Agenda spotkania: Nadrabiamy- czyli krótka prezentacja swoich pomysłów na gry i ich styl graficzny; Podstawy- raz jeszcze, czyli od czego i jak warto.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
HTML 5.0 Marcin Badurowicz .
Advertisements

Metody poszukiwania pracy. Ważne jest: - jakiej pracy szukasz? -gdzie chcesz pracować? - jaki wymiar czasu pracy Cię interesuje? - ile czasu decydujesz.
K orzystanie z ogólnodostępnej wersji internetowej.
KOMPUTER JAKO ŚRODEK TECHNIKI BIUROWEJ
KULTOWE CYTATY FILMOWE
Chciałabym się nauczyć tworzyć matematyczne gry komputerowe
Nowe modele biznesowe dla wydawców treści
Dyplomant: Rafał Bajno Promotor: dr inż. Mariusz Sobol
UCZYMY SIĘ UCZYĆ Nauka języków obcych nieodłącznie związana jest z systematycznym zapamiętywaniem wielu informacji. Wiadomo, że zrobienie notatek w zeszycie.
Składanie wniosków Electronic Proposal Submission System EPSS Paweł Bartoszek Poznański Park Naukowo Technologiczny ul. Rubież 46, Poznań Tel. (61)
PROJECT KULKA. Plan prezentacji Pomysł Realizacja Demonstracji prototypu.
Cześć! Chciałabym się nauczyć tworzyć matematyczne gry komputerowe Umiem robić takie gry, a więc z chęcią nauczę Cię.
Technologia Informacyjno-Komunikacyjna
Gry komputerowe Dla kogo i po co ?.
Jakub Grudziński Artifex Mundi
John LENNON IMAGINE (Jeśli chcesz, by tekst odpowiadał piosence pozwól, aby prezentacja przebiegała automatycznie)
Origami a matematyka.
Opracowanie: mgr Barbara Benisz
Gra mobilna wykorzystująca GPS „Dead City”
Człowiek – najlepsza inwestycja Program Operacyjny Kapitał Ludzki PROBLEMY PROGRAMOWANIA, WDRAŻANIA I PROJEKTOWANIA W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO.
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Opracowanie Dorota Libera
Różne obiekty w prezentacji oraz łącza.
Projektowanie interfejsów
Licencjonowanie narzędzi dla programistów
Witold Bołt. Agenda W czym tkwi problem..? Po co jest oprogramowanie? Kim jest użytkownik? Zbieranie danych Co to jest design Współpraca programista-projektant.
„Chcąc ucznia pobudzić do jakiegoś czynu, postawcie go w takich warunkach, ażeby doznawał potrzeby wypełniania tej czynności, jakiej od niego oczekujecie”.
Popytowe podejście do innowacji Willem Kruidhof 2011.
Kurs komputerowy - podstawy
EDYTOR GRAFIKI "PAINT" Prezentacja ma na celu zapoznanie uczniów z podstawowymi funkcjami edytora grafiki Paint.
Formatowanie tekstu w Microsoft Word
Media Społecznościowe
Jak uczyć się skutecznie?
Temat: Projektowanie slajdów
Przygotowanie elementów grafiki do tworzenia stron WWW
Moduł 9 Potrzeby i trendy na rynku pracy. Po ukończeniu tego modułu będziesz dysponować następującą wiedzą:  9.1 Znaczenie pojęcia “rynek pracy”  9.2.
Moduł 6 Poszukiwanie pracy i techniki rozmowy kwalifikacyjnej.
Moduł 1 Budowanie samoświadomości i pewności siebie.
Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego
TECH – INFO technika, fizyka, informatyka
Duch klasy Jak motywować uczniów do nauki?
MS Office MS PowerPoint 2007
według książki H. P. Young „Sprawiedliwy podział”
Podstawy animacji.
MOBILIZACJA SKITTLES’ÓW Wykonała: Monika Zdanowska.
PIOTR SOBOLEWSKI – TK GAMES Jak rozłożyć grę na części? Part 1: Mobile games.
Chwalmy naszych uczniów Autor prezentacji: Joanna Bielecka
Agenda spotkania: Miniatury- co to takiego? Do czego możemy je wykorzystać? Jak w prosty sposób je wykonać? Coś dla osób, które nie mogły być na spotkaniu;
Informatyka – szkoła gimnazjalna – Scholaris - © DC Edukacja Formatowanie treści oraz grafika w kodzie HTML Informatyka.
Spis treści: Chcę być grafikiem, ale nie mam tabletu… co robić? Mój pierwszy raz; Jak to jest z tym oprogramowaniem i kto ma rację? GDO; Polecane;
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Gramy z TIK-iem, nasze pomysły na gry edukacyjne dla małych i dużych To tytuł naszego projektu edukacyjnego, który realizujemy w ramach Programu Szkoła.
LOGO. Czym jest logo? Logo najczęściej składa się z sygnetu (graficznego znaku) i logotypu (znaku typograficznego, czyli składającego się z fontu wybranego.
Czy jesteś przywódcą? Liderem,... Z. Korzeniewski, DODN.
Wykład 4 Dr Aneta Polewko-Klim Dr Aneta Polewko-Klim
Remigusz Kaczewski GSM:
Wygraj dobry zespół! Grywalizacja jako skuteczna i innowacyjna forma szkolenia pracowników.
Interfejs użytkownika „No matter how cool your interface is, less of it would be better”
Istotą kolumn jest przedzielenie strony na kilka części położonych obok siebie. Ilość kolumn jest generowana przez użytkownika, odpowiednio dla jego potrzeb.
"Lepszy Internet zależy od Ciebie!"
Wykład 4 Dr Aneta Polewko-Klim Dr Aneta Polewko-Klim
Jak przygotować poster naukowy
Northwind Traders Kim jesteśmy Podtytuł broszury lub dewiza firmy
Jak zaczynam przygodę z programowaniem z gimnazjalistami?
Jak pomóc dziecku w nauce. pedagog: Halina Gromek
Witaj, jestem Iza. Przygotowałam dla Ciebie kilka grafik, które mogą być przydatne przy tworzeniu Twojej następnej prezentacji. No to zaczynamy :)
Imię i nazwisko prezentera
1 Elementy Kreacji Marki| Elementy Kreacji Marki Adam Szurgociński, Dawid Drywa.
Zakochaj się w PowerPoincie :)
Spotkanie w celu zebrania nowych pomysłów
Zapis prezentacji:

Agenda spotkania: Nadrabiamy- czyli krótka prezentacja swoich pomysłów na gry i ich styl graficzny; Podstawy- raz jeszcze, czyli od czego i jak warto zacząć; Grafika gier mobilnych- co, w jakich ilościach (ogólny przegląd części składowych, które tylko czekają, żeby je zrobić!  ); Zaczynamy projektować własną grę! Tu i teraz!

Prezentacja pomysłów na gry W międzyczasie reszta uczestników spokojnie może opracować swoje własne pomysły :P Tak jest… nie uciekniecie od tego! Już o to zadbam xD

Podstawy- od czego zacząć, jak skutecznie się uczyć? Książki- najlepsze źródło wiedzy; Praktyka- kup szkicownik, kup przybory, zacznij rysować; Wideotutoriale jako uzupełnienie wiedzy nabytej z książek; Odpowiedni podział i opracowanie materiałów do nauki; Systematyczność kluczem do sukcesu; Nie oszukuj się, zacznij tworzyć! Nikt za Ciebie tego nie zrobi!

Książki- raz jeszcze: Podstawy (eng. foundation/fundamentals): Betty Edwards- Drawing on the Right Side of the Brain (+ wideo dołączane do książki dostępne do obejrzenia na YT: https://www.youtube.com/watch?v=ctkRwRDdajo); Scott Robertson- How to draw (świetnie omówione podstawy- kompletny poradnik); James Gurney- Color and Light (przystępnie wytłumaczona teoria koloru); Marcos Mateu-Mestre- Framed Ink: Drawing and Composition for Visual Storytellers; Scott Robertson- How to render; Michael Hampton- Figure Drawing: Design and Invention (anatomia); Andrew Loomis- Figure Drawing for All It's Worth (anatomia); Gwarant, że jak przerobicie chociaż część z tych książek- zauważycie różnice w mgnieniu oka… Minus jest taki, że wszystkie z powyższych tytułów są po angielsku. Polskich pozycji spod tego znaku ze świecą szukać.

Praktyka: Warto kupić szkicownik, albo chociaż zwykły papier do drukarki i zacząć rysować chociaż po 1h dziennie; Podążając za radami Scotta Robertsona- najlepiej zacząć naukę długopisem, którego nie da rady zmazać gumką ;) Takie medium nie wybacza błędów, więc staramy się za każdym razem być coraz lepsi. Zmusza nas to do myślenia nad tym co chcemy osiągnąć. Który długopis jest najlepszy? Taki, którym możemy zrobić co najmniej dziesięć prostych linii i nie pojawi się na jego czubku kropelka atramentu i którym wygodnie będzie się posługiwać.

Wideotutoriale: Jest ich naprawdę cała masa. Są bardzo dobrym uzupełnieniem wiedzy teoretycznej. Najczęściej polecane: Tutoriale Shaddiego Safadiego- digital painting: https://www.youtube.com/watch?v=umpmbbcAzgU&list=PL0SSy7vUJ6ExSzVbhaliZ 6S8242dJtKDm Tutoriale Scotta Robertsona: https://www.youtube.com/user/scottrobertsondesign; Tutoriale Stana Prokopenko- media tradycyjne: https://www.youtube.com/user/ProkoTV; Kanał Level Up- Wojtka Fusa, Darka Zabrockiego i Jonasa De Ro: https://www.youtube.com/channel/UCOzPkdDPBOrEKyUrRSCZv0A; http://ctrlpaint.com/ Zebranie wielu pomocnych tutoriali przez Mathiasa Zamęckiego na forum max3d.pl: http://max3d.pl/forum/threads/74220-Help-stuff

Podział i opracowanie materiałów do nauki: Dobrą naukę cechuje uporządkowanie i podzielenie materiału na mniejsze kąski, które są łatwe do przełknięcia ;) Więc warto przysiąść nad tym i zastanowić się jak to zrobić, żeby się nie pogubić…

Grafika Przykładowy podział: 2D Z natury / Z referencji zdjęciowych 3D- zostawiamy Michałowi Kłosiowi ;) Grafika 2D Materia ożywiona Materia nieożywiona Ożywiona+nieożywiona Characters/postacie (czyli anatomia- figure drawing, gesture drawing, itp.); Zwierzęta; Bestiariusz; Roślinność; Environment/środowisko (czyli perspektywa- cone of vision, zniekształcenia, kąty patrzenia); Z natury / Z referencji zdjęciowych

Grafika w grach mobilnych: Gry mobilne składają się w zasadzie z paru części stałych (wymienione w kolejności przykuwania uwagi odbiorcy): trailer; promo arty (grafiki promujące gierę); ikonka; intro (/outro); menu główne; gameplay (czyli bohater gracza, elementy tła, znajdźki etc); UI- Interface Użytkownika (czyli wszystkie okienka, paski życia, wskaźniki punktów itp);

Grafika w grach mobilnych: Gry mobilne składają się w zasadzie z paru części stałych (wymienione w kolejności przykuwania uwagi odbiorcy): trailer; promo arty (grafiki promujące gierę); ikonka; intro (/outro); menu główne; gameplay (czyli bohater gracza, elementy tła, znajdźki etc); UI- Interface Użytkownika (czyli wszystkie okienka, paski życia, wskaźniki punktów itp);