Ankieta dotycząca kart bankomatowych i kont bankowych.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
I część 1.
Advertisements

Opinie Polaków na temat usług szpitalnych
Klasyfikacja roczna w roku szkolnym 2012/2013
Znaki informacyjne.
Wprowadzenie do informatyki Wykład 6
1 Stan Wdrażania Regionalnych Programów Operacyjnych Ministerstwo Rozwoju Regionalnego Departament Koordynacji i Wdrażania Programów Regionalnych.
POWIAT MYŚLENICKI Tytuł Projektu: Poprawa płynności ruchu w centrum Myślenic poprzez przebudowę skrzyżowań dróg powiatowych K 1935 i K 1967na rondo.
Liczby pierwsze.
Domy Na Wodzie - metoda na wlasne M
Losy życiowe wychowanków Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 3 w Warszawie Maria Jóźwicka-Sadownik.
1 Stan rozwoju Systemu Analiz Samorządowych czerwiec 2009 Dr Tomasz Potkański Z-ca Dyrektora Biura Związku Miast Polskich Warszawa,
PREPARATYWNA CHROMATOGRAFIA CIECZOWA.
Prezentacja poziomu rozwoju gmin, które nie korzystały z FS w 2006 roku. Eugeniusz Sobczak Politechnika Warszawska KNS i A Wykorzystanie Funduszy.
Ministerstwo Gospodarki Poland'sexperience Waldemar Pawlak Deputy Prime Minister, Minister of Economy March 2010.
Proces analizy i rozpoznawania
UKŁADY SZEREGOWO-RÓWNOLEGŁE
E-learning czy kontakt bezpośredni w szkoleniu nowych użytkowników bibliotek uczelni niepaństwowych? EFEKTYWNOŚĆ OBU FORM SZKOLENIA BIBLIOTECZNEGO W ŚWIETLE.
Klasyfikacja systemów
Kolejność wykonywania działań
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- V Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat a.
Opracował: Zespół Humanistyczny. Klasa Średnia ww - wielokrotnego wyboru (na 20 p) Średnia KO - krótkie odpowiedzi (na 10 p) Średnia za zaproszenie (na.
Pytania konkursowe.
Tytuł prezentacji Warszawa, r..
Królowa sportu - Lekkoatletyka
Urząd Statystyczny w Lublinie Liczy się każdy ul. Leszczyńskiego Lublin tel.: (81)
Ogólnopolski Konkurs Wiedzy Biblijnej Analiza wyników IV i V edycji Michał M. Stępień
SPOŁECZNA SŁUŻBA INSTRUKTORSKA RODZINNYCH OGRODÓW DZIAŁKOWYCH
Raport z badań termowizyjnych – RECTICEL Rys. 1a. Rozdzielnia RS14 Temperatura maksymalna 35,27 o C Rys. 1b. Rozdzielnia RS14 (wizyjny) 3.
Ważniejsze kroki w drodze na parkiet Przygotowanie i przekształcenie spółki; Sporządzenie prospektu emisyjnego; Złożenie wniosku do KPWiG; Decyzja o upublicznieniu;
„Rynek pracy w powiecie trzebnickim: struktura bezrobocia i miejsca pracy.”
Anna Nowak Przedszkole publiczne im. Kubusia puchatka w zabełkowie
1 ANALIZA STANU BEZROBOCIA NA TERENIE MIASTA I GMINY GOŁAŃCZ ANALIZA STANU BEZROBOCIA NA TERENIE MIASTA I GMINY GOŁAŃCZ ZA ROK 2004 ORAZ PORÓWNANIE Z LATAMI.
Galeria zdjęć Projekt edukacyjny „Wiem, co jem” realizowany w ramach
Filozofia firmy «Haogang»
Podsumowanie sezonu Wyniki współzawodnictwa sportu dzieci i młodzieży za 2012: W ramach współzawodnictwa MSiT sekcja uzyskała 45 pkt (43%), z pośród.
KOLEKTOR ZASOBNIK 2 ZASOBNIK 1 POMPA P2 POMPA P1 30°C Zasada działanie instalacji solarnej.
EGZAMIN GIMNAZJALNY W SUWAŁKACH 2009 Liczba uczniów przystępująca do egzaminu gimnazjalnego w 2009r. Lp.GimnazjumLiczba uczniów 1Gimnazjum Nr 1 w Zespole.
Analiza wpływu regulatora na jakość regulacji (1)
w ramach projektu Szkoła z Klasą 2.0
MATURA 2007 raport ZESPÓŁ SZKÓŁ I PLACÓWEK KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO.
1. Pomyśl sobie liczbę dwucyfrową (Na przykład: 62)
1. ŁATWOŚĆ ZADANIA (umiejętności) 2. ŁATWOŚĆ ZESTAWU ZADAŃ (ARKUSZA)
Analiza matury 2013 Opracowała Bernardeta Wójtowicz.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VII Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VII Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat.
Szczecin Miasto Młodości i Przyszłości
-17 Oczekiwania gospodarcze – Europa Wrzesień 2013 Wskaźnik > +20 Wskaźnik 0 a +20 Wskaźnik 0 a -20 Wskaźnik < -20 Unia Europejska ogółem: +6 Wskaźnik.
Spływ należności w Branży Elektrycznej
+21 Oczekiwania gospodarcze – Europa Grudzień 2013 Wskaźnik > +20 Wskaźnik 0 do +20 Wskaźnik 0 do -20 Wskaźnik < -20 Unia Europejska ogółem: +14 Wskaźnik.
1. Dziennikarz Lekarz Listonosz 2 3 Lekarz  bada ludzi i określa ich stan zdrowia  bada podstawowe obszary życia i określa ich stan w liczbach 4.
Wstępna analiza egzaminu gimnazjalnego.
EGZAMINU GIMNAZJALNEGO 2013
EcoCondens Kompakt BBK 7-22 E.
EcoCondens BBS 2,9-28 E.
Projekt Badawczo- Rozwojowy realizowany na rzecz bezpieczeństwa i obronności Państwa współfinansowany ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju „MODEL.
User experience studio Użyteczna biblioteka Teraźniejszość i przyszłość informacji naukowej.
WYNIKI EGZAMINU MATURALNEGO W ZESPOLE SZKÓŁ TECHNICZNYCH
„Marketing internetowy w obiekcie hotelowym 2014” Raport przygotowany przez serwis MojeKonferencje.pl.
Prognoza nastrojów i działań przedsiębiorców w perspektywie najbliższego półrocza (IVQ2013/IIQ2014)
Testogranie TESTOGRANIE Bogdana Berezy.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VI Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat a.
Jak Jaś parował skarpetki Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Dr hab. Renata Babińska- Górecka
1 Używanie alkoholu i narkotyków przez młodzież szkolną w województwie opolskim w 2007 r. Na podstawie badań przeprowadzonych przez PBS DGA (w pełni porównywalnych.
Kalendarz 2020.
Współrzędnościowe maszyny pomiarowe
ANKIETA ZOSTAŁA PRZEPROWADZONA WŚRÓD UCZNIÓW GIMNAZJUM ZPO W BORONOWIE.
Elementy geometryczne i relacje
Strategia pomiaru.
LO ŁobżenicaWojewództwoPowiat pilski 2011r.75,81%75,29%65,1% 2012r.92,98%80,19%72,26% 2013r.89,29%80,49%74,37% 2014r.76,47%69,89%63,58% ZDAWALNOŚĆ.
Zapis prezentacji:

Ankieta dotycząca kart bankomatowych i kont bankowych

I klasy LO 40 % ankietowanych w I klasach posiada kartę bankomatową 60% ankietowanych w I klasach nie posiada karty bankomatowej

I klasy LO 25% ankietowanych w I klasach posiada kartę bankową od kilku miesięcy 25% ankietowanych w I klasach posiada kartę bankomatową od roku 12% ankietowanych w I klasach posiada kartę bankomatową od dwóch lat 38% ankietowanych w I klasach posiada kartę bankomatową dłużej niż dwa lata

I klasy LO 20% ankietowanych ma własne źródła zasilania karty bankomatowej 59% ankietowanych ma zasilaną kartę bankomatową przez rodziców 21% ankietowanych kartę bankomatową doładowuje okazjonalnie

I klasy LO 29% ankietowanych pieniądze z karty bankomatowej przeznacza na rozrywkę 12% ankietowanych pieniądze z karty bankomatowej przeznacza na edukację 16% ankietowanych pieniądze z karty bankomatowej przeznacza na używki 16% ankietowanych pieniądze z karty bankomatowej przeznacza na konsumpcję 27% ankietowanych pieniądze z karty bankomatowej przeznacza na inne rzeczy

I klasa LO 56% ankietowanych wykonuje transakcje bezpośrednio z konta internetowego 44% ankietowanych nie wykonuje transakcji bezpośrednio z konta internetowego

I klasy LO 19% ankietowanych dysponuje kwotą do 100 zł miesięcznie 41% ankietowanych dysponuje kwotą 100zł-200zł miesięcznie 12% ankietowanych dysponuje kwotą 300zł-400zł miesięcznie 3% ankietowanych dysponuje kwotą 400zł-600zł miesięcznie 3% ankietowanych dysponuje kwotą 600zł-800zł miesięcznie 6% ankietowanych dysponuje kwotą ok.1000 z miesięcznie 16% ankietowanych dysponuje kwotą powyżej 1000zł miesięcznie

II klasa LO 43% ankietowanych posiada kartę bankomatową 57% ankietowanych nie posiada karty bankomatowej

II klasa LO 16% ankietowanych posiada kartę bankomatową od kilku miesięcy 17% ankietowanych posiada kartę bankomatową od roku 0% ankietowanych posiada kartę bankomatową od dwóch lat 67% ankietowanych posiada kartę bankomatową dłużej niż dwa lata

II klasy LO 47% ankietowanych ma własne źródła zasilania karty bankomatowej 36% ankietowanych ma kartę bankomatową zasilaną przez rodziców 17% ankietowanych kartę bankomatową doładowuje okazjonalnie

II klasy LO 34% ankietowanych pieniądze z karty bankomatowej przeznacza na rozrywkę 11% ankietowanych pieniądze z karty bankomatowej przeznacza na edukację 22% ankietowanych pieniądze z karty bankomatowej przeznacza na używki 0% ankietowanych pieniądze z karty bankomatowej przeznacza na konsumpcję 33% ankietowanych przeznacza na inne rzeczy

II klasy LO 83% ankietowanych wykonuje transakcje bezpośrednio z konta internetowego 17% ankietowanych nie wykonuje transakcji bezpośrednio z konta internetowego

II klasy LO 20% ankietowanych ma do dyspozycji do 100 zł miesięcznie 20% ankietowanych ma do dyspozycji 100 zł – 200 zł miesięcznie 20% ankietowanych ma do dyspozycji 300 zł – 400 zł miesięcznie 20% ankietowanych ma do dyspozycji 400 zł – 600 zł miesięcznie 0% ankietowanych ma do dyspozycji 600 zł – 800 zł miesięcznie 0% ankietowanych ma do dyspozycji około 1000 zł miesięcznie 20% ankietowanych ma do dyspozycji powyżej 1000 zł miesięcznie

III klasy LO 52% ankietowanych posiada kartę bankomatową 48% ankietowanych nie posiada karty bankomatowej

III klasy LO 47% ankietowanych posiada kartę bankomatową od kilku miesięcy 16% ankietowanych posiada kartę bankomatową od roku 5% ankietowanych posiada kartę bankomatową od 2 lat 32% ankietowanych posiada kartę bankomatową dłużej niż dwa lata

III klasy LO 31% ankietowanych ma własne źródła zasilania karty bankomatowej 34% ankietowanych ma zasilaną kartę bankomatową przez rodziców 35% ankietowanych ma inne źródła zasilania karty bankomatowej

III klasy LO 36% ankietowanych pieniądze z karty bankomatowej przeznacza na rozrywkę 0% ankietowanych pieniądze z karty bankomatowej przeznacza na edukacje 20% ankietowanych pieniądze z karty bankomatowej przeznacza na używki 17% ankietowanych pieniądze z karty bankomatowej przeznacza na konsumpcję 27% ankietowanych pieniądze z karty bankomatowej przeznacza na inne rzeczy

III klasy LO 56% ankietowanych wykonuje transakcje bezpośrednio z konta internetowego 44% ankietowanych nie wykonuje transakcji bezpośrednio z konta internetowego

III klasy LO 22% ankietowanych ma do dyspozycji do 100 zł miesięcznie 44% ankietowanych ma do dyspozycji 100 zł-200 zł miesięcznie 11% ankietowanych ma do dyspozycji 300 zł– 400 zł miesięcznie 5% ankietowanych ma do dyspozycji 400 zł– 600 zł miesięcznie 6% ankietowanych ma do dyspozycji 600 zł- 800 zł miesięcznie 6% ankietowanych ma do dyspozycji około 1000 zł miesięcznie 6% ankietowanych ma do dyspozycji powyżej 1000 zł miesięcznie

Podsumowanie Wyraźnie widać tendencję rosnącą pod względem posiadania karty bankomatowej pomiędzy klasami I a III. Tendencję malejącą zauważamy w sytuacji gdy rozważamy brak karty bankomatowej w klasach I a III.

Posumowanie