Znajdź strzałki. PROJEKT COMENIUSA : “Wiem, że mogę.” Interaktywne gry i Technologie Informacyjne dla nowoczesnej edukacji europejskich dzieci. Polska.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
TRADITIONAL DANCE /TRADYCYJNY TANIEC
Advertisements

Istota wyczynu we wspinaczce plenerowej.
Projekt Do kariery na skrzydłach – studiuj Aviation Management Projekt współfinansowany ze ś rodków Europejskiego Funduszu Społecznego. Biuro projektu:
Logiki (nie)klasyczne
EKO-SLOGANY * ECO-SLOGANS. EKO-SLOGANY * ECO-SLOGANS.
„PRZYSŁOWIA Z OBRAZKAMI”
Akcja eTwinning w Szkole Podstawowej nr 5 w Rybniku jako przykład wykorzystania Multimedialnego Centrum Informacji mgr Ewa Łopatka.
GRAMATYKA Zastosowanie czasowników SHOULD i OUGHT TO.
Zestawienie wyników badań Researches summary. 1. Czy Twoi rodzice uprawiają jakieś sporty lub w inny aktywny sposób spędzają wolny czas poświęcając im.
I ETAP realizowany na przełomie marca i kwietnia Korzenie cywilizacji Wyprawa w górę Nilu Odkrywanie przeszłości-Dlaczego Mumia nie wstaje Warsztaty ceramiczne.
European teens speak through the art. Europejscy nastolatkowie wypowiadają się poprzez sztukę.
Świetlica pełna legend- The school day room full of legends
Szła dzieweczka do laseczka
Watch and how we learned on German lessons. Rodzaje uczenia się kind of learning Piosenki ( songs ) Zadania pisemne ( written works ) Oglądanie filmu.
Popular sports in Poland Popularne sporty w Polsce
Surowosc obyczajow w Arabii Saudyjskiej Cruelty in Saudi Arabia.
Music: Nightengale Serenade
WELCOME TO Gdańsk Culture & Sport Sport Football.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 English SOS.
One tale one game one dance one recipe
POLSKA GRA SPO Ł ECZNA „NASI S Ą SIEDZI”. PROJEKT COMENIUSA : “Wiem, że mogę.” Interaktywne gry i Technologie Informacyjne dla nowoczesnej edukacji europejskich.
POLSKA GRA JĘZYKOWA „MÓJ PIERWSZY QUIZ”. PROJEKT COMENIUSA : “Wiem, że mogę.” Interaktywne gry i Technologie Informacyjne dla nowoczesnej edukacji europejskich.
PROJEKT COMENIUSA : “Wiem, że mogę.” Interaktywne gry i Technologie Informacyjne dla nowoczesnej edukacji europejskich dzieci. Polska Przedszkole „EKO-JUNIOR”
Rights of the child. Kliknij, aby edytować format tekstu konspektu Drugi poziom konspektu  Trzeci poziom konspektu Czwarty poziom konspektu  Piąty poziom.
Okres warunkowy typu 0,I,2 Okresy warunkowe występują w takich zdaniach, które mówią, co by się stało, gdyby, jeżeli. Np. Gdybym był bogaty, to bym kupił.
Rites and rituals in Poland. Funeral In Poland, the bodies of the dead are buried on the third day after death, rarely on Sunday. Candles and flowers.
Wstęp do Fizyki Środowiska - Podstawy mechaniki płynów Problems 1 Lecture 1 1)In a vertical capillary filled with water air bubbles are rising Sketch the.
CROSSWORD: SLANG. Konkurs polega na rozwiązaniu krzyżówki. CROSSWORD: SLANG Wypełnione karty odpowiedzi prosimy składać w bibliotece CJK, lub przesyłać.
… there was someone in the past who said: „To earn million you need billion”. In my opinion, it’s true.
DEMO Jak założyć konto na Microsoft Virtual Academy?
Zwrot going to – określa nasze plany na przyszłość lub przewidywania:
Les meilleures photos de L'année 2005 D'après NBC A life for two, full of tenderness, obtains happiness as they get closer to heaven. Życie we dwoje,
We kindly invite you to watch our presentation about.
Did you know?. 1 in 8 people living in Britain live in London, 12 million people live in London - this is a major European city London is the world largest.
Gry i zabawy poznane w Hiszpanii
You are about to see a few sentences in Polish. Try to translate them into English, but keep in mind they are: The First Conditonal The Second Conditional.
Which of the following two restaurants do you prefer? Któr ą z tych dwóch restauracji ty by ś wybrał ?
Kompetentny ekonomista i logistyk- sukces na rynku edukacyjno – zawodowym! Człowiek – najlepsza inwestycja! Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
JOB SEARCH IS A JOB Career planning is building bridges from one’s current job/career.
Przetłumacz podane w nawiasach fragmenty zdań na j. angielski.
It’s Christmas time!. Konkurs polega na wybraniu poprawnej odpowiedzi. Data zakończenia konkursu: 30 stycznia 2016 Odpowiedzi prosimy przesyłać na adres:
The UK and London. The United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland, known as the United Kingdom (UK) or Britain is a big country in Europe.
Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. Janusza Korczaka w Warszawie Internet security risk management Prof. Artis Teilans, Aleksandrs Larionovs.
Marcin Gliński Instytut Języków Romańskich i Translatoryki UŚ Regionalny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli WOM w Katowicach NOCNE POWTÓRKI MATURALNE 2016.
Ona nazywa się… This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors, and the.
Ile masz lat? This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors, and the Commission.
Jestem z Warszawy This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors, and the.
Co dla Pana? This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors, and the Commission.
Co robisz jutro rano? This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors, and.
C PRZEWODNIK PO NAJCIEKAWSZYCH MIEJSCACH WROCŁAWIA - GUIDE TO THE MOST INTERESTING PLACES OF WROCLAW Cześć jestem Krzysztof. Dziś będę pokazywał Ci Najciekawsze.
Co Pan robi? Kim Pani jest? This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors,
Important holidays and festivals in Poland. The first of January New Year’s Day New Year’s Day the day of Mary the Holy Mother of God – for Catholics.
Dzień dobry! Cześć! This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors, and.
CIECHANÓW My town Author: Irena Ulinska. MÓJ CEL nauczę się prezentować i uzyskiwać w języku angielskim najważniejsze informacje o swoim mieście powiatowym;
Mój czas wolny This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors, and the Commission.
Www,mojesilnedrzewo.pl. W dniach 15 marca – 30 kwietnia 2010.r.wytwórnia wody mineralnej Żywiec Zdrój SA wspólnie z Fundacją Nasza Ziemia i Regionalną.
Opracowanie: Katarzyna Gagan, Anna Krawczuk
„Forests in Poland and Europe. Characteristics and management.”
Music: Nightengale Serenade
Music: Nightengale Serenade
Forest fire protection
Forest in Poland and Europe. Characteristics and management
Zakupy This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors, and the Commission.
English Language Teaching Methodology for Non-Native English Language Teachers in Secondary School/Adults Education Rafał Rosiński Malta,
Running Dictation Activity to Engage Students in Reading, Writing, Listening, and Speaking.
EMPOWEREMENT IN ICT SKILLS. I CREATED MY WEBSITE TO USE IT FOR TEACHING.
Sport in Bydgoszcz There are many clubs in Bydgoszcz where people practise various sports, e.g. athletics, rowing, speedway, basketball, volleyball and.
zl
1) What is Linux 2) Founder and mascot of linux 3) Why Torvalds created linux ? 4) System advantages and disadvantages 5) Linux distributions 6) Basic.
SatMapping Your map from space Cover page
Zapis prezentacji:

Znajdź strzałki

PROJEKT COMENIUSA : “Wiem, że mogę.” Interaktywne gry i Technologie Informacyjne dla nowoczesnej edukacji europejskich dzieci. Polska Przedszkole „EKO-JUNIOR” Styczeń 2013

 Nazwa -„Podchody"  Liczba graczy - nieograniczona  Cele – rozwój umiejętności współpracy w grupie, kreatywności, rozwój motoryki dużej i małej, kształtowanie zmysłu orientacji. Każde zadanie ma na celu kształtowanie innych umiejętności u dziecka.  Zasady – Poszukajcie strzałek ukrytych w ogrodzie, lesie lub w Sali, które zaprowadzą Was do kartek ze wskazówkami. Wskazówki mówią, jakie zadanie należy wykonać na danym etapie gry. Należy wykonać je jak najszybciej, gdyż zwycięża ten lub ta grupa, którzy przekroczą linię mety w jak najkrótszym czasie.

 We have split pupils on the 3 teams.  Each of them has a Captain - it can be the oldest or/and the smartest child in the group (increasing sense of responsibility for younger or weaker children). The Captain draws players to their team. We hide arrows in the kindergarten. The task of children is to find the arrow that lead to hidden clues. We've put the tips under the "magic stones". Each stage of the game has its own color- blue arrows lead to blue stones, etc. We’ve chosen the theme of the game-“partner countries”. The Captains drew countries to which they “travel”. At the finish, with tips gained on the various stages of the game, they must guess which country they have achieved.  You can choose any theme of the game -the seasons, nature, events, etc.  You can use any teaching aids to arrange the tasks of the various stages of the game. In this specific case we decided to arrange the game in the way, as below.

„ Na drodze do tajemniczego kraju wije się wzburzona rzeka pełna wirów i topieli. Waszym zadaniem jest przejść po kamieniach i kładce tak, żeby nie wpaść do wody. Kto wpadnie do wody musi przejść przez rzekę jeszcze raz. Pamiętajcie jednak, że możecie sobie pomagać. Jedno ze starszych dzieci może trzymać za rękę młodsze, które nie może złapać równowagi. Liczy się czas. Która z grup szybciej dotrze do tajemniczego kraju, ta wygrywa.”

 Ćwiczenie równowagi  Rozwijanie umiejętności współpracy

„ W tajemniczym kraju znajdziecie z pewnością duży zbiornik wodny – duże jezioro lub morze. Na ich dnie być może leży dużo muszelek. Musicie oddzielić muszelki prawdziwe od tych do makaronowych do jedzenia. Nie wolno muszelek rozrzucać. Wrzucacie prawdziwe muszelki do drugiej miseczki. Jesteście bardzo głodni po podróży, więc musicie szybko oddzielić muszelki, żeby ugotować sobie makaron. Dzieci mogą sobie pomagać.”

 Kształtowanie motoryki małej,  Rozwój umiejętności motoryczno- wzrokowych, rozwój logicznego myślenia, umiejętności rozróżniania kolorów i kształtów.

„ Na Waszej drodze do tajemniczego kraju znajdują się bardzo wysokie góry. Waszym zadaniem jest przejść jak najszybciej przez tunele i przeskoczyć nad przepaściami. Każde z dzieci musi przejść przez góry jak najszybciej, żeby nie zmarznąć. Dzieci mogą sobie pomagać. „

 Rozwijanie motoryki dużej  Kształtowanie postaw społecznych- współpraca

„Teraz musicie ruszyć głową. Żeby odgadnąć ostatnią wskazówkę musicie ułożyć puzzle. Kapitan wyznacza dwie osoby, które ułożą podpowiedź (jednym z nich może być również kapitan). Kiedy układanka będzie już gotowa, połóżcie koło siebie wszystkie podpowiedzi i zgadnijcie do jakiego kraju dotarliście.”

 Rozwijanie umiejętności obserwacji i koordynacji ręka-oko,  Stymulowanie analizera wzrokowego, pobudzanie do myslenia.