Seminarium Dyplomowe Jacek Fohs.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Praca dyplomowa inżynierska
Advertisements

Polska Infrastruktura Informatycznego Wspomagania Nauki w Europejskiej Przestrzeni Badawczej Intuicyjny interfejs do zasobów projektu PL-Grid Migrating.
ActiveX. OLE W Windows 95 wprowadzono nową wersję techniki łączenia i osadzania OLE różnica między łączeniem a osadzaniem Office jako przykład wykorzystania.
1 Linux jako system wielozadaniowy i wielodostępny.
SOS SYSTEM OBSŁUGI SZKOŁY
Architektura systemu Gra strategiczna „Strusia Jama”
Dokumentowanie wymagań w języku XML
Internetowy System Zarządzania Testami Wielokrotnego Wyboru Prowadzący: Michał Jasiński i Rafał Lichwała Promotor: dr Tadeusz Pankowski.
Systemy operacyjne.
Artur Mazurek Piotr Podziemski
Proxy (WWW cache) Sieci Komputerowe
Longhorn - Usługi terminalowe
PROTEIN MODEL PLATFORM WEBMOBIS Krzysztof Gapiński Marcin Różański Paweł Ślusarczyk Magdalena Ziębińska Promotor: dr inż. Piotr Łukasiak.
Seminarium Dyplomowe Prezentacja pracy
Wzorce projektowe w J2EE
Projekt i implementacja aplikacji do zasilania bazy danych testowymi danymi Jacek Lis Promotor: prof. dr hab. inż. Włodzimierz KASPRZAK.
Autor: Michał GAWRYLUK
Interaktywny serwer WWW zrealizowany na platformie mikrokontrolera
1/18 LOGO Profil zespołu. 2/18 O nas Produkcja autorskich rozwiązań informatycznych dla małych i średnich firm w zakresie systemów: Baz danych Aplikacji.
REPOZYTORIA 1. Co to są repozytoria?
Analiza, projekt i częściowa implementacja systemu obsługi kina
Przegląd ważniejszych bibliotek używanych przy projekcie Quall.
trójwymiarowy labirynt z fizyką i przeszkodami
Projekt i implementacja aplikacji wspomagającej testowanie oprogramowania, zgodne z metodologią Unified Software Development Process (RUP). Włodzimierz.
WebSphere Everyplace Micro Environment IBM Workplace Client Technology, Micro Edition Monika Nawrot, Tomasz Jadczyk, Tomasz Sadura KI, EAIiE, AGH.
Spis treści Możliwości biblioteki logiczno-fizycznej
Wieloplatformowa Gra edukacyjna dla nastolatków
IT Asset Management Service
Web Serwisy w praktyce Technologie internetowe ( )
Rozwój aplikacji. To zestaw narzędzi do budowania i optymalizacji złożonych aplikacji opartych na przeglądarce. To zestaw narzędzi do budowania i optymalizacji.
Telefon przyjazny programistom JAVA – szybkie wprowadzenie
Podstawy programowania II
EasyMOD kontrola modyfikacji i rozszerzeń systemu SAP
Budowa systemu komputerowego
Lokalne serwery www Serwer WWW - ang. Web server jest to oprogramowanie zainstalowane na serwerze podłączonym do sieci Internet. Używające technologii.
System operacyjny i jego usługi
Systemy operacyjne. Komputer aby mógł realizować zadania oraz aby wszystkie urządzenia w systemie komputerowym mogły działać poprawnie, musi być wyposażony.
„Kalkulator zużycia oraz kosztu energii elektrycznej online „
PRZEPRASZAMY ZA USTERKI 1 1.
Systemy zarządzania treścią Wykład 5
SPECJALNOŚĆ: Oprogramowanie Systemowe
Propozycja projektu Andrzej Ziółkowski.
Systemy operacyjne Krzysztof Rumanowski.
systemy zarządzania bazami danych
Jednym z podstawowych celów tworzenia sieci komputerowych jest współdzielenie zasobów, takich jak pliki lub drukarki. Każdy z takich zasobów musi być udostępniony,
Przeglądarki Wszelkie prawa zastrzeżone! Google Chrome – przeglądarka internetowa tworzona przez Google. Jej kod został napisany w oparciu o rozwiązania.
Technologie programowania systemów internetowych
Opracowanie: Małgorzata Mucha INTERFEJS SYSTEMU WINDOWS.
Andrzej Majkowski 1 informatyka +. 2 Bezpieczeństwo protokołu HTTP Paweł Perekietka.
Aplikacje mobilne w zastosowaniach medycznych
Temat: Normy prawne dotyczące rozpowszechniania programów komputerowych, oraz ochrony prawa autorskiego. Podstawowe definicje Systemu.
Podstawy języka skryptów
Programowanie w językach skryptowych
Temat 1 Pojęcie systemu operacyjnego Opracował: mgr Marek Kwiatkowski.
Środowisko wspomagania automatycznej instalacji GNU/Linux „Multistart” Paweł Szcześniak.
Bartosz Pawlak Wiktor Paliwoda Bezpieczeństwo Systemów Operacyjnych IMAP vs POP.
Temat: Porównanie technologii php,c# oraz javascript na przykładzie webaplikacji typu społecznościowy agregator treści Autor: Wojciech Ślawski.
Środowisko wspomagania automatycznej instalacji GNU/Linux „Multistart” Paweł Szcześniak.
Maciej Wierzchowski Mariusz Sołtysiak. Założenia  Autentykacja użytkownia  Autentykacja dostawcy  Zapewnienie bezpiecznego połączenia.
Politechnika Warszawska Wydział Elektryczny Kierunek: Informatyka stosowana Praca dyplomowa inżynierska Aplikacja do kontroli wydajności produkcji w.
Środowisko wspomagania automatycznej instalacji GNU/Linux „Multistart” Paweł Szcześniak.
InMoST Wielkopolska sieć współpracy w zakresie innowacyjnych metod wytwarzania oprogramowania Termin realizacji: – Innowacyjne metody.
Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania W Bielsku-Białej Kierunek informatyka Specjalność : Systemy informatyczne Praca dyplomowa inżynierska : System.
PROJEKT I IMPLEMENTACJA APLIKACJI MOBILNEJ "INFORMATOR UO”. Autor: Marcin Marcinkowski Promotor: Dr Helena Kiriczenko.
Systemy operacyjne W projekcie brali udział Rabiniak Mateusz, Marek Mycek Damian Kostecki, Piotr Dojlido.
ANALIZA WDROŻENIOWA ŚRODOWISKA PRACOWNI KOMPUTEROWEJ Z WYKORZYSTANIEM OPROGRAMOWANIA OPEN SOURCE. PRACA MAGISTERSKA: Sebastian Kasperek Promotor: dr inż.
Kompilator eBook w technologii Java Dyplomant: Maciej Bagrowski Promotor: dr inż. Walery Susłow Politechnika Koszalińska Wydział Elektroniki i Informatyki.
Linux ssh.
Zapis prezentacji:

Seminarium Dyplomowe Jacek Fohs

Plan prezentacji Temat pracy O „MUDach” Cel pracy Środowisko i narzędzia Obecne rozwiązania Motywacja Problemy

1. Temat pracy Wieloplatformowy klient gier typu MUD (Multi User Dungeon) w języku Java. Promotor: dr inż. Jarosław Bąk

2. O „MUDach” MUD (Multi-User Dungeon) – akronim oznaczający komputerowe gry fabularne, które są rozgrywane przez Internet przy użyciu interfejsu tekstowego. Tzw. świat, czyli scenariusz gry i definicje postaci użytkowników, jest umieszczony na serwerze, do którego może być podłączonych wiele osób w tym samym czasie. Po połączeniu gracz steruje swoją postacią przy pomocy zestawu komend i opcji umożliwiających m.in. decydowanie, w którą stronę postać ma się udać lub jaką akcję podjąć.

3. Cel pracy Samodzielna implementacja klienta jak najbardziej dopasowanego do własnych potrzeb Porównanie finalnej wersji aplikacji do najpopularniejszych rozwiązań Wydanie wersji Open-Source Opracowanie nietypowej pracy magisterskiej Poznanie i zastosowanie w praktyce nowinek wprowadzonych w Java 8

4. Środowisko i narzędzia Eclipse IDE for Java Developers Java 8 SDK Apache Ant Skrypty batch i bash biblioteka JGraphX Systemy operacyjne Windows 8 Arch Linux Inne? (OS X etc.)

5. Obecne rozwiązania Najpopularniejsze klienty z interfejsem graficznym i wspomaganiem gracza: ZuggSoft (komercyjne) ZMud CMud OpenSource GMud Gammon Software (Freeware) MushClient

6. Motywacja Bogate doświadczenie z grami typu MUD i klientami do nich. Brak klienta do gier typu MUD spełniającego wszystkie subiektywne wymogi autora. Wartościowy wkład w oprogramowanie Open-Source Wykorzystanie w praktyce zasad „pięknego kodu”, TDD, oraz wzorców projektowych w jednoosobowym projekcie Praca magisterska związana z zainteresowaniami autora

7. Problemy Duży stopień złożoności niektórych funkcji aplikacji (Mapper, protokół TELNET i wiele innych) Zapewnienie wieloplatformowości poprzez zgodność ze wszystkimi środowiskami obsługującymi technologię Swing i użycie wyłącznie nie-natywnych, otwartych bibliotek (pure Java). Opracowanie aplikacji, która zyska realne grono użytkowników (jej „życie” nie skończy się w momencie pomyślnej obrony)

6. Stan na dzień dziejszy

Dziękuję za uwagę 