Jak dzięki mediamikser.pl być bliżej ludzi tworzących rynek mediów i reklamy?

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Warszawa 2008.
Advertisements

Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2012.
Polish Decade 10 lat Instytutu Adama Mickiewicza.
Serwis e-prawnik.pl serwis informacji prawnej na żądanie dla małych, średnich firm i nie tylko. stworzony przez firmę Legalsupport w 2000 r. 9 października.
źródło: Megapanel PBI/Gemius, maj 2010 Wybrane serwisy internetowe Grupy INFOR Dziennik.pl Dynamicznie rozwijający się serwis informacyjny skierowany.
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl PRoto.pl jest polskim portalem specjalistycznym poświęconym tematyce public relations, promocji oraz.
Charakterystyka i potencjał reklamowy serwisów
2009 Portal Wspieramy E-biznes jako źródło informacji o działaniach 8.1 i 8.2 PO IG Agnieszka Krakowiak Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Warszawa,
EURO 2012 w serwisie Media2.pl. jeden z czołowych i najczęściej odwiedzanych serwisów branżowych w Polsce udostępniający najświeższe informacje z rynku.
Internetowa Akademia Biznesu
Prezentacja serwisu Mediarun.pl Copyright: Media Run Group, 2005.
Największy Polski Portal Pracy
PREZENTACJA BANKIER.PL. Bankier.pl – Fakty Lider wśród internetowych serwisów finansowych Ponad 650 tys. unikalnych użytkowników miesięcznie 6 mln odsłon.
PARTNERSTWO na rzecz rozwoju rynku pracy powiatu starogardzkiego Projekt 50+ doświadczenie.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Czerwiec 2010.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2010.
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów Czerwiec 2010.
Gdzie szukać pracy???. Znajomi i rodzina Najlepiej mówić wszystkim, dookoła, że szukasz pracy. Osoby znające Cię z dobrej strony mogą udzielić Ci rekomendacji.
Konsumpcja informacji
Dla nas ważny jest TWÓJ potencjał…
Nieruchomości na świecie Joanna Czekaj Marketing Specialist.
Informacja w nauce, społeczeństwie, gospodarce Serwisy informacyjne w Internecie – rynek mediów, technologii, wyszukiwania.
Prezentacja serwisu Sport24.pl. Kim jesteśmy? Jesteśmy pierwszym w Polsce serwisem społecznościowym o tematyce sportowej Jesteśmy serwisem społecznościowo.
Czy marketing internetowy może być skuteczny
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl PRoto.pl jest polskim portalem specjalistycznym poświęconym tematyce public relations, promocji oraz.
Pod tym adresem pracujemy dla Ciebie!.
Studenckie Koło Naukowe Spraw Zagranicznych w SGH
1. AdExpress 2. Internet Evaliant Adex
III KONFERENCJA NADAWCÓW PRZESYŁEK POCZTOWYCH I KURIERSKICH
MAGAZYN FAMILIA PROPOZYCJA NA MEDIA PLAN O MAGAZYNIE… Katolicki miesięcznik o profilu społeczno-kulturalnym skierowany do kobiet i ich rodzin, Główne.
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl Portal PRoto.pl: użytkownicy: UU/mc: liczba odsłon: PV/mc: % czytelników odwiedza portal.
Odyssei.com. Odyssei.com to największy polski społecznościowy serwis podróżniczy. Serwis należy do grupy G+J Podróże - w skład której wchodzi również
OFERTA WSPÓŁPRACY.
Świętokrzyskie Centrum Edukacji na Odległość
Prezentacja serwisu Globtrex.com
Gry-online.pl. Gry-Online - Internetowa Brama do Świata Gier Komputerowych! Przedmiotem działalności Gry-Online jest szeroko pojęta rozrywka internetowa.
Bo w Dom-u najlepiej Dom.pl Sp. z o.o. Skwer Wyszyńskiego 5/ Warszawa NIP tel. (0-22)
Itezone.pl Sp. z o.o. nr tel:
EDI NET - badania.
Kobieta.pl. Źródło Megapanel PBI – listopad 2011 Serwis zawiera kontent z wydań papierowych Naj i Claudia Profil użytkownika: /kobiety aktywnie spędzające.
Prezentacja ogólna – Grupa Styl.fm
Czerwiec 2007 Przygotowała Kinga Soczewka BRIEFINDEX - wyniki piętnastej fali badania.
Technik Organizacji Reklamy
Focus.pl. Pierwszy w Polsce popularno-naukowy serwis łączący w sobie elementy redakcyjne z innowacyjnymi narzędziami społecznościowymi. Focus.pl tworzony.
CENNIK E-usług Biotechnologia.pl
Rewolucja w komunikacji III Kontent "blogowy": Jaką wartość ma treść blogów? Czy blogi niosą za sobą wartościowe informacje oraz jak je znaleźć. Dominik.
Technik Organizacji Reklamy
Inicjatywa studencka na miarę XXI wieku. Plan prezentacji ● 1. Czym jest BiznesZone? ● 2. Przedsięwzięcia związane z projektem ● 3. Kim są odbiorcy projektu.
Potęga trzech opinii: Wprost, Przekrój, Polityka w sieci reklamowej IDMnet S.A.
Technik Organizacji Reklamy
TECHNIK HANDLOWIEC.
Super Express dziennik XXI wieku. Super Express - lider w swojej klasie ! formą unikatowa wśród dzienników ogólnopolskich czytelnictwem wiodąca pozycja.
National-geographic.pl. Serwis adresowany jest do internautów o wszechstronnych zainteresowaniach, poszukujących rzetelnych i aktualnych informacji, ceniących.
L. Firma powstała w 2000 r. jako wydawca magazynu Aktivist, a przez kolejne 14 lat sukcesywnie wzbogacała swoje portfolio o kolejne brandy. Valkea Media.
1 CZY FIRMA KREISEL JEST INNOWACYJNA? INNOWACYJNOŚĆ W CELU OSIĄGNIĘCIA SUKCESU.
TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY
Dystrybucja i sprzedaż na rynkach krajowych i międzynarodowych I stopień.
Wprowadzenie akcji na NewConnect Zainwestuj w SEKA S.A. 7 października 2011 r.
Chorzów, 22 września 2012 roku EuCO - atrakcyjnym produktem inwestycyjnym.
Oferta współpracy. USSports.pl – kim jesteśmy Jesteśmy grupą pasjonatów sportów amerykańskich. Kręci nas futbol amerykański, baseball, koszykówka, hokej.
Sony Ericsson Vivaz – Fashion Show
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
HOOP - Dzień Przytulania
Strategia Promocyjna sieci ELEKTRO-RTV-AGD analiza gazetek promocyjnych q1-q vs q1-q Warszawa, lipiec 2016.
Okno na Hooptymistyczny świat
MARKETING INTERNETOWY
Zapis prezentacji:

Jak dzięki mediamikser.pl być bliżej ludzi tworzących rynek mediów i reklamy?

15-letnie doświadczenie na rynku reklamy i mediów i marketingu. Rzetelność, sprawdzona informacja, doświadczenie 15-letnie doświadczenie na rynku reklamy i mediów i marketingu. Rzetelność, sprawdzona informacja, doświadczenie Idea portalu Aktualne tętno świata mediów, reklamy i marketingu. Wiadomości, komentarze, blogi, relacje z konkursów, festiwali, opisy najciekawszych prac branży i … jej wpadek. Bliższy i bardziej przyjazny. Ty jesteś bliżej mediów, my jesteśmy blisko Ciebie i Twoich potrzeb. Aktualne tętno świata mediów, reklamy i marketingu. Wiadomości, komentarze, blogi, relacje z konkursów, festiwali, opisy najciekawszych prac branży i … jej wpadek. Bliższy i bardziej przyjazny. Ty jesteś bliżej mediów, my jesteśmy blisko Ciebie i Twoich potrzeb.

Co to jest? Portal branży mediów i marketingu korzystający z 15-letniego doświadczenia Media & Marketing Polska. Śledzący i na bieżąco komentujący branżowe i rynkowe wydarzenia. Kierowany do specjalistów, kadry niższego szczebla, studentów, osób, które aspirują, walczą o wyższą pozycję w ramach szeroko pojętej branży. Jest skierowany do użytkowników o średnim i wyższym wykształceniu, zainteresowanych branżą profesjonalnie i hobbystycznie

Cel projektu Przestrzeń w której rozwiniesz potencjał

Sekcje portalu Wiadomości –przegląd prasy, newsletter, RSS Media – wiadomości o mediach Marketing – wiadomości marketingowe z podziałem na branże Reklama – wiadomości o kampaniach, baza reklam i ich pojedynki I-Life – wiadomości o nowych technologiach Ludzie – informacje o ludziach z branży, awanse, wywiady, imprezownia Baza wiedzy – baza danych mediów, agencji i domów mediowych, raporty Społeczność – blogi eksperckie i użytkowników, forum internetowe Blogosfera – agregator top blogów branżowych Mediamikser TV – video z najważniejszych wydarzeń branży

Sekcje tematyczne blogi Pojedynek reklam Najnowsze informacje z rynku Customizowana witryna Jak wygląda

osoby w wieku 19 – 35 lat, z wykształceniem średnim i wyższym mieszkańcy dużych i średnich miast specjaliści, kadra niższego szczebla, studenci, marketerzy, MŚP Grupa docelowa

O soby, które aspirują, walczą o wyższą pozycję w ramach szeroko pojętej branży. Aspirujący, chcący osiągnąć wyższą pozycję społeczno-zawodową. Żądni wiedzy, informacji z zakresu mediów, reklamy i marketingu. Ciekawi świata, chcący poszerzać swoje horyzonty, poszukujący informacji oraz opinii ekspertów na różne tematy. Chcący być na czasie, czuć, że są częścią lub wręcz uczestniczą w życiu świata mediów i marketingu

Tempo rozwoju serwisu - odsłony Maj – Czerwiec – Lipiec – Sierpień – Statystyki miesięczne: