Strategie Marketingowe w Internecie Tymoteusz Doligalski Interactive Marketing Manager Super Media Interactive
Informacje wstępne Instrumenty promocji internetowej Dot.com, Bam.com Cyberbranding, marketing egzystencjalny
Wartość rynkowa a strona internetowa Zmiana wartości rynkowej Zmiana liczby osób odwiedzających serwis Source: McKinsey & Company
CTR – click through rate Kampania startowa – Canalplus.pl CTR – click through rate Przeciętny poziom CTR = 0,7 % (PL)
Przeciętny poziom CPC = 8-10 PLN Kampania generująca ruch – Allegro.pl CPC – cost per click Przeciętny poziom CPC = 8-10 PLN
Wartości dodane - Allegro
Kampanie generujące ruch
Kampania generująca ruch – direct e-mail
Wartości dodane - Jobpilot.pl
Kampania brandingowa - Emax
Kampanie produktowe - Intel
Strona internetowa – Hewlett Packard
Strona internetowa – www.Perla.pl
Marketing egzystencjalny
Marketing egzystencjalny
Marketing wirusowy Word of mouth, wieść gminna... Naturalnych kanałów dystrybucji informacji Get Your Private, Free E-mail Address at...
Marketing wirusowy – szanse i zagrożenia Efektywność kosztowa Dotarcie do grupy celowej Wpływ na postrzeganie firmy
Marketing wirusowy – przykłady
Pytania, pytania... Tymoteusz Doligalski Interactive Marketing Manager Super Media Pytania, pytania...