Jak skutecznie podnieść sprzedaż w 97 dni?

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
"Jak skutecznie zatrudniać i ukierunkować pracowników w przedsiębiorstwie !" … By Rafał Rejzerewicz.
Advertisements

Projekt start! Wrocław, data Prezentuje: Venture Incubator Kontakt:
„SPONSOROWANIE TO PODSTAWA, BY ODNIEŚĆ SUKCES W MARKETINGU SIECIOWYM”
Charakterystyka systemów zarządzania w przedsiębiorstwie
Skuteczne zachowania na rynku pracy
1 Kryteria wyboru systemów: Przystępując do procesu wdrażania zintegrowanego systemu zarządzania, należy odpowiedzieć na następujące pytania związane z.
PŁEĆ MÓZGU W SPRZEDAŻY I ZARZĄDZANIU CZYLI ORGAZM W BIZNESIE
FASHION I.T. Biznes zaczyna się od stworzenia potrzeby.
IDENTYFIKACJA POTRZEB
FLOW Rzecz o efektywności w biznesie Jacek Rozenek Jan Marcinowski.
Rzecz o efektywności w biznesie
Program Rozwoju Sprzedaży
1 Zdjęcia ze stron: Skorzystaj z dofinansowań bez biurokracji.
strategia marketingowa
PŁEĆ MÓZGU W SPRZEDAŻY I ZARZĄDZANIU CZYLI ORGAZM W BIZNESIE
NEO24.PL „Wąskie gardła” komunikacyjne w kolejnych etapach rozwoju przedsięwzięcia e-commerce.
Spotkanie dotowane w ramach: Programu Rozwoju Sprzedaży
Zatrzymaj się na chwilę, by obejrzeć tę prezentację
3 DROGI W ORIFLAME 1. KLIENT 2. SPRZEDAWCA 3. MANAGER
Szkolenia, Coaching, PR.
1 Spotkanie dotowane w ramach: Programu Rozwoju Sprzedaży Salamon Consulting Zdjęcia ze stron:
1 Zdjęcia ze stron: Spotkanie dotowane w ramach: Programu Rozwoju Samorządów Salamon Consulting.
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia Łukasz Grodzki, Tel Skype biznesmultimedia
1 Zdjęcia ze stron: Spotkanie dotowane Salamon Consulting.
Kryteria wyboru systemów:
czyli szkolenie dla tych, co nie mają czasu
JAK SKUTECZNIE FORMUŁOWAĆ OFERTY?
Mistrzowskie techniki negocjacji cenowych
BUDOWANIE RELACJI Materiał opracowali: Ewa Juszczyk, Paweł Borecki.
Nazwa projektu Osoba Projekt finansowany ze środków Miasta Gdańsk Sponsor.
JEST TYLE MOŻLIWOŚCI TA PREZENTACJA POMOŻE CI WYBRAĆ NAJLEPSZĄ
“PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA”
Automotywacja czyli jak sprawić aby mi się chciało chcieć
Networking Klub Integracji Europejskiej 26.02
Akademia Sprzedaży.
Prezentuje: Ola Żuławińska DotacjaNaStart.pl. 1. Jaką masz wizję swojej firmy?
1 Spotkanie dotowane w ramach Programu Rozwoju Sprzedaży Ilustracje pochodzą z ogólnodostępnych stron internetowych, w tym
SYSTEM FINANSOWY COLWAY
Jak skutecznie przekonasz klienta, by kupił właśnie od Ciebie i to drożej niż u innych? 1 Projekt i realizacja dr Mariusz Salamon Salamon Consulting
Instrumenty promocji (narzędzia promocji).
SPRZEDAŻ SZKOLENIE PRZYGOTOWANE DLA TWOJEJ FIRMY PRZEZ.
Witam na szkoleniu Colway
PROBLEMY RESTRUKTURYZACJI PROBLEMY W FIRMIE : Z W O L N I E N I A!!!!!!!!!!!??????  Rozprzężenie  demotywacja – niepewność  odejście najlepszych 
Mistrzowskie zbijanie obiekcji cenowych
Zatrzymaj się na chwilę, by przeczytać tę wiadomość - jest ważna
Mistrzowskie zbijanie obiekcji cenowych
MATERIAŁY POUFNE BIOVENTUS Przesłanie Bioventus. MATERIAŁY POUFNE BIOVENTUS 2 Agenda Kluczowe przesłania Odpowiedzi na często zadawane pytania Jak stosować.
Zwiększyć Skuteczność Sprzedaży?
1 Projekt i realizacja: dr Mariusz Salamon Warsztaty!
7 nawyków lidera.
Jakie zdarzenia wywarły na inwestorze największy wpływ przy podjęciu decyzji inwestycyjnej (w skali 1-5) Europejski Instytut Marketingu Miejsc.
„Sukces jest wynikiem właściwych decyzji” Eurypides Zapraszamy Cię do odkrycia swojej drogi do niezależności finansowej Przewodnik Multimedialny po Programie.
1 Jak Zdecydowanie Zwiększyć Skuteczność Sprzedaży? W ielowymiarowe Z arządzanie E fektem w praktyce Projekt i realizacja: dr Mariusz Salamon.
Zatrzymaj się na chwilę, by przeczytać tę wiadomość - jest ważna.
Plan Marketingowy Twoja droga do sukcesu Wolę zarabiać 1% dzięki pracy 100 osób, niż 100% dzięki pracy własnej…
Jurek Krzewicki SAPHIRE EXECUTIVE JEUNESSE „OBIEKCJE”
Mistrzowskie zbijanie obiekcji cenowych projekt i realizacja: dr Mariusz Salamon Salamon Consulting Edycja 2016 Cena! Tylko cena!
Transakcje przez telefon Zygmunt Korzeniewski, UM w J.Górze.
© 2005 by Łukasz Olek, Politechnika Poznańska Klub Liderów Innowacyjności Łukasz Olek -
JAK NIE DAĆ SIĘ WCIĄGNĄĆ W BIUROWE GRY?. Kontakty interpersonalne często przyjmują postać gier społecznych. Gry te, według specjalistów, nie są zabawą,
Mistrzowskie zbijanie obiekcji cenowych projekt i realizacja: dr Mariusz Salamon Salamon Consulting Edycja 2016 Cena! Tylko cena! Warsztaty!
Jak nie zwariować z trudnymi klientami?
Mów mi „Mistrzu”! Czy z sierotki da się zrobić „urodzonego handlowca”?
Mistrzowskie zbijanie obiekcji cenowych
Nie tylko Ceną da się Sprzedawać
Pytania i odpowiedzi - Etap 1 - KTO
Zakochaj się w PowerPoincie :)
Nuda na imprezie. Nieudane spotkanie. Koniec z tym
Zapis prezentacji:

Jak skutecznie podnieść sprzedaż w 97 dni? Edycja 2015 Jak skutecznie podnieść sprzedaż w 97 dni? Mistrzowie Sprzedaży edycja III Grant z Programu Rozwoju Sprzedaży Projekt i realizacja dr Mariusz Salamon

Całą sztuką w tym projekcie jest zamiana energii negatywnej narzekań, krytyki, niezadowolenia, oceniania innych oraz usprawiedliwiania siebie w potężną siłę zmian Mało kto sobie uświadamia, że napędem życia jest wyłącznie stres. Działamy, bo się czegoś boimy, a niekiedy z pasji, które są formą uzależnienia od źródła stresu (tak działa np. zakochanie!). Czy potrafisz wykorzystać siłę stresu, jako najsilniejszy motywator do własnego działania i pracy całego zespołu? Czy naprawdę zamierzasz coś zmienić po szkoleniu?! Wykorzystujemy znany w neuropsychologii mechanizm, który mówi, że prawdziwym motorem, motywatorem we wszelkich ludzkich poczynaniach jest tak naprawdę stres, a dokładniej hormony stresu takie jak kortyzol czy adrenalina.

Odpowiedz – czego naprawdę dziś jesteś gotów się nauczyć podejmując trud zmian? Zmiana nawyków to 700 powtórzeń, a uczenie się to głównie ból i rzyganie!

Od czego zaczynamy pracę Od czego zaczynamy pracę? Najważniejsze to znaleźć wąskie gardła Twojego procesu sprzedaży Każdy proces je ma i dotyczy to firmy jako całości oraz każdego handlowca z osobna. Z reguły jest to jeden, dwa, rzadziej trzy czasem aż pięć powiązanych elementów. Do ich identyfikacji używaliśmy w Polsce ankiet, audytów i testów. W każdej firmie wyniki są inne, ale występują też pewne podobieństwa.

Skoro Twoja firma, Twoje produkty i Ty czymś się naprawdę wyróżniacie, to czas pokazać to od samego początku Czym konkretnie zaskakujesz swojego rozmówcę od samego początku kontaktu? Jakie są Twoje 3 najlepsze początki, pokazujące odmienność, wzbudzające ciekawość i zaskoczenie? Samo gadanie to za mało! Przestań być nudziarzem! Zacznij dbać o to by było ciekawie od początku. Tracimy klientów tylko z dwóch powodów: nudy i egocentryzmu!

Gdy już dobrze zaczniesz, jak przekonasz klienta, nawet stałego, żeby wybrał to, co Ty oferujesz, mimo iż sprzedajesz drożej od innych? Co gorsza, bywa, że sprzedajesz to samo, co inni, ale zdecydowanie drożej!

Czy potrafisz dobrze zamykać, Kontraktować kontakty z klientami?

Blok 1. Jak to dokładnie robić, by sprzedaż była naprawdę skuteczna i łatwiejsza niż dziś? Czym się zajmiemy? 1. Organizacja priorytetów i właściwe przygotowanie do kontaktów z klientami. 2. Neuropsychologia i neuromarketing w efektywnym procesie Twojej sprzedaży.

Blok 2. Jak skuteczniej różnicować klientów, by ich specyficzne problemy stały się dźwignią Twojej sprzedaży? Czym się zajmiemy? 1. Czym kupujesz czas Twojego klienta? 2. Skuteczne różnicowanie klientów, czyli jaki problem komu sprzedaje? 3. Czym Ty się wyróżniasz? Jak to udowodnisz?

Blok 3. Jak najskuteczniej zaczynać, by klient od razu był zainteresowany? Technika 7 pytań w praktyce. Czym się zajmiemy? 1. Jak zaczynasz, by Cię klient nie spławił! 2. Jak pytania typu PPP zamienić w SPS (Sekwencyjne Pytania Sprzedające)? 3. Jak działa sztuka przekonywania skutecznymi przykładami / anegdotami?

Blok 4. Jak skutecznie zbijać obiekcje, zwłaszcza cenowe? 15 wyjątkowych technik zbijania obiekcji. Magia skutecznego słuchania i efektywnego notowania. Czym się zajmiemy? 1. Jak wykorzystasz 15 technik zbijania obiekcji w praktyce? 2. Czy potrafisz tak słuchać, by inni chcieli od Ciebie kupić? 3. Jakie notatki naprawdę sprzedają?

Blok specjalny Tylko dla liderów Jak skutecznie zarządzać zmianami ukierunkowanymi na efekt zwiększenia sprzedaży i marży w zespołach sprzedażowych? Czym się zajmiemy? 1. Odpowiemy na pytania, problemy i wątpliwości szefów i liderów zespołów. 2. Jakie problemy najczęściej gnębią polskie zespołu sprzedaży oraz jak im najprościej i najskuteczniej zaradzić?

Blok 5. Jak wykorzystać technikę sekwencyjnych obrazów typu ZADEK jako formę efektywnego usuwania wątpliwości, zastrzeżeń i ataków klientów? Czym się zajmiemy? 1. Jak szybko potrafisz zbudować skuteczną ripostę na obiekcje cenowe sekwencją pytań typu ZADEK? 2. Jak to zrobić jeszcze lepiej?

Blok 6. Jak skutecznie pokazać różnice na tle podobnej, ale tańszej oferty konkurencji? Czym się zajmiemy? 1. Co da się zrobić, gdy Twoja ofertę różni tylko cena? 2. Jakie siedem technik najlepiej demonstruje różnice? 3. Czy Twój ZADEK przekona innych?

Jak skuteczniej zamykać transakcje w Twojej sprzedaży? Blok 7. Jak skuteczniej zamykać transakcje w Twojej sprzedaży? Czym się zajmiemy? 1. Dlaczego najlepiej działa kontraktowanie przed ofertowaniem? 2. Skąd wiedzieć, że to już? 3. Jak to sprawdzić i efektywnie zakontraktować?

Salamon Consulting: Szkolisz się tak skutecznie, że kochasz to, co robisz 16