Technologie w marketingu Business Intelligence w marketingu, czyli jak zamienić dane w decyzje biznesowe Technologie w marketingu czyli jak skutecznie.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
RAPORT.
Advertisements

Prezentacja firmy. Prezentacja firmy [ grupa ]
Struktura organizacyjna STERENERGO PROJKET Sp. z.o.o.
Horyzontalne scenariusze pracy
Budowanie rozwiązań biznesowych na platformie MOSS 2007
Zdobądź przewagę nad konkurencją ! Bądź społecznie odpowiedzialny!
Tomasz Smieszkoł - 15 stycznia
Dynamiczny rozwój bankowości mobilnej w Banku Pekao
1 IAB Rising Stars 19 kwietnia, Piotr Kowalczyk, Prezes Zarządu IAB Polska.
Wybrane wyniki badania ewaluacyjnego
RELACJE w świecie IT Robert Jesionek. Do niedawna: -redaktor naczelny magazynu CIO -szef Klubu CIO -redaktor naczelny magazynu Bez Zagrożenia -dziennikarz.
Jerzy Dryndos Prezes Zarządu
NOWE TRENDY W MARKETINGU I KOMUNIKACJI Od Kodów QR po Retargeting: 4 Trendy, Które Zdominowały Dzisiejszy Marketing Maciej Ossowski, Implix.
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH
CYFROWA GOSPODARKA Firmy, instytucje, użytkownicy wobec rozwoju technologii informacyjno-komunikacyjnych Przygotowanie do pracy w środowisku informacyjnym.
NOWY SYMULATOR! Rozbudowany zakres decyzyjny ! The Worlds Largest Strategy and Management Competition.
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH
Prezentacja PMR dla studentów UJ - Instytut Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa Grudzień 05, 2012.
Od informacji do innowacji Prezentacja Ośrodka Przetwarzania Informacji na potrzeby projektu FuturICT Krzysztof Lipiec Warszawa, 25 maja 2011r. Krzysztof.
Profesjonalizacja branży eventowej
Prezentacja cyklicznych konferencji menedżerskich TMT Executive Seminar v. 3.3.
WYŻSZA SZKOŁA INFORMATYKI STOSOWANEJ i ZARZĄDZANIA
CZYM SIĘ ZAJMUJEMY: wdrażamy rozwiązania do szyfrowania danych, oraz kontroli i audytu systemów doradzamy jak zabezpieczyć dane przed ich utratą lub wyciekiem.
Sage w Polsce Prezentacja firmowa kwiecień 2010.
Jak zwiększyć potencjał każdego Contact Center?
.... kreujemy nowoczesne, efektywniejsze podejście do wiedzy w biznesie.
„Korzystaj z nowych możliwości” Grzegorz Kowalik, NAV.COM
Idea Klastra - korzyści z punktu widzenia przedsiębiorstw
Szkolenia, Coaching, PR.
Moduł: Informatyka w Zarządzaniu
Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości Opiekun: Prof. nadzw. dr hab.. Stanisława Wilmańska-Sosnowska.
Epicor|Scala IT ma znaczenie Maciej Kowalik.
CYFROWA GOSPODARKA Firmy, instytucje, użytkownicy wobec rozwoju technologii informacyjno-komunikacyjnych Gospodarka oparta na danych. Przyszłość zaawansowanej.
Wykorzystanie nowoczesnych systemów zarządzania w celu zwiększenia
Zjazd inauguracyjny 6-7 marca 2010.
Zaufany partner na rynku e-commerce Współzałożyciel eCommercePolska
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH
Medical Intelligence – jak można wykorzystać potencjał danych zawartych w bazie HIS? Piotr Stępniak Konsultant Naukowy, Transition Technologies S.A.
Zmiany w procesie mianowania Koordynatora
Urządzenia 1 mld smartfonów do 2016 r., 350 mln z nich jest używanych w pracy Ludzie 82 % populacji online korzysta z sieci społecznościowych Chmura.
© 2014 IBM Corporation Spojrzeć na swój biznes oczami własnych klientów Jak analizować i poprawiać Customer Experience Aleksander W. Oleszkiewicz Customer.
Copyright© 2012 Microsoft Corporation W prezentacji przedstawiono po raz pierwszy produkty Lync Server 2013 i Lync Online. Daty udostępnienia i funkcje.
„Nie ma nic łatwiejszego niż być zajętym i nic trudniejszego niż być efektywnym” R. Alec Mackenzie.
Dlaczego Perfect NDF SA ?. Dzisiejsze oczekiwania Klienta wobec Doradcy Ubezpieczeniowo-Finansowego Uczciwość Rzetelność Wiedza, doświadczenie, profesjonalizm.
„Połączenie sił to początek, pozostanie razem to postęp, wspólna praca to sukces“ Henry Ford Prezentacja firmy.
Strategia LP Business Solutions Wrocław, styczeń 2013.
Szkolenia E-Learning SIMP Consulting Stanisław Płaskowicki Dorota Płaskowicka.
COMARCH SA Klientów Klientów Klientów Klientów Klientów Zwieńczenie 18 letniego doświadczenia Comarch.
Business Consulting Services © 2005 IBM Corporation Confidential.
Prezentacja firmy. Nasza misja: Oferowanie innowacyjnych rozwiązań internetowych. Done to prężnie rozwijająca się firma oferująca usługi z zakresu innowacyjnych.
Maria Góreczna Innowacje w budownictwie Poznań, 22 stycznia 2008 r.
Controlling projektowy – praktyczne spojrzenie na najczęstsze wyzwania
Zintegrowany monitoring infrastruktury IT w Budimex
OBSŁUGA KLIENTA WYKŁAD POMIAR JAKOŚCI OBSŁUGI KLIENTA.
Zintegrowane systemy informatyczne
Specjalność INNOWACYJNY BINZES Katedra Informatyki Ekonomicznej Katedra Przedsiębiorczości i Zarządzania Innowacyjnego Katowice,
© Copyright 2012 Hewlett-Packard Development Company, L.P. The information contained herein is subject to change without notice. Bankowość w telefonie.
Produkować taniej, sprzedawać rentowniej – co ma do tego IT Piotr Adanowicz Menedżer BCC ds. Rozwoju Biznesu, BCC Partner dedykowany SAP dla branży spożywczej.
5 kroków, aby uzyskać wsparcie i znaleźć sponsora dla projektu w obszarze analityki i BI w organizacji Bartłomiej Graczyk, Data Platform Solution Architect,
Technologia informacyjna - moda czy konieczność dla innowacyjnej gospodarki? Przemysław Skrzek, Michał Dusiński IT CORNER - Wrocław.
BIZNESPLAN OPRACOWAŁA: DOROTA PIEKARSKA
BIG DATA Przetwarzanie i analiza zbiorów danych w czasie rzeczywistym Marcin Żuchowski SKILLSLEASE Sp. z o.o. |
Chmura – szansa na lepsze IT i biznes onet.pl grupa onet.pl s.a. dyrektor pionu it operations.
TWOJA CYFROWA PRZYSZŁOŚĆ. JUŻ DZISIAJ. © 2016 Software AG.
Created by BM|DESIGN|ER QUANTIC MEDIA default. Created by BM|DESIGN|ER PARTNERS Google Partnerzy RTB Partnerzy SEO Copywriterzy Graficy Partnerzy z sieci.
Efektywne planowanie i monitorowanie portfela inwestycji z Hadrone PPM
Microsoft dla ZDROWIA Dlaczego technologii chmurowych nie da się
Nowoczesne zarządzanie
Zgłoszenie do konkursu
Oczekiwania biznesu od HR Business Partnera
Zapis prezentacji:

Technologie w marketingu Business Intelligence w marketingu, czyli jak zamienić dane w decyzje biznesowe Technologie w marketingu czyli jak skutecznie wykorzystywać najnowsze rozwiązania technologiczne do tworzenia innowacyjnych i skutecznych kampanii marketingowych

Technologie w marketingu Business Intelligence w marketingu, czyli jak zamienić dane w decyzje biznesowe Paweł Potasiński Product Manager Data Insights

Technologie w marketingu Business Intelligence w marketingu, czyli jak zamienić dane w decyzje biznesowe Trendy 3 Eksplozja informacji, nowe metody analizy danych 90 % danych dostępnych na całym świecie powstało w przeciągu ostatnich dwóch lat 1 Tańsze i szybsze wykonywanie operacji na żądanie 45 % wydatków IT będzie związane z chmurą obliczeniową 2 Zapotrzebowanie na specjalistów do pracy z danymi 5 X większe szanse na szybsze podejmowanie decyzji biznesowych mają firmy wykorzystujące analizę danych 3 1. IDC. 2. Josh Waldo Senior Director, Cloud Partner Strategy, Microsoft. 3. Bain & Company, The Value of Big Data: How Analytics Differentiates Winners, 2013.

Technologie w marketingu Business Intelligence w marketingu, czyli jak zamienić dane w decyzje biznesowe Microsoft w świecie danych Lider w zakresie baz danych Lider w zakresie Business Intelligence Lider w zakresie hurtowni danych

Technologie w marketingu Business Intelligence w marketingu, czyli jak zamienić dane w decyzje biznesowe Korzyści z technologii dla marketingu Odkryj nowe metody pozyskiwania klientów przy wykorzystaniu znanych narzędzi Identyfikuj potrzeby i trendy zakupowe wykorzystując dane z organizacji i dane zewnętrzne Monitoruj efektywność działań marketingowych w czasie rzeczywistym Wyposaż każdego pracownika w wiedzę opartą na faktach

Technologie w marketingu Business Intelligence w marketingu, czyli jak zamienić dane w decyzje biznesowe Badanie „Wyzwania CMO 2014” Metoda: 20 wywiadów, telemarketing, ankieta online (ok. 25 pytań) Partnerzy: IAB Polska i Infotarget Termin: luty-marzec 2014 Grupa Żywiec, Carlsberg Polska, Deutsche Bank, P4 Play, Netia, T-Mobile, Fujitsu, mBank, Avon Cosmetics, Action, Grupa Agora, Orlen, CDP.pl, APN Promise, PZU, HP, EY, Leroy Merlin, Avans, Mercedes Benz, Samsung, Siódemka, Onet.pl, Bank Pocztowy, Lux Med, Domex, Polskie Radio, Kruk, Agros Nova, RWE, Impel

Technologie w marketingu Business Intelligence w marketingu, czyli jak zamienić dane w decyzje biznesowe Wyniki badań Customer Experience Marketing mobilny Analityka marketingowa 74% 65%

Technologie w marketingu Business Intelligence w marketingu, czyli jak zamienić dane w decyzje biznesowe Cztery główne wyzwania marketingu na podstawie badania „Wyzwania CMO 2014” WARTOŚĆ DLA BIZNESU Wzrost sprzedaży Wzrost zysku Pozyskanie nowych klientów DIGITAL MARKETING Podniesienie kompetencji w obszarze cyfrowego marketingu Wykorzystanie kanałów online, mobile i social Integracja cyfrowych i tradycyjnych kanałów OBSŁUGA WIELU KANAŁÓW Budowa środowiska multi-channel, w tym platform e-commerce Pozyskanie kompetencji w kanale mobilnym Customer Experience TECHNOLOGIA Inwestycja w narzędzia i kompetencje z dziedziny analizy danych Wykorzystanie technologii do pomiaru efektywności działań marketingowych Pozyskanie ogólnych kompetencji technologicznych

Technologie w marketingu Business Intelligence w marketingu, czyli jak zamienić dane w decyzje biznesowe Technologie w marketingu Business Intelligence w marketingu, czyli jak zamienić dane w decyzje biznesowe Dziękuję!