Metro.Net Edukacja Pakiet Pakiety multimedialne

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Warszawa 2008.
Advertisements

Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2012.
Polish Yellow Pages Operator Telekomunikacyjny Yellow Phone ,
Nikt nie jest tak blisko spraw lokalnych, jak my. * TAK ! CZYTA NAS PONAD 4 MILIONY OSÓB! *
źródło: Megapanel PBI/Gemius, maj 2010 Wybrane serwisy internetowe Grupy INFOR Dziennik.pl Dynamicznie rozwijający się serwis informacyjny skierowany.
Charakterystyka i potencjał reklamowy serwisów
Agenda Teraz Onet! Sponsoringi: – sponsoring z video – nowe, niższe ceny – promocja jesienna Wzbogacone pakiety zasięgowe: – na elementach stałych – navibox.
ZAPRASZAMY NA PREZENTACJĘ OFERTY SZKÓŁ
„Witajcie na świecie” Oferta 2007 Prezentacja Gazety Wyborczej.
Oferta dzienników regionalnych
Krzyżówki Dodatek Super Expressu.
Tygodnik Dzień Dobry Jedyny bezpłatny tygodnik w Polsce
Oferta dzienników regionalnych Biuro Reklamy Mediów Regionalnych.
Możliwości reklamowe widoczne dla wszystkich użytkowników.
Oferta dzienników regionalnych Biuro Reklamy Mediów Regionalnych.
Największy Polski Portal Pracy
PREZENTACJA BANKIER.PL. Bankier.pl – Fakty Lider wśród internetowych serwisów finansowych Ponad 650 tys. unikalnych użytkowników miesięcznie 6 mln odsłon.
Prezentacja Gazety Wyborczej
Oferta dzienników regionalnych
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Czerwiec 2010.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2010.
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów Czerwiec 2010.
PROPOZYCJA Gazeta Biznes. Boksy Gazeta Biznes to biznesowy produkt reklamowy oparty na technologii doboru kontekstowego, prezentowany na serwisach wysokiej.
Wakacyjna oferta promocyjna
PREZENTACJA styczeń 2010.
OGÓLNOPOLSKA SIEĆ NOŚNIKÓW REKLAMOWYCH
Tegoroczny Katowicki Sylwester z gwiazdami odbędzie się na placu przed słynnym katowickim Spodkiem. Stanie tam duża nowoczesna scena z multimedialną scenografią.
Tegoroczny Katowicki Sylwester z gwiazdami odbędzie się na placu przed słynnym katowickim Spodkiem. Stanie tam duża nowoczesna scena z multimedialną scenografią.
Pierwszy wybór profesjonalisty Unikalni użytkownicy – Odsłony – *Badanie: Sitestat, Styczeń 2012 LEX Polski Serwer Prawa jest wiarygodnym.
prezentacja sieci reklamowej w grach PlayAds oferta dla reklamodawców
Reklama prasowa.
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Kanał tematyczny w sieci reklamowej Kanał Education & School pozwala dotrzeć do najbystrzejszych internautów w Polsce:
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
Dominik Matuzewicz Bogdan Grabczyk Monster Worldwide Polska
Technika IT, Gliwice , Toszecka 2
1. AdExpress 2. Internet Evaliant Adex
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl Portal PRoto.pl: użytkownicy: UU/mc: liczba odsłon: PV/mc: % czytelników odwiedza portal.
Pracuj.pl + Profeo.pl Prezentacja serwisu. O serwisie © 2012 Goldbach Audience2 Jeden z czołowych polskich portali pracy: –Ponad 70% polskich internautów.
Twoje miejsce w internecie
W INTERNETOWEJ SIECI REKLAMOWEJ
Polska Spółka Medialna
Copyright 2006 Zentropy Partners Jak zaplanować kampanię z wykorzystaniem wyników badania Megapanel PBI/Gemius? Warszawa, r.
Warszawa Wędkarski Świat Wędkarstwo jest to największa grupa hobbystyczna w Polsce. Wędkarze stanowią 7,3 % populacji 15+ czyli jest to:
Oferta Rzeszów, 16 czerwca 2011 Cudze chwalicie ….
Z nami dotrzesz do milionów 1 Wspólna akcja edukacyjno-promocyjna prowadzona przez: Śląskie Centrum Chorób Serca Wojewódzkiego Konsultanta w dziedzinie.
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Witryny kulinarne dają możliwość dotarcia do osób które poszukują pomysłów kulinarnych, które kupują produkty spożywcze.
Profil pisma Gwiazdy to:
EDI NET - badania.
SPORTS_ACTIVE_Wiosna/Lato2012 Rekreacyjna Oferta Specjalna.
Oferta Geo. Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej: z Klientem rozliczamy się na podstawie efektów kampanii, czyli liczby kliknięć,
serwis rozrywkowy z bazą video
Podmiot realizujący projekt Sekretariat Krajowej Rady BRD Czas trwania kampanii 21 marca - 6 maja 2010 Kampania społeczna.
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Witryny kulinarne dają możliwość dotarcia do osób które poszukują pomysłów kulinarnych, które kupują produkty spożywcze.
OBRONY WOLNOŚCI SŁOWA Wydatki KPRM i ministerstw
REKLAMA ZEWNĘTRZNA Cechy outdooru maj 2010.
Potęga trzech opinii: Wprost, Przekrój, Polityka w sieci reklamowej IDMnet S.A.
GRUPA WIRTUALNA POLSKA
Super Express dziennik XXI wieku. Super Express - lider w swojej klasie ! formą unikatowa wśród dzienników ogólnopolskich czytelnictwem wiodąca pozycja.
Źródło: SMG/KRC Poland-Media, TGI, woj.. Pomorskie, fala I – VI’2002 Czytelnictwo Dziennika Bałtyckiego poniedziałekwtorekśrodaczwartekpiąteksobota.
Strategia komunikacji Cel główny: Wzmocnienie pozycji konkurencyjnej Polski na międzynarodowym rynku usług turystycznych Cel komunikacyjny: budowa szerokiego.
GOP: Sieć Tramwajowa Według Modelu Trzech Miast. Częstotliwość kursowania w minutach TrasaMoja propozycjaStan aktualny Ruda Śląska – Bytomco 10co 20 Sosnowiec.
REKLAMA MOBILNA Oferta współpracy. Dlaczego Mobile? Dotarcie do nowej grupy docelowej. Aż 40%* użytkowników poszukujących informacji z regionu, robi to.
OFERTA HANDLOWA. ZASIĘG KAMPANI Zasięg terytorialny:  regionalny – zasięg województwa mazowieckiego w naziemnej telewizji cyfrowej oraz radio RDC w 6.
OFERTA HANDLOWA TVP Stream.
OFERTA HANDLOWA TVP Stream.
OFERTA HANDLOWA TVP Stream.
Zapis prezentacji:

Metro.Net Edukacja Pakiet Pakiety multimedialne Prasa / Outdoor / Internet / Radio Pakiety multimedialne Pakiet Metro.Net Edukacja Media objęte pakietem:

Połączenie dwóch kanałów komunikacji: PRASY I INTERNETU Dotarcie do sprofilowanego czytelnika Pakiet dla Klientów, którzy profilują kampanie do grupy celowej – uczniów i studentów Nośniki w ramach pakietu • Reklama prasowa w dzienniku "Metro" w wydaniach lokalnych i w wydaniu krajowym • reklama internetowa • geotargetowany mailing Oferta dla Klientów: Pakiet dzienny: • reklama prasowa + reklama internetowa w losowo wybranych serwisach edukacyjnych Agory (15 serwisów edukacyjnych – 10 000 odsłon) lub • reklama prasowa + geotargetowany mailing – 10 000 kont

Precyzyjne dotarcie Dziennik Metro Serwisy edukacyjne Agory Najwyższe czytelnictwo w grupie docelowej – krajowe wydanie dociera do 232 tys. uczniów i studentów* Nr 3 w kraju wśród dzienników ogólnopolskich** 1,3 mln czytelników średnio dziennie** Średnia dzienna liczba rozpowszechnionych egzemplarzy: 418 078*** 15 serwisów edukacyjnych Serwisy z bazą wiedzy na temat matury, egzaminów na studia i do gimnazjum, nauki języków obcych, testy 1,3 mln użytkowników dziennie**** Internetowe targi edukacyjne * Polskie Badania Czytelnictwa, wyk:MillwardBrown SMG/KRC, wskaźnik CPW, I-V 2009, n=2 448, opracowanie Agora SA **Polskie Badania Czytelnictwa, wyk:MillwardBrown SMG/KRC, wskaźnik CPW, I-VI 2009, n=24 701, opracowanie Agora SA ***Rozpowszechnianie: ZKDP, egzemplarze rozpowszechnione bezpłatnie ogółem, VI 2009, opracowanie Agora SA **** Megapanel PBIGemius

Zalety pakietu Unikalne połączenie dwóch kanałów reklamy Dziennik wielkomiejski Serwisy edukacyjne największa sieć bezpłatnej dystrybucji dotarcie do aktywnych odbiorców w kluczowym momencie w drodze do szkoły, do pracy sprzyjający content redakcyjny w jakościowym dzienniku wysoki zasięg, najniższy koszt dotarcia atrakcyjna grupa docelowa precyzyjne targetowanie reklama internetowa pojawia się w otoczeniu informacji, których szukają użytkownicy precyzyjny podział na 15 serwisów o unikalnej tematyce

Dotarcie pakietu 15 serwisów edukacyjnych Agory 18 miast dystrybucji METRA

Rozpowszechnianie METRO Ogólnopolskie wydanie dziennika „Metro” Poniedziałek 418 883 egz. Wtorek 389 028 egz. Środa 387 560 egz. Czwartek 386 705 egz. Piątek 689 568 egz. Rozpowszechnianie: ZKDP, egzemplarze rozpowszechnione bezpłatnie ogółem, V 2009, opracowanie Agora SA *aglomeracja górnośląska: Katowice, Bytom, Chorzów, Dąbrowa Górnicza, Gliwice, Ruda Śląska, Sosnowiec, Tychy, Zabrze

Serwisy Edukacyjne Reklama w serwisach edukacyjnych Agory: dostępny zasięg: ROC Edukacja* / mailing z geotargetowaniem możliwość publikacji reklamy w wybranych formatach: /Banner /Billboard /Skyscraper /Śródtekst * ROC Edukacja - - odsłony na serwisach edukacyjnych: GazetaEdukacja.pl, Edulandia.pl, Supermozg.pl, UczymySie.pl, MiastoTwoichStudiow.pl, Lektury.Gazeta.pl, Studies.pl, Historia.Gazeta.pl, Slowniki.Gazeta.pl, MultiWiedza.pl, GazetaEdukacja.pl/Certyfikaty FCE i CAE, Edukacja w Centrum Kariery, UczSieJezykow.pl, Internetowe Targi Edukacyjne, Sciaga.pl

Zapraszamy do współpracy Biuro Reklamy Warszawa tel. (0 22) 555 55 16, 555 63 79 ul. Czerska 8/10 00-732 Warszawa