Cyfrowa Moc TVP Rzeszów LISTOPAD 2014. Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Agenda Teraz Onet! Sponsoringi: – sponsoring z video – nowe, niższe ceny – promocja jesienna Wzbogacone pakiety zasięgowe: – na elementach stałych – navibox.
Advertisements

TVP GORZÓW WIELKOPOLSKI PARTNER W BIZNESIE
BEZPIECZNA ELEKTRYCZNOŚĆ Kampania społeczna
Kampania na rzecz przejrzystości mediów w Polsce Raport z badania ilościowego CATI wśród liderów komunikacji Kwiecień 2006 Autor: Olga Wagner Koordynacja:
1 / 17 Komercyjne aspekty webcastingu z punktu widzenia nadawcy publicznego Warszawa 8 grudnia 2005 r. Warszawa, 8 grudnia 2005 r.
Ocena zawartości ogólnodostępnych multipleksów naziemnej telewizji cyfrowej.
To ile wydaje się na reklamę?
OFERTA HANDLOWA TVP KIELCE
OFERTA HANDLOWA TVP KIELCE
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
MOBILNA REKLAMA ELE TAXI
Konferencja „W trosce o rodzinę” r.
III etap przełączeń sygnału cyfrowego TV. Liczba osób objętych włączeniami naziemnej telewizji cyfrowej w ramach III etapu osób osób.
Twoje miejsce w internecie
Copyright 2006 Zentropy Partners Jak zaplanować kampanię z wykorzystaniem wyników badania Megapanel PBI/Gemius? Warszawa, r.
OFERTA HANDLOWA TVP KIELCE
Search Engine Marketing w promocji eventu
DOBRE PRAKTYKI SAMORZĄDU WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO Z PARTNERAMI SPOŁECZNYMI R ZESZÓW 21 LISTOPADA 2012 ROKU.
Oferta Rzeszów, 16 czerwca 2011 Cudze chwalicie ….
Z nami dotrzesz do milionów 1 Wspólna akcja edukacyjno-promocyjna prowadzona przez: Śląskie Centrum Chorób Serca Wojewódzkiego Konsultanta w dziedzinie.
Rynek telewizyjny w 2007 roku Podsumowanie. 2 Widownia telewizyjna.
Opracował: Bartłomiej Kędzior kl. II b. Informacje Co trzeba zrobić aby odbierać naziemną telewizję cyfrową Kanały w pakiecie Więcej informacji.
Przewidywanie oglądalności telewizyjnych kampanii reklamowych
Wyłączenie sygnału analogowego telewizji w województwie lubuskim. Kampania informacyjna i przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu. 27 sierpnia 2012r.
Autorzy:Ania Szczubełek Kasia Sul
Oferta czystość na wyciągnięcie ręki.
Projekt „Moja firma w mojej gminie”
Powrót Hibernatusa Reklamy Świat mediów W izolacji od 2000 roku...
W pogoni za konsumentem. Jedno wyzwanie, dwie perspektywy:
NAZIEMNA TELEWIZJA CYFROWA W TWOIM DOMU
źródło: Telemetria NAM
OFERTA NA ZAMIESZCZENIE REKLAM NA PORTALU JakZdacMatureZmatematyki.pl LISTOPAD 2014.
TVP GORZÓW WIELKOPOLSKI PARTNER W BIZNESIE
1 71. TOUR DE POLOGNE UCI WORLD TOUR. Co roku Tour de Pologne śledzą miliony widzów. W 2014 roku: LICZBA ODBIORCÓW 2 Tour de Pologne UCI World Tour Liczba.
Badania oglądalności telewizji
Założenia Oferty Handlowej TVP POZNAŃ na Płynne wejście w nowy rok Oferta na 2015 obowiązuje od 1 LUTEGO 2015 Styczeń w całości jest sprzedawany.
Lider znów przejmuje inicjatywę Easy Wring & Clean Kampania 2015.
NINIEJSZA PREZENTACJA POWINNA BYĆ ROZUMIANA JAKO RODZAJ WIZJI I POTENCJALNEGO ROZWOJU RYNKU W POLSCE, A NIE JAKO KONKRETNE OCZEKIWANIA NADAWCY!
Analiza jakości odbioru sygnału telewizji cyfrowej DVB-S w implementacji stałoprzecinkowej T.Bartkowiak, M.Januszewski, P.Kryszkiewicz, P.Wójt IEEE Student.
CYFROWA MOC TELEWIZJI RZESZÓW W lutym nawet Zimowe Igrzyska Olimpijskie w Soczi i wydarzenia na Ukrainie nie odebrały widzów TVP Rzeszów.
CYFROWA MOC TELEWIZJI RZESZÓW majówka 2014.
CYFROWA MOC TELEWIZJI RZESZÓW maj Reklama w TVP Rzeszów to maksymalny zysk.
Cyfrowa Moc TVP Rzeszów STYCZEŃ Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz.
CYFROWA MOC TELEWIZJI RZESZÓW marzec Reklama w TVP Rzeszów to maksymalny zysk.
Cyfrowa Moc TVP Rzeszów CAŁY 2014 rok. Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz.
Super Express dziennik XXI wieku. Super Express - lider w swojej klasie ! formą unikatowa wśród dzienników ogólnopolskich czytelnictwem wiodąca pozycja.
Więcej z emisji reklam internetowych
Kontener reklamowy Mobile Media Consulting Sp. z o.o. Mobile Media Consulting Sp z o.o.
CYFROWA MOC TELEWIZJI RZESZÓW kwiecień Średnia udziałów SHR% TVP Rzeszów od 01 do 30 kwietnia 2014 roku Pasmo 18:30 – 19:00 Źródło: Nielsen Audience.
Talent show w świetle definicji kultury popularnej
■ Podstawowe informacje ■ Badanie prowadzone jest od 1996 roku, ■ Realizowane przez firmę AGB Nielsen Media Research sp. z o.o., ■ Najważniejsi klienci:
Monitoring wyborczy telewizyjnych programów publicystycznych Wybory parlamentarne 2015.
CYFROWA MOC STYCZEŃ Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz widowni.
CYFROWA MOC GRUDZIEŃ Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz widowni.
CYFROWA MOC 2015 rok. Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz widowni telewizyjnej.
1 Kampania edukacyjna „Moje konsumenckie ABC KUPUJESZ TO?” Prezentacja założeń Agnieszka Zawartko 2 marca 2006.
T YTUŁ Media publiczne w Europie finansowanie i wyniki oglądalności Grudzień 2014.
REKLAMA MOBILNA Oferta współpracy. Dlaczego Mobile? Dotarcie do nowej grupy docelowej. Aż 40%* użytkowników poszukujących informacji z regionu, robi to.
OFERTA HANDLOWA. ZASIĘG KAMPANI Zasięg terytorialny:  regionalny – zasięg województwa mazowieckiego w naziemnej telewizji cyfrowej oraz radio RDC w 6.
CYFROWA MOC LUTY Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz widowni telewizyjnej.
Analiza premierowych audycji adresowanych dla mniejszości ukraińskiej nadawanych w programach mediów publicznych w okresie 23 maja – 6 czerwca 2016r.
Badanie rynku mediów w praktyce
Więcej z emisji reklam internetowych
OFERTA HANDLOWA TVP Stream.
OFERTA HANDLOWA TVP Stream.
OFERTA HANDLOWA TVP Stream.
Badanie rynku mediów Wskaźniki
Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy
CYFROWA MOC MARZEC 2016.
Mariusz Arent Instytut Badań i Rozwoju Turystyki Medycznej
Zapis prezentacji:

Cyfrowa Moc TVP Rzeszów LISTOPAD 2014

Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz widowni telewizyjnej. Są jedynymi i najbardziej wiarygodnymi badaniami oglądalności na terenie Polski, którymi posługują się Domy Mediowe.

Średnia udziałów SHR% TVP Rzeszów w dniu 1 listopada 2014 roku Pasmo 18:30 – 19:00 Źródło: Nielsen Audience Measurement Udziały % TVP Rzeszów liderem, z którym coraz trudniej wygrać

Widownia AMR TVP Rzeszów w dniu 1 listopada 2014 roku Pasmo 18:30 – 19:00 Źródło: Nielsen Audience Measurement Ilość widzów TVP Rzeszów liderem, z którym coraz trudniej wygrać

Średnia udziałów SHR % TVP Rzeszów w dniu 11 listopada 2014 roku Pasmo 18:30 – 19:00 Źródło: Nielsen Audience Measurement Udziały % TVP Rzeszów liderem, z którym coraz trudniej wygrać

Widownia AMR TVP Rzeszów w dniu 11 listopada 2014 roku Pasmo 18:30 – 19:00 Źródło: Nielsen Audience Measurement Ilość widzów TVP Rzeszów liderem, z którym coraz trudniej wygrać

Średnia udziałów SHR % TVP Rzeszów w dniu 17 listopada 2014 roku Pasmo 18:30 – 19:00 Źródło: Nielsen Audience Measurement Udziały % TVP Rzeszów liderem, z którym coraz trudniej wygrać

Widownia AMR TVP Rzeszów w dniu 17 listopada 2014 roku Pasmo 18:30 – 19:00 Źródło: Nielsen Audience Measurement Ilość widzów TVP Rzeszów liderem, z którym coraz trudniej wygrać

Średnia udziałów SHR % TVP Rzeszów w dniu 18 listopada 2014 roku Pasmo 18:30 – 19:00 Źródło: Nielsen Audience Measurement Udziały % TVP Rzeszów liderem, z którym coraz trudniej wygrać

Widownia AMR TVP Rzeszów w dniu 18 listopada 2014 roku Pasmo 18:30 – 19:00 Źródło: Nielsen Audience Measurement Ilość widzów TVP Rzeszów liderem, z którym coraz trudniej wygrać

Średnia udziałów SHR% TVP Rzeszów w dniach od 1 do 30 listopada 2014 roku Pasmo 18:30 – 19:00 Źródło: Nielsen Audience Measurement Udziały % TVP Rzeszów liderem, z którym coraz trudniej wygrać

Dlaczego warto reklamować się w TVP Rzeszów: -TVP Rzeszów obejmuje swym zasięgiem całe województwo Podkarpackie, - z oglądalnością TVP Rzeszów nie mają szansy konkurować żadne inne media funkcjonujące na Podkarpaciu - TVP Rzeszów gwarantuje najniższy koszt dotarcia do grup docelowych - skuteczność TVP Rzeszów w dotarciu z przekazem reklamowym jest bezkonkurencyjna

Reklama w TVP Rzeszów to maksymalny zysk

Zasięg TVP Rzeszów po 28 kwietnia (mux-3) Jawor Sucha Góra Tatarska Góra Cieszanów Giedlarowa Baranówka Machów Góra Św. Marcina Legenda: Nadajniki (mux-3) - Rzeszów/Baranówka - Sucha Góra - Tatarska Góra - Jawor - Giedlarowa - Cieszanów - Machów - Góra Św. Marcina

TVP Rzeszów obejmuje swoim zasięgiem całe województwo Dzięki zasięgowi i oglądalności Telewizja Rzeszów jest doskonałym partnerem dla przedsiębiorców i samorządów