MOBILIZACJA SKITTLES’ÓW Wykonała: Monika Zdanowska
GRY MOBILNE PODSTAWĄ MARKETINGU Mój pomysł jest skierowany głównie do osób młodych w wieku od 14 do 19 roku życia, Ponieważ w tym wieku osoby mają najwyższy konsumpcjonizm słodyczy, co nie raz został sprawdzone badaniami. Znakiem rozpoznawczym tego targetu jest powszechne „uzależnienie” od gier mobilnych Ale do rzeczy, któż z nas nie pamięta gry na telefonie/ tabletcie bądź innym urządzeniu moblinym która zabrała nam wiele godzin z życia, tylko dlatego bo chcieliśmy poprawić jakiś wynik w aplikacji, bądź rekord kolegi lub koleżanki. Czas odświeżyć legendarne gry w celu zwiększenia rozpoznawalności marki Skittles oraz zwiększenie sprzedaży produktu.
PRZYKŁADOWE ODŚWIEŻONE GRY: 1) Skittles’owe kulki Któż z nas nie pamięta tej gry? Gra przez wiele lat wciągnęła wiele miliardów osób, w celu poprawienia rekordu i „zabicia” nudy. Wyobraźmy sobie gdyby te osoby ponownie zaczęły grać w tą grę? Za zdobycie np.: 400punktów każdy gracz otrzymałby 6% rabatu na produkt Skittles w wybranym sklepie. Podejrzewam, że sprzedasz produktu w Polsce, jak i na święcie gwałtownie by wzrosła. Źródło: Opracowanie własne na podstawie:
PRZYKŁADOWE ODŚWIEŻONE GRY: 2) Skittels’owy Snake Nie ma sensu rozpisywanie się tutaj o tej grze, ponieważ nie znam osoby która w nią nie grała. Jestem pewna, że wiele osób do tej pory z miłą chęcią by sięgnęło po tą grę, gdyby tylko miało taką możliwość. Więc, dlaczego by tego nie zrobić? Odświeżona gra, prawie niczym by się nie różniła od kultowego snake z „prehistorycznych” telefonów, ale prawie robi wielką różnice, do gry zostały by dodane skittels’y. Za każdy zjedzony Skittles przez węża będą dodawane pkt i dodawane do internetowej bazy w celu rywalizacji z innymi osobami z kraju, jak i ze świata. Źródło: Opracowanie własne na podstawie:
PODSUMOWANIE: Według mojej opinii, pomysły są ciekawe i możliwe zrealizowania i można znaleźć wiele przykładów gier, które warto odświeżyć. Np.: Pacman, Pinball itp. Niezależnie od gry, każdy użytkownik będzie gromadził pkt., które będzie zapisywać w pamięci urządzanie oraz na stronie Skittles’ów. Po przekroczeniu danego progu pkt., użytkownik otrzyma kot rabatowy, który będzie mógł wymienić na np.: Ściągniecie fajnej tapety Skittles’ów, animacji, bądź na kod promocyjny na zakup Skittlesów w wybranym sklepie partnerskim. Można również wykonywać challenge day, np.: w snake, osoba 10 osób które zgromadzi największą ilość pkt., otrzymuje skittles’y. Niezależnie od formuły zastosowania „odświeżonych” aplikacji, jedno jest pewne, że rozpoznawalność marki wzrośnie, oraz sprzedaż tego produktu w wybranej kategorii wiekowej.