Rower publiczny......dlaczego nie każdemu się udaje? inż. Rafał Muszczynko
System roweru publicznego nie jest celem samym w sobie. Cel budowy systemu roweru publicznego
System roweru publicznego nie jest celem samym w sobie. Budujemy go gdyż... Cel budowy systemu roweru publicznego
System roweru publicznego nie jest celem samym w sobie. Budujemy go gdyż... Budujemy go dla... Cel budowy systemu roweru publicznego
System roweru publicznego nie jest celem samym w sobie. Budujemy go gdyż... Budujemy go dla... Dlatego budujemy stacje w ilości... Cel budowy systemu roweru publicznego
System roweru publicznego nie jest celem samym w sobie. Budujemy go gdyż... Budujemy go dla... Dlatego budujemy stacje w ilości... Dlatego lokujemy je w... Cel budowy systemu roweru publicznego
Podstawy sukcesu systemu roweru publicznego:
1. Wielkość systemu
Podstawy sukcesu systemu roweru publicznego: 1. Wielkość systemu 2. Lokalizacje stacji
Podstawy sukcesu systemu roweru publicznego: 1. Wielkość systemu 2. Lokalizacje stacji 3. Infrastruktura rowerowa
Podstawy sukcesu systemu roweru publicznego: 1. Wielkość systemu 2. Lokalizacje stacji 3. Infrastruktura rowerowa 4. Atrakcyjność roweru
Wielkość systemu ma znaczenie 2 możliwe relacje
Wielkość systemu ma znaczenie 2 możliwe relacje 6 możliwych relacji
Wielkość systemu ma znaczenie 2 możliwe relacje 12 możliwych relacji 6 możliwych relacji
Wielkość systemu ma znaczenie 10 stacji - 90 możliwych relacji
Wielkość systemu ma znaczenie 10 stacji - 90 możliwych relacji 20 stacji możliwych relacji
Wielkość systemu ma znaczenie 10 stacji - 90 możliwych relacji 50 stacji możliwych relacji 20 stacji możliwych relacji
Wielkość systemu ma znaczenie 10 stacji - 90 możliwych relacji 50 stacji możliwych relacji 20 stacji możliwych relacji 100 stacji możliwych relacji
Wielkość systemu ma znaczenie 10 stacji - 90 możliwych relacji 50 stacji możliwych relacji 20 stacji możliwych relacji 100 stacji możliwych relacji 200 stacji możliwych relacji
Wielkość systemu ma znaczenie 10 stacji - 90 możliwych relacji 50 stacji możliwych relacji 20 stacji możliwych relacji 100 stacji możliwych relacji Tylko DUŻE systemy roweru publicznego mają sens ekonomiczny i transportowy. 200 stacji możliwych relacji
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja... Liczba relacji w systemie roweru miejskiego jest kluczowa.
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja... Liczba relacji w systemie roweru miejskiego jest kluczowa. Aby tą liczbę relacji zwiększać konieczne jest umiejscowienie stacji w atrakcyjnych miejscach miasta.
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja... Liczba relacji w systemie roweru miejskiego jest kluczowa. Aby tą liczbę relacji zwiększać konieczne jest umiejscowienie stacji w atrakcyjnych miejscach miasta. np. stacja przy sklepie zbierze jadących na zakupy i wracających ze sklepu
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja... Liczba relacji w systemie roweru miejskiego jest kluczowa. Aby tą liczbę relacji zwiększać konieczne jest umiejscowienie stacji w atrakcyjnych miejscach miasta. np. stacja przy sklepie zbierze jadących na zakupy i wracających ze sklepu ALE np. stacja umieszczona w pobliżu sklepu i poczty zbierze podróżnych udających się do lub wracających z obu tych obiektów.
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja... Jedna stacja może służyć wielu użytkownikom w wielu podróżach, o ile jest dobrze usytuowana:
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja... Jedna stacja może służyć wielu użytkownikom w wielu podróżach, o ile jest dobrze usytuowana: - znajduje się blisko możliwie wielu źródeł i celów podróży,
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja... Jedna stacja może służyć wielu użytkownikom w wielu podróżach, o ile jest dobrze usytuowana: - znajduje się blisko możliwie wielu źródeł i celów podróży, - znajduje się w miejscu widocznym,
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja... Jedna stacja może służyć wielu użytkownikom w wielu podróżach, o ile jest dobrze usytuowana: - znajduje się blisko możliwie wielu źródeł i celów podróży, - znajduje się w miejscu widocznym, - można do niej szybko dotrzeć,
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja... Jedna stacja może służyć wielu użytkownikom w wielu podróżach, o ile jest dobrze usytuowana: - znajduje się blisko możliwie wielu źródeł i celów podróży, - znajduje się w miejscu widocznym, - można do niej szybko dotrzeć, - można z niej bezpiecznie i wygodnie pojechać do celu,
Stacja nie zastąpi tras rowerowych... Nawet najlepszy system roweru miejskiego nie zastąpi tras rowerowych w mieście.
Stacja nie zastąpi tras rowerowych...
Nawet najlepszy system roweru miejskiego nie zastąpi tras rowerowych w mieście. Przy braku lub słabej infrastrukturze rowerowej, budowa systemu spotęguje problemy w mieście do nieznanego wcześniej stopnia.
Atrakcyjność roweru... Nawet najlepszy system roweru miejskiego na pomoże, gdy jazda rowerem nie będzie atrakcyjna, czyli:
Atrakcyjność roweru... Nawet najlepszy system roweru miejskiego na pomoże, gdy jazda rowerem nie będzie atrakcyjna, czyli: - szybka,
Atrakcyjność roweru... Nawet najlepszy system roweru miejskiego na pomoże, gdy jazda rowerem nie będzie atrakcyjna, czyli: - szybka, - wygodna,
Atrakcyjność roweru... Nawet najlepszy system roweru miejskiego na pomoże, gdy jazda rowerem nie będzie atrakcyjna, czyli: - szybka, - wygodna, - bezpieczna,
Dlaczego w Warszawie się udało?
* - nie dotyczy roweru *
Dziękuję za uwagę inż. Rafał Muszczynko