Struktura przedsiębiorstwa SAP Best Practices. ©2014 SAP SE or an SAP affiliate company. All rights reserved.2 Obszar rachunku kosztów 1000 Dane te są.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Session 6 Case Study – Elektrim SA Saturday, January 15, 2011 SAL Wroclaw Lectures on Corporate Governance Geoffrey Mazullo Principal Emerging Markets.
Advertisements

Projekt Do kariery na skrzydłach – studiuj Aviation Management Projekt współfinansowany ze ś rodków Europejskiego Funduszu Społecznego. Biuro projektu:
Projekt Do kariery na skrzydłach – studiuj Aviation Management Projekt współfinansowany ze ś rodków Europejskiego Funduszu Społecznego. Biuro projektu:
Projekt Do kariery na skrzydłach – studiuj Aviation Management Projekt współfinansowany ze ś rodków Europejskiego Funduszu Społecznego. Biuro projektu:
Sun altitude Made by: Patryk Cichy Patryk Cichy Mateusz Dąbrowicz Mateusz Dąbrowicz Mariusz Król Mariusz Król Mariusz Dyrda Mariusz Dyrda Group leader:
Warunki wstępne i założenia dotyczące oszacowania nakładów pracy
Interactive Reporting SAP Best Practices for CRM
SAP Best Practices for CRM Nowe funkcje. © SAP 2010 / Strona 2 Rozwiązanie SAP Best Practices for Customer Relationship Management obejmuje prekonfigurowane.
Services Master Data Overview SAP Best Practices Baseline V1.605.
Struktura przedsiębiorstwa SAP Best Practices. ©2011 SAP AG. All rights reserved.2 Obszar rachunku kosztów 1000 Dane te są tworzone w BB 101 Obszar wyników.
Logistics Master Data Design
Copyright for librarians - a presentation of new education offer for librarians Agenda: The idea of the project Course content How to use an e-learning.
Software Engineering 0. Information on the Course Leszek J Chmielewski Faculty of Applied Informatics and Mathematics (WZIM) Warsaw University of Life.
Dzielenie relacyjne / Relational Division
Exact Software Poland Sp z o.o. Adam Sasin AXA TUiR
Licencjonowanie wirtualizacji
YOUR PARTNER IN WIND ENERGY PROJECTS
Trade unions - how to avoid problems ? Kancelaria Prawna Bujakiewicz & Sancewicz 1.
- For students (12 questions) - For parents (6 questions) - For grandparents (6 questions)
REGIONALNE CENTRUM INFORMACJI I WSPOMAGANIA ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH REGIONAL INFORMATION and SUPPORT CENTER for NGOs EVALUATION V BALTIC SEA NGO FORUM.
BLOOD DONATION.
POLAND. we will take you on a journey during which you will learn something about us.
Zmiany w licencjonowaniu Zasady licencjonowania.
Podstawy licencjonowania Exchange, SharePoint oraz Lync.
Stakeholder Analysis Lazarski University May, 2011 Edward T. Jennings, Jr. University of Kentucky Martin School of Public Policy and Administration.
NEW MODEL OF SCHOOL HEADS PREPARATION, INDUCTION AND CONTINUING PROFESSIONAL DEVELOPMENT IN POLAND Roman Dorczak, Grzegorz Mazurkiewicz   Jagiellonian.
Copyright © 2010 Intel Corporation. All rights reserved. Intel and the Intel logo are trademarks or registered trademarks of Intel Corporation or its subsidiaries.
Obsługa zapasów: Braki i zapasy zablokowane SAP Best Practices.
POLISH FOR BEGINNERS.
Projektowanie własnych produktów SAP Best Practices.
Nabycie wewnętrzne — Przesunięcie magazynowe między kilkoma jednostkami gospodarczymi SAP Best Practices.
Zarządzanie partiami SAP Best Practices. ©2014 SAP SE or an SAP affiliate company. All rights reserved.2 Cel i korzyści oraz kluczowe kroki procesu Cel.
Przetwarzanie zlecenia klienta w kilku jednostkach gospodarczych SAP Best Practices.
Przesunięcie magazynowe bez dostawy SAP Best Practices.
Umowa zaopatrzeniowa SAP Best Practices. ©2014 SAP SE or an SAP affiliate company. All rights reserved.2 Cel i korzyści oraz kluczowe kroki procesu Cel.
Wycofywanie partii SAP Best Practices. ©2014 SAP SE or an SAP affiliate company. All rights reserved.2 Cel i korzyści oraz kluczowe kroki procesu Cel.
Przetwarzanie zlecenia potencjalnego klienta SAP Best Practices.
Usługa fakturowana po stałej cenie SAP Best Practices.
Naprawa w zakładzie SAP Best Practices. ©2014 SAP SE or an SAP affiliate company. All rights reserved.2 Cel i korzyści oraz kluczowe kroki procesu Cel.
Nabywanie materiałów eksploatacyjnych SAP Best Practices.
Proces ofertowania w zaopatrzeniu SAP Best Practices.
Inwentaryzacja fizyczna / Inwentaryzacja i korekta zapasów SAP Best Practices.
Dostawa bezpłatna SAP Best Practices. ©2014 SAP SE or an SAP affiliate company. All rights reserved.2 Cel i korzyści oraz kluczowe kroki procesu Cel 
Rights of the child. Kliknij, aby edytować format tekstu konspektu Drugi poziom konspektu  Trzeci poziom konspektu Czwarty poziom konspektu  Piąty poziom.
Planowanie logistyki SAP Best Practices. ©2014 SAP SE or an SAP affiliate company. All rights reserved.2 Cel i korzyści oraz kluczowe kroki procesu Cel.
Nabycie zewnętrzne zasobów podwykonawcy SAP Best Practices.
Przetwarzanie poprawek (produkcja w toku) SAP Best Practices.
Zarządzanie kredytem SAP Best Practices. ©2014 SAP SE or an SAP affiliate company. All rights reserved.2 Cel i korzyści oraz kluczowe kroki procesu Cel.
Projekty wewnętrzne SAP Best Practices. ©2014 SAP SE or an SAP affiliate company. All rights reserved.2 Cel i korzyści oraz kluczowe kroki procesu Cel.
Uproszczona gospodarka magazynowa
Podwykonawstwo – gospodarka materiałowa SAP Best Practices.
Przetwarzanie sprzedaży z wykorzystaniem strony trzeciej (bez awiza dostawy) SAP Best Practices.
Zarządzanie numerami seryjnymi SAP Best Practices.
Umowa serwisowa z okresowym fakturowaniem SAP Best Practices.
Przetwarzanie zlecenia klienta: Sprzedaż bezpośrednio z magazynu SAP Best Practices.
Handel zagraniczny — procedura eksportowa
Rejestrowanie przepracowanych godzin SAP Best Practices.
Usługi z rozliczeniem czasu i materiału SAP Best Practices.
Przetwarzanie zapasów konsygnacyjnych klienta SAP Best Practices.
Sprzedaż pozycji niemagazynowanej z nabyciem specyficznym dla zlecenia SAP Best Practices.
Oferta dla klienta SAP Best Practices. ©2014 SAP SE or an SAP affiliate company. All rights reserved.2 Cel i korzyści oraz kluczowe kroki procesu Cel.
Zwroty do dostawcy SAP Best Practices.
Przetwarzanie sprzedaży z wykorzystaniem strony trzeciej (z awizo dostawy) SAP Best Practices.
Przetwarzanie zlecenia klienta z zaliczką PL SAP Best Practices.
Sprzedaż: Operacje zamykające okres SAP Best Practices.
Kontrakt sprzedaży ze stałą ceną i rozliczeniem czasu i materiału SAP Best Practices.
Nabycie i zużycie zapasu konsygnacyjnego SAP Best Practices.
Doraźny konsulting fakturowany po stałej cenie SAP Best Practices.
Serwis wewnętrzny SAP Best Practices. ©2014 SAP SE or an SAP affiliate company. All rights reserved.2 Cel i korzyści oraz kluczowe kroki procesu Cel 
Sprzedaż planowanych usług serwisowych SAP Best Practices.
Zapis prezentacji:

Struktura przedsiębiorstwa SAP Best Practices

©2014 SAP SE or an SAP affiliate company. All rights reserved.2 Obszar rachunku kosztów 1000 Dane te są tworzone w BB 101 Obszar wyników 1000 Jednostka gospodarcza 1000 Obszar kontroli kredytowej 1000 Dział zaopatrzenia 1000 Dział sprzedaży (krajowej) 1000 Grupa zaopatrzeniowa 100, 101, 102, 103 Grupa zaopatrzeniowa 110, 111, 112, 113 Zakład (produkcja) 1000 Zakład (Centrum dystrybucji) 1100 Punkt wysyłkowy 1000 Punkt wysyłkowy 100R Punkt wysyłkowy 1100 Punkt wysyłkowy 110R Dział sprzedaży (eksport) 1100 Kanał dystrybucji 10 Kanał dystrybucji 20 Kanał dystrybucji 30 Kanał dystrybucji 10 Kanał dystrybucji 20 Kanał dystrybucji 30 Oddział 10 Oddział 20 Oddział 10 Oddział 20 Oddział 10 Oddział 20 Oddział 10 Oddział 20 Oddział 10 Oddział 20 Oddział 10 Oddział 20 Uproszczona gosp. magaz. (Lean WM) 110 Uproszczona gosp. magaz. (Lean WM) 120 Skład Obszar produkcji 1020 Skład Wysyłka 1030 Skład Magazyny 1050 Skład Zwroty 1060 Skład Wysyłka 1130 Skład Wysyłka 1140 Skład Zwroty 1160 Skład Wysyłka 1040 Obszar kadrowy 1000 Obszar kadrowy 1100 Podobszar kadrowy 1010 Podobszar kadrowy 1020 Podobszar kadrowy 1110 Podobszar kadrowy 1120 Dane te są tworzone w BB 101

©2014 SAP SE or an SAP affiliate company. All rights reserved.3 Klient Obszar rachunku kosztów 1000 Jednostka gospodarcza 1000 Przegląd — FI/CO/HCM Obszar kontroli kredytowej 1000 Kolor czerwony: wartości domyślne parametrów Obszar wyników 1000 Obszar kadrowy 1100 Podobszar kadrowy 1110 Podobszar kadrowy 1120 Obszar kadrowy 1000 Podobszar kadrowy 1010 Podobszar kadrowy 1020

©2014 SAP SE or an SAP affiliate company. All rights reserved.4 Przegląd — SD/MM Klient Obszar rachunku kosztów 1000 Jednostka gospodarcza 1000 Dział zaopatrzenia 1000 Grupy zaopatrzeniowe Dział sprzedaży 1000 Dziedzina 10 Zakład produkcyjny 1000 Zakład dystrybucyjny 1100 Kolor czerwony: wartości domyślne parametrów Dziedzina 20 Grupy zaopatrzeniowe

©2014 SAP SE or an SAP affiliate company. All rights reserved.5 Obszar zbytu Klient Obszar rachunku kosztów 1000 Jednostka gospodarcza 1000 Dział zaopatrzenia 1000 Dział sprzedaży 1000 Dziedzina 10 Zakład produkcyjny 1000 Zakład dystrybucyjny 1100 Kolor czerwony: wartości domyślne parametrów Dziedzina 20

©2014 SAP SE or an SAP affiliate company. All rights reserved.6 No part of this publication may be reproduced or transmitted in any form or for any purpose without the express permission of SAP SE or an SAP affiliate company. SAP and other SAP products and services mentioned herein as well as their respective logos are trademarks or registered trademarks of SAP SE (or an SAP affiliate company) in Germany and other countries. Please see for additional trademark information and notices. Some software products marketed by SAP SE and its distributors contain proprietary software components of other software vendors. National product specifications may vary. These materials are provided by SAP SE or an SAP affiliate company for informational purposes only, without representation or warranty of any kind, and SAP SE or its affiliated companies shall not be liable for errors or omissions with respect to the materials. The only warranties for SAP SE or SAP affiliate company products and services are those that are set forth in the express warranty statements accompanying such products and services, if any. Nothing herein should be construed as constituting an additional warranty. In particular, SAP SE or its affiliated companies have no obligation to pursue any course of business outlined in this document or any related presentation, or to develop or release any functionality mentioned therein. This document, or any related presentation, and SAP SE’s or its affiliated companies’ strategy and possible future developments, products, and/or platform directions and functionality are all subject to change and may be changed by SAP SE or its affiliated companies at any time for any reason without notice. The information in this document is not a commitment, promise, or legal obligation to deliver any material, code, or functionality. All forward-looking statements are subject to various risks and uncertainties that could cause actual results to differ materially from expectations. Readers are cautioned not to place undue reliance on these forward-looking statements, which speak only as of their dates, and they should not be relied upon in making purchasing decisions.