Strategie Marketingowe w Internecie

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Jak Zrobić Skuteczną Prezentację!!
Advertisements

Wykorzystanie linku sponsorowanego w kampanii reklamowej Militaria.pl Militaria.pl SEM.
PODSTAWY MARKETINGU Ćwiczenia nr 1.
Polityka i politycy w Googleu. Amatorzy czy profesjonaliści? Agencja marketingu w wyszukiwarkach.
Dystrybucja urządzeń prezentacyjnych Spotkanie VOBIS – ViDiS,
Promocja w Internecie.
Maciej Olex-Szczytowski
Struktura organizacyjna STERENERGO PROJKET Sp. z.o.o.
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
PROPOZYCJE WSPÓŁPRACY PRZY PROMOCJI PREMIER KINOWYCH NA KANŁACH: AXN, AXN Sci-fi oraz AXN Crime.
STRATEGIE MARKETINGOWE FIRM
Generujemy efekty prezentacja sieci AdAction Network oferta dla witryn.
BEZPIECZNA DROGA Z RADAMI SPONGEBOBA
Czy marketing internetowy może być skuteczny
Zasady funkcjonowania Warszawa Program marketingowy.
Promowanie Strony, Marketing Szeptany & Wirusowy
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH
WYBRANE DZIAŁANIA SAMORZĄDU MIASTA SIERADZA PROWADZONE W RAMACH KONKURSU Zdrowa Gmina w roku października 2010 r.
Przygotowanie kontentu stron WWW
INTERNET W PRAKTYCE 10 zasad i nie tylko...
Nowa firma, doświadczeni ludzie
Kampanie reklamowe typu DRA – nowe podejście do badań efektywności kampanii reklamowych.
Profesjonalizacja branży eventowej
Copyright 2006 Zentropy Partners Jak zaplanować kampanię z wykorzystaniem wyników badania Megapanel PBI/Gemius? Warszawa, r.
dr Tomasz Grzyb Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Jacek Ciesielski CEO, Versita,
Modular Training European Dynamic SalesMan. 2CZ/03/B/F/PP/ Projekt jest finansowany ze środków Unii Europejskiej Treść projektu nie odzwierciedla.
Google Analytics                                                                                              Mariusz Gąsiewski
` PREZENTACJA FIRMY 1.
Interactive Marketing Partner marketing
Dla. Dostęp do panelu admina Na potrzeby szkolenia logowanie odbywa się na witrynie:
Strona internetowa pralni chemicznej
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Słupsku
Intencje zakupowe w sieci AdProfile.
Technik Organizacji Reklamy
A part of Business Consulting Sp. z o.o.
Strona 1 Branża Grzewczo-Instalacyjna w Internecie 2013 Poznań, Ireneusz Jeleń 664/
Decyzje cenowe Przedsiębiorstwa Turystycznego
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
INFORMACJA MARKETINGOWA
Wprowadzanie do podstaw marketingu-mix
marketing internetowy rozliczany za efekt – synergia CPM i CPA
MEDIA TRENDY 2010 Łaciate krowy na żywo
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
Reklama społeczna Co to jest?.
Aleksandra Popławska Marta Pawłowska
Przygotowanie MŚP do realizacji ambitnych projektów i wdrażania innowacji w ramach PO Inteligentny Rozwój.
Strategia komunikacji to nic innego, jak przekonywanie kogoś – w zamyśle klienta/ów przy pomocy określonych metod do czegoś, np. do zakupu danej oferty.
Lider znów przejmuje inicjatywę Easy Wring & Clean Kampania 2015.
Technologie w marketingu Business Intelligence w marketingu, czyli jak zamienić dane w decyzje biznesowe Technologie w marketingu czyli jak skutecznie.
Adequate | Interactive boutique Interactive boutique 1 PROFIT-DRIVEN MARKETING OPTIMISATION volume vs. efficiency trade-off ILE POWINNIŚMY WYDAWAĆ NA KAMPANIE.
Google AdWords.
Maj Transline Group 2013: DHL i Transline wdrażają swój model w Tajlandii 2013: Dalsza ekspansja. Illinois i Pennsylvania 2009: Otwarcie operacji.
Zintegrowane systemy informatyczne
ANALIZA SWOT POLSKIEGO SEKTORA GARBARSKIEGO I OBUWNICZEGO Łódź, 7 kwietnia 2004 Polska Izba Przemysłu Skórzanego.
Pawlicz, A. (2015). Wykorzystanie mediów społecznościowych jako narzędzia marketingu turystycznego przez gminy leżące na terenach Parków Narodowych w Polsce.
Istota i znaczenie marketingu. Plan wykładu 1.Fazy ewolucji orientacji przedsiębiorstwa 2.Pojęcie marketingu ▫ rozumienie tradycyjne /historyczne/ ▫ rozumienie.
Marketing w Internecie. Marketing internetowy to: ● Forma marketingu, używająca jako medium Internetu i strony WWW (World Wide Web). Służy do przesłania.
Wrocław Rozwój Transline Group 2014 DHL i Transline wdrażają swój model w Tajlandii 2013 Ekspansja. Illinois i Pennsylvania 2009 Otwarcie operacji.
Dlaczego warto być w Polskim Stowarzyszeniu Sprzedaży Bezpośredniej
HOOP - Dzień Przytulania
ZKM przypomnienie.
Jak Zrobić Skuteczną Prezentację!!
Czy na blogu da się zarobić, czyli słów parę o afiliacji
Zarządzanie systemami dystrybucji
JAKUB BAREŁKOWSKI REKLAMA W WYSZUKIWARKACH
Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Formy reklamy w wyszukiwarkach internetowych ●wyniki organiczne zbudowane na podstawie algorytmu oceniającego.
Reklama w wyszukiwarkach internetowych Jakub Barełkowski.
MARKETING INTERNETOWY
Zapis prezentacji:

Strategie Marketingowe w Internecie Tymoteusz Doligalski Interactive Marketing Manager Super Media Interactive

Informacje wstępne Instrumenty promocji internetowej Dot.com, Bam.com Cyberbranding, marketing egzystencjalny

Wartość rynkowa a strona internetowa Zmiana wartości rynkowej Zmiana liczby osób odwiedzających serwis Source: McKinsey & Company

CTR – click through rate Kampania startowa – Canalplus.pl CTR – click through rate Przeciętny poziom CTR = 0,7 % (PL)

Przeciętny poziom CPC = 8-10 PLN Kampania generująca ruch – Allegro.pl CPC – cost per click Przeciętny poziom CPC = 8-10 PLN

Wartości dodane - Allegro

Kampanie generujące ruch

Kampania generująca ruch – direct e-mail

Wartości dodane - Jobpilot.pl

Kampania brandingowa - Emax

Kampanie produktowe - Intel

Strona internetowa – Hewlett Packard

Strona internetowa – www.Perla.pl

Marketing egzystencjalny

Marketing egzystencjalny

Marketing wirusowy Word of mouth, wieść gminna... Naturalnych kanałów dystrybucji informacji Get Your Private, Free E-mail Address at...

Marketing wirusowy – szanse i zagrożenia Efektywność kosztowa Dotarcie do grupy celowej Wpływ na postrzeganie firmy

Marketing wirusowy – przykłady

Pytania, pytania... Tymoteusz Doligalski Interactive Marketing Manager Super Media Pytania, pytania...