MĄDRZE ZAPLANUJ SWOJĄ PRZYSZŁOŚĆ PROGRAM ZAJĘĆ DLA UCZNIÓW SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH „Jeśli potrafisz o tym marzyć, to potrafisz także tego dokonać” Walt.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Po czym poznać Kościół?.
Advertisements

Fot. Micky Zimen, Creative Commons License
Fot. Micky Zimen, Creative Commons License. KOORDYNATOR EUROPEJSKI KOORDYNATOR POLSKIEJ EDYCJI PARTNERZY PATRONI Biblioteka Uniwersytecka w Warszawie.
na podstawie książki Astrid Lindgren "Dzieci z Bullerbyn"
Temat: Święty Jan Chrzciciel - prorok adwentu.
SIEĆ SKOJARZENIOWA (mapa myśli)
Co to znaczy zapomnieć ? 1. Wymazać z pamięci. 2. Wymazać z serca.
Mądrze Zaplanuj swoją przyszłość !
Mądrze Zaplanuj swoją przyszłość !
Twoje dane- Twoja sprawa
Mądrze Zaplanuj swoją przyszłość !
Ustalanie Celów Zobacz Siebie Za Udany! 1.Potwierdzają to codziennie! (Niezależnie od tego, co można przeczytać na tablicy wyników) 2.Utworzyć kilka.
Święta Bożego Narodzenia
Mądrze Zaplanuj swoją przyszłość !
Za chwilę przeniesiesz się w prawdziwy świat Iluzji.
Projekt XVIII Sesji Sejm Dzieci i Młodzieży
MODU Ł Kszta ł cenie ponadgimnazjalne – systemy rekrutacyjne Klasa I.
Facebook.
Nazwa projektu Osoba Projekt finansowany ze środków Miasta Gdańsk Sponsor.
JEST TYLE MOŻLIWOŚCI TA PREZENTACJA POMOŻE CI WYBRAĆ NAJLEPSZĄ
Formatowanie tekstu w Microsoft Word
O korzeniach i skrzydłach…
(Dzienniczek s. Faustyny nr 136) (Dzienniczek s. Faustyny nr 137)
Organizatorzy: Kornelia Serwata Sebastian Kisiel
Mądrze Zaplanuj swoją przyszłość !
Mądrze Zaplanuj swoją przyszłość !
Mówi się, że potrzeba minuty byś rozpoznał człowieka spośród wielu innych!
Mądrze zaplanuj swoją przyszłość
Zasady bezpiecznego korzystania z Internetu
Wiesz kim jestem? Soy alguien con quien convives a diario Jestem kimś żyjącym z dnia na dzień…
Mądrze zaplanuj swoją przyszłość
Mądrze Zaplanuj swoją przyszłość !
Troche to dziwne, jak to ułożyło się w ten sposób
MĄDRZE ZAPLANUJ SWOJĄ PRZYSZŁOŚĆ ZAJĘCIA DLA UCZNIÓW SZKOŁY PONADGIMNAZJALNEJ Program zajęć dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych „Szczęście to jest to.
ANKIETA PRZEPROWADZONA WŚRÓD UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ I GIMNAZJUM W CELU POPRAWIENIA ATRAKCYJNOŚCI PROWADZONYCH ZAJĘĆ A TAKŻE UZYSKANIA OCZEKIWAŃ W STOSUNKU.
Excel Filtrowanie Funkcje bazodanowe
GMINAZJUM NR I IM. SZARYCH SZEREGÓW W NAMYSŁOWIE GR.II- 12 UCZNIÓW PROWADZĄCY IZABELA HELIŃSKA – PEDAGOG SZKOLNY/ DORADCA ZAWODOWY.
Mądrze Zaplanuj swoją przyszłość ! PROGRAM ZAJĘĆ DLA UCZNIÓW GIMNAZJUM 7 SPOTKANIE.
Drogi Boże piszę chociaż kilka słów…
Mądrze Zaplanuj swoją przyszłość ! PROGRAM ZAJĘĆ DLA UCZNIÓW GIMNAZJUM 6 SPOTKANIE.
MĄDRZE ZAPLANUJ SWOJĄ PRZYSZŁOŚĆ Program zajęć dla uczniów szkoły podstawowej 2 spotkanie „Naszą największą słabością jest poddawanie się. Najpewniejszą.
Warszawski System Doradztwa Zawodowego jako forma wsparcia karier uczniów w obliczu współczesnej rzeczywistości Kraków, r.
Rozwiązanie zagadki nr 2
NOWOROCZNE POSTANOWIENIA
Jak wiele mogę dzięki cyfryzacji !
Zasady bezpieczeństwa w Internecie
10 ZASAD BEZPIECZNEGO KORZYSTANIA Z INTERNETU.
Zasady pracy z grupą Część II Kontrakt szkoleniowy.
Prawa Dziecka 10 grudnia Międzynarodowy Dzień Praw Dziecka.
MĄDRZE ZAPLANUJ SWOJĄ PRZYSZŁOŚĆ ZAJĘCIA DLA UCZNIÓW SZKOŁY PONADGIMNAZJALNEJ Program zajęć dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych klasa II Zajęcia 1 RYNEK.
MĄDRZE ZAPLANUJ SWOJĄ PRZYSZŁOŚĆ ZAJĘCIA DLA UCZNIÓW SZKOŁY PONADGIMNAZJALNEJ Program zajęć dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych klasa II Zajęcia 2 Moja.
MĄDRZE ZAPLANUJ SWOJĄ PRZYSZŁOŚĆ ZAJĘCIA DLA UCZNIÓW SZKOŁY PONADGIMNAZJALNEJ Program zajęć dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych klasa II Zajęcia 4 WARTOŚCI.
Co to znaczy zapomnieć? Co to znaczy zapomnieć? 1. Wymazać z pamięci. 2. Wymazać z serca. 3. Nie pamiętać o Kimś kto powinien zostać w pamięci.
Wstawiamy quiz do filmu. zaczynam od rejestracji.
1. Nie ufaj osobie poznanej przez Internet. Nigdy nie możesz być pewien, kim ona naprawdę jest. Mówi, że ma 8 lat, ale może mieć 40! 2. Włączaj komputer.
Wprowadzenie do Scratch’a Scenariusz zajęć komputerowych w klasie II Małgorzata Tkacz-Rutkowska Szkoła Podstawowa nr 212 im. Krystyny Krahelskiej w Warszawie.
Dzień Bezpiecznego Internetu
Telefony Zaufania dla dzieci
Zasady bezpiecznego korzystania z Internetu.
,, Cudze chwalicie – swego nie znacie …”
Jak zaplanować raporty użycia w EBSCOadmin
Konkurs Wydawnictwa Nowa Era PROJEKT Z KLASĄ 2013 r.
Zawody w moim najbliższym otoczeniu
Proste sposoby manipulowania ludźmi
Troche to dziwne, jak to ułożyło się w ten sposób
Nazwa zajęć, numer Osoba prowadząca Imiona i nazwiska członków grupy
Sprawy organizacyjne proszę omawiać ze mną w trakcie konsultacji
Korespondencja elektroniczna
Zakochaj się w PowerPoincie :)
Zapis prezentacji:

MĄDRZE ZAPLANUJ SWOJĄ PRZYSZŁOŚĆ PROGRAM ZAJĘĆ DLA UCZNIÓW SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH „Jeśli potrafisz o tym marzyć, to potrafisz także tego dokonać” Walt Disney

MOJE IMIĘ Kto wybrał dla Ciebie imię? Czy otrzymałaś/eś je po swoim przodku? Czy wiesz co oznacza Twoje imię?

IMIĘ Napisz, narysuj na kartce A4 swoje imię tak,aby mówiło o Tobie jak najwięcej Możesz wykorzystać różne kolory Możesz dodać symbole, różne obrazki, zmieniać kształt liter itd.

PREZENTACJA IMION

JAK CHCIAŁBYŚ NAPISAĆ SWOJE IMIĘ ZA 10 LAT? Jakich użyłbyś kolorów? Jakie symbole byś dodał ? Jaką wielkość miałyby litery w Twoim imieniu ?

DZIĘKUJEMY I DO ZOBACZENIA WKRÓTCE Małgorzata Polkowska, Radosława Kompowska-Marek i Beata Grzelak