Temat: LOGO KOMENIUSZ tworzenie grafik

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Dokument HTML jest zwykłym
Advertisements

Programowanie I Rekurencja.
Piszemy proste programy i tworzymy animacje w Logomocji .
Problemy nieliniowe Rozwiązywanie równań nieliniowych o postaci:
20/09/ Języki programowania 1 Piotr Górczyński Debugowanie kodu.
Sklepy internetowe. Strona główna sklepu Projektowanie w zależności od asortymentu Niekonieczne zaawanowane graficznie projekty – lepiej mniej grafiki.
Routing statyczny Wykład: Zaawansowane sieci komputerowe
Wstęp do programowania obiektowego
ALGORYTMY INSTRUKCJE WARUNKOWE Część III.
PASCAL (2) dr Anna Kwiatkowska.
Projektowanie dynamiki - diagramy interakcji
The GAME. Ogólna hierarchia klas PLANSZA Hierarchia klas POLE TripBoxNormalBoxSpecialBox.
GRAFIKA W TURBO PASCALU
Tworzenie publikacji w programie: PUBLISHER
Logo Komeniusz Gimnazjum w Tęgoborzy Mgr Zofia Czech.
Funkcje w Pascalu Przypomnienie wiadomości o procedurach Prowadzący: Anna Kaleta Piotr Chojnacki.
EDYTOR 3D OFERTA 1.Wybierz pamięć USB 2.Wybierz stronę pamięci USB na której chcesz umieścić nadruk 3.Wybierz kolor pamięci, ilość, pojemność oraz.
Zadania o ułamkach zwykłych - powtórzenie wykonała Lidia Bissinger
Nowy pojazd egzaminacyjny Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego
Jak zrobić ażurową gwiazdę z papieru?
Język programowania Logo - na przykładzie programu LOGOMOCJA
Instrukcja obsługi systemu CMS Przygotowanie
Ruchome grafiki W LOGO KOMENIUSZ
Programowanie strukturalne i obiektowe
Instrukcje iteracyjne
Logo Środowisko pracy.
Logomocja Polska edycja Imagine.
Język programowania LOGO
Właściwe ustawienie fotela, lusterek, zagłówków i zapięcie pasów bezp.
Informatyka MZT1 Wykład 6 Iteracje while i repeat Tablice Rekordy
EDYTOR GRAFIKI "PAINT" Prezentacja ma na celu zapoznanie uczniów z podstawowymi funkcjami edytora grafiki Paint.
Temat: PROCEDURY Z PARAMETRAMI W LOGO KOMENIUSZ
1.Przykłady prostych algorytmów opisujących codzienne czynności
Projektowanie stron WWW
Instrukcje iteracyjne
ALGORYTMY Co to jest algorytm ? Cechy algorytmu Budowa algorytmów
Program Logomocja.
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +
Wykład 6 Informatyka MPDI 3 semestr JavaScript cd.
Poznajemy budowę programu Microsoft Office Word 2007
LISTY HTML. Listy s ą definiowane za pomoc ą znacznika podstawowego innego dla ka ż dego rodzaju list Specyfikacja XHTML, zawiera specjalne znaczniki.
Logomocja - podstawowe polecenia języka Logo
Temat 8: Pętle.
Logomocja - tworzenie procedur
Temat: Wprowadzenie do programowania w środowisku LOGO KOMENIUSZ
Dr Jacek Borowicz. ZMIANA TREŚCI UMOWY O PRACĘ definitywna czasowa Czynności prawne polecenia pracodawcy dwustronne jednostronne.
Rekurencja.
MATEMATYKA.
Jak korzystać z programu graficznego Media Blender
w kwadracie stupolowym
Wstęp do Podstawy Programowania
Grafika animacyjna w Macromedia Flash ACTION SCRIPT Joanna Sekulska-Nalewajko Katedra Informatyki Stosowanej Politechnika Łódzka 2006/2007.
ZAKODUJ ROBOTA! Sponsorzy: Realizator: Patroni:.
Pętle – instrukcje powtórzeń
Gramatyki Lindenmayera
Sygnały na drodze.
Fraktale.
Tytuł prezentacji. SPIS TREŚCI: Tekst 1 Tekst 2 Tekst 3 Slajd przekładkowy o dłuższej treści.
Co to jest algorytm? Środowisko programu Logo Komeniusz
Środowisko Logo Komeniusz Program Logo Komeniusz jest edukacyjnym językiem programowania pracującego w środowisku Windows. Umożliwia rozwiązywanie problemów.
czyli geometria (i nie tylko) w sztuce. Fraktale w Logo Komeniuszu
Tytuł prezentacji.
POD - żółw przesuwa się po ekranie nie zostawiając za sobą śladu;
Programujemy figury o równych bokach
Wojewódzka konferencja „Programowanie w szkole”
Procedury własne to procedury tworzone przez użytkownika, składające się z nagłówka, który zawiera słowa oto i nazwę procedury z parametrem, treści procedury.
PROCEDURY Definicję procedury rozpoczynasz od słowa oto. Następnie podaj nazwę procedury (nie może ona zawierać spacji), potem dodaj treść procedury. Koniec.
ROBOTYKA - NAUKA PROGRAMOWANIA KODOWANIE PRZEZ RYSOWANIE
Tytuł prezentacji.
ZAKODUJ ROBOTA! Sponsorzy: Realizator: Patroni:.
Zapis prezentacji:

Temat: LOGO KOMENIUSZ tworzenie grafik

ZMIANA GRUBOŚCI PISAKA (MOŻNA OPUŚCIĆ PARAMETR) LOGO KOMENIUSZ POSTAĆ POLECENIA SKRÓT ZNACZENIE USTALGRUBOŚĆPISAKA UGP 5 ZMIANA GRUBOŚCI PISAKA (MOŻNA OPUŚCIĆ PARAMETR)

(MOŻNA OPUŚCIĆ PARAMETR) LOGO KOMENIUSZ POSTAĆ POLECENIA SKRÓT ZNACZENIE USTALKOLORPISAKA UKP 0 ZMIANA KOLORU PISAKA (MOŻNA OPUŚCIĆ PARAMETR)

POSTAĆ POLECENIA SKRÓT ZNACZENIE PODNIEŚ OPUŚĆ ŚCIERAJ ŚCIER WSTECZ POWODUJE PODNIESIENIE PISAKA PRZEZ AKTYWNEGO ŻÓŁWIA OPUŚĆ POWODUJE OPUSZCZENIE PISAKA PRZEZ AKTYWNEGO ŻÓŁWIA ŚCIERAJ ŚCIER PRZEJŚCIE W TRYB KASOWANIA WSTECZ WSTECZ 50 COFA ŻÓŁWIA O ZADANĄ ILOŚĆ JEDNOSTEK

POWTARZA N RAZY POLECENIE WEWNĄTRZ NAWIASÓW LOGO KOMENIUSZ POSTAĆ POLECENIA ZNACZENIE POWTÓRZ N [POLECENIA] POWTARZA N RAZY POLECENIE WEWNĄTRZ NAWIASÓW NP. POWTÓRZ 4 [NP 100 PW 90] RYSUJE KWADRAT O BOKU 100

NARYSUJ ZA POMOCĄ INSTRUKCJI ITERACYJNEJ „POWTÓRZ”