SPECJALNOŚĆ: Interaktywna Grafika Trójwymiarowa

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Dlaczego warto wybrać specjalność CYBERNETYKA EKONOMICZNA
Advertisements

INTERAKTYWNE ROZWIĄZANIA DLA EDUKACJI
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ I ZARZĄDZANIE WŁASNĄ FIRMĄ
Wydział Nauk Ekonomicznych Studia stacjonarne I stopnia, rok akademicki 2012/2013 Wybór specjalności na kierunku Zarządzanie.
Specjalność: Kompleksowe Sterowanie Jakością
SPECJALNOŚĆ RYNEK FINANSOWY opiekun specjalności: Prof. dr hab
Specjalność: Metody i systemy wspomagania decyzji II
Specjalność Analiza danych 2009 Katedra Statystyki Instytut Zastosowań Matematyki.
SPECJALNOŚĆ RYNEK FINANSOWY opiekun specjalności: Prof. dr hab. Krzysztof Jajuga.
STUDIA II STOPNIA SPECJALNOŚĆ NIERUCHOMOŚCI opiekun specjalności Prof. dr hab. Krzysztof Jajuga.
Specjalność: Metody i systemy wspomagania decyzji
Koordynatorzy: Krzysztof BIKONIS Marek MOSZYŃSKI
Wprowadzenie do prezentacji multimedialnych
Praca dyplomowa inżynierska
wykonał Jarosław Orski promotor pracy: mgr Szymon Smaga
Wieloplatformowa Gra edukacyjna dla nastolatków
Wstęp do programowania urządzeń z systemem. Windows Phone 7
Programowanie w Środowisku Windows
Uniwersytet Mikołaja Kopernika Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Podyplomowe Studium programowania i Zastosowań Komputerów Repetytorium.
Microsoft Expression Studio
Modelowanie elementów świata 3D przy użyciu biblioteki Managed Directx
Gra mobilna wykorzystująca GPS „Dead City”
Promotor dr inż. Mariusz Gola Wykonał Rafał Bajno
Metodyka nauczania informatyki
Instytut Matematyki i Informatyki
Opis zawodu ( łac. informare, -atum: obrazowo opisać) – osoba, która wykształciła się na specjalistę w dziedzinie nowych technologii, posiadającego wiedzę
ZAKŁAD SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH
Ucz z zapałem dzieci swoje,.... bo, Ja chętnie Cię wyręczę ;)
Na wysokościach myślenia jest sfera,
Promotor: dr inż. Leszek Koszałka Autor: Markuszewski Kamil
Bazy danych, sieci i systemy komputerowe
SPECJALNOŚĆ: Oprogramowanie Systemowe
CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO w Sosnowcu ul
W ramach projektu edukacyjnego pt. „Kalejdoskop zawodów” pracę wykonał Dominik Grelak kl. 2 A Olecko, maj 2014.
Zapraszamy na nowy kierunek
Architektura współczesnych gier video Adam Sawicki asawicki.infoasawicki.info
Technikum nr 3 w Zespole Szkół nr 5 w Rudzie Śląskiej
w Zespole Szkół nr 5 w Rudzie Śląskiej
Administrowanie sieciami i technologie internetowe Opiekun modułu: dr inż. Tomasz Lech Katedra.
1 Analiza możliwości języka C# w aspekcie oprogramowania dla myszy Łukasz Łysyganicz Nr indeksu Praca napisana pod kierunkiem: Prof. nzw. Dr hab.
Technik informatyk.
Podstawy języka skryptów
Forum Pracodawców AEiI 2015 Wydział Automatyki, Elektroniki i Informatyki Gliwice, 11 marca 2015r.
AutoPrezentacja Tomasz Jeznach.
Zaawansowane zastosowania metod numerycznych
Dane – informacje - wiadomości Kodowanie danych i problem nadmiarowości.
PLAN PREZENTACJI: 1. WSTĘP 2. HISTORIA 3. PLATFORMA 4. WADY I ZALETY 5. TITANIUM vs PHONEGAP CJE 6. PRZYKŁAD.
Nowa specjalność na II stopniu Informatyki Informatyczne Systemy Mobilne i Przemysłowe Prowadzone przedmioty  Mobilne systemy operacyjne  Komputerowe.
Polsko-Japońska Wyższa Szkoła Technik Komputerowych Specjalność kursu inżynierskiego w Polsko-Japońskiej Wyższej Szkole Technik Komputerowych: Inżynieria.
Grafika komputerowa.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" PIOTR TKACZ Studium e-Learningu Wyższej Szkoły Zarządzania Ochroną Pracy w Katowicach.
K.Subieta. Inżynieria Oprogramowania i Baz Danych, slajd 1 Wrzesień Specjalność kursu inżynierskiego w Polsko-Japońskiej Wyższej Szkole Technik Komputerowych:
Specjalność INNOWACYJNY BINZES Katedra Informatyki Ekonomicznej Katedra Przedsiębiorczości i Zarządzania Innowacyjnego Katowice,
Technik cyfrowych procesów graficznych
Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania W Bielsku-Białej Kierunek informatyka Specjalność : Systemy informatyczne Praca dyplomowa inżynierska : System.
Zadania grafika komputerowego Wiedza ; z zakresu zagadnień informatycznych, z zakresu terminologii graficznej, dobra znajomość języka angielskiego.
Weed Wizualna eksploracja danych Andrzej Bartoszek Adam Dudczak Przemysław Gwóźdz Jakub Jankowski.
Grafika komputerowa (twoje imię).  Chociaż grafika komputerowa koncentruje się głównie na specjalistycznych algorytmach i strukturach danych, to jednak.
Graficzny Interfejs Użytkownika
Programowanie dla każdego
Innowacja pedagogiczna „Szkolne programowanie”
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Obornikach Śląskich
Portfolio umiejętności i wykonanych projektów
INNOWACJE I RYZYKO W UBZPIECZENIACH
Jak poprawić jakość kształcenia w obszarze Business Informatics
Technikum informatyczne
Zawody nauczane we wrocławskich uczelniach
„Od grafika komputerowego do twórcy gier”
STUDIA 1 STOPNIA SPECJALNOŚĆ: FINANSE I RACHUNKOWOŚĆ – PROGRAM ZAAWANSOWANY Opiekun specjalności: Prof. dr hab. Krzysztof Jajuga.
Zapis prezentacji:

SPECJALNOŚĆ: Interaktywna Grafika Trójwymiarowa

Interaktywna Grafika Trójwymiarowa Strona specjalności: http://igt.aei.polsl.pl/ Podstawowe zagadnienia Platformy programistyczne (DirectX, OpenGL) Mechanizmy programowania gier komputerowych Praca zespołowa Unikalna – bardzo niewiele uczelni w Polsce daje możliwość kształcenia w tym kierunku

Kwalifikacje absolwenta Znajomość zasad tworzenia złożonych aplikacji wykorzystujących grafikę trójwymiarową, w tym w szczególności: API graficznych (OpenGL, DirectX) Mechanizmów typowych w programowaniu gier komputerowych Aplikacji i narzędzi pracy grupowej (systemy kontroli wersji, systemy kontroli błędów etc.) Programowania gier na urządzenia mobilne

Możliwość pracy w branży Gry komputerowe – na świecie ogromny, stale rosnący rynek (nawet w czasie kryzysu) W Polsce jeszcze nie tak duży, ale błyskawicznie rozwijający się Brak problemów z zatrudnieniem Przykłady większych firm: Techland CD Projekt City Interactive Nicolas Games

Przedmioty obowiązkowe Programowanie w API graficznych Podstawy Interaktywnej Grafiki Komputerowej Java w Urządzeniach Mobilnych Programowanie Gier Komputerowych Sztuczna Inteligencja w Grach Komputerowych Praktyka Zespołowego Tworzenia Gier Komputerowych

Przedmioty obowiązkowe Programowanie w API graficznych Prowadzący: prof. dr hab. inż. Konrad Wojciechowski, mgr inż. Jakub Grudziński Semestry: 7-8 (E) Zapoznanie ze środowiskami programistycznymi grafiki trójwymiarowej: Microsoft DirectX oraz OpenGL.

Przedmioty obowiązkowe Podstawy Interaktywnej Grafiki Trójwymiarowej Prowadzący: Prof. dr hab. Inż. Konrad Wojciechowski Semestr: 8 Zagadnienia szeroko pojętej grafiki trójwymiarowej, podstawowe mechanizmy, techniki i algorytmy stosowane w aplikacjach graficznych.

Przedmioty obowiązkowe Java w Urządzeniach Mobilnych Prowadzący: dr inż. Krzysztof Dobosz Semestr: 8 Techniki programowania urządzeń mobilnych w języku Java. Programowanie gier na urządzenia mobilne.

Przedmioty obowiązkowe Programowanie Gier Komputerowych Prowadzący: prof. dr hab. inż. Konrad Wojciechowski, mgr inż. Tomasz Grudziński Semestr: 9 (E) Zagadnienia związane z tworzeniem gier komputerowych. Duży nacisk na projektowanie aplikacji jako większej całości.

Przedmioty obowiązkowe Sztuczna Inteligencja w Grach Komputerowych Prowadzący: prof. dr hab. inż. Konrad Wojciechowski, mgr inż. Leszek Porębski Semestr: 9 Algorytmika oraz elementy sztucznej inteligencji wykorzystywane w tworzeniu gier komputerowych.

Przedmioty obowiązkowe Praktyka Zespołowego Tworzenia Gier Komputerowych Prowadzący: prof. dr hab. inż. Konrad Wojciechowski, mgr inż. Adrian Dębowski Semestr: 9 Nauka pracy w zespole nad większym projektem. Narzędzia wspierające prace w zespole, podział ról w zespole.

Dziękuję Wszelkie pytania: jakub.grudzinski@polsl.pl Pokój 213: Tomasz Grudziński Jakub Grudziński Adrian Dębowski Mariusz Szynalik Robert Mikuszewski Kamil Urbanek Leszek Porębski