Debata Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym?
Metody debatowania i dyskusji
` Dyskusja plenarna Dyskusja panelowa Debata "za i przeciw" Debata oksfordzka Akwarium Dyskusja nieformalna Dyskusja sokratejska Dyskusja z zaproszonym gościem Dyskusja punktowana Kilka osób siedzi w kręgu i prowadzi dyskusję na wybrany temat. Pozostałe osoby siedzą wokół nich i są obserwatorami. Ich obowiązkiem jest analizowanie przebiegu dyskusji pod kątem doboru i skuteczności argumentacji, respektowania zasad regulaminowych, zachowań oraz ogólnego przebiegu dyskusji. Później sytuację odwracamy. Dotychczasowi obserwatorzy przejmują dyskusję, dyskutujący zaś odgrywają rolę obserwatorów.
Konstytucja RP Art Władza zwierzchnia w Rzeczpospolitej Polskiej należy do Narodu
ANKIETA W naszej ankiecie udział wzięło 115 uczniów. 67 uczniów ze Szkoły Podstawowej i 48 uczniów z Gimnazjum. 48 uczniów z Gimnazjum.
Czy w przyszłości będziesz brał udział w wyborach? 1. Czy w przyszłości będziesz brał udział w wyborach? Czy uważasz udział w wyborach za swoje prawo i obowiązek? 2. Czy uważasz udział w wyborach za swoje prawo i obowiązek?
Czy w przyszłości będziesz brał udział w wyborach? GimnazjumSzkoła Podstawowa
Czy uważasz udział w wyborach za swoje prawo i obowiązek? GimnazjumSzkoła Podstawowa
Najnowszy sondaż TNS dotyczący udziału Polaków w wyborach arlamentarnych w 2014r.
kilka tysięcy lat p. n. e VI w. p. n. e. 2014r. XVI w. II w. XIX w. XVIII w. Egipt – władza despotyczna Polska - demokracja Demokracja szlachecka Demokracja w Grecji Rzym - republika Stany Zjednoczone -demokracja Francja - Republika Demokracja – władza ludu Republika – władzę sprawują wybrani przez obywateli politycy Absolutyzm – władca ma nieograniczoną władzę Źródła: Google Grafika, Wikipedia, obiekty clipart
Debata Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym?