Zad. 1. Właściciel hurtowni kupił 768 choinkowych bombek, które były zapakowane do 32 kartonów. Po ile bombek było w jednym kartonie, jeśli w każdym była.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Witamy na spotkaniu z Betterware!
Advertisements

© Copyright by Rafał Trzop kl. Ic
Procenty repetytorium
Opracowanie: Maria Skarupa, Oliwia Mordyl kl.6b
Droga Napis „km/h” czytamy „kilometrów na godzinę”
Opracowały: Agnieszka Linkiewicz Martyna Rybka VI B
Cel lekcji: Utrwalę umiejętność obliczanie pola i obwodu prostokąta ( kwadratu), rozwiązywania zadań z jednostkami czasu, wagi i pieniędzy. .
DZIAŁANIA NA LICZBACH NATURALNYCH
Dołącz do nas!!! Plan marketingowy.
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
PROCENTY Powtórzenie wiadomości o procentach Opracował Jan Ruba.
Obliczanie ułamka danej liczby.
Temat prezentacji: „Czołgi I wojny światowej”
SKALA 2 :1 1 : 1 1 : 2 OBRAZ DWUKROTNIE POWIĘKSZONY 8 cm 6 cm
Matematyka w przyrodzie.
X* optymalna wielkość zapasu
Prezentacja poziomu rozwoju gmin, które nie korzystały z FS w 2006 roku. Eugeniusz Sobczak Politechnika Warszawska KNS i A Wykorzystanie Funduszy.
PROCENTY I PROMILE.
SPRAWDZIAN Matematyka
PROCENTY.
Opracowała: Justyna Piegat
Kolejność wykonywania działań
Myślę, więc jestem. René Descartes. Gr. A km 2 = 1,3*10 6 km 2 = 1,3*10 6 *10 6 m 2 =1,3*10 12 m 2 Gr B 8980 km 2 = 8,98*10 3 km 2 =8,98*10 3.
KWADRAT PROSTOKĄT ROMB RÓWNOLEGŁOBOK TRAPEZ TRÓJKĄT.
Egzamin gimnazjalny 2013 Matematyka
Matematyka wokół nas.
Pole prostokąta i kwadratu
MATEMATYCZNY TEST SZÓSTOKLASISTY
Historia i zastosowanie.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 10 W GŁOGOWIE
ZAMIANA JEDNOSTEK CZAS, DŁUGOŚĆ, MASA WYKONAŁY: LAURA BUNDZIÓW
„Porównywanie ilorazowe i różnicowe”
ROZWIĄZANY REBUS STANOWI TEMAT LEKCJI
PROCENTY Diagramy procentowe.
Anna Gadomska Szkoła Podstawowa Nr 79 Łódź
Ułamki zwykłe – zadania kl. V
Matematyka w zastosowaniach Maciej Lipski klasa III e.
Zad. 4 str.68 Analiza zadania Droga Tomcio Palucha – 252 mil Długość buta -7 mil Ile zrobił kroków ? Rozwiązanie : == Odp: Tomcio Paluch.
Zamiana jednostek Długości Czasu Masy.
w ramach projektu Szkoła z Klasą 2.0
Czy procenty pomagają nam w życiu ?
Ułamki zwykłe – zadania kl. IV
- powtórzenie wiadomości
Ile to kosztuje? Cz. II.
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
Im więcej owiec, tym więcej owczych nóg.
Wykonała Julia Światek
Jak zamknąć świat w procentach ?
1. Dziennikarz Lekarz Listonosz 2 3 Lekarz  bada ludzi i określa ich stan zdrowia  bada podstawowe obszary życia i określa ich stan w liczbach 4.
Wykonała:Anna Dąbrowa V a
Proporcjonalność prosta Wielkościami wprost proporcjonalnymi nazywamy wielkości zmieniające się w taki sposób, że wzrost lub zmniejszenie jednej powoduje.
EcoCondens Kompakt BBK 7-22 E.
EcoCondens BBS 2,9-28 E.
WYNIKI EGZAMINU MATURALNEGO W ZESPOLE SZKÓŁ TECHNICZNYCH
Kłodzko – Jaszkowa Dolna – Żelazno WSSE „INVEST-PARK” Kłodzko – Jaszkowa Dolna – Żelazno Powierzchnia całkowita: 45,59 ha Dostępne tereny.
Jak Jaś parował skarpetki Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Nowy Jork Londyn Mleko, (1l) 0,81£ 0,94 £ Bochenek świeżego chleba (500g) 1,78 £ 0,96 £ Ryż (biały), (1kg) 2,01 £ 1,51 £ Jajka(12) 1,86 £ 2,27 £ Lokalny.
20 zadań na temat „W drodze do szkoły” Kacper Kozyra – klasa 4m
Prezentacja dla klasy V szkoły podstawowej
Ankieta dotycząca kart bankomatowych i kont bankowych.
Elementy geometryczne i relacje
Matematyka.
Omówienie i poprawa sprawdzianu
Liczby naturalne i ułamki
PROCENTY Powtórzenie wiadomości o procentach.
Autor: Małgorzata Paszyńska
KLASOWY ZBIÓR ZADAŃ Klasa 6c.
Ile to kosztuje? Cz. I.
KLASOWY ZBIÓR ZADAŃ Klasa VA.
Ile to kosztuje? Cz. II.
Zapis prezentacji:

Zad. 1. Właściciel hurtowni kupił 768 choinkowych bombek, które były zapakowane do 32 kartonów. Po ile bombek było w jednym kartonie, jeśli w każdym była jednakowa liczba bombek?

Rozwiązanie: : 32spr * === 768

Zad. 2 Licznik pewnego siedmioletniego samochodu pokazuje, że przejechano nim km. Ile kilometrów przejeżdżano średnio w ciągu roku tym samochodem?

Rozwiązanie : : 7 spr * == ==

Zad.3 Pan Andrzej zamówił jedną paletę z workami cementu. Na palecie znajduje się łącznie 1 t 400 kg cementu w 25- kilogramowych workach. Jeden worek kosztuje 12 złotych, a koszt transportu wynosi 78 złotych. Ile złotych pan Artur zapłacił za cement?

Rozwiązanie: 1 t = 1000 kg 1t 400 kg= 1400 kg == : = === Odp. Na palecie znajduje się 56 worków cementu Odp. Pan Andrzej za cement zapłacił 672 zł Odp. Razem Pan Andrzej zapłacił 750 zł.

Zad. 4 Mama Natalii chce kupić pralkę. Pierwsza wpłata wynosi 460 zł. Pozostała kwota ma być spłacona w 12 miesięcznych ratach po 95 zł. Ile kosztuje ta pralka?

Rozwiązanie: * Odp. Pralka kosztuje 1600 zł.