© 2014 IBM Corporation Spojrzeć na swój biznes oczami własnych klientów Jak analizować i poprawiać Customer Experience Aleksander W. Oleszkiewicz Customer Analytics & Customer Experince Management Solutions Professional Central & Eastern Europe
© 2014 IBM Corporation
7
9
co się wydarzyło A gdyby tak można było zobaczyć co się wydarzyło? © 2014 IBM Corporation
Tealeaf przechwytuje Każdego klienta Każdą interakcję za Każdym razem 11 © 2014 IBM Corporation
Wykrywanie „anomalii”
© 2014 IBM Corporation Analiza sesji – zachowań, interakcji, błędów i danych
© 2014 IBM Corporation Diagnoza i naprawa… … wybór „właściwych” sesji … analiza wpływu na biznes … przekazanie szczegółów do IT … optymalizacja stron/aplikacji 11 zamówień po 250 zł straconych na dzień to ponad 1 mln zł straconych przychodów na rok...
© 2014 IBM Corporation Odzyskiwanie strat
© 2014 IBM Corporation Skuteczność kampanii Optymalizacja wydatków marketingowych Konwersja Wykrywanie obszarów do poprawy Dodaj do koszyka Zamówienie Product not available Brak produktu ? Poprawa konwersji => ROI Customer Analytics = Marketing Optimization + Tealeaf 16
© 2014 IBM Corporation
Dziękuję za uwagę