Oferta portalu Parkiet.com Reklama internetowa Oferta portalu Parkiet.com
PARKIET.COM – profesjonalne narzędzie inwestora Szanowni Państwo ! Zapraszamy do zamieszczania reklam w portalu finansowym www.parkiet.com Internetowy serwis Parkietu jest nowoczesnym i uniwersalnym narzędziem pracy inwestora. Ze względu na ściśle określoną tematykę serwisu umożliwiamy kierowanie reklamy do pożądanego odbiorcy. Naszym celem jest dostarczenie kompletnych i rzetelnych informacji o rynku finansowym oraz narzędzi pomocnych w podejmowaniu decyzji inwestycyjnych. O pozytywnym odbiorze naszej pracy przez inwestorów najlepiej świadczą statystyki. Ilość użytkowników (real users): 92,8 tys. Liczba odsłon miesięcznie: 24 mln Średni czas korzystania z serwisu: 4,0 godz. Liczba odsłon na użytkownika / miesiąc: 259 Źródło: Megapanel PBI / Gemius 11.2008
PARKIET.COM – liczba odsłon na jednego użytkownika Największa liczba odsłon generowanych przez jednego użytkownika w ciągu miesiąca. Źródło: Megapanel PBI / Gemius 11.2008
PARKIET.COM – średni czas wizyty Średni czas korzystania z naszego serwisu to prawie cztery godziny i jest jednym z najdłuższych wśród innych portali finansowych. 4 godz. 29 min. 38 min. 20 min. 17 min. 15 min. 4 min. 1 min. Źródło: Megapanel PBI / Gemius 11.2008
PARKIET.COM – profesjonalne narzędzie inwestora Użytkownikami naszego portalu są osoby: młode, dobrze wykształcone i zamożne, aktywnie powiększające swój kapitał. Poszukują one rozwiązań telekomunikacyjnych i informatycznych, które umożliwią im stały nadzór nad zakupionymi walorami. Interesują ich również produkty finansowe umożliwiające szybkie i sprawne zarządzanie posiadanymi pieniędzmi. Kupują luksusowe produkty, nie tylko dlatego że w biznesie prezencja i dobre wrażenie są bardzo ważne, ale przede wszystkim dlatego, że ich na to stać. Aby zarabiać na giełdzie trzeba obracać dużym kapitałem.
PARKIET.COM – profil użytkownika 74% użytkowników jest w wieku najwyższej aktywności zawodowej (25-54 lata) 78% ma wykształcenie wyższe 75% użytkowników to osoby decyzyjne i opiniotwórcze (dyrektorzy, specjaliści, technicy, właściciele prywatnych firm) * źródło: MillwardBrown SMG/KRC: NetTrack; Fale: Czer 2007- Lis 2008
Przykładowe formy reklamy internetowej
Billboard Opis: Duży prostokąt (750x100), zajmuje stałą pozycję na górze strony. Zalety: Zajmuje stałą pozycję na górze strony. Naturalnie przyciąga wzrok zapewniając dużą oglądalność. Pozwala na prezentację dłuższych haseł. Przekierowuje do wskazanych stron. Specyfikacja techniczna: Rozmiar: 750 x 100 waga do 25kB format GIF, JPG, Flash Cena: 130 zł netto / 1000 odsłon
Box Śródtekstowy (Rectangle) Opis: Reklama umieszczana centralnie, wewnątrz treści prezentowanych na stronie. Zalety: Dzięki wkomponowaniu w treść strony idealnie przyciąga wzrok użytkownika. Duża powierzchnia pozwala na zamieszczenie obszernych i rozbudowanych treści. Przekierowuje do wskazanych stron. Specyfikacja techniczna: Rozmiar: 336x280 waga do 35 kB format GIF, JPG, Flash Cena: 260 zł netto / 1000 odsłon
Skyscraper Opis: Duży prostokąt (160x600), zajmuje stałą pozycję po prawej stronie witryny, obok tekstu. Zalety: Zajmuje stałą pozycję na górze strony po prawej stronie treści serwisu. Idealnie przyciąga wzrok podczas czytania treści. Przekierowuje do wskazanych stron. Specyfikacja techniczna: Rozmiar: 160 x 600 waga do 20kB format GIF, JPG, Flash Cena: 195 zł netto / 1000 odsłon
Box 160 x 220 Opis: Prostokąt (160 x 220) zajmujący stałą pozycję po prawej stronie serwisu. Zalety: Forma reklamy umieszczana jest w serwisie na stałe. Oznacza to, że jest obecna cały czas w tym samym miejscu. Dzięki możliwości rozwijania, pozwala na zamieszczenie obszerniejszej treści reklamowej. Przekierowuje do wskazanych stron. Specyfikacja techniczna: Rozmiar: 160 x 220 waga do 10kB format GIF, JPG, Flash Cena za tydzień:10.000 zł netto
Button Opis: Mały prostokąt wkomponowany w serwis (160 x 120) zajmujący stałą pozycję po lewej stronie. Zalety: Forma reklamy, jaką jest Button umieszczana jest w serwisie na stałe. Oznacza to, że jest obecna cały czas w tym samym miejscu. Dzięki możliwości rozwijania, pozwala na zamieszczenie obszerniejszej treści reklamowej. Przekierowuje do wskazanych stron. Specyfikacja techniczna: Rozmiar: 160 x 120 waga do 10kB format GIF, JPG, Flash Cena za tydzień: 8.000 zł netto
Banner 310 x 100 Rozmiar: Banner 310 x 100 Reklama umieszczana jest na stałe na wybranych stronach naszego serwisu (miejsca PRESTIŻOWE). Ceny ustalane są INDYWIDUALNIE
Logo 100 x 50 Rozmiar: Logo 100 x 50 Reklama zajmuje stałą pozycję na górze strony, obok loga parkiet.com (miejsca PRESTIŻOWE). Ceny ustalane są INDYWIDUALNIE
Artykuł sponsorowany Opis: Artykuł sponsorowany może być napisany przez klienta/agencję na dowolnie wybrany temat, który jest związany z produktami lub usługami klienta. Cena:15.000 zł netto /tydzień
Dziękujemy za uwagę Biuro Reklamy Internetowej Łukasz Zieliński Kierownik Działu Reklamy Internetowej tel. (+48 22) 463 06 83 fax (+48 22) 463 05 14 email: l.zielinski@rp.pl Joanna Czerwińska Specjalista ds. Reklamy Internetowej Telefon : +48 (22) 46 30 617 ul. Prosta 51; 00-838 Warszawa email: joanna.czerwinska@parkiet.com