© 2014 IBM Corporation Spojrzeć na swój biznes oczami własnych klientów Jak analizować i poprawiać Customer Experience Aleksander W. Oleszkiewicz Customer.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Wydział Nauk Ekonomicznych Studia stacjonarne II stopnia, rok akademicki 2012/2013 Wybór specjalności na kierunku Zarządzanie.
Advertisements

Wiktor Cegła Dawid vs Goliat – czym wygrywają sklepy internetowe?
Struktura organizacyjna STERENERGO PROJKET Sp. z.o.o.
EControl – prostsze zarządzanie tożsamością pracowników Twórz Zarządzaj Audytuj Wolfgang Berger Omni Technology Solutions
Wykonali: Damian Korczowski Jakub Patykowski
CRM Paweł Wąsala.
INFORMAYZACJA PRZEDSIĘBIORSTW
SYSTEMY INFORMATYCZNE - Altamira, CRM i Remedy
Zarządzanie zmianami w systemie bezpieczeństwa - rozwiązania Check Point i partnerów OPSEC dr inż. Mariusz Stawowski
2017/3/28 Jak zyskać przewagę konkurencyjną wykorzystując najnowsze technologie Microsoft? Dariusz Grzesiński ISV Lead Central & Eastern Europe Developer.
Wstęp do eksploracji danych
Licencjonowanie SharePoint 2013
Innowacje organizacyjne w usługach
Search Engine Optimization
NOWE TRENDY W MARKETINGU I KOMUNIKACJI Od Kodów QR po Retargeting: 4 Trendy, Które Zdominowały Dzisiejszy Marketing Maciej Ossowski, Implix.
Sektor Aplikacji Medycznych
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH
PRACA KONSULTANTA PR OD PODSZEWKI Joanna Stebel Bogusława Sipiora Mmd
Profesjonalizacja branży eventowej
„Teraz nie pora myśleć czego Ci brak.
WYŻSZA SZKOŁA INFORMATYKI STOSOWANEJ i ZARZĄDZANIA
Blogvertising – opcja czy konieczność? Sotrender podpowiada. Aleksander SzulcAleksander Szulc| Head of Marketing & PR |
Produkujesz, sprzedajesz, zarządzasz? Zyskaj przewagę! Uniwersytet Ekonomiczny Wrocław, 10 czerwca 2008 Kontrola i analiza procesów biznesowych Mateusz.
Instrukcja MILO moduł klienta.
Google Analytics                                                                                              Mariusz Gąsiewski
1 Po co firmom Facebook? i na co warto uważać… Dr Jan Zając Warszawa, 2012/05/31.
System zamawiania on-line
Contact Center jutra – nowoczesne metody interakcji z klientem Antoni Biedrzycki ITD Polska Warszawa 2006.
© 2010 IBM Corporation Nowe Oblicze Mainframe-a Krzysztof Szyszkowski
Komercjalizacja wiedzy i nowe technologie
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia Łukasz Grodzki, Tel Skype biznesmultimedia
IBM Software © 2007 IBM Corporation Przepis na System Pracy Grupowej System Pracy Grupowej na platformie Lotus Bogumił Latos +48.
Epicor|Scala IT ma znaczenie Maciej Kowalik.
Wykorzystanie nowoczesnych systemów zarządzania w celu zwiększenia
Zaufany partner na rynku e-commerce Współzałożyciel eCommercePolska
Wprowadzanie do podstaw marketingu-mix
Click to add text © 2011 IBM Corporation IBM Polska – programy dla Studentów i Absolwentów Emilia Szymczuk Graduate Program Manager Poland.
Instant Results Team ZASADY w Young Living
ManageEngine Forum 2014 Co dalej w ITSM? Marcin Tyburski.
Copyright© 2012 Microsoft Corporation W prezentacji przedstawiono po raz pierwszy produkty Lync Server 2013 i Lync Online. Daty udostępnienia i funkcje.
„Nie ma nic łatwiejszego niż być zajętym i nic trudniejszego niż być efektywnym” R. Alec Mackenzie.
Strategia LP Business Solutions Wrocław, styczeń 2013.
1 Optymalizacja modelu IT do potrzeb biznesowych w firmie Międzyzdroje, Maja 2014r.
Copyright © 2014, Oracle and/or its affiliates. All rights reserved. 1.
Technologie w marketingu Business Intelligence w marketingu, czyli jak zamienić dane w decyzje biznesowe Technologie w marketingu czyli jak skutecznie.
Anna Misiec IW Product Marketing Manager
Komputerowa optymalizacja obszaru logistyki
call center to nie tylko infolinia
Business Consulting Services © 2005 IBM Corporation Confidential.
KOSZTY JAKOŚCI Zofia Zymonik
Strategia Marketingowa i Handlowa KW SA
10 marca 2010Forum Poligrafii Jak zdobyć i obsłużyć kilkaset zleceń dziennie ?! Jolanta Trzcińska Xerox Polska Sp. z o.o.
Eye-tracking Nowoczesne metody badania zachowań wzrokowych
Gdy drzewa zasłaniają las Andrzej Zińczuk, PAUG,
Agnieszka Bieniak Zaangażowanie pracowników – 365 dni zaangażowania.
Opakowanie, które podnosi walory marketingowe oraz obniża koszty produkcji. Patrycja Golla, HLP Klearfold, Head of Poland.
MARKETING MIX mgr Agata Wiznerowicz.
Od technologii do wartości Rafał Kołodziej, VALUEWISE CONSULTING.
Zintegrowane systemy informatyczne
Produkować taniej, sprzedawać rentowniej – co ma do tego IT Piotr Adanowicz Menedżer BCC ds. Rozwoju Biznesu, BCC Partner dedykowany SAP dla branży spożywczej.
Wprowadzenie Firma On Product Publishing (OPP) jest właścicielem innowacyjnej formy etykietowania produktów, która pozwala na produkowanie Labelzine™
Informacja, opieka i asysta – wsparcie Wielkopolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o. w ramach projektu Punkt Konsultacyjny KSU Leszno
SpacePilot PRO Najlepsza myszka 3D na świecie Kwiecień 2009.
Skorzystaj z doświadczeń ekspertów - jak Energetyka może wykorzystać najlepsze praktyki w budowaniu wartości klienta w sektorze telekomunikacyjnym Renata.
© 2012 IBM Corporation IBM Confidential Jakość świadczeń zdrowotnych – zmierzyć i premiować - Konrad Kowalczyk.
LS Nav Nazwisko prezentera Przegląd rozwiązania Stanowisko prezentera
Modele zarządzania ryzykiem w ujęciu jakości projektu
Narzędzia CRM słownik pojęć
Aktualny poziom certyfikacji – według stanu na r.
Zapis prezentacji:

© 2014 IBM Corporation Spojrzeć na swój biznes oczami własnych klientów Jak analizować i poprawiać Customer Experience Aleksander W. Oleszkiewicz Customer Analytics & Customer Experince Management Solutions Professional Central & Eastern Europe

© 2014 IBM Corporation

7

9

co się wydarzyło A gdyby tak można było zobaczyć co się wydarzyło? © 2014 IBM Corporation

Tealeaf przechwytuje Każdego klienta Każdą interakcję za Każdym razem 11 © 2014 IBM Corporation

Wykrywanie „anomalii”

© 2014 IBM Corporation Analiza sesji – zachowań, interakcji, błędów i danych

© 2014 IBM Corporation Diagnoza i naprawa… … wybór „właściwych” sesji … analiza wpływu na biznes … przekazanie szczegółów do IT … optymalizacja stron/aplikacji 11 zamówień po 250 zł straconych na dzień to ponad 1 mln zł straconych przychodów na rok...

© 2014 IBM Corporation Odzyskiwanie strat

© 2014 IBM Corporation Skuteczność kampanii Optymalizacja wydatków marketingowych Konwersja Wykrywanie obszarów do poprawy Dodaj do koszyka Zamówienie Product not available Brak produktu ? Poprawa konwersji => ROI Customer Analytics = Marketing Optimization + Tealeaf 16

© 2014 IBM Corporation

Dziękuję za uwagę