MOBILIZACJA SKITTLES’ÓW Wykonała: Monika Zdanowska.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
T E M A T 3 : C O T O J E S T I N F O R M A T Y K A I J A K I E S Ą A S P E K T Y J E J R O Z W O J U ?
Advertisements

O co chodzi?. Ile osób zaprosiłeś do serwisów społecznościowych? Ja zachęciłem promując ich markę, do rejestracji mininium kilkadziesiąt a może kilkaset...
Co powinno się zmienić w Twojej szkole, otoczeniu, by poprawić relacje między ludźmi Klasa IIIa.
„Przerwy w Sali informatycznej”
Bezpieczny Internet 2011 Autor: Paulina Spychalska.
Filmy poklatkowe wykonane za pomocą programu SALSAJ
PROJEKTOWANIE GIER VS MOBILNA ROZRYWKA 2012 TURBO EDITION
Wiktor Cegła Dawid vs Goliat – czym wygrywają sklepy internetowe?
od namawiania i żebrania do zaspokojenia potrzeb”
Chciałabym się nauczyć tworzyć matematyczne gry komputerowe
Pieczenie… Chcesz samodzielnie upiec ciasto ale nie wiesz jak się do tego zabrać? Nie wiesz jak/gdzie znaleźć prosty przepis? Nie wiesz czy masz odpowiednie.
Wszystko o mnie Witam! Zapraszam do obejrzenia prezentacji „Wszystko o Mnie”.
Sklepy internetowe. Tracking w sklepie internetowym O trackingu Jak śledzić? Gdzie śledzić? –Strona główna –Strona kategorii –Strona produktu –Koszyk.
WYKONAŁ:-MATEUSZ KOSZAŁKA
Z A R Z Ą D Z A N I E F I R M Ą PRZYGOTOWANIE GRY DLA UCZNIÓW.
Cześć! Chciałabym się nauczyć tworzyć matematyczne gry komputerowe Umiem robić takie gry, a więc z chęcią nauczę Cię.
Mały pieniądz – wielka sprawa Szkoła Podstawowa im. H. Sienkiewicza w Siedlcach.
Czy to już uzależnienie?
Instrukcja MILO moduł klienta.
Zagrożenia W Internecie
RESCOLD Sp.J. Zamówienia on-line Informacja dla klientów na temat sprzedaży przez internet.
Opracował: Wiktor Mikłasz. Spis Treści CodziennośćPracaInformatykaWakacje.
Kampania reklamowa Somfy 2013
Komercyjne wykorzystanie mechanizmów z gier komputerowych w marketingu
Pozyskiwanie środków na promocję produktów regionalnych Bożena Pietras-Goc FUNDACJA PARTNERSTWO DLA ŚRODOWISKA.
BAZA DANYCH AMATORSKIEJ DRUŻYNY PIŁKI HALOWEJ
Wykonywanie kopii bezpieczeństwa danych
ŚWIĄTECZNE TARGI TIK Szkoła z klasą 2.0
Chciałabym się nauczyć tworzyć matematyczne gry komputerowe
Prawo autorskie.
Ferie 2014.
Z biegiem lat Mobilna gra miejska dla Dzielnicy Podgórze.
TARGI 2.0 KODEKS 2.0. Z informacji korzystaj samodzielnie i krytycznie !
Viral Loop Perpetuum mobile? Przygotował Mateusz Wojtanowicz.
Akcja ma na celu kreowanie marki wśród młodych ludzi oraz zwiększenie jej konkurencyjności na rynku.
Wolontariat Wolontariat. TO TAKIE PROSTE!. POMOC BEZ WYCHODZENIA Z DOMU. Każdy z nas lubi siedzieć na komputerze i przeglądać internet, prawda? Chcemy.
Zasady bezpiecznego korzystania z internetu
WSTĘP W dzisiejszych czasach reklamy w TV, banery czy ulotki to moim zdaniem przeżytek. W dzisiejszych czasach większą oglądalność mają różne kanały na.
Wskazówki Przygotowanie do gry Elementy gry Historia Twórcy Copy Right Notice Informacje dodatkowe Zagraj!!! W świecie sieci.
Case #2 Marcin Pietkiewicz Witam, trendu strategia zaproponowana przeze mnie dla marki Skittles opierałaby się na wywołaniu pewnego trendu (różnymi, zaprezentowanymi.
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
Rozwijająca się technologia powoduje, że młodzi ludzie prowadzą coraz wygodniejszy tryb życia. W sferze interakcji społecznych ludzie starają ograniczyć.
Spodziewaj si ę niespodziewanego Pomysł wykonany przez Wioletę Sobczak.
OBECNIE CAŁA POLSKA ŻYJE REKORDOWO WYSOKĄ KUMULACJĄ W NAJPOPULARNIEJSZEJ LOTERII W KRAJU. KAŻDY Z NAS LICZY NA TO, ŻE DZIŚ WIECZOREM TO ON BĘDZIE SKAKAŁ.
Gramy z TIK-iem, nasze pomysły na gry edukacyjne dla małych i dużych To tytuł naszego projektu edukacyjnego, który realizujemy w ramach Programu Szkoła.
naszą sprawność fizyczną?
Jak wiele mogę dzięki cyfryzacji !
Agenda. Wstęp – co to jest Seenergy? Bardzo krótko o systemie Krótko o zapotrzebowaniu Krótko o zainteresowaniu ochroną środowiska – o konferencji w Poznaniu,
Zygmunt Korzeniewski. Co leży na Twoim biurku?  Najczęściej:  sterty dokumentów;  papierowe teczki;  skoroszyty;  gazety;  co jeszcze? Zygmuint.
Tomek Jędrkiewicz Insight Research Director Grupa IQS.
1. ZROZUMIENIE ZADANIA a)Co jest niewiadome? Czego szukamy? Co chcemy znaleźć? b)Co jest dane? Co wiemy o zadaniu? c)Jaki jest warunek? d)Czy warunek.
Wygraj dobry zespół! Grywalizacja jako skuteczna i innowacyjna forma szkolenia pracowników.
OBYWATEL EDI EDUKACJA, DZIAŁANIA INFORMACYJNE. LEKCJA 2 Jak zaangażować innych i zachęcić ich do działania? Próbując przekonać innych do zaangażowania.
Zasady bezpiecznego korzystania z Internetu
Plan Marketingowy Twoja droga do sukcesu Wolę zarabiać 1% dzięki pracy 100 osób, niż 100% dzięki pracy własnej…
Z dumą prezentujemy produkt miniprzedsiębiorstwa IV LO Games: IV LO Trading Card Game.
JAK NIE DAĆ SIĘ WCIĄGNĄĆ W BIUROWE GRY?. Kontakty interpersonalne często przyjmują postać gier społecznych. Gry te, według specjalistów, nie są zabawą,
Masz pytania – zadzwoń stac. (032) / kom: Witam na prezentacji wizytówki Prezentacja Wizytówki.
Internet -przyjaciel czy wróg współczesnego młodego człowieka? Projekt wykonali Radosław Jarzyna i Dawid Gajewski.
Need For Speed Hot Pursuit Turbo Dziewczyny
SafeSurfing Moduł 3 Jak zachować bezpieczeństwo korzystając z internetu i aplikacji mobilnych.
(KODU)JEMY! Sponsorzy: Realizator: Patroni:.
Innowacja w planowaniu mediów
Internet to nie tylko gry
BEZPIECZEŃSTWO DZIECI W SIECI INTERNET
„Razem zmienimy Internet na lepszy”.
Bezpieczne korzystanie z zasobów Internetu
Nazwa firmy Produkty i usługi
Wolontariusz roku.
Platforma LearningApps
Zapis prezentacji:

MOBILIZACJA SKITTLES’ÓW Wykonała: Monika Zdanowska

GRY MOBILNE PODSTAWĄ MARKETINGU  Mój pomysł jest skierowany głównie do osób młodych w wieku od 14 do 19 roku życia, Ponieważ w tym wieku osoby mają najwyższy konsumpcjonizm słodyczy, co nie raz został sprawdzone badaniami.  Znakiem rozpoznawczym tego targetu jest powszechne „uzależnienie” od gier mobilnych  Ale do rzeczy, któż z nas nie pamięta gry na telefonie/ tabletcie bądź innym urządzeniu moblinym która zabrała nam wiele godzin z życia, tylko dlatego bo chcieliśmy poprawić jakiś wynik w aplikacji, bądź rekord kolegi lub koleżanki.  Czas odświeżyć legendarne gry w celu zwiększenia rozpoznawalności marki Skittles oraz zwiększenie sprzedaży produktu.

PRZYKŁADOWE ODŚWIEŻONE GRY: 1) Skittles’owe kulki Któż z nas nie pamięta tej gry? Gra przez wiele lat wciągnęła wiele miliardów osób, w celu poprawienia rekordu i „zabicia” nudy. Wyobraźmy sobie gdyby te osoby ponownie zaczęły grać w tą grę? Za zdobycie np.: 400punktów każdy gracz otrzymałby 6% rabatu na produkt Skittles w wybranym sklepie. Podejrzewam, że sprzedasz produktu w Polsce, jak i na święcie gwałtownie by wzrosła. Źródło: Opracowanie własne na podstawie:

PRZYKŁADOWE ODŚWIEŻONE GRY:  2) Skittels’owy Snake  Nie ma sensu rozpisywanie się tutaj o tej grze, ponieważ nie znam osoby która w nią nie grała.  Jestem pewna, że wiele osób do tej pory z miłą chęcią by sięgnęło po tą grę, gdyby tylko miało taką możliwość.  Więc, dlaczego by tego nie zrobić?  Odświeżona gra, prawie niczym by się nie różniła od kultowego snake z „prehistorycznych” telefonów, ale prawie robi wielką różnice, do gry zostały by dodane skittels’y. Za każdy zjedzony Skittles przez węża będą dodawane pkt i dodawane do internetowej bazy w celu rywalizacji z innymi osobami z kraju, jak i ze świata. Źródło: Opracowanie własne na podstawie:

PODSUMOWANIE:  Według mojej opinii, pomysły są ciekawe i możliwe zrealizowania i można znaleźć wiele przykładów gier, które warto odświeżyć. Np.: Pacman, Pinball itp.  Niezależnie od gry, każdy użytkownik będzie gromadził pkt., które będzie zapisywać w pamięci urządzanie oraz na stronie Skittles’ów.  Po przekroczeniu danego progu pkt., użytkownik otrzyma kot rabatowy, który będzie mógł wymienić na np.: Ściągniecie fajnej tapety Skittles’ów, animacji, bądź na kod promocyjny na zakup Skittlesów w wybranym sklepie partnerskim.  Można również wykonywać challenge day, np.: w snake, osoba 10 osób które zgromadzi największą ilość pkt., otrzymuje skittles’y.  Niezależnie od formuły zastosowania „odświeżonych” aplikacji, jedno jest pewne, że rozpoznawalność marki wzrośnie, oraz sprzedaż tego produktu w wybranej kategorii wiekowej.