Palce lizać.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2012.
Advertisements

Charakterystyka i potencjał reklamowy serwisów
Oferta Specjalna Kulinaria & Styl 2011/2012
EURO 2012 w serwisie Media2.pl. jeden z czołowych i najczęściej odwiedzanych serwisów branżowych w Polsce udostępniający najświeższe informacje z rynku.
SIDEKICK nowy format reklamowy w IDMnet.
„Witajcie na świecie” Oferta 2007 Prezentacja Gazety Wyborczej.
Krzyżówki Dodatek Super Expressu.
Możliwości reklamowe widoczne dla wszystkich użytkowników.
PYRLANDIA 2010 ul. Zgoda 14/8, Poznań; tel
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Czerwiec 2010.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2010.
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów Czerwiec 2010.
Wysyłka obrandowanych prezentów walentynkowych do ukochanych osób na Fotka.pl. Tysiące graficznych obrazków widocznych na profilach użytkowników. Timing:
Internetowe Targi Twojego Dziecka – edycja 2010
Wakacyjna oferta promocyjna
PREZENTACJA styczeń 2010.
PROPOZYCJE WSPÓŁPRACY PRZY PROMOCJI PREMIER KINOWYCH NA KANŁACH: AXN, AXN Sci-fi oraz AXN Crime.
OFERTA HANDLOWA TVP KIELCE
OFERTA HANDLOWA TVP KIELCE
Stałe obecności dzienne i tygodniowe w sieci reklamowej
SLIDER nowy format reklamowy w IDMnet.
PUSHDOWN nowy format reklamowy w IDMnet. PUSHDOWN WIELKIE MOŻLIWOŚCI Rozmiar rozwiniętej kreacji pozwala na umieszczenie pełnej oferty produktowej, wzmacniającej.
Kalendarza książkowego Podlaskie Najpiękniejsze 2010 (wersja polsko-angielska) Grupa Wydawnicza Benkowski oferuje zakup ILUSTROWANEGO
Kalendarza książkowe go Podlaski e Najpiękni ejsze 2011 (wersja polsko- angielska) Grupa Wydawnicza Benkowski oferuje zakup ilustrowaneg o
Kalendarza książkowego Polska Najpiękniejsza 2011 (wersja polsko-angielska) Grupa Wydawnicza Benkowski oferuje zakup ILUSTROWANEGO.
Reklama prasowa.
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Kanał tematyczny w sieci reklamowej Kanał Education & School pozwala dotrzeć do najbystrzejszych internautów w Polsce:
Z reklamą w Naszej Roli jest jak z trawą. Nie widać jak rośnie, ale co tydzień trzeba ją kosić.
Papilot.pl Prezentacja serwisu
Oferta Wielkanocna Obowiązuje do 30 kwietnia 2010.
>> Nocowanie.pl Prezentacja ogólna serwisu © 2012 Goldbach Audience3 /to jeden z największych serwisów turystycznych w Polsce, od kilku lat znajdujący.
Styl.fm Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
MAGAZYN FAMILIA PROPOZYCJA NA MEDIA PLAN O MAGAZYNIE… Katolicki miesięcznik o profilu społeczno-kulturalnym skierowany do kobiet i ich rodzin, Główne.
W INTERNETOWEJ SIECI REKLAMOWEJ
OFERTA HANDLOWA TVP KIELCE
© 2012 Goldbach Audience.
Smakizycia.pl. >> Informacje ogólne © 2012 Goldbach Audience3 /Smakizycia.pl – to autorski serwis znanej restauratorki Magdy Gessler. /Serwis posiada.
OFERTA DODATKOWYCH DZIAŁAŃ REKLAMOWYCH podczas Targów dla Kościołów SACRO SILESIA Multimedia Reklama w strefie wejścia Reklama w hali targowej Reklama.
Pakiety partnerskie na Festiwal opolskich smaków.
Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej:
Serwis internetowy tygodnika Polityka
Babyboom.pl Prezentacja serwisu
© 2012 Goldbach Audience1 Oferta reklamowa na Gofin.pl.
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Witryny kulinarne dają możliwość dotarcia do osób które poszukują pomysłów kulinarnych, które kupują produkty spożywcze.
Oferta dla Patrona serwisu świątecznego Nastrojowy Dom.
Profil pisma Gwiazdy to:
Szafa.pl Prezentacja serwisu / Julita Jechowicz.
EHoliday.
Kobieta.pl. Źródło Megapanel PBI – listopad 2011 Serwis zawiera kontent z wydań papierowych Naj i Claudia Profil użytkownika: /kobiety aktywnie spędzające.
SPORTS_ACTIVE_Wiosna/Lato2012 Rekreacyjna Oferta Specjalna.
Oferta Geo. Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej: z Klientem rozliczamy się na podstawie efektów kampanii, czyli liczby kliknięć,
Stylio.pl. Stylio.pl jest pierwszym w Polsce serwisem opartym na idei social recommendation. Stylio.pl to serwis dla ludzi świadomie kreujących własny.
PROMUJ SIĘ U NAS MĄDRZY RODZICE.
Jaka jest nasza metoda? Problem Rozwiązanie. Jaka jest nasza metoda? Problem Rozwiązanie.
MAGAZYN FAMILIA miesięcznik współczesnej rodziny.
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Witryny kulinarne dają możliwość dotarcia do osób które poszukują pomysłów kulinarnych, które kupują produkty spożywcze.
RTB network NF.pl w ofercie Adexon „Jutro to dziś tyle, że jutro”
RTB network NF.pl w ofercie Adexon „Jutro to dziś tyle, że jutro” NF.pl Wiedza dla Biznesu RU PV NF.pl Wiedza dla Biznesu RU.
Oferta reklamowa STATYSTYKI ODWIEDZIN dane za czerwiec 2014 r. wg gemius Traffic STRONA GŁÓWNA: Użytkownicy 14,198.
1 NOWA STRONA GŁÓWNA WP.PL Grupa Wirtualna Polska 1 Warszawa, wrzesień2014 Warszawa,
Założenia Oferty Handlowej TVP POZNAŃ na Płynne wejście w nowy rok Oferta na 2015 obowiązuje od 1 LUTEGO 2015 Styczeń w całości jest sprzedawany.
Międzynarodowe Zawody Jeździeckie 2008 Oferta sponsoringowa.
X DYSKUSYJNE FORUM UBEZPIECZEŃ KOMUNIKACYJNYCH 1 GRUDNIA 2015 AIRPORT HOTEL OKĘCIE, WARSZAWA, UL. 17 STYCZNIA 24 NAJWAŻNIEJSZA.
Agencjasukurs Oferta reklamowa 2012/13 agencjasukurs Oferta reklamowa Kwartalnik skomputeryzowanych nauczycieli bibliotekarzy OFERTA REKLAMOWA Biblioteka.
Kim jesteśmy Mądrzy Rodzice to strona poświęcona wychowaniu dzieci.
16/ Hotel PUŁAWSKA data: 2 wyjątkowe dni tematyczne
Zapis prezentacji:

Palce lizać

Palce lizać Nowy kulinarny Magazyn Gazety Wyborczej Serwis internetowy

Nasze doświadczenie w kuchni Serie zeszytów kulinarnych dodawanych w prezencie do Gazety Wyborczej np.: Wakacyjne smaki, Przetwory na jesień itp. Tematyczne książki kucharskie sprzedawane z Gazetą Wyborczą np.: Kuchnia znad rozlewiska, Kuchnia na majówkę itd. Magazyn kulinarny Kuchnia (miesięcznik) Internetowy serwis kulinarny Ugotuj.to

O magazynie Tytuł: Palce lizać Częstotliwość: tygodnik Dzień edycji: poniedziałek Zasięg: ogólnopolski Dystrybucja: rozpowszechnianie łącznie z Gazetą Wyborczą Planowana objętość: 32-40 stron Papier: dobrej jakości Format: A4 Planowany start: 6 grudnia 2010 r.

Profil magazynu Jakość ze znakiem Gazety Wyborczej Magazyn wydawany na papierze dobrego gatunku; prezentujący ładne stylizacje, niebanalny w treści Wszechstronny Szeroki zakres propozycji kulinarnych, zarówno z kuchni polskiej jak i światowej. Przepisy dla celebrujących wspólne gotowanie, gotowanie z dziećmi oraz dla pracujących i zabieganych Wyrazisty Kuchnia autorska, sygnowana nazwiskami znanych smakoszy, teksty i felietony wokół kuchni, jedzenia i stołu, stała grupa autorów magazynu Przystępny Sprawdzone przepisy prezentowane w jasny i klarowny sposób, interakcja z czytelnikami

Grupa docelowa magazynu Kobiety i mężczyźni 25+ Poszukujący informacji w prasie na temat gotowania, nowości rynkowych Zainteresowani jedzeniem i gotowaniem, poszukujący nowych przepisów i inspiracji, lubią poczytać o tematach wokół stołu Tacy, którym w kuchni nie jest wszystko jedno!

Sylwetki słynnych szefów kuchni Zawartość magazynu Sylwetki słynnych szefów kuchni Szef kuchni poleca Szkoła gotowania Gotowanie z dziećmi Temat numeru np.: święta, grill, majówka lub produkty sezonowe: szparagi, truskawki, jabłka Przepis tygodnia

na potrawy dietetyczne Przepisy na potrawy szybkie Zawartość magazynu Podróże kulinarne Savoir-vivre Przepisy na potrawy dietetyczne Stylizacje stołów i kuchni Przepisy na potrawy szybkie w przygotowaniu Przepisy na tanie potrawy Przekąski

Przegląd programów kulinarnych Zawartość magazynu Przegląd programów kulinarnych w TV Nowości w sklepach Felietony kulinarne Historia kuchni Recenzje książek o jedzeniu Winne rozmowy

Przykładowe wizualizacje Wizualizacje magazynu Przykładowe wizualizacje

Przykładowe wizualizacje Wizualizacje magazynu Przykładowe wizualizacje

Serwis internetowy Planowany start: 6 grudnia 2010 r. Zawartość: Felietony kulinarne Supermarket Temat tygodnia Szef kuchni poleca Szybkie dania Podróże kulinarne Historia kuchni Gotowanie z dziećmi Tanie gotowanie Winne rozmowy Aranżacje stołów Sylwetki znanych szefów kuchni i celebrytów kulinarnych Savoir-vivre Szkoła gotowania O serwisie: serwis o charakterze lifestylowym, zawierający materiały z magazynu kulinarnego Palce Lizać wzbogacone o narzędzia, umożliwiające interakcję z użytkownikami, przeprowadzanie konkursów i akcji specjalnych.

Oferta reklamowa: magazyn II okładka 45 800 zł III okładka 43 800 zł IV okładka 49 800 zł rozkładówka 67 800 zł cała strona wewnątrz 39 800 zł cała strona / okładka 210x294 + 5 mm spady (184x253 mm w ramce) 2 strony rozkładówka 420x294 + 5 mm spady Ceny netto. Dopłaty: za płatność po emisji ogłoszenia (10%) i za wybór miejsca (10%)

Oferta reklamowa: magazyn 1/8 strony 1 700* zł 1/2 strony 1/3 strony 1/4 strony 21 200 zł 14 200 zł 11 200 zł 1/2 strony Pion: 101x294 + 5 mm spady (86x253mm w ramce) Poziom: 210x146 + 5 mm spady (184x124 mm w ramce) 1/3 strony Pion: 69x294 + 5 mm spady (54x253mm w ramce) Poziom: 210x98 + 5 mm spady (184x82 mm w ramce) 1/4 strony Pion: 54x294 + 5 mm spady (39x253 mm w ramce) Poziom: 210x71 + 5 mm spady (184x63 mm w ramce) 1/8 strony (tylko strony „Witryna”) 90x60 mm w ramce Ceny netto. Dopłaty: za płatność po emisji ogłoszenia (10%) i za wybór miejsca (10%) *Cena przy maksymalnie 4 emisjach; przy liczbie emisji od 5 do 9 – 1 630 zł; przy liczbie emisji od 10 do 16 – 1 500 zł; powyżej 16 emisji – 1 330 zł. Nie obowiązują rabaty z tytułu umowy oraz agencyjne.

Oferta reklamowa: magazyn Insert standardowy Wklejka: na pastylkę na dwie pastylki Wszywka 0,10 zł 0,15 zł 0,17 zł 0,16 zł Banderola pojedyncza klejona dwa razy Foliowanie z insertem Memostick 0,20 zł 0,28 zł 0,16 zł Cena netto za sztukę, przy zasięgu krajowym. Materiał dostarczany przez Klienta (z wyjątkiem memostick’ów)

Oferta reklamowa: serwis Reklamy display wg cennika grupy Medium http://serwisy.gazeta.pl/Reklama/0,0.html

Oferta reklamowa: serwis Propozycja specjalna: partnerstwo konkursu zdjęciowego Typ konkursu: otwarty - internauci publikują zdjęcia na stronie konkursowej za pomocą specjalnej formatki lub konta w serwisie gazeta.pl/fotoforum Propozycje tematyczne: podróże kulinarne, aranżacja świąteczne (możliwość zgłaszania własnych propozycji tematów)* Czas trwania każdego konkursu: 4 tygodnie Termin: do ustalenia Deklaracja wsparcia redakcyjnego: boksy graficzne w serwisach powiązanych tematycznie np. Palce Lizać, Ugotuj.to, Kobieta.gazeta.pl, Turystyka Cena: 15 000 zł Cena netto. Nie obowiązują rabaty z tytułu umowy oraz agencyjne. Cena obejmuje tylko świadczenia reklamowe. Oferta wymaga dobudowania promocji displayowej, Zapewnienie nagród w konkursie po stronie Partnera. *w przypadku konkursów dedykowanych nie obowiązuje wsparcie redakcyjne.

Oferta reklamowa: serwis Wskazanie w czapeczce Propozycja specjalna: partnerstwo konkursu zdjęciowego Świadczenia dla Partnera) (w trakcie trwania konkursu): Tytuł Partnera konkursu Obecność na stronie konkursu: Wskazanie partnerskie w czapeczce i stopce strony konkursowej Belka górna o wymiarach 960x30 (na życzenie expandowana 960x300) Logotyp ze wskazaniem partnerskim w tekście opisującym konkurs Wskazanie w stopce Wizualizacje poglądowe

Oferta reklamowa dwumedialna: magazyn +serwis Pakiet I 3 620 zł + Cena przy maksymalnie 3 emisjach; przy liczbie emisji od 4 do 7 – 3 340 zł; przy liczbie emisji od 8 do 11 – 2 980 zł; powyżej 12 emisji – 2 680 zł. Sponsorowana galeria zdjęć zawierająca maksymalnie 6 zdjęć klienta wraz z podpisami (obecność przez tydzień) 1/8 strony (tylko strony „Witryna”) 90x60 mm w ramce Pakiet II 5 540 zł + Cena przy maksymalnie 3 emisjach; przy liczbie emisji od 4 do 7 – 5 110 zł; przy liczbie emisji od 8 do 11 – 4 550 zł; powyżej 12 emisji – 4 110 zł. Sponsorowana galeria zdjęć zawierająca maksymalnie 15 zdjęć klienta wraz z podpisami (obecność przez tydzień) 1/8 strony (tylko strony „Witryna”) 90x60 mm w ramce Ceny netto. Nie obowiązują rabaty z tytułu umowy oraz agencyjne. Dopłaty: za płatność po emisji ogłoszenia (10%) Wizualizacje poglądowe

Oferta reklamowa dwumedialna: magazyn +serwis Pakiet III 3 620 zł + Cena przy maksymalnie 3 emisjach; przy liczbie emisji od 4 do 7 – 3 340 zł; przy liczbie emisji od 8 do 11 – 2 980 zł; powyżej 12 emisji – 2 680 zł. Śródtekst o wymiarach 300x250, w prawej szpalcie, 50 000 odsłon capp 2 1/8 strony (tylko strony „Witryna”) 90x60 mm w ramce Pakiet IV 3 620 zł + Cena przy maksymalnie 3 emisjach; przy liczbie emisji od 4 do 7 – 3 340 zł; przy liczbie emisji od 8 do 11 – 2 980 zł; powyżej 12 emisji – 2 680 zł. 1/8 strony (tylko strony „Witryna”) 90x60 mm w ramce Longbutton o wymiarach 300x45, w prawej szpalcie, obecność na stałe przez tydzień (maks. 5 w jednym czasie) Ceny netto. Nie obowiązują rabaty z tytułu umowy oraz agencyjne. Dopłaty: za płatność po emisji ogłoszenia (10%) Wizualizacje poglądowe

Zapraszamy do współpracy Ceny obejmują tylko świadczenia reklamowe. Materiały redakcyjne nie stanowią przedmiotu świadczeń Wydawcy, a Zamawiający ani Klient nie są uprawnieni do ingerencji w ich treść i formę, zgodnie z zasadami wynikającymi z ustawy - Prawo prasowe i z Kodeksu Dobrych Praktyk Wydawców Prasy. Niniejszy dokument nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów prawa. Zawarte w nim informacje są aktualne do dnia 14 lutego 2011 lub do odwołania, jeśli nastąpi ono wcześniej.