Kobiece wieczory w Hallmark Oferta sponsorska Październik –Listopad 2009.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
I część 1.
Advertisements

„BABSKI WIECZÓR” W OŚRODKU KULTURY W ZAWIDOWIE
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl PRoto.pl jest polskim portalem specjalistycznym poświęconym tematyce public relations, promocji oraz.
EURO 2012 w serwisie Media2.pl. jeden z czołowych i najczęściej odwiedzanych serwisów branżowych w Polsce udostępniający najświeższe informacje z rynku.
TVP GORZÓW WIELKOPOLSKI PARTNER W BIZNESIE
Krzyżówki Dodatek Super Expressu.
4 tygodniowy pakiet mediowy dla sponsora
WAKACJE BOGATE W ATRAKCJE
Strategia kampanii w Internecie dla Fundacji Dzieci Niczyje
PYRLANDIA 2010 ul. Zgoda 14/8, Poznań; tel
Zapraszamy do składania wniosków konkursowych w ramach dwóch kategorii: Młoda Innowacyjna Firma oraz Innowacyjny Młody Naukowiec V EDYCJA KONKURSU INNOWATOR.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Czerwiec 2010.
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2010.
Wysyłka obrandowanych prezentów walentynkowych do ukochanych osób na Fotka.pl. Tysiące graficznych obrazków widocznych na profilach użytkowników. Timing:
Dodawanie ułamków o różnych mianownikach
KONKURS WIEDZY O SZTUCE
Narciarski weekend pogoda dla narciarzy i snowboardzistów oferta dla sponsora.
PROPOZYCJE WSPÓŁPRACY PRZY PROMOCJI PREMIER KINOWYCH NA KANŁACH: AXN, AXN Sci-fi oraz AXN Crime.
4 tygodniowy pakiet mediowy dla sponsora. Telewizja akcji AXN zaprasza do sponsorowania najnowszych serii Kryminalnych Zagadek. Specjalnie dla fanów Kryminalnych.
Tegoroczny Katowicki Sylwester z gwiazdami odbędzie się na placu przed słynnym katowickim Spodkiem. Stanie tam duża nowoczesna scena z multimedialną scenografią.
Tegoroczny Katowicki Sylwester z gwiazdami odbędzie się na placu przed słynnym katowickim Spodkiem. Stanie tam duża nowoczesna scena z multimedialną scenografią.
OFERTA HANDLOWA BIURA REKLAMY
OFERTA HANDLOWA TVP KIELCE
OFERTA HANDLOWA TVP KIELCE
WITAMY I ZAPRASZAMY WAKACJE BOGATE W ATRAKCJE LATO 2013.
Województwo pomorskie –
Wspieramy e-biznes Tomasz Czerwoniak
Życie czeka – kampania promująca transplantologię.
W kierunku podnoszenia kwalifikacji zawodowych – konferencja podsumowująca kampanię Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
Podsumowanie udziału Polski w roli partnera CeBIT 2013 Warszawa, 9 maja 2013.
4 pytania dotyczące kwadratów
Styl.fm Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
© ABB Group February 18, 2014 | Slide 1 Akademickie Targi Pracy, Łódź, ABB IT Challenge 2013.
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl Portal PRoto.pl: użytkownicy: UU/mc: liczba odsłon: PV/mc: % czytelników odwiedza portal.
Pokochaj olej rzepakowy
Internetowe Targi Urody – edycja jesień Idea Internetowych Targów Urody Obecność Klienta na platformie Internetowych Targów Urody -Wizualizacja.
OFERTA HANDLOWA TVP KIELCE
KALENDARZ 2011r. Autor: Alicja Chałupka klasa III a.
PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ SZWAJCARIĘ W RAMACH SZWAJCARSKIEGO
PROMES - PROMOCJA EKONOMII SPOŁECZNEJ II Ogólnopolskie Spotkania Ekonomii Społecznej Warszawa, października 2007 r. Inicjatywa Wspólnotowa EQUAL.
Pamiętnik Klaudia Żak ANGLIA
Filozofia firmy «Haogang»
Pakiety partnerskie na Festiwal opolskich smaków.
Koncern Bauera.
SZKOLNE RADIO MIX MIX. MIX MIX Szkolne radio powstało w roku Nabór do radia prowadzony jest, co roku. Kandydaci na szkolnych redaktorów mają za.
1 Zdjęcia ze stron: Spotkanie dotowane w ramach: Programu Rozwoju Samorządów Salamon Consulting.
Warsztaty + Targi + Ślubny Bankiet październik 2011 organizatorzy:
40 lat minęło... W Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym w Słubicach
Czy wiesz, co znaczy „zapomnieć” ?
czyli szkolenie dla tych, co nie mają czasu
Kalendarz 2011r. styczeń pn wt śr czw pt sb nd
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
PROMUJ SIĘ U NAS MĄDRZY RODZICE.
A part of Business Consulting Sp. z o.o.
BIZON Biznes Odpowiedzialny i Nowoczesny Patronat Honorowy:
Młodzi ludzie mają prawo do pełnego dostępu do informacji publicznych. Młodzież ma wpływ na opinię publiczną np. poprzez artykuły prasowe, Internet. Politycy.
Liczba bezrobotnych na przełomie roku Miesiąc dolnośląskie 2010kraj 2010Powiat 2010 styczeń 13,70%12,90%13,90% luty 14,10%13,20%14,40% marzec 14,10%13,00%14,40%
Podmiot realizujący projekt Sekretariat Krajowej Rady BRD Czas trwania kampanii 21 marca - 6 maja 2010 Kampania społeczna.
 Młodzi ludzie mają prawo do pełnego dostępu do informacji publicznych.  Młodzież ma wpływ na opinię publiczną np. poprzez artykuły prasowe, Internet.
TVP GORZÓW WIELKOPOLSKI PARTNER W BIZNESIE
 Młodzi ludzie mają prawo do pełnego dostępu do informacji publicznych.  Młodzież ma wpływ na opinię publiczną np. poprzez artykuły prasowe, Internet.
1 Prawie koniec roku… minął bardzo szybko 2008 minął też bardzo szybko.
Monitoring prasy dla firmy Den Braven. 1. Budujemy Dom , miesięcznik, nakład:
Kalendarz 2020.
Jak zachęcać uczniów do czytania
FIVB MISTRZOSTWA ŚWIATA W PIŁCE SIATKOWEJ MĘŻCZYZN POLSKA 2014 PODSUMOWANIE.
„Every Baby is Johnson’s Baby” Najlepsze wykorzystanie kontentu
Okno na Hooptymistyczny świat
Kim jesteśmy Mądrzy Rodzice to strona poświęcona wychowaniu dzieci.
Zapis prezentacji:

Kobiece wieczory w Hallmark Oferta sponsorska Październik –Listopad 2009

Już od 14 października na antenie Hallmarku nowe fantastyczne seriale! Pokochałeś Ally Mc Bill? Pokochasz Być jak Erica i Clara Sheller !

Life, repeated To chyba dobrze, prawda…? Dostała szansę powrotu do przeszłości i rozpoczęcia wszystkiego od nowa

Erica Strange (Erin Karpluk) to ładna, inteligenta 32-letnia kobieta. Niestety, jej życie to pasmo samych nieszczęść, których przyczyn, jak sama twierdzi, należałoby szukać w przeszłości. Erica przenosi się więc w nastoletnie lata i z mądrością dorosłego człowieka, rozwiązuje sprawy z młodości. Stawia czoła dawnym przyjaciołom i wrogom. Podejmuje decyzje, które łamią jej serce. Czy w ten sposób uda się jej zmienić dorosłe życie? Erica powoli przyzwyczaja się do podróżowania w czasie. Czy egzystencja w dwóch wymiarach pomoże kobiecie zrozumieć własną osobowość? EMISJA: PREMIERA środy godz POWTÓRKI : piątki godz , soboty godz.16.00

Młoda dziennikarka Clara Sheller (Mélanie Doutey) nasłuchała się zbyt wielu bajek o królewiczach i jest przekonana, że jej własne życie również uda się zamienić w bajkę. Razem z swoim najlepszym przyjacielem JP (Frédéric Diefenthal) wyrusza na poszukiwanie doskonałej bratniej duszy. Kiedy ci młodzi ludzie poznają kulisy świata randek i romantycznych spotkań, przekonają się, że znalezienie idealnej drugiej połowy nie jest łatwe. Kiedy Clara się zakochuje, zakochuje się również JP, często zakochują się jednocześnie, w tej samej osobie... Życie miłosne nie szczędzi im niespodzianek i przeszkód. Ci młodzi ludzie mają jednak jeden cel – znaleźć doskonałego partnera... EMISJA: PREMIERA środy godz POWTÓRKI : piątki godz , soboty godz.15.00

Promocja pasma Kobiece Wieczory Kanał Hallmark promuje nowe kobiece seriale : - konkurs sms-owy na antenie Hallmark 14 październik-25 listopad (pierwszy w historii kanału konkurs), główna nagroda - luksusowy pobyt w SPA dla 2 osób, co tydzień do wygrania talony na piękną ręcznie wykonaną biżuterię. - kampania w innych mediach: spoty informujące o konkursie w radiu RMF FM i lokalnych stacjach radiowych reklamy i banery w tygodnikach telewizyjnych (To i Owo, Teletydzień i Teleświat) banery w portalach kobiecych w internecie, oraz na stronie jedna z bohaterek seriali Erica, będzie prowadziła swojego bloga, na którym zaprosi do udziału w konkursie. Reklamy informujace o konkursie na autobusach w Warszawie. Reklamy informujace o konkursie w salonach kosmetycznych I fryzjerskich w najwiekszych miastach Polski. Działania marketingowe wsparte będą intensywną kampanią PR.

Oferta sponsorska na Hallmark Czas akcji: październik – listopad BB sponsorski przed/po serialu: 18 emisji w październiku 24 emisji w listopadzie Logo klienta przed promami emisji BB klienta przy spotach konkursowych emisji TOTAL: 484 wskazania sponsorskie Banner klienta na stronie kanału (w terminie od do ) Koszt oferty: PLN + 22% VAT