Ketchapp (i nie tylko) uncovered Fenomen prostoty Piotr Sobolewski – TK Games.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Wszystko to, czego mama nie powiedziała Wam o Casualach
Advertisements

EKOLOGIA Nie musi być nudna!!!.
„Przerwy w Sali informatycznej”
E-twinning w naszej szkole
K orzystanie z ogólnodostępnej wersji internetowej.
Opis metodyki i procesu produkcji oprogramowania
PROJEKTOWANIE GIER VS MOBILNA ROZRYWKA 2012 TURBO EDITION
Kim jest dzisiejszy gracz? wojtek ozimek one2tribe.
Cześć! Chciałabym się nauczyć tworzyć matematyczne gry komputerowe. My umiemy robić takie gry, a więc z chęcią nauczymy Cię je tworzyć.
Metodologia Ekonomii Eksperymentalnej Na podstawie tekstu dr T. Kopczewskiego Czy studia ekonomiczne obniżają kapitał społeczny.
Plakaty – 2007 r.. Współpraca z mediami 2006 r. – współpraca na zasadzie patronatu medialnego oraz informacje prasowe wysłane do wszystkich mediów lokalnych;
Promotor: dr inż. Leszek Koszałka Autor: Markuszewski Kamil
Analiza porównawcza wybranych metod sztucznej inteligencji w komputerowych grach strategicznych Comparative analysis of artificial iteligece methods applied.
Metodyki Lekkie Agile Methodologies
Szkoła Podstawowa nr 1 im. Henryka Sienkiewicza w Czarnkowie
Autor: Michał GAWRYLUK
Str. 121 czyli … kilka pytań na każdym teście jak w banku Law 12 – Fouls and misconduct.
Str. 120 czyli … kilka pytań na każdym teście jak w banku Law 12 – Fouls and misconduct Glossary: The ball is out of play – piłka poza grą The ball is.
Generujemy efekty Możliwości reklamowe na. Statystyki: Polska Facebook statystyki 2 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15,
Codename: GJumper inż. Krzysztof Grześkowiak inż. Kamil Niezręcki.
Przegląd ważniejszych bibliotek używanych przy projekcie Quall.
PROJECT KULKA. Plan prezentacji Pomysł Realizacja Demonstracji prototypu.
Z A R Z Ą D Z A N I E F I R M Ą PRZYGOTOWANIE GRY DLA UCZNIÓW.
Wstęp do programowania urządzeń z systemem. Windows Phone 7
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH Social media to ocean danych! – jak wykorzystać je w marketingu? Dr Jan Zając, Sotrender 17 maja 2012.
Jakub Grudziński Artifex Mundi
MRF propozycje Konsorcjum UKD (2013)
Design organiczny Słów kilka o przyjemnych aplikacjach.
Auto Special Volkswagen Serwis. Pracujemy, aby byli Państwo szczególnie zadowoleni z naszych usług.
Auto Special Audi Serwis.
Chciałabym się nauczyć tworzyć matematyczne gry komputerowe
Autor: Michał Kowalczyk
Projekt i częściowa implementacja gry logicznej w technologii HTML5
Promotor: dr inż. Leszek Koszałka Autor: Markuszewski Kamil
Balans w grach Marcin Szymkowiak. Czy moja gra powinna być symetryczna czy asymetryczna?
BIZNES TAK JAK CZŁOWIEK
Podstawy animacji.
PIOTR SOBOLEWSKI – TK GAMES Jak rozłożyć grę na części? Part 1: Mobile games.
BLUES Blues (ang. Smutek, rozpacz)- gatunek muzyczny wywodzący się ze śpiewów Afroamerykanów z południa USA, z pewnymi wpływami muzyki folk.
Viral Loop Perpetuum mobile? Przygotował Mateusz Wojtanowicz.
Kim jesteśmy? Uczymy tworzyć gry Tworzymy gry.
Wolontariat Wolontariat. TO TAKIE PROSTE!. POMOC BEZ WYCHODZENIA Z DOMU. Każdy z nas lubi siedzieć na komputerze i przeglądać internet, prawda? Chcemy.
Kim jest Game Designer? Marcin Szymkowiak. Role w Game Devie.
Robimy gry! Brainstorm time! .
Co to jest neurofeedback?
Programy matematyczne
IT Academic Day Politechnika Wrocławska. Temat: Uroczyste otwarcie Prelegenci: Zbigniew Fryźlewicz Początek: :05 Koniec: :15 Cel.
Gry i zabawy poznane w Hiszpanii
Dr Michał Zając, Instytut Informacji Naukowej i Studiów Bibliologicznych, Uniwersytet Warszawski Aplikacje książkowe dla dzieci: między literaturą a grą.
Game Design Group Welcome, Journeyman and please enter.
Projekt z zakresu profilaktyki. Uczniowie klasy IIA Kamil Gwara Daniel Cichaczewski Konrad Gutowski Projekt wykonany pod opieką pedagoga Magdaleny Durki.
GRY KOMPUTEROWE I ZJAWISKA SPOŁECZNE
Andrzej A. KONONOWICZ, Aleksandra J. STACHOŃ, „Adaptacja Istniejących Elektronicznych Zasobów Dydaktycznych Jako Szansa na Dynamiczny Rozwój E-Nauczania.
2 OSOBOWA MECHANIKA SĘDZIÓW Adam Fojcik. Spis treści: 1. Podstawowe ustawienie 1.1 Brak biegaczy na bazach 1.2 Biegacz na pierwszej bazie lub biegacz.
Z dumą prezentujemy produkt miniprzedsiębiorstwa IV LO Games: IV LO Trading Card Game.
Dodawania i odejmowanie sum algebraicznych. Mnożenie sumy algebraicznej przez jednomian. Opracowanie Joanna Szymańska Konsultacja Bożena Hołownia.
Klasa III moduł 04 PLAYTIME PI Synergia początkowej nauki języka obcego z edukacją wczesnoszkolną i technologiami informacyjno-komunikacyjnymi. Projekt.
Jak Polacy dogonili i badają kometę czyli jak popularyzować tematykę kosmiczną na blogu i w mediach społecznościowych.
Mój wymarzony zawód Gamer – ten zawód ma przyszłość.
Przedsiębiorczość Ćwiczenia Zajęcia 2.  Metafora - inaczej przenośnia to środek stylistyczny polegający na utworzeniu nowego, innego niż pierwotnie znaczenia.
„Uzależnienie od gier komputerowych i Internetu”
Dominika Jasińska klasa 2C.
gry dla przyszłych programistów
Czyli geometria nie taka zła
LABIRYNT MINOTAURA GRAJ.
Prezentacja Zaprezentuje wam grę pt: Fortnite Zapraszam do oglądania!
Beata Charkiewicz. Table of Contents  Introduction To Android  History Of Android  What is OHA?  Devices with android  Android Features  Android.
FEATURES OF DIVISIBILITY
Zapis prezentacji:

Ketchapp (i nie tylko) uncovered Fenomen prostoty Piotr Sobolewski – TK Games

Top free games – iTunes ( ) 1.Trivia Crack (Etermax, trivia) 2.Jelly Jump (Ketchapp, tiny arcade) 3.Agent Alice (wooga, hidden object) 4.Crossy Road (Hipster Whale, tiny arcade) 5.ZigZag (Ketchapp, tiny arcade) 6.Candy Crush Soda (King.com, puzzle) 7.aa (General Adaptive Apps, tiny arcade) 8.Clash of Clans (Supercell, multiplayer farm) 9.Candy Crush Saga (King.com, puzzle) 10.Subway Surfers (Kiloo, runner)

Top free games – Google Play ( ) 1.aa (General Adaptive Apps, tiny arcade) 2.Jelly Jump (Ketchapp, tiny arcade) 3.Quizwanie (FEO Media AB, trivia) 4.ZigZag (Ketchapp, tiny arcade) 5.Subway Surfers (Kiloo, runner) 6.Przezroczysty ekran Launcher (wtf?) 7.Crossy Road (Hipster Whale, tiny arcade) 8.Spring Ninja (Ketchapp, tiny arcade) 9.Pou (Zakeh, pet game) 10.Geometry Dash Lite (RobTop Games, tiny arcade)

Przyjrzyjmy się dokładniej najbardziej popularnym grom z gatunku tiny arcade.

aa (General Adaptive Apps)

Jelly Jump (Ketchapp)

ZigZag (Ketchapp)

Spring Ninja (Ketchapp)

Geometry Dash Lite (RobTop Games)

Mr. Jump (Ketchapp)

Crossy Road (Hipster Whale)

Jakie mają cechy wspólne?

Cechy wspólne.. (uzupełniamy) …

Cechy wspólne Decyzja oparta o timing (wyczucie fizyki / mechaniki) i planowanie Prosta akcja gracz -> gra (tap the screen) Jasny przekaz gra -> gracz (prosto określone zadanie) Krótkie sesje (mediana 15s) Instant start (tap to play) Instant restart

Zadanie domowe Opracuj własną mechanikę w stylu Ketchapp na podstawie analizy przeprowadzonej na zajęciach. Deadline: (za 2 tygodnie)