Co wiesz o wyborach parlamentarnych? WYNIKI ANKIETY DLA UCZNIÓW VI LO W SZCZECINIE.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Wnioski z realizacji zadań nadzoru pedagogicznego
Advertisements

Szkolna demokracja – w jaki sposób uczy młodych ludzi samodzielności.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Wyniki ankietowania Miasto Szczecin Młodzieżowa Rada Miasta Szczeciński Park Naukowo Technologiczny Szczecin, 20 czerwca
Wyniki ankiety przeprowadzonej w klasach trzecich gimnazjum.
IV Turniej Piłkarski o puchar Komendanta KPP w Policach
ZESPÓŁ SZKÓŁ W MĘTOWIE W LICZBACH.
Jak przygotować i zorganizować wybory do władz samorządu uczniowskiego, żeby były świętem demokracji w szkole?
KLASA OBYWATELSKA Z POSZERZONYM JĘZYKIEM ANGIELSKIM SPRAWOZDANIE Z DZIAŁALNOŚCI ROK SZKOLNY 2011/2012.
Liceum Ogólnokształcące im. Jana Kochanowskiego w Muszynie
Serdecznie zapraszamy na krótką prezentację multimedialną
Statystyczny Uczeń Naszej Szkoły
Odczucia i oczekiwania uczniów Gimnazjum nr 4 w Krośnie w zakresie wychowania fizycznego i sportu w szkole.
Jeden nie da rady, ale z gromadą będą musieli się liczyć Janusz Korczak.
Ankieta została przeprowadzona z mieszkańcami Gminy Nadarzyn w ramach Młodzieżowej Akcji Obywatelskiej- 20 lat wspólnie. Pytania na które odpowiadali ankietowani:
W jaki sposób samorząd uczniowski może wpłynąć na poprawę atmosfery i bezpieczeństwa w naszej szkole? Debata na temat :
Ankieta dla uczniów „Demokracja a życie w szkole. Kto i jak podejmuje decyzje w naszym gimnazjum?”
„Sami o sobie, czyli demokracja w naszej szkole”
Projekt XVIII Sesji Sejm Dzieci i Młodzieży
ANKIETA.
Zespół Szkół Zawodowych im. Kazimierza Pułaskiego w Gorlicach W ankiecie Egzaminy i diagnozowanie zewnętrzne przeprowadzonej dla nauczycieli wzięło udział
Samorząd Szkolny- Droga ku demokracji
Dzień Parlamentu Pierwszy dzień wiosny w VI LO przygotowany przez Radę Pięciu.
ANALIZA WYNIKÓW ANKIETY DOTYCZĄCEJ DZIAŁALNOŚCI S AMORZĄDU U CZNIOWSKIEGO PRZEPROWADZONEJ BR, W KTÓREJ WZIĘŁO UDZIAŁ 124 UCZNIÓW Z KLAS 1, 2 I 3.
Jakie działania szkolne i lokalne są warte zrealizowania przez samorząd uczniowski?  Nasze pomysły i dobre praktyki.
Młodzi ludzie mają prawo do pełnego dostępu do informacji publicznych. Młodzież ma wpływ na opinię publiczną np. poprzez artykuły prasowe, Internet. Politycy.
Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym?
Angażować się w życie społeczne? TAK czy NIE. Nie tylko wybory, Jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji?
„Samorząd - realnie czy na papierze?”
Dlaczego ten temat jest ważny?
Aktywny Młody Przemyślanin- Wybory parlamentarne debata.
CZYLI JAK STWORZYĆ IDEALNY SAMORZĄD SZKOLNY?
XX SESJA DO SEJMU DZIECI I MŁODZIEŻY. Nie ma nie-polityki. Wszystko jest polityką. Thomas Mann.
Debata „Jakie działania należy podjąć aby zaktywizować, zachęcić młodzież do czynnego udziału w życiu społecznym ziemi pszczyńskiej”, która jest realizowana.
 Młodzi ludzie mają prawo do pełnego dostępu do informacji publicznych.  Młodzież ma wpływ na opinię publiczną np. poprzez artykuły prasowe, Internet.
w wyborach do parlamentu RP
Michał Okręglicki Twój kandydat do Rady Samorządu Gimnazjum nr 38 w Bydgoszczy.
Czym jest MOZK? Międzyszkolny Ochotniczy Zespół Korepetytorów to organizacja zrzeszająca dobrych uczniów, którzy za pośrednictwem Internetu oraz spotkań.
KLUB WŁÓCZYKIJA W NASZEJ SZKOLE. W naszej szkole w ramach rozwijania naturalnej potrzeby ruchu u dzieci prowadzimy” Klub Włóczykija”. Zajęcia odbywają.
POLICE jeszcze nie Szczecin.
Plan debaty Czas trwania debaty: Stworzenie przez uczestników „mapy form aktywności społecznej” Przedstawienie wyników z ankiety dot. aktywności.
Ireneusz Piotr Wyszyński Stanisława Rucińska Anna Siemieniuk Olga Jurek Krzysztof Siemieniuk Maria Iwańska Sylwia Kamińska Monika Tymińska Maciej Bajdecki.
W ankiecie udział wzięli uczniowie klas III. Łącznie wzięło udział 30 osób, w tym 6 chłopców i 24 dziewczyny.
Szymon Błaszczyński Sebastian Mączka. Wyniki ankiety przeprowadzonej wśród młodzieży z Zespołu Szkół Ekonomiczno – Usługowych im. Fryderyka Chopina w.
PODSUMOWANIE ZAKOŃCZONYCH NABORÓW WNIOSKÓW W WOJEWÓDZTWIE ZACHODNIOPOMORSKIM W 2011 Wydział Rolnictwa i Rybactwa Program Operacyjny Zrównoważony rozwój.
Ankieta „Czy jesteś bezpieczna (y) w sieci?”. Czy jesteś bezpieczna (y) w sieci? W badaniu ankietowym przeprowadzonym w kwietniu 2014 r. wzięło udział.
Podsumowanie ankiet na temat szkolnego systemu oceniania Ankietę przeprowadzono w kwietniu 2012 r. wzięło w niej udział 13 nauczycieli ZSP w Gietrzwałdzie.
XX SESJA SEJMU DZIECI I MŁODZIEŻY „Młodzi aktywni?... … czyli co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym?”
22 marca )Proces legislacyjny w Rzeczpospolitej Polskiej i zasady funkcjonowania Sejmu przedstawi nam Pani Elżbieta Rafalska 2)Proces legislacyjny.
W ankiecie wzięło udział 72 uczniów z klas III Gimnazjum w Jedliczu.
Twój głos ma znaczenie. Jak zwiększyć aktywność młodzieży w naszej gminie?
Wyniki badań "Idea samorządności a rzeczywistość".

Poddziałanie PO KL Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych Podsumowanie rozliczenia.
„Młodzi głosują”. WYBORY PREZYDENCKIE 2015 W szkolnych wyborach, które odbyły się w czwartek 30 kwietnia, wzięło udział 1415 szkół z całej Polski. Uprawnionych.
Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli ZCEMiP w Szczecinie w r. szk. 2014/15.
Analiza ankiet „SZKOŁA PROMUJĄCA ZDROWIE” Ankieta przeprowadzona wśród uczniów.
Nazywa się Dawid, jestem uczniem klasy 3D Interesuje się podróżami. W wolnym czasie gram na puzonie. Uwielbiam oglądać filmy. Ponad to jestem uczniem.
Udział w ogólnopolskim projekcje organizowanym przez Centrum Edukacji Obywatelskiej.
Sonda  I pytanie : Czy wiesz co to demokracja? Czy wiesz co to demokracja?
Szczecińska Kolej Metropolitalna
Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie Stan wdrażania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w województwie zachodniopomorskim Konferencja współfinansowana.
Analiza wyników ankiety na temat Internetu Opracowali D.Gliniak i B.Prus Zespół Szkół Budowlanych im. Generała Józefa Bema we Wrocławiu.
Szkoła demokracji, czyli jak pomóc sobie i innym. XX Liceum Ogólnokształcące im. Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego – szkołą demokracji.
Zespół Szkół Zawodowych im. Kazimierza Pułaskiego
Zespół Szkół Zawodowych im. Kazimierza Pułaskiego
Inwestycje drogowe proponowane do realizacji w perspektywie
Leśnictwo Świnoujskie
Wsparcie ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego STRATEGII ZINTEGROWANYCH INWESTYCJI TERYTORIALNYCH (ZIT) Koszalin, r.
Czy według Państwa potrzebne są w szkole zajęcia dodatkowe?
Zapis prezentacji:

Co wiesz o wyborach parlamentarnych? WYNIKI ANKIETY DLA UCZNIÓW VI LO W SZCZECINIE

1. Co ile lat odbywają się w Polsce wybory parlamentarne ?

2. Ile izb ma polski parlament?

3. Czy interesujesz się życiem społeczno- politycznym w twojej miejscowości ?

4. Ile lat trzeba mieć, by móc kandydować w Polsce na posła?

5. Czy w twojej miejscowości funkcjonują młodzieżowe organizacje samorządowe ( np. samorząd szkolny w twojej byłej szkole )?

6. W jakiej dziedzinie młodzieżowa aktywność mogłaby wpłynąć na korzystne zmiany w twojej miejscowości?

Miejscowości, w których mieszkamy!  Chojna  Dobra Szczecińska  Wolin  Dargobądź  Uniemyśl  Żabów  Daleszewo  Wieńkowo  Bezrzecze  Wierzbięcin  Trzebież  Tanowo  Załom  Nowe Warpno  Dębno  Police  Moryń  Pyrzyce  Warzymice  Barlinek  Międzyzdroje  Przecław  Gryfice  Golczewo  Mierzyn  Płotno  Gryfino  Stobno  Goleniów  Kliniska Wielkie  Myślibórz  Grambow – Niemcy  Wołczkowo  Dębiono  Nowogard  Widuchowa  Węgorzyno  Pucice  Drawno  Komorowo  Sławo  Kołbacz

Zespół : Opracowanie ankiety : Paweł Jarmuł Przeprowadzenie ankiety : Paweł Jarmuł i Piotr Myć Liczenie głosów : Hubert Kozłowski Wykonanie prezentacji : Piotr Myć