Doświadczenia w wykonaniu klasy III SP w Zespole Szkół z Oddziałami Integracyjnymi im. Janusza Korczaka w Smólniku. ZAPRASZAMY NA POKAZ!!!

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
SZEŚCIOLATEK W NASZEJ SZKOLE Szkoła Podstawowa Nr 2 im
Advertisements

Wybieram zdrowie i zdrowe odżywianie
Czy kwasy reagują z solami?
Publiczne Gimnazjum w Cieszkowie im. Jana Pawła II
Lebensmittelwaren. Rodzaj klusek ziemniaczanych, przygotowanych z ugotowanych ziemniaków połączonych z mąką ziemniaczaną, formowane w kulki z wgłębieniem.
Tajemnicze pismo z mąki
UCHO W KUCHNI.
Sprawozdanie z doświadczenia
Aktywne spędzanie czasu z rodziną
KLUB PYTALSKICH I WODA Od atomu po ocean!.
Z przedszkola do szkoły z uśmiechem
Sonia Rucińska i Victoria Peplińska
W O L N T A R I.
Słowo od Autora. Opowiadanie to zostało napisane w oparciu o lekcje towaroznawstwa Pani Ewy Malinowskiej. Wszystkie zawarte w nim wątki są fikcyjne…
EKSPERYMENTY BIOLOGICZNE
WODA – ŹRÓDŁO ŻYCIA.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2
Jak pietruszka pije wodę?
Odwiedzamy Francję i Wielką Brytanię - świetlicowy konkurs plastyczny dla dzieci młodszych Tydzień E-Twinningu w Szkole Podstawowej nr 14 z Oddziałami.
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 144.
Biologia, jako nauka eksperymentalna
Bez śniadania nie ma nauczania
Świetlica szkolna Gimnazjum nr 2 w Brzeszczach
Tego roku chętni uczniowie klasa pierwszych zgłosili się do projektu unijnego Rozwój przez kompetencje. Chcemy pokazać w naszej prezentacji jak przebiegały.
UCZYMY INNYCH Nasza lekcja dla młodszych kolegów i koleżanek z klas 1-4 SP.
Nasze doświadczenia Jakie ph ma słodkie mleko?
Jak to działa? Zajęcia ekologiczne z elementami fizyki dla uczniów ZET IV-VI przygotowane przez uczniów klasy I Gimnazjum.
ZBOŻA ZJADAMY ENERGIĘ Z NICH MAMY PRZEDSZKOLE NR 4 W DĄBROWIE GÓRNICZEJ.
To projekt zawodoznawczy zrealizowany w Zespole Placówek Specjalnych w Legnicy w ramach projektu unijnego Modernizacja Kształcenia Zawodowego na Dolnym.
My kolorowe kredki serdecznie wszystkich witamy w imieniu uczniów klasy drugiej (Publicznej Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki) zapraszamy.
SPRAWOZDANIE Z REALIZACJI PROGRAMU EDUKACYJNEGO
SPRAWOZDANIE Z VI EDYCJI PIRAMIDY ŻYWIENIA PRZEDSZKOLAKA „UCZYMY SIĘ O JEDZENIU W EKOLOGICZNYM ZNACZENIU” Oddział przedszkolny W zespole szkół z oddziałami.
Klub śniadaniowy Szkoły Podstawowej w Górkach Pomorskich klasa II
Szkolny Klub Śniadaniowy w klasie II b Szkoła Podstawowa nr 3 im. Alfreda Freyera w Tarnobrzegu.
ANALIZA KWESTIONARIUSZA PROGRAMU COMENIUS, styczeń 2015
Szkolny Klub Śniadaniowy w klasie II b Szkoła Podstawowa nr 3 im. Alfreda Freyera w Tarnobrzegu.
Hasło: „Prawo, Przyjaźń, Tolerancja”. Czas trwania konkursu 01 IX 2012r. – 28 II 2013r.
Matematyka ze smakiem Placuszki z jabłkami.
Doświadczenie z atramentem
Doświadczenie z atramentem
BARTEK KOSIŃSKI klasa III E
Skrzaty” SP W KOLONI „Skrzaty -II kl. z Koloni wiedzę o odżywianiu zdobyły i długo będą żyły.
Po co kurczakowi jajko?.
8 listopada przyłączyliśmy się do ogólnopolskiej akcji „ Śniadanie daje moc” Wspólne śniadanie przygotowywaliśmy zwracając uwagę na to, aby wszystkie.
Składniki: 2 kg mąki (pszenna lub zwykła) 2 kg marchwi 2 jajka 1 kostka margaryny pieprz (dużo!) cynamon proszek do pieczenia (2 łyżeczki na 1kg mąki)
Zdrowo żyjemy, bo wiemy co jemy!
Agnieszka Sączek kl.II b Edyta Długopolska kl.II b
Projekt szkolny 2012/2013. Praca nad projektem O W roku szkolnym 2012/2013 pracowaliśmy bardzo zawzięcie nad naszym szkolnym projektem. W projekt włożyliśmy.
- poznajemy 12 zasad zdrowego odżywiania i stosujemy je
POKAZ Ś NIADANIE DAJE MOC SZKOŁA PODSTAWOWA w ŻÓŁTNICY KLASA III.
„Każde dziecko ma prawo do szczęścia i swego miejsca w społeczeństwie’’
Przygotowanie placówek oświatowych do roku szkolnego 2014/2015.
MOC ŚNIADANIA Szkoła Podstawowa im. J. Korczaka w Broniewicach.
Nasza działalność jako Szkoły z Klasą. Cel naszego spotkania: 1. Założenia projektu „W ramach kolejnej odsłony akcji, Szkoły z Klasą 2.0, skupiamy się.
Żywienie dzieci w wieku szkolnym
Zdrowa żywność i wpływ na nasze zdrowie
Dzień Europejski Dzień Europejski Co roku 1 czerwca obchodzimy w naszej szkole,,Dzień Europejski’’.Każda klasa przygotowuje prezentacje związaną z określonym.
Ekologia i komputery Nowosolska Jedynka czysto gra.
Sześciolatek w Szkole Podstawowej nr 40 w Lublinie.
Walentynki, Walentynki …
SOLE MINERALNE ORAZ WODA
Zespół badawczy : Judyta Izabela Stepaniuk i Elżbieta Dzienis Zdjęcia : p. Ewa Karpacz, J. I. Stepaniuk i E. Dzienis P REZENTACJĘ OPRACOWAŁA J. I. S TEPANIUK.
Nabór na rok szkolny 2013/2014 do:  przedszkoli,  oddziałów przedszkolnych  klas pierwszych w szkołach podstawowych(6-latki) Poznań, 22 kwietnia 2013.
Scenariusz lekcji chemii: „Woda jako rozpuszczalnik”
Jesienne obserwacje: wzrok i dotyk. Sprawdzamy, jakie owoce mają pestki. Które mają ich najwięcej, a które najmniej.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 1 Budowa fizyczna i chemiczna kości.
Czy substancje można mieszać?
Dlaczego nasze kości są twarde?
Poranek małego chemika w Przedszkolu Nr 10 w Koszalinie
Kanapki z pieczywa pełnoziarnistego z pastą avocado i pastą z jajek .
Zapis prezentacji:

Doświadczenia w wykonaniu klasy III SP w Zespole Szkół z Oddziałami Integracyjnymi im. Janusza Korczaka w Smólniku. ZAPRASZAMY NA POKAZ!!!

Uczniowie klasy III, w obecności młodszych kolegów i koleżanek z grupy sześciolatków, sprawdzają wytrzymałość skorupek jajka.

Sześciolatki oglądają jajko, które 12h leżało zanurzone w occie. Robią to ostrożnie, bo takie jajko można łatwo rozbić. Wszyscy obserwują jak zachowuje się jajko pod wpływem naciśnięcia. Za chwilę kolejne doświadczenie.

Sprawdzimy jak wapno chroni nasze kości. Dwie skorupki jajka zostały zalane octem, z tym że jedna ma ochronę bogatego w wapń jogurtu.

Na zakończenie pierwszego pokazu dzieci z wychowawczynią zostały poczęstowane jogurtem bogatym w wapń.

Uczniowie wraz z sześciolatkami usiłują rozetrzeć ziarna zboża, aby uzyskać choć odrobinę mąki. To zadanie wymagało ogromnego wysiłku i cierpliwości.

Widać pierwsze efekty ciężkiej pracy, uff…

Przesiewanie zmielonego ziarna

Efekty naszej pracy

Obrazowy przykład usuwania toksyn z organizmy dzięki produktom pełnoziarnistym.

Obserwacja wody różnego pochodzenia.

„Bliższe” spojrzenie na wodę.

Nasza mała oczyszczalnia wody