowej TVP POZNAŃ na Płynne wejście w nowy rok Oferta na 2015 obowiązuje od 1 LUTEGO 2015 Styczeń w całości jest sprzedawany.
Lider znów przejmuje inicjatywę Easy Wring & Clean Kampania 2015.
Statystyki wyjazdów OSP Chęciny Na podstawie: SWD ST Źródło własne.
Cyfrowa Moc TVP Rzeszów LISTOPAD Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz.
CYFROWA MOC TELEWIZJI RZESZÓW W lutym nawet Zimowe Igrzyska Olimpijskie w Soczi i wydarzenia na Ukrainie nie odebrały widzów TVP Rzeszów.
CYFROWA MOC TELEWIZJI RZESZÓW majówka 2014.
CYFROWA MOC TELEWIZJI RZESZÓW maj Reklama w TVP Rzeszów to maksymalny zysk.
Cyfrowa Moc TVP Rzeszów STYCZEŃ Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz.
Cyfrowa Moc TVP Rzeszów CAŁY 2014 rok. Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz.
Więcej z emisji reklam internetowych
CYFROWA MOC TELEWIZJI RZESZÓW kwiecień Średnia udziałów SHR% TVP Rzeszów od 01 do 30 kwietnia 2014 roku Pasmo 18:30 – 19:00 Źródło: Nielsen Audience.
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
■ Podstawowe informacje ■ Badanie prowadzone jest od 1996 roku, ■ Realizowane przez firmę AGB Nielsen Media Research sp. z o.o., ■ Najważniejsi klienci:
Monitoring wyborczy telewizyjnych programów publicystycznych Wybory parlamentarne 2015.
CYFROWA MOC STYCZEŃ Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz widowni.
CYFROWA MOC GRUDZIEŃ Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz widowni.
CYFROWA MOC 2015 rok. Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz widowni telewizyjnej.
UMOWY MIĘDZYNARODOWE A WSPÓŁPRACA GOSPODARCZA – W PRAKTYCE 10 marca 2016 Warszawa.
1 Kampania edukacyjna „Moje konsumenckie ABC KUPUJESZ TO?” Prezentacja założeń Agnieszka Zawartko 2 marca 2006.
T YTUŁ Media publiczne w Europie finansowanie i wyniki oglądalności Grudzień 2014.
STĄD DO JAKOŚCI Wielkopolskie Stowarzyszenie Badań nad Jakością Centrum Badań i Monitorowania Jakości w Poznaniu.
Mój region w Europie Wsparcie dla nowoczesnych form świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach Działania 4.3. RPO WK-P Rozwój komercyjnych e-usług.
ZAŁOŻENIA PORTALU. teleKROWA.pl to portal, którego celem jest ułatwienie konsumentom znalezienia optymalnej oferty związanej z:  telefonami komórkowymi,
OFERTA HANDLOWA. ZASIĘG KAMPANI Zasięg terytorialny:  regionalny – zasięg województwa mazowieckiego w naziemnej telewizji cyfrowej oraz radio RDC w 6.
CYFROWA MOC LUTY Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz widowni telewizyjnej.
Analiza premierowych audycji adresowanych dla mniejszości ukraińskiej nadawanych w programach mediów publicznych w okresie 23 maja – 6 czerwca 2016r.
Więcej z emisji reklam internetowych
OFERTA HANDLOWA TVP Stream.
OFERTA HANDLOWA TVP Stream.
OFERTA HANDLOWA TVP Stream.
Badanie rynku mediów Wskaźniki
OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO z dnia 25 marca 2015 roku
Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy
Stowarzyszenie Towarzystwo Rozwoju Gminy Płużnica
Wykład: Instrumenty adresowane dla szczególnych grup bezrobotnych
CYFROWA MOC MARZEC 2016.
Uniwersytety Trzeciego Wieku w Polsce marzec 2017
PARKIET RARR UL.SZOPENA 51 RZESZÓW
Oferta sponsorska TVP3 Warszawa
ŚWIATOWY DZIEŃ ZESPOŁU DOWNA
II Informacja półroczna Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich
Zapis prezentacji:

CYFROWA MOC TELEWIZJI RZESZÓW marzec 2014

Reklama w TVP Rzeszów to maksymalny zysk

Pasmo 18: :00 Ilość widzów Udziały TVP Rzeszów w rynku telewizyjnym AMR w dniu 22 marca Źródło: Nielsen Audience Measurement

Pasmo 18: :00 Udziały % Udziały TVP Rzeszów w rynku telewizyjnym SHR% w dniu 22 marca Źródło: Nielsen Audience Measurement

Pasmo 18:30 – 19:00 Udziały % Średnia miesięczna udziałów SHR% TVP Rzeszów od marca Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udziały % Udziały TVP Rzeszów w rynku telewizyjnym SHR% w dniu 8 marca Dzień kobiet w TVP Rzeszów – pasmo 22:00-22:30 Źródło: Nielsen Audience Measurement

TVP Rzeszów obejmuje swoim zasięgiem całe województwo Dzięki zasięgowi i oglądalności Telewizja Rzeszów jest doskonałym partnerem dla przedsiębiorców i samorządowców