Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
C++ wykład 2 ( ) Klasy i obiekty.
Advertisements

C++ wykład 4 ( ) Przeciążanie operatorów.
Programowanie obiektowe
Klasy abstrakcyjne i interfejsy
Programowanie obiektowe
Klasy i obiekty.
Wzorce.
Static, const, volatile.
Generics w .NET 2.0 Łukasz Rzeszot.
Obiektowe metody projektowania systemów Design Patterns STRATEGY.
Sposoby implementacji asocjacji
Implementacja ekstensji klasy
Nguyen Hung Son Uniwersytet Warszawski
Programowanie obiektowe w Javie
Zasady zaliczenia Warunki uzyskania zaliczenia:
Projektowanie i programowanie obiektowe II - Wykład IV
Tablice tablica jest sekwencją elementów tego samego typu (prostego lub obiektowego) w Javie tablice są obiektami, a zmienne tablicowe przechowują referencję
Test Doubles Adam Gabryś , v1.1,
Obiekty dynamiczne Tworzenie klas 3 MPDI Programowanie obiektowe W4.
Przegląd podstawowych algorytmów
T: Różnice pomiędzy programowaniem strukturalnym a obiektowym
Programowanie obiektowe – zastosowanie języka Java SE
JAVA c.d.. Instrukcji wyboru SWITCH używamy, jeśli chcemy w zależności od wartości pewnego wyrażenia wykonać jeden z kilku fragmentów kodu. Jest to w.
Andrzej Repak Nr albumu
Java – coś na temat Klas Piotr Rosik
Inicjalizacja i sprzątanie
Programowanie obiektowe Wykład 3 dr Dariusz Wardowski, Katedra Analizy Nieliniowej, WMiI UŁ 1/21 Dariusz Wardowski.
Programowanie obiektowe Wykład 7 dr Dariusz Wardowski, Katedra Analizy Nieliniowej, WMiI UŁ 1/20 Dariusz Wardowski.
Programowanie obiektowe Wykład 6 dr Dariusz Wardowski, Katedra Analizy Nieliniowej, WMiI UŁ 1/14 Dariusz Wardowski.
Programowanie obiektowe 2013/2014
Kurs języka C++ – wykład 3 ( )
Programowanie w języku C++
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka + 1.
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Kurs języka C++ – wykład 4 ( )
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
X Y X Y X Y Aby sporządzić wykres danej funkcji utwórz kolejno wykresy następujących funkcji : Sprawdź, czy dobrze narysowałeś wykresy.
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Programowanie sieciowe w Javie Michał Kuciapski
Obiektowe metody projektowania systemów Adapter. Wstęp: „Dostosowanie interfejsu klasy do interfejsu, którego oczekuje użytkownik. Adapter umożliwia współprace.
Paweł Starzyk Obiektowe metody projektowania systemów
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Dziedziczenie Wykład 7 Dziedziczenie sekwencyjne
Wykład 2 Klasa Zesp i jej hermetyzacja 1.Przykład definicji klasy Zesp 2.Zmiana definicji klasy 3.Zmienne i funkcje statyczne PO2-1 / 28.
Wykład 5 Klasa Vec i jej operatory 1.Kategorie operatorów 2.Operatory ogólne - przykłady 3.Operatory specjalne [ ], ( ) oraz –> 4.Operatory new i delete.
Podstawy informatyki Funkcje Łukasz Sztangret Katedra Informatyki Stosowanej i Modelowania Prezentacja przygotowana w oparciu o materiały Danuty Szeligi.
Podstawy informatyki Szablony funkcji Łukasz Sztangret Katedra Informatyki Stosowanej i Modelowania Prezentacja przygotowana w oparciu o materiały Danuty.
Asocjacja,Kompozycja,Agregacja
Implementacja asocjacji (z atrybutami i bez) przy użyciu: referencji (kolekcji referencji) tablic asocjacyjnych przygotował: Kamil Kowalczyk.
K URS JĘZYKA C++ – WYKŁAD 3 ( ) Przenoszenie Składowe statyczne Funkcje wbudowane Argumenty domyślne.
C++ mgr inż. Tomasz Turba Politechnika Opolska 2016.
Programowanie Obiektowe – Wykład 6
Klasy, pola, obiekty, metody. Modyfikatory dostępu, hermetyzacja
(według:
Delegaty Delegat to obiekt „wiedzący”, jak wywołać metodę.
Programowanie Obiektowe – Wykład 2
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +
Zapis prezentacji:

Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +

Razem można więcej – podstawy pracy grupowej Andrzej Ptasznik

Algorytm wydawania reszty Algorytm wydawania reszty to znany problem algorytmiczny jak wydać określoną kwotę mając do dyspozycji zbiór nominałów. Najczęściej omawiane rozwiązania: Metoda zachłanna Metoda dynamiczna Dwa warianty algorytmu: Nieokreślona liczba poszczególnych nominałów Określona liczba poszczególnych nominałów

Algorytm wydawania reszty Proponowane rozwiązanie Podejście obiektowe Wykorzystanie rekurencji w metodzie konstruktora klasy

Elementy rozwiązania algorytmu Deklaracja klasy Nominal class Nominal { public int Wartosc; public int Liczba; public Nominal(int war, int li) Wartosc = war; Liczba = li; } Atrybuty klasy Metoda konstruktora Kolekcja obiektów klasy Nominal określa warunki realizacji algorytmu.

Elementy rozwiązania algorytmu Deklaracja klasy Element Składowe statyczne Metody Klasy Kolekcja Element jest podstawą rozwiązania algorytmu wydawania reszty.

Elementy rozwiązania algorytmu Metoda Start public static void Start() { Nominaly.Add(new Nominal(200, 1)); Nominaly.Add(new Nominal(100, 3)); Nominaly.Add(new Nominal(50, 1)); Nominaly.Add(new Nominal(20, 15)); Nominaly.Add(new Nominal(10, 3)); Nominaly.Add(new Nominal(5, 16)); Nominaly.Add(new Nominal(2, 7)); Nominaly.Add(new Nominal(1,10)); foreach (Nominal tmp in Nominaly) if (tmp.Wartosc > MaxNominal) MaxNominal = tmp.Wartosc; }   Ustalenie zbioru dostępnych nominałów Ustalenie wartości składowej MaxNominal nominałów Zadaniem metody jest inicjacja dostępnej kolekcji nominałów

Elementy rozwiązania algorytmu Konstruktor klasy Element Wywołanie konstruktora klasy Element Znaleziono rozwiązanie Przy określonych warunkach w konstruktorze wywoływany jest kolejny konstruktor klasy Element.

Elementy rozwiązania algorytmu Metoda Main Istota rozwiązania sprowadza się do utworzeniu obiektu klasy Element Wynik działania dla zadanej kwoty

Wykorzystanie algorytmu Obszar definiowania zadania Obszar prezentacji wyniku

Wykorzystanie algorytmu Graficzna prezentacja wyszukanej reszty. Ustalanie parametrów zadania Przykładowe działanie programu

Podsumowanie Analiza rozwiązania algorytmu i odpowiedź na pytania: Czy algorytm gwarantuje znalezienie rozwiązania w zbiorze nominałów (o ile rozwiązanie istnieje)? Czy algorytm gwarantuje wydanie reszty najmniejszą liczbą nominałów? Czy algorytm umożliwia odnalezienie wszystkich możliwych kombinacji utworzenia zadanej kwoty z dostępnego zbioru nominałów? Wykorzystując omówiony algorytm można tworzyć programy symulujące działanie różnych urządzeń.