Kinga Szymczykowska kl. IIc Katarzyna Kopczyńska kl. Iic Kewin Drapała kl. IIc Filip Jasiukiewicz kl. IIg Bartosz Barański kl. IIg Maksym Kujawa kl. IIg.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
"Szlachetne zdrowie, nikt się nie dowie, jako smakujesz,
Advertisements

DIETOPROFILAKTYKA OTYŁOŚCI Centrum Rozwoju i Terapii HARMONIA Poradnia Dietetyczna BeneTe.
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu Wszelkie treści i zasoby edukacyjne publikowane na łamach Portalu
Podsumowanie I Półrocza roku SZKOLNEGO 2011/ Gimnazjum -
Podsumowanie I semestru roku SZKOLNEGO 2010/ Gimnazjum -
PROCENTY I PROMILE.
Co oznacza BMI ? Body Mass Index (ang. wskaźnik masy ciała, w skrócie BMI; inaczej wskaźnik Queteleta II) – współczynnik powstały przez podzielenie masy.
Anna Gryboś, Łukasz Artyszuk, Paweł Dziliński
Wyniki ankiety przeprowadzonej w klasach trzecich gimnazjum.
Liczba dziewcząt i chłopców w roku szkolnym 2012/2013 Liczba dziewcząt i chłopców w roku szkolnym 2012/2013 Liczba dziewcząt i chłopców w roku szkolnym.
Zanim zjem pomyślę....
Funkcje w VBA.
Projekt edukacyjny Czy uczniowie naszego gimnazjum są otyli? Autorzy: Józef Michalak i Andrzej Adamas.
z języka angielskiego – czas Present Simple
Trzymaj formę... Trzymaj formę....
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Body Mass Index -wskaźnik masy ciała
Nadwaga Szymon Strzykała.
Szkoła Podstawowa nr 29 w Lublinie, kl. VIa
Konsekwencje nadwagi i otyłości?
IDEALNA WAGA Ile powinien ważyć człowiek? Nie ma na to pytanie jednej, gotowej odpowiedzi. Są za to przeróżne wzorce i internetowe kalkulatory, podające.
Uczniowie klasy I Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Rożnowicach realizują program edukacyjny „Żyj smacznie i zdrowo” pod kątem zasad prawidłowego i smacznego.
Rok szkoły w ruchu – promocja aktywności fizycznej wśród młodzieży
Matematyka i fizyka sportu!
Szkoła Podstawowa nr 137 im. A. Kamińskiego w Łodzi
Jak powinniśmy się odżywiać?
Sprawozdanie z realizacji projektu TRZYMAJ FORMĘ
„TRZYMAJ FORMĘ!” Opracowanie: Joanna Kowalska
Trzymaj formę!!! Projekt wykonali: Aleksandra Auguścik Marcin Grzegrzak Bartosz Koryś Weronika Kiraga.
BMI – WSKAŹNIK MASY CIAŁA
ZDRZZDZZ ZZ ZDROWE ODŻYWIANIE.
Wyniki badań dzieci 10 letnich z realizacji podstawy programowej z wychowania fizycznego po I etapie edukacyjnym- wrzesień 2013, luty- czerwiec 2014 Kuratorium.
* Praca powstała w ramach projektu Fundacji Badawczej Nutricia RG1/05
Zalecenia żywieniowe w prewencji chorób układu krążenia. dr n. med
Gimnazjum im. Mikołaja Kopernika w Kątach Wrocławskich 2010/2011 koordynator projektu: Agnieszka Lewandowska.
Wyniki Ankiety odnośnie zdrowego odżywiania
Czy chcesz utrzymać zdrowie? OBLICZ SWÓJ
WebQuest Michał Polak Adam Glegoła Żaneta Koszczol Monika Świątek
Zaburzenia odżywiania otyłość i nadwaga –współczesny problem cywilizacyjny w populacji dzieci i młodzieży Dr Ewa Starostecka Klinika Endokrynologii i.
Znaczenie wychowania fizycznego w nowoczesnym procesie kształcenia Kielce, 2015.
 Odchudzanie wpływa na zdrowie negatywnie i jest bardzo niebezpieczne, jeżeli stosuje się diety rygorystyczne i szybko traci się wadze.
Dekalog zdrowego żywienia
WYNIKI ANKIETY ZDROWE ODŻYWIANIE. W ankiecie wzięło udział 97 uczniów klas IV-VI SP NR 3 WE WŁODAWIE (38% uczniów szkoły kl. IV-VI)
Miejsca realizacji Programu Wykaz szkół podstawowych: Szkoła Podstawowa nr 1 Szkoła Podstawowa nr 4 Szkoła Podstawowa nr 5 Szkoła Podstawowa nr 6 Szkoła.
Co rozumiemy przez zdrowy tryb życia i odżywiania się?
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 1.
Obliczanie jakim procentem jednej liczby jest druga liczba. Radosław Hołówko Konsultant: Agnieszka Pożyczka.
Jest to wskaźnik masy ciała, powstały przez podzielenie masy ciała podanej w kilogramach przez kwadrat wysokości podanej w metrach.
Kliknij, aby edytować styl wzorca podtytułu Projekt edukacyjny wykonany przez uczniów klasy II gimnazjum z Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Sątocznie.
Badanie masy ciała SZKOŁA PODSTAWOWA NR 314 IM. PRZYJACIÓŁ ZIEMI PORAJÓW 3, WARSZAWA EWELINA KUCHARSKA.
ROZWÓJ FIZYCZNY BIALSKICH PIĘCIOLATKÓW HELENA POPŁAWSKA, AGNIESZKA DMITRUK, WOJCIECH HOŁUB.
Klaudia: - lat 28, - waga 51 kg, - wzrost 168 cm, - jest alergikiem, - nie toleruje białek zwierzęcych w związku z tym jest wegetarianką, - instruktorka.
Dlaczego nie chcemy aby nasi uczniowie byli otyli?
WAŻENIE TORNISTRÓW 2016.
Podsumowanie I półrocza 2016/2017
Szkoła Promująca Zdrowie
Najważniejsze osiągnięcia uczniów ZSO w Słupi w roku szkolnym /2016
MIĘDZYSZKOLNY KONKURS Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO W MALISZEWIE - POETRY LOVERS Organizatorzy konkursu: Szkoła Podstawowa w Maliszewie.
Uczniowie klasy I Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Rożnowicach realizują program edukacyjny „Żyj smacznie i zdrowo” pod kątem zasad prawidłowego i smacznego.
Klasyfikacja za I półrocze rok szkolny 2017/18
BMI Body Mass Index.
BMI.
CZYM JEST ZDROWIE??.
Podsumowanie pierwszego półrocza rok szkolny 2017/2018
WSKAŹNIK BMI. Wskaźnik BMI (z angielskiego Body Mass Index) To współczynnik, który pozwala obliczyć, czy proporcje naszej masy ciała w stosunku do wzrostu.
PIRAMIDA ZDROWEGO ŻYWIENIA DLA MŁODZIEŻY
Problem zagrożenia otyłością wśród pilotów lotnictwa cywilnego
Problem otyłości w Polsce Problem otyłości w Polsce Przygotowała Małgorzata Orłowska.
Zapis prezentacji:

Kinga Szymczykowska kl. IIc Katarzyna Kopczyńska kl. Iic Kewin Drapała kl. IIc Filip Jasiukiewicz kl. IIg Bartosz Barański kl. IIg Maksym Kujawa kl. IIg Szymon Kurpiewski kl. IIg Jakub Przystawko kl. IIg Wojciech Dratwa kl. IIa Dariusz Domański kl. IIa

BMI jest to skrót z języka angielskiego „Body Mass Index” co po przetłumaczeniu oznacza wskaźnik masy ciała. Wskaźnik Queteleta II oblicza się w bardzo prosty sposób. Należy podaną masę ciała( kg) podzielić przez kwadrat wzrostu(m).

57% 31% 11%

27% 24%

Udział wzięło:  106 dziewcząt  67 chłopców

NIEDOWAGANORMANADWAGA 37645

35% 60%

19,76

NIEDOWAGANORMANADWAGA 16438

64% 24%

21,26

Udział wzięło:  98 dziewcząt  89 chłopców

NIEDOWAGANADWAGANORMA 25667

20,52

NADWAGANIEDOWAGANORMA 61667

20,83

Udział wzięło:  79 dziewcząt  54 chłopców

NIEDOWAGANORMANADWAGA 41335

52% 42% 6%

19,29

NIEDOWAGANORMANADWAGA 25281

52%46%

19,44

Udział wzięło: 79 dziewcząt 54 chłopców

NIEDOWAGANORMANADWAGA 41335

19,29

NIEDOWAGANORMANADWAGA 25281

19,44

1. W roku 2013/2014 ilość uczniów z niedowagą wynosiła – Ich liczba spadła w porównaniu do poprzedniego roku o 25 uczniów ( w roku 2012/2013 niedowagę miało 66 uczniów ). 3. W roku 2013/2014 wzrosła liczba uczniów o prawidłowej wadze W roku 2012/2013 liczba uczniów o prawidłowej wadze była mniejsza i wynosiła Wzrosła liczba uczniów z nadwagą, zwłaszcza chłopców, razem – 11 uczniów a w zeszłym roku było ich Otyłość ma jeden uczeń. 7. Ogólnie średni BMI wzrósł w porównaniu do zeszłego roku u dziewcząt o 1,23 a u chłopców o 1,39. oba mieszczą się w normie.