Polski konsument a nowości

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Spotkanie prasowe, Warszawa, 24 kwietnia 2012r.
Advertisements

WIELKOPOLSKIE NA TLE REGIONÓW W POLSCE
Dystrybucja urządzeń prezentacyjnych Spotkanie VOBIS – ViDiS,
Kielce na rynku od 2001 r.. Minisaloniki Prasowe - wyspecjalizowane punkty sprzedaży prasy i produktów FMCG Powierzchnia: 6 – 18 m2 Saloniki Prasowe.
Sytuacja makroekonomiczna gospodarki polskiej IX 2011 Wrzesień
Konferencja prasowa 18 września 2012
Polski e-commerce w dobie kryzysu okiem Skąpiec.pl Z tarczą czy na tarczy?
1 magia kuponów jak wykorzystać kupony w reklamie efektywnościowej.
Ul. Juliana Tuwima 9 Turek Zespół konsultantów: Robert Lewicki
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa ALBA THYMENT Sp
ZWYCZAJE ZAKUPOWE POLAKÓW
MARKETING W HANDLU Zajęcia nr 6 Tematyka:
Stowarzyszenie Producentów Okuć Budowlanych
Rozwój MasterCard® PayPass™ w Polsce
Marki w Polsce operują dziś w obszarze dwóch benefitów, z czego ogólnie pojęte nawadnianie jest najbardziej zatłoczonym terytorium. Temat oczyszczania.
Listonic – Wygodna lista zakupów
WYDZIAŁ INŻYNIERII PRODUKCJI I LOGISTYKI
Polska Debiuty Marek na Rynku Polskim.
Ognioodporny system lekkiej obudowy TRIMO
Rynek węgla kamiennego na świecie wrzesień 2013
Kluczowe liczby w projekcie budżetu na 2014 rok i w projekcie Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata Warszawa 15 listopada 2013 r. MIASTO STOŁECZNE.
Szara strefa wyrobów tytoniowych w 2012
Pokochaj olej rzepakowy
Kalendarz 2011 Real Madryt Autor: Bartosz Trzciński.
KALENDARZ 2011r. Autor: Alicja Chałupka klasa III a.
POLSKA IZBA HANDLU Bruksela, 27 LUTEGO 2013
Wyniki finansowe Grupy AB I kwartał 2009 roku. AB S.A., ul. Kościerzyńska 32, Wrocław | | 2 PODSTAWOWE INFORMACJE AB S.A. jest.
Polska europejskim centrum produkcji telewizorów
Polski rynek detaliczny paliw płynnych
COREX SP. Z O.O Piaseczno ul. Jana Pawła II nr 66 POLAND Tel.: Fax:
Portal Twoja Europa The Your Europe Portal. Twoja Europa – co to jest? Wielojęzyczny portal informacyjny dla obywateli i przedsiębiorców funkcjonujących.
Kalendarz 2011r. styczeń pn wt śr czw pt sb nd
Innowacyjne metody napawania
Okładka ze zdjęciem (bez wyznaczonych bocznych marginesów).
Katarzyna Piętka-Kosińska CASE-Doradcy Warszawa,
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VII Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat.
Strona 1 Branża Grzewczo-Instalacyjna w Internecie 2013 Poznań, Ireneusz Jeleń 664/
-17 Oczekiwania gospodarcze – Europa Wrzesień 2013 Wskaźnik > +20 Wskaźnik 0 a +20 Wskaźnik 0 a -20 Wskaźnik < -20 Unia Europejska ogółem: +6 Wskaźnik.
„Joie de Vivre”* JVi PLAN WPROWADZENIA NA RYNEK W 2014 ROKU
Spływ należności w Branży Elektrycznej
Polskie Badania Czytelnictwa, realizacja Millward Brown, styczeń 2013 r.; podstawa procentowania - populacja Polski w wieku lat. 19% Polaków nie.
(C) Jarosław Jabłonka, ATH, 5 kwietnia kwietnia 2017
Alpen Gold Edycja limitowana 2012.
Lider wzrostowych rynków Konferencja WallStreet Karpacz, czerwiec 2014 r.
Konsumenckie badania opakowań kosmetycznych. Jak wykorzystać zdobytą wiedzę i stworzyć opakowanie doskonałe? 5 Kongres Świata Przemysłu Kosmetycznego Warszawa,
Warszawa, 21 października 2014
1 WYNIKI GRUPY ERGIS PO TRZECH KWARTAŁACH 2014 Warszawa, 5 listopada 2014 r.
Propozycja cross-promocji – batonik Milky Way z kawą Tchibo
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VI Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat a.
Avon 2014 Corporate Template
Zadanie: Kuchenne Atelier Piotr i Paweł
The World’s Most Precious Vodka
Lider znów przejmuje inicjatywę Easy Wring & Clean Kampania 2015.
Last Modified 5/6/2013 1:54 PM Central European Standard Time Printed McKinsey & Company | 0 Streszczenie Strona przeznaczona na streszczenie – skróconą,
Czym jest Wybór Konsumenta? Badanie konsumenckie, którego celem jest wyłonienie najlepszych marek dostępnych na rynku polskim. Wybór Konsumenta Jest.
Strategie promocji.
Kalendarz 2020.
Analiza tygodniowa SKRÓT EKONOMICZNY. DANE MAKROEKONOMICZNE Z POLSKI I ŚWIATA.
Prezentacja Grupy Impel 14 listopada 2003
Supermarkety i dyskonty
BADANIA APARATUROWE – OBIEKTYWNA METODA POTWIERDZANIA DEKLARACJI MARKETINGOWYCH Rzeszów,
Od 20 lat wspieramy przedsiębiorczość Polaków i co dalej?
A.M. Zarzycka.  strategie cen wysokich  strategie cen neutralnych (przeciętnych, średnich)  strategie cen niskich A.M. Zarzycka.
Tendencje rozwojowe w dystrybucji
Produkcja ekologiczna czynnikiem rozwoju przedsiębiorczości na obszarach wiejskich w Polsce i w Europie Ewa Koreleska Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy.
Motoryzacja w Polsce i Europie 2016 r.
Strategia sieci handlowych analiza gazetek promocyjnych q1-q vs q1-q Warszawa, lipiec 2016.
Żywność ekologiczna.
Komentarz do zmian na polskim rynku dystrybucyjnym.
Rewolucja nabiera tempa
Zapis prezentacji:

Polski konsument a nowości kongres Świata Przemysłu Kosmetycznego Warszawa, 18 listopada 2014 Marta Roszkowska marta.roszkowska@nielsen.com

NIElsen – Monitorowane kanały Sprzedaż Detaliczna Sklepy Chemiczne Hipermarkety Supermarkety Dyskonty Sprzedaż bezpośrednia Sprzedaż internetowa Sprzedaż instytucjonalna Perfumerie Cash&Carry Sklepy specjalistyczne (np. Body Shop, Mydlarnie)

Polski konsument wciąż pesymistyczny Jednak od roku obserwujemy ciągły wzrost nastrojów konsumenckich Nielsen Consumer Confidence Index

Rynek kosmetyczny tylko nieznacznie rośnie 9,4 mld PLN wart jest rynek kosmetyczny w Polsce 1,5% to tempo wzrostu kategorii kosmetycznych Nielsen, sprzedaż wartościowa wrzesień 2013 – sierpień 2014

Jak wygląda koszyk kosmetyczno-chemiczny na tle całego rynku fmcg? Udziały wartościowe Źródło:Nielsen

Na jakie produkty kosmetyczne wydajemy najwięcej? Udział w sprzedaży wartościowej, okres wrzesień’2013-sierpień’2014 Źródło:Nielsen

Wody zapachowe, kosmetyki kolorowe, ochrona zębów Wody zapachowe, kosmetyki kolorowe, ochrona zębów... Właśnie one wyróżniają się szybkim wzrostem na tle całego koszyka produktów kosmetycznych Źródło:Nielsen Wartościowa zmiana sprzedaży, okres wrzesień’2013-sierpień’2014 w porównaniu do analogicznego okresu sprzed roku

Innowacja, czyli? TYPY INNOWACJI NOWY PRODUCENT NOWA MARKA NOWA LINIA NOWE OPAKOWANIE NOWY ROZMIAR NOWA FORMA PRODUKTU NOWY STYL NOWY ZAPACH/SMAK NOWY CLAIM *Nielsen Breakthrough Innovation Europe, nowe produkty w Europie (2011-2013)

1/5 dostępnych na półce kosmetyków pojawiła się na rynku w tym roku…

… ale ich udział w sprzedaży różni się w zależności od kategorii Nielsen, sprzedaż wartościowa wrzesień 2013 – sierpień 2014

Tylko Czasami próbujemy nowych produktów Nielsen Shopper Trends 2013

Jakie ma szanse produkt, aby utrzymać się na rynku dłużej niż rok? LAUNCH 100% *Nielsen Breakthrough Innovation Europe, nowe produkty w Europie (2011-2013)

Jakie ma szanse produkt, aby utrzymać się na rynku dłużej niż rok? LAUNCH TYDZIEŃ 26 55% 100% *Nielsen Breakthrough Innovation Europe, nowe produkty w Europie (2011-2013)

Jakie ma szanse produkt, aby utrzymać się na rynku dłużej niż rok? LAUNCH TYDZIEŃ 26 TYDZIEŃ 52 55% 100% 24% *Nielsen Breakthrough Innovation Europe, nowe produkty w Europie (2011-2013)

Marta Roszkowska  Client Specialist Nielsen, Poland Phone: (48 22) 433 99 27 marta.roszkowska@nielsen.com