Technologie w marketingu Business Intelligence w marketingu, czyli jak zamienić dane w decyzje biznesowe Technologie w marketingu czyli jak skutecznie wykorzystywać najnowsze rozwiązania technologiczne do tworzenia innowacyjnych i skutecznych kampanii marketingowych
Technologie w marketingu Business Intelligence w marketingu, czyli jak zamienić dane w decyzje biznesowe Paweł Potasiński Product Manager Data Insights
Technologie w marketingu Business Intelligence w marketingu, czyli jak zamienić dane w decyzje biznesowe Trendy 3 Eksplozja informacji, nowe metody analizy danych 90 % danych dostępnych na całym świecie powstało w przeciągu ostatnich dwóch lat 1 Tańsze i szybsze wykonywanie operacji na żądanie 45 % wydatków IT będzie związane z chmurą obliczeniową 2 Zapotrzebowanie na specjalistów do pracy z danymi 5 X większe szanse na szybsze podejmowanie decyzji biznesowych mają firmy wykorzystujące analizę danych 3 1. IDC. 2. Josh Waldo Senior Director, Cloud Partner Strategy, Microsoft. 3. Bain & Company, The Value of Big Data: How Analytics Differentiates Winners, 2013.
Technologie w marketingu Business Intelligence w marketingu, czyli jak zamienić dane w decyzje biznesowe Microsoft w świecie danych Lider w zakresie baz danych Lider w zakresie Business Intelligence Lider w zakresie hurtowni danych
Technologie w marketingu Business Intelligence w marketingu, czyli jak zamienić dane w decyzje biznesowe Korzyści z technologii dla marketingu Odkryj nowe metody pozyskiwania klientów przy wykorzystaniu znanych narzędzi Identyfikuj potrzeby i trendy zakupowe wykorzystując dane z organizacji i dane zewnętrzne Monitoruj efektywność działań marketingowych w czasie rzeczywistym Wyposaż każdego pracownika w wiedzę opartą na faktach
Technologie w marketingu Business Intelligence w marketingu, czyli jak zamienić dane w decyzje biznesowe Badanie „Wyzwania CMO 2014” Metoda: 20 wywiadów, telemarketing, ankieta online (ok. 25 pytań) Partnerzy: IAB Polska i Infotarget Termin: luty-marzec 2014 Grupa Żywiec, Carlsberg Polska, Deutsche Bank, P4 Play, Netia, T-Mobile, Fujitsu, mBank, Avon Cosmetics, Action, Grupa Agora, Orlen, CDP.pl, APN Promise, PZU, HP, EY, Leroy Merlin, Avans, Mercedes Benz, Samsung, Siódemka, Onet.pl, Bank Pocztowy, Lux Med, Domex, Polskie Radio, Kruk, Agros Nova, RWE, Impel
Technologie w marketingu Business Intelligence w marketingu, czyli jak zamienić dane w decyzje biznesowe Wyniki badań Customer Experience Marketing mobilny Analityka marketingowa 74% 65%
Technologie w marketingu Business Intelligence w marketingu, czyli jak zamienić dane w decyzje biznesowe Cztery główne wyzwania marketingu na podstawie badania „Wyzwania CMO 2014” WARTOŚĆ DLA BIZNESU Wzrost sprzedaży Wzrost zysku Pozyskanie nowych klientów DIGITAL MARKETING Podniesienie kompetencji w obszarze cyfrowego marketingu Wykorzystanie kanałów online, mobile i social Integracja cyfrowych i tradycyjnych kanałów OBSŁUGA WIELU KANAŁÓW Budowa środowiska multi-channel, w tym platform e-commerce Pozyskanie kompetencji w kanale mobilnym Customer Experience TECHNOLOGIA Inwestycja w narzędzia i kompetencje z dziedziny analizy danych Wykorzystanie technologii do pomiaru efektywności działań marketingowych Pozyskanie ogólnych kompetencji technologicznych
Technologie w marketingu Business Intelligence w marketingu, czyli jak zamienić dane w decyzje biznesowe Technologie w marketingu Business Intelligence w marketingu, czyli jak zamienić dane w decyzje biznesowe Dziękuję!