Jak dzięki mediamikser.pl być bliżej ludzi tworzących rynek mediów i reklamy?
15-letnie doświadczenie na rynku reklamy i mediów i marketingu. Rzetelność, sprawdzona informacja, doświadczenie 15-letnie doświadczenie na rynku reklamy i mediów i marketingu. Rzetelność, sprawdzona informacja, doświadczenie Idea portalu Aktualne tętno świata mediów, reklamy i marketingu. Wiadomości, komentarze, blogi, relacje z konkursów, festiwali, opisy najciekawszych prac branży i … jej wpadek. Bliższy i bardziej przyjazny. Ty jesteś bliżej mediów, my jesteśmy blisko Ciebie i Twoich potrzeb. Aktualne tętno świata mediów, reklamy i marketingu. Wiadomości, komentarze, blogi, relacje z konkursów, festiwali, opisy najciekawszych prac branży i … jej wpadek. Bliższy i bardziej przyjazny. Ty jesteś bliżej mediów, my jesteśmy blisko Ciebie i Twoich potrzeb.
Co to jest? Portal branży mediów i marketingu korzystający z 15-letniego doświadczenia Media & Marketing Polska. Śledzący i na bieżąco komentujący branżowe i rynkowe wydarzenia. Kierowany do specjalistów, kadry niższego szczebla, studentów, osób, które aspirują, walczą o wyższą pozycję w ramach szeroko pojętej branży. Jest skierowany do użytkowników o średnim i wyższym wykształceniu, zainteresowanych branżą profesjonalnie i hobbystycznie
Cel projektu Przestrzeń w której rozwiniesz potencjał
Sekcje portalu Wiadomości –przegląd prasy, newsletter, RSS Media – wiadomości o mediach Marketing – wiadomości marketingowe z podziałem na branże Reklama – wiadomości o kampaniach, baza reklam i ich pojedynki I-Life – wiadomości o nowych technologiach Ludzie – informacje o ludziach z branży, awanse, wywiady, imprezownia Baza wiedzy – baza danych mediów, agencji i domów mediowych, raporty Społeczność – blogi eksperckie i użytkowników, forum internetowe Blogosfera – agregator top blogów branżowych Mediamikser TV – video z najważniejszych wydarzeń branży
Sekcje tematyczne blogi Pojedynek reklam Najnowsze informacje z rynku Customizowana witryna Jak wygląda
osoby w wieku 19 – 35 lat, z wykształceniem średnim i wyższym mieszkańcy dużych i średnich miast specjaliści, kadra niższego szczebla, studenci, marketerzy, MŚP Grupa docelowa
O soby, które aspirują, walczą o wyższą pozycję w ramach szeroko pojętej branży. Aspirujący, chcący osiągnąć wyższą pozycję społeczno-zawodową. Żądni wiedzy, informacji z zakresu mediów, reklamy i marketingu. Ciekawi świata, chcący poszerzać swoje horyzonty, poszukujący informacji oraz opinii ekspertów na różne tematy. Chcący być na czasie, czuć, że są częścią lub wręcz uczestniczą w życiu świata mediów i marketingu
Tempo rozwoju serwisu - odsłony Maj – Czerwiec – Lipiec – Sierpień – Statystyki miesięczne: