PRAWA KONSUMENTA. WNIOSKI PRAWA KONSUMENTA SĄ SŁABO ZNANE JESTEŚMY NIEŚWIADOMYMI KONSUMENTAMI BRAK TEJ ŚWIADOMOŚCI MOŻE PRZKŁADAĆ SIĘ NA INNE DZIEDZINY.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Kochasz, Chronisz, Zapobiegasz - BADAJ SWOJE DZIECKO
Advertisements

Analiza PEST Łukasz Hańderek Filip Łakomik.
Media, Internet, społeczeństwo
Strategia promocji Fundacji Hospicyjnej jako organizacji pomagającej hospicjom w całej Polsce Magdalena Milejska.
Wydarzenie, jakiego jeszcze nie było!
Cazusy-spółki.
Media – Internet - społeczeństwo
Raport z III Ogólnopolskiej Kampanii Programu EuroRAP w Polsce
Dla nas ważny jest TWÓJ potencjał…
Media intelligence Sebastian Bykowski | Dyrektor Generalny, Wiceprezes Zarządu Wizerunek lekarzy i służby zdrowia w środkach masowego przekazu w 2010 roku.
Plakaty – 2007 r.. Współpraca z mediami 2006 r. – współpraca na zasadzie patronatu medialnego oraz informacje prasowe wysłane do wszystkich mediów lokalnych;
ZAPOBIEGANIE POWSTAWANIU ODPADÓW I WŁAŚCIWE POSTĘPOWANIE Z ODPADAMI
Gazeta i czasopismo - źródło aktualnej wiedzy.
Subkultury medialne i internetowe
Strategia komunikacyjna dla projektu edukacyjnego Amnesty International PRAWA CZŁOWIEKA – EDUKACJA - DZIAŁANIE Anna Kadzikiewicz.
Koszalin, 24 luty Celem akcji było uświadomienie mieszkańców Koszalina o problemach ludzi bezdomnych, którzy w okresie zimy zmagają się z problemem.
Reklama prasowa.
Projekt strategii medialnej ogólnopolskiej kampanii antynarkotykowej
Wydatki KPRM i ministerstw na ogłoszenia i komunikaty
Tradycyjne media w internecie
Konkurs dotacji dla mediów Fundusze strukturalne w Polsce Organizator: Ministerstwo Rozwoju Regionalnego LISTA LAUREATÓW Konkurs współfinansowany ze środków.
Konsumpcja mediów Sposoby korzystania z mediów wśród internautów gemiusReport maj - czerwiec 2006.
Autorzy: Dorota Chmiel Karolina Hinca
ROLA MEDIÓW W ŻYCIU CZŁOWIEKA I UMIEJĘTNOŚĆ KRYTYCZNEGO ICH ODBIORU
Centrum Edukacji Obywatelskiej Młody Obywatel Ścieżka III-WOLONTARIAT Projekt III-KAMPANIA NA RZECZ ZAANGAŻOWANIA SPOŁECZNEGO.
Kampania Społeczna AlcoSfery. Cele projektu: Zwrócenie uwagi na specyfikę grupy wysokofunkcjonujących alkoholików Zmiana sposobu myślenia o osobach uzależnionych.
Konsumpcja mediów Sposoby korzystania z mediów wśród internautów gemiusReport listopad-grudzień 2006.
CZASOPISMA.
KULTURA OKRESU MIĘDZYWOJENNEGO
Technologia informacyjna
Koncern Bauera.
Nazwa szkoły: Gimnazjum nr 22 ID grupy: 98_1_G_P1 Opiekun: Małgorzata Nadolska-Zduńska Kompetencja: przedsiębiorczość Temat projektowy: Znaczenie środków.
Mass media, publikatory
Beata Kozielska-Oleś SP 21 w Rybniku
UTWORZENIE SPÓJNEJ ANTYTERRORYSTYCZNEJ STRATEGII INFORMACYJNEJ
Budowa struktur dla właściwego przekazu i odbioru informacji
G r o w t h f r o m K n o w l e d g e GfK Custom Research
Teberia to: pomost pomiędzy nauką a gospodarką, pomost pomiędzy nauką a gospodarką, prezentacja najciekawszych, innowacyjnych rozwiązań promujących uczelnie,
Źródła informacji o zdrowiu
W pogoni za konsumentem. Jedno wyzwanie, dwie perspektywy:
„Młodzi a polityka” Statystyki z ankiet
OBRONY WOLNOŚCI SŁOWA Wydatki KPRM i ministerstw
WOLONTARIAT ŚDM WOLONTARIAT ŚDM 2016 Struktura krajowa Krajowe Biuro ŚDM Komitet Organizacyjny ŚDM Warszawa Centra Diecezjalne Diecezjalni.
DZIENNIKARSTWO MODOWE
WSPÓŁPRACA Z MEDIAMI W ROKU SZKOLNYM 2013/2014 NAJWAŻNIEJSZE WYDARZENIA SZKOLNE.
Każdy tytuł prasowy istnieje dzięki swoim czytelnikom. Są oni jego największym kapitałem. Dlatego informacja o tym, kim oni są i ilu jest tych czytelników.
45. Dar na trudne czasy – katolickie media
…powołana dla celów społecznych lub gospodarczo użytecznych.
Podział i funkcje mass mediów
Monitoring prasy dla firmy Den Braven. 1. Budujemy Dom , miesięcznik, nakład:
Zagrożenia niesione przez współczesne środki przekazu (massmedia)
Europejskie i lokalne Wyzwania regulacyjne w mediach Tadeusz Kowalski, prof.UW Warszawa, 8 grudnia 2006.
Temat: Mass media i opinia publiczna.
Monitoring prasy dla firmy Den Braven. 1. Ładny Dom , miesięcznik, nakład:
Praca rzecznika prasowego i biura promocji Uczelni w odczuciu rektora Ryszard Tadeusiewicz Były rektor…
Jesteśmy pierwsi na Pomorzu Od grudnia na całym Pomorzu „Dziennik Bałtycki” ukazuje się wraz z „Wieczorem Wybrzeża” Województwo pomorskie zamieszkuje 1,7.
Ukraińcy w Polsce Szymon Gwóźdź.
1. Jaka jest wielkość księgozbioru w twoim domu?.
ELITARNY KLUB BATOROWCA. Grupa teatralna Michalina Hanzel, Karolina Biedroń, Agata Dromert, Żaneta Górecka, Katarzyna Hora, Klaudia Klim, Marta Wiśniewska,
Mgr Wiznerowicz PROMOCJA.
Krakowskie Obserwatorium Aktywnej Integracji - wspieranie krakowskich NGOs, - aktywizacja osób i środowisk (kształcenie animatorów), - edukacja obywatelska,
Regulacje prawne w UE dotyczące promocji. źródła prawa promocja (reklama)
Tytuł prezentacji Miejscowość, DD MM RRRR Tytuł prezentacji Miejscowość, DD MM RRRR Tytuł prezentacji Miejscowość, DD MM RRRR Tytuł prezentacji Miejscowość,
WYDZIAŁ PREWENCJI KWP W KATOWICACH Kampania społeczna Kampania społeczna "Nie reagujesz – akceptujesz” Katowice, wrzesień 2011r.
Edukacja NBP w szkołach Liczba uczniów i nauczycieli objętych programami NBP: Szkoły ponadgimnazjalne:  Ponad 1 mln uczniów  Ponad 2,5 tys.
Struktura rynku mediów po 1989 roku Wykład II. Spuścizna PRL-u Charakterystyka rynku prasowego do 1989 roku: nakład uzależniony od przydziału papieru,
PODSUMOWANIE DZIAŁAŃ listopad – luty 2016
Wizerunek jako forma komunikacji publicznej
PRASA.
Copywriting Karolina Stróżyk
Zapis prezentacji:

PRAWA KONSUMENTA

WNIOSKI PRAWA KONSUMENTA SĄ SŁABO ZNANE JESTEŚMY NIEŚWIADOMYMI KONSUMENTAMI BRAK TEJ ŚWIADOMOŚCI MOŻE PRZKŁADAĆ SIĘ NA INNE DZIEDZINY ŻYCIA SPOŁECZNEGO I POLITYCZNEGO BRAK WIEDZY KONSUMENCKIEJ MOŻE WPŁYNĄĆ NA ZMINIEJSZENIE SIĘ KULTURY HANDLOWEJ

WOLONTARIAT

WNIOSKI WOLONTARIAT UTOŻSAMIAMY Z AKCJAMI TELEWIZYJNYMI BARDZO OGÓLNIE KOJARZYMY WOLONTARIAT Z PRZEPISAMI PRAWNYMI MAŁA ŚWIADOMOŚĆ POWIĄZAŃ WOLONTARIATU Z POSTAWAMI PROOBYWATELSKIMI

Media Wymień znane Ci środki masowego przekazu. telewizja, radio, Internet, prasa Wymień cztery dzienniki prasowe. Gazeta Wyborcza, Gazeta Krakowska, Rzeczpospolita, Dziennik Gazeta Prawna, Nasz Dziennik, Fakt Przełom, Żółty Jeż, Uważam Rze (tygodniki) Wymień cztery tygodniki prasowe. Przełom, W sieci, Oliwia, Klaudia, Polityka, Przegląd sportowy, Nie, Gość Niedzielny, Viva, Tele tydzień, Piłka Nożna Wymień inne znane ci tytuły czasopism. Fokus, Do Rzeczy, Brawo, Świat Wiedzy, Elle, Twój Styl, Fronda, Trybuna, Gala, Angora, Magazyn Gitarzysta, Chip Czym jest Tabloid ?

Robert Gondzik KIEROWNIK WARSZTATÓW TERAPII ZAJĘCIOWEJ FUNDACJI im. Brata Alberta w CHRZANOWIE

Andrzej Wojdyło WICEPREZES POLSKAPRESSE ODDZIAŁ KRAKÓW WYDAWCA M.IN. GAZETY KRAKOWSKIEJ, DZIENNIKA POLSKIEGO, NASZEGO MIASTA

Gerard Sucherek WSPÓŁTWÓRCA TYGODNIKA „PRZEŁOM”