Społeczności.pl Prezentacja sieci oraz serwisów..

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2012.
Advertisements

źródło: Megapanel PBI/Gemius, maj 2010 Wybrane serwisy internetowe Grupy INFOR Dziennik.pl Dynamicznie rozwijający się serwis informacyjny skierowany.
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl PRoto.pl jest polskim portalem specjalistycznym poświęconym tematyce public relations, promocji oraz.
Charakterystyka i potencjał reklamowy serwisów
HOT & SPORTS! Specjalny pakiet Tylko na Eurosport.pl.
EURO 2012 w serwisie Media2.pl. jeden z czołowych i najczęściej odwiedzanych serwisów branżowych w Polsce udostępniający najświeższe informacje z rynku.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Czerwiec 2010.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2010.
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów Czerwiec 2010.
Wysyłka obrandowanych prezentów walentynkowych do ukochanych osób na Fotka.pl. Tysiące graficznych obrazków widocznych na profilach użytkowników. Timing:
Wakacyjna oferta promocyjna
Jak dzięki mediamikser.pl być bliżej ludzi tworzących rynek mediów i reklamy?
SPECJALNY PAKIET PROMOCYJNY W SERWISIE SENIOR.PL.
Informacja w nauce, społeczeństwie, gospodarce Serwisy informacyjne w Internecie – rynek mediów, technologii, wyszukiwania.
Prezentacja serwisu Sport24.pl. Kim jesteśmy? Jesteśmy pierwszym w Polsce serwisem społecznościowym o tematyce sportowej Jesteśmy serwisem społecznościowo.
prezentacja sieci reklamowej w grach PlayAds oferta dla reklamodawców
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Kanał tematyczny w sieci reklamowej Kanał Education & School pozwala dotrzeć do najbystrzejszych internautów w Polsce:
Papilot.pl Prezentacja serwisu
Sieć reklamowa Premium docierająca do KOBIET
Styl.fm Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
Prezentacja miast i form promocji. Spis treści Prezentacja miast: – Sopot – Wrocław – Kraków – Zakopane – Warszawa Formy promocji: – Formy Standardowe.
Nowa firma, doświadczeni ludzie
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl Portal PRoto.pl: użytkownicy: UU/mc: liczba odsłon: PV/mc: % czytelników odwiedza portal.
Pracuj.pl + Profeo.pl Prezentacja serwisu. O serwisie © 2012 Goldbach Audience2 Jeden z czołowych polskich portali pracy: –Ponad 70% polskich internautów.
Twoje miejsce w internecie
FTB.pl Portal społeczności klubowej – prezentacja serwisu.
Copyright 2006 Zentropy Partners Jak zaplanować kampanię z wykorzystaniem wyników badania Megapanel PBI/Gemius? Warszawa, r.
Prezentacja – Reklama w Grupie Styl.fm.
Interactive Marketing Partner marketing
Serwis internetowy tygodnika Polityka
Gry-online.pl. Gry-Online - Internetowa Brama do Świata Gier Komputerowych! Przedmiotem działalności Gry-Online jest szeroko pojęta rozrywka internetowa.
Babyboom.pl Prezentacja serwisu
SPORTS_GOL Piłkarska oferta specjalna. SPORTS_GOL Piłkarska Oferta Specjalna EURO 2012 – mega wydarzenie 422 tys. kibiców z zagranicy przyjedzie do Polski.
V10.pl Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Witryny kulinarne dają możliwość dotarcia do osób które poszukują pomysłów kulinarnych, które kupują produkty spożywcze.
Itezone.pl Sp. z o.o. nr tel:
EDI NET - badania.
Dlastudenta.pl – Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
Szafa.pl Prezentacja serwisu / Julita Jechowicz.
Kobieta.pl. Źródło Megapanel PBI – listopad 2011 Serwis zawiera kontent z wydań papierowych Naj i Claudia Profil użytkownika: /kobiety aktywnie spędzające.
Prezentacja ogólna – Grupa Styl.fm
SERWIS SPOŁECZNOŚCIOWY
SPORTS_ACTIVE_Wiosna/Lato2012 Rekreacyjna Oferta Specjalna.
Oferta Geo. Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej: z Klientem rozliczamy się na podstawie efektów kampanii, czyli liczby kliknięć,
serwis rozrywkowy z bazą video
Oferta reklamowa Bo Luksus ma wiele twarzy. Czym jest luksus? Czy to przyjemny dotyk kaszmiru na skórze? Najnowszej klasy samochód w garażu? Relaks w.
RTB network iSing w ofercie Adexon Największy w Polsce serwis karaoke.
LOGO FIRMY PRZYGOTOWUJACEJ PREZENTACJĘ. MEDIA TRENDY 2010 Bawiąc sprzedaje czyli Link4 testuje kierowców w Naszej Klasie Dominik Czarnota, Nasza Klasa.
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Witryny kulinarne dają możliwość dotarcia do osób które poszukują pomysłów kulinarnych, które kupują produkty spożywcze.
` Czym się zajmujemy: ZadajPytanie.pl – Portal Wymiany Wiedzy Ultimat er – marketingowy system komunikacji bezpośredniej Odpowiedz.pl – Serwis Pytań.
Potęga trzech opinii: Wprost, Przekrój, Polityka w sieci reklamowej IDMnet S.A.
Metody komunikacji dawniej i dziś
Społeczności.pl Prezentacja sieci oraz serwisów..
Użycie języka w procesie porozumiewania się. GEST to dowolny ruch wykonywany przez kogoś świadomie lub nie. MIMIKA to ruchy mięśni twarzy wyrażające.
Społeczności.pl Prezentacja sieci oraz serwisów..
REKLAMA MOBILNA Oferta współpracy. Dlaczego Mobile? Dotarcie do nowej grupy docelowej. Aż 40%* użytkowników poszukujących informacji z regionu, robi to.
Oferta współpracy. USSports.pl – kim jesteśmy Jesteśmy grupą pasjonatów sportów amerykańskich. Kręci nas futbol amerykański, baseball, koszykówka, hokej.
Sony Ericsson Vivaz – Fashion Show
Kampania informacyjno-promocyjna „OPP na 101%”
Produkt SMART PEOPLE w oparciu rekomendowane scenariusze użycia
2,3 mln 9 mln użytkownicy* odsłony*
Innowacja w planowaniu mediów
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu
Okno na Hooptymistyczny świat
INNOWACYJNE DOTARCIE DO SPECYFICZNEJ GRUPY DOCELOWEJ
Zapis prezentacji:

Społeczności.pl Prezentacja sieci oraz serwisów.

Społeczności.pl to: Ponad 40 wiodących polskich serwisów społecznościowych Ponad Realnych Użytkowników Zasięg wśród internautów przekraczający 58% Pakiety zasięgowe: Kobieta: RU Mężczyzna: RU Młodzież: RU Źródło: Megapanel PBI/Gemius, Grudzień 2014 Nasze produkty

Serwisy w portfolio:

Tematyczne pakiety zasięgowe: kobieta, mężczyzna, młodzież, etc. Dotarcie do użytkowników w relatywnie krótkim czasie i doskonały efekt wizerunkowy. Precyzyjne targetowanie, dźwięk lub video w kreacji, rich media. Możliwość emisji nawet PV.Zasięgi

Różnorodne placementy: doublebillboard, rectangle, sky, linki txt, boksy SoSocial. Sprecyzowane targetowanie oraz serwisy dobrane tematycznie.Kliki Pomoc przy przygotowaniu lub edycji materiałów do emisji. Dzienny potencjał na poziomie 10 tysięcy kliknięć!

Niestandardowe placementy niedostępne dla kampanii w innych modelach. Sprecyzowane targetowanie, personalizacja reklamy. Szerokie dotarcie do użytkowników i mocny efekt wizerunkowy. Flat Fee

Konkursy, profile specjalne, grupy, ankiety, zabawy, gry, testy konsumenckie, etc. Precyzyjne targetowanie, personalizacja reklam, najbardziej atrakcyjne formy autopromocyjne. Angażują, skłaniają do komunikacji marka - konsument, świetnie wpływają na wizerunek. Ekskluzywne kampanie skrojone na miarę.Niestandardy 100 przeprowadzonych akcji specjalnych od 2007 roku, podczas których odnotowano zgłoszeń konkursowych, w działania zaangażowało się ponad 3,8 mln użytkowników, którzy oddali ponad 5,9 mln głosów!

Niestandardy

Różnorodne modele rozliczeń: CPM, CPC, CPL. Możliwość targetowania według płci, wieku, miejsca zamieszkania itd. Precyzyjne dotarcie z przekazem do użytkownika i szeroki zasięg. Mailingi i Prywatne Wiadomości (PW)

Mobile Standardowe kreacje bannerowe i innowacyjne formaty rich mediowe. Targetowanie według: systemów operacyjnych, sieci GSM, miejsca zamieszkania itd. Reklama w mobilnych wersjach wybranych serwisów sieci Spolecznosci.pl.

Fotka.pl to: Jeden z największych serwisów, prezentujących zdjęcia internautów. Statystyki miesięczne: 2,02 mln UU i 256,20 mln PV * Średnio użytkownik spędza na Fotka.pl ok. 5h 15 min * Affinity Index w grupie wiekowej 15 – 24l: ponad 195!* Źródło: Google Analytics, Styczęń 2015 / Megapanel PBI/Gemius, Grudzień 2014 Dzięki wielkiemu przywiązaniu i zaangażowaniu użytkowników, Fotka to idealne miejsce do przeprowadzania akcji niestandardowych, które cieszą się tu wielką popularnością i są entuzjastycznie przyjmowane przez społeczność.

ProfilStrona Główna

Photoblog.pl to: Pierwszy i największy system blogów fotograficznych w Polsce. Ponad 2 mln zdjęć dodanych w miesiącu, a na całym serwisie- 140 mln fotek. Affinity Index dla użytkowników w wieku 15-24l to aż: 234,91 * Miesięczne statystyki : 571 tys RU / 37,31 mln PV * Źródło: Megapanel PBI/Gemius, Grudzień 2014 Użytkownicy oprócz podstawowej funkcji dzielenia się zdjęciami, mogą również komentować, wypowiadać się na forach, promować własnego bloga, czy brać udział w lubianych i entuzjastycznie przyjmowanych akcjach specjalnych.

ProfilStrona Główna

Bezuzyteczna.pl to: Affinity Index dla użytkowników w wieku 15-24l to aż: 244,41 * Miesięczne statystyki : 2,42 mln RU /147,51 mln PV * Źródło: Megapanel PBI/Gemius, Grudzień 2014 Pierwszy sewis w Polsce gromadzący wiedzę bezużyteczną: różnego rodzaju ciekawostki. Integralną częścią serwisu jest dynamiczny fanpage: blisko fanów! Użytkownicy Bezuzyteczna.pl to osoby aktywnie poszukujące interesującej wiedzy w Internecie i chętnie dzielące się nią na łamach serwisu.

Przykładowe wpisy Strona Główna

Szafa.pl to: Affinity Index dla użytkowników w wieku 15-24l to: 190,34 * Miesięczne statystyki : 556 tys RU / 11,34 mln PV * Źródło: Megapanel PBI/Gemius, Grudzień 2014 Prawie 60 % użytkowników to osoby powyżej 25 roku życia. Czołowy w polskim internecie serwis społecznościowo-modowy Użytkownicy serwisu tworzą zwartą i zaangażowaną społeczność, lubią dbać o swój wygląd zewnętrzny. To fani markowych produktów, zainteresowani modą i urodą.

Forum Szafiarenka.pl Strona Główna

Zszywka.pl to: Affinity Index dla użytkowników w wieku 15-24l to aż: 230,43* Miesięczne statystyki : 914 tys RU / 12,91 mln PV * Źródło: Megapanel PBI/Gemius, Grudzień 2014 Portal ispiracji, będący graficznym serwisem społecznościowym. Średni czas trwania odwiedzin: 16 minut* Zszywka.pl łączy wirtualne tablice z różnych kategorii, m.in: moda, uroda, kuchnia, motoryzacja, sport i gadżety.

Przykładowe zszywkiStrona Główna

Cekin.pl to: Portal należy do grupy Szafa.pl, która zrzesza ponad milion użytkowników i generuje miliony odsłon każdego dnia. Miesięczne statystyki : 19 tys RU / 23 tys PV* Źródło: Megapanel PBI/Gemius, Luty 2014 Cekin.pl to kopalnia inspiracji dla młodych dziewczyn i aktywnych kobiet, które na co dzień poszukują ciekawych porad, informacji dotyczących najświeższych trendów i zdrowego stylu życia Nowoczesny portal informacyjny poświęcony zagadnieniom mody, urody, designu i lifestylu. Integralną częścią serwisu jest dynamiczny FanPage: aktualnie ponad fanów!

Przykładowe artykuły Strona Główna

Stylistki.pl to: Stworzonych ponad * stylizacji Miesięczne statystyki : 32 tys UU / 300 tys PV* Źródło: Google Analytics, Styczeń 2015 Stylistki.pl to społeczność młodych kobiet, skupiona wokół narzędzia dającego im możliwość modowej ekspresji w postaci tworzenia zestawów stylizacji, poszukiwania inspiracji i inspirowania innych. Ponad * zarejestrowanych, aktywnych użytkowniczek Portal dla kobiet, który pozwola tworzyć własne,niepowtarzalne stylizacje

Przykładowe stylizacje Strona Główna

Media2.pl to: Dzięki swojej tematyce serwis trafia do szerokiej, ale ściśle wyselekcjonowanej grupy odbiorców Miesięczne statystyki : 508 tys UU / 2,13 mln PV* Źródło: Google Analytics, Styczeń 2015 Każdego miesiąca portal Media2.pl jest odwiedzany przez ponad profesjonalistów i entuzjastów nowych technologii i mediów. Codzienne źródło najświeższych informacji technologicznych i telekomunikacyjnych Portal informacyjny publikujący aktualności związane z rynkiem medialnym w Polsce i na świecie

Podstrony serwisuStrona Główna

Sportowefakty.pl to: Affinity Index dla użytkowników w wieku 18+ to: 104,17* Miesięczne statystyki : 1,70 mln RU / 63,81 mln PV * Źródło: Megapanel PBI/Gemius, Grudzień 2014 Jeden z najstarszych (powstały w 2003 r.) i największych serwisów sportowych w Polsce Źródło ponad 200 dziennie rzetelnych informacji z pierwszej ręki SportoweFakty.pl to także rozbudowana i dynamicznie rosnąca społeczność wewnątrz serwisu. Artykuły, wywiady, felietony czy relacje live enerują setki opinii sympatyków sportu.

Wyniki i kalendarze Strona Główna

Atakuj.com to: Ponad fanów na Facebooku! Miesięczne statystyki : 7 tys UU / 14 tys PV * Źródło: Google Analytics, Styczeń 2015 Celem serwisu Atakuj.com jest informowanie o życiu gwiazd ze świata sportu, a także wymianę poglądów pomiędzy użytkownikami, którzy tworzą stale rosnącą społeczność. Informacje zawarte w serwisie mają często charakter satyryczny i przerysowany Serwis zbierający najlepsze sportowe plotki.

WywiadyStrona Główna

Szamponik.pl to: Miesięczne statystyki : 516 tys UU /3,73 mln PV * Serwis codziennie dostarcza nową porcję świeżych propozycji stylizacji, poradników, DIY, czy też śmiesznych obrazków związanych ze sferą kobiecą. Około 75% użytkowników serwisu to kobiety. Serwis internetowy związany głównie z tematyką kobiecą. Affinity Index dla użytkowników w wieku 15-24l to: 136,44* Źródło: Google Analytics, Styczeń 2015,Megapanel PBI/Gemius, Grudzień 2014

Przykładowe wpisyStrona Główna

Funny.pl to: Miesięczne statystyki : 586 tys UU /4,56mln PV * Serwis internetowy dostarczający codzienną dawkę rozrywki w postaci śmiesznych memów, obrazków, filmów, czy dowcipów. Integralną częścią serwisu jest Fanpage – aktualnie ponad fanów Serwis skierowany głównie do młodych użytkowników Internetu. Affinity Index dla użytkowników w wieku 15-24l to: 190,29 * Źródło: Google Analytics, Styczeń 2015,Megapanel PBI/Gemius, Grudzień 2014

Przykładowe wpisyStrona Główna

Mpcforum.pl to: Miesięczne statystyki : 1,04 mlnUU / 9,02 mln PV * Największe polskie forum dyskusyjne poświęcone grom komputerowym i piąte co do wielkości forum w Polsce. Użytkownicy forum to głównie młodzież - mężczyźni do 25 roku życia. Forum istniejące od 2006 roku. Affinity Index dla użytkowników w wieku 15-24l to: 206,75 * Źródło: Google Analytics, Styczeń 2015,Megapanel PBI/Gemius, Grudzień 2014

Pantofelek.pl to: Miesięczne statystyki : 521 tys UU / 4,09 mln PV * Serwis prezentuje codzienną dawkę porad, fryzur, stylizacji, porad "zrób to sama", a także śmiesznych obrazków,które mają bawić i rozśmieszać. Źródło: Google Analytics, Styczeń 2015 Serwis internetowy związany głównie z tematyką kobiecą. Integralną część serwisu stanowi Fanpage – ponad fanów Ponad 70 % użytkowników to osoby powyżej 18 roku życia*.

Przykładowe wpisyStrona Główna

Dziękujemy za uwagę