Szansa czy zagrożenie Michał Broniek Prezes Zarządu ChinaWay Poland.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Aktualizacja: listopad 2003 Potencjał rynkowy – Śniadanie prasowe 7 stycznia 2003 Potencjał rynkowy branży telekomunikacyjnej na świecie Śniadanie prasowe.
Advertisements

Zachęty dla firm zaproszonych na Trade with the EU 2013.
Wyobraź sobie, że pracujesz w jednej z największych i najbardziej szanowanych firm na świecie, zatrudniającej ponad 300,000 osób w ponad 100 krajach. W.
GO CHINA! GO AFRICA! Ministerstwo Gospodarki
Walne Zgromadzenie Leaseurope
Charakterystyka branży By Tomasz Kospin, Piotr Krogulski
e-commerce jako efektywny rozwój dystrybucji
Fairtrade – dynamiczny rynek
Damian Korczowski Jakub Patykowski
Letnie szkoły kultury i języka polskiego jako szansa promocji uczelni – na przykładzie Szkoły Języka i Kultury Polskiej UJ Waldemar Martyniuk Uniwersytet.
Polski e-commerce w dobie kryzysu okiem Skąpiec.pl Z tarczą czy na tarczy?
Marketing międzynarodowy Proces internacjonalizacji firmy
IKEA w Polsce.
Prezes Zarządu eCard S.A.
STRATEGIE MARKETINGOWE FIRM
Rynek mięsny na przykładzie sektora wieprzowego
INSPIRUJE NAS NATURA Polish Section EXPO 2010 Kielce, 24 lutego 2010 roku.
Działalność Spółki w 2012 NWZA 12 lutego Działalność w 2012 Skonsolidowane obroty wyniosły 894,7 miliona, czyli lekko spadły – o 1,7% (1,5% po.
Franchising TWÓJ sposób na sukces
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
Sieci oparte na architekturze Internetu
Konferencja poprzedzająca VIII Kongres Ekonomistów Polskich BANKI W POLSKIEJ GOSPODARCE Działalność Deutsche Bank Polska S.A. na rzecz Polskiej Gospodarki.
WYDZIAŁ INŻYNIERII PRODUKCJI I LOGISTYKI
Zagadnienia materiałowo-surowcowe w produkcji mebli w Polsce Maciej Formanowicz, Marek Adamowicz, Tomasz Wiktorski Międzynarodowa konferencja Rynek drewna.
PREZENTACJA PLATFORMY
Optymalizacja kosztów zakupu energii
Rynek węgla kamiennego na świecie wrzesień 2013
Asseco wczoraj….
GLOBALNA WIOSKA rybacka
Wyniki finansowe Grupy AB – IV kwartał 2008 Dynamiczny rozwój mimo wymagającego otoczenia rynkowego.
„Korzystaj z nowych możliwości” Grzegorz Kowalik, NAV.COM
Wybrane wyniki badania Budowlana marka roku DRZWI.
Prezentacja dla mediów i inwestorów - Warszawa, 22 grudnia 2009
Ogólnopolski system punktów, rabatów i wyjątkowych ofert dla rolników
Wyniki finansowe Grupy AB I kwartał 2009 roku. AB S.A., ul. Kościerzyńska 32, Wrocław | | 2 PODSTAWOWE INFORMACJE AB S.A. jest.
Faktoring Bezpieczeństwo i wygoda
Grupa LOTOS S.A. Bezpieczeństwo energetyczne, rynek, rozwój
Epicor|Scala IT ma znaczenie Maciej Kowalik.
Wybrane wyniki badania „Budowlana marka roku”
Wybrane wyniki badania „Budowlana marka roku”
Okładka ze zdjęciem (bez wyznaczonych bocznych marginesów).
Strona 1 Branża Grzewczo-Instalacyjna w Internecie 2013 Poznań, Ireneusz Jeleń 664/
Energetyka rozproszona i prosumencka
W AKTUALNYCH TRENDACH GDZIE DZISIAJ SZUKAĆ DUYŻYCH PIENIĘDZY ?
Dlaczego właśnie francuski?
Lider wzrostowych rynków Konferencja WallStreet Karpacz, czerwiec 2014 r.
Doświadczenia grupowych zakupów dla szpitali
„Połączenie sił to początek, pozostanie razem to postęp, wspólna praca to sukces“ Henry Ford Prezentacja firmy.
Warszawa, r. Nowa strategia rozwoju Grupy E NERGA na lata
Zadanie: Kuchenne Atelier Piotr i Paweł
I - 1 „Zmieniamy Polski Przemysł” RYNEK DYSTRYBUCJI STALI Katowice, 21listopada 2005 r.
Czego oczekuje e-commerce?
ENERGETYKA maja 2003 Sala Afrykańska, na terenie Międzynarodowych Targów Katowickich.
Jak sprawdzić kontrahenta z Chin? China Expo 2015 Jacek Koziaczy Prezes Zarządu Creditreform Polska Sp. z o.o.
ŠKODA. Od grudnia 1994 roku Skoda Auto Polska S.A. jest w Polsce oficjalnym przedstawicielem producenta samochodów marki Škoda. Po sukcesie Škody Favorit.
UE i USA w gospodarce światowej*
Marek Ciesielski Katedra Logistyki i Transportu. 2 Osiąganie przez dwie firmy powiązane relacjami biznesowymi znaczących rezultatów z tych relacji nie.
Franczyza jako strategia rozwoju dla handlu małopowierzchniowego dr hab. prof. ZPSB Aleksandra Grzesiuk Zachodniopomorska Szkoła Biznesu w Szczecinie.
Zmiany na globalnym rynku LNG a potencjał eksportowy Stanów Zjednoczonych. Szanse dla Polski. dr Rafał Jarosz Ministerstwo Spraw Zagranicznych maja.
AKTUALNA SYTUACJA W BRANŻY BUDOWLANEJ NA RYNKU NIEMIECKIM, ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM MOŻLIWOŚCI ROZWOJU DLA POLSKICH EKSPORTERÓW DRZWI I OKIEN mgr.
Firmy globalne. Cechy firmy globalnej Globalne myślenie (konkurowanie) (koncepcja marketingu globalnego) Globalne wykorzystanie zasobów Globalna organizacja.
Strategia PKN Epal na lata 2015 – 2019
Branża czekoladowo – cukiernicza w Polsce
GOSPODARKA ŚWIATA I POLSKI – SZANSE I ZAGROŻENIA
Wprowadzenie do dyskusji panelowej: Konkurencja i współpraca w łańcuchach dostaw żywności na rynku wewnętrznym UE i na rynkach krajów trzecich Forum.
Obserwatorium kultury
Zwiększenie efektywności sprzedaży dzięki platformie do delegowania i weryfikacji zadań pracowników w sieci sprzedaży.
Sprzedawaj w Europie! Amazon i eBay od A do Z.
E-commerce w obszarach miejskich - problemy i wyzwania dostaw na Allegro.pl Jakub Kaczmarski
Nowe kampanie promocyjne pstrąga
Zapis prezentacji:

szansa czy zagrożenie Michał Broniek Prezes Zarządu ChinaWay Poland

Chiny – ekonomiczne mocarstwo 1.350+ milionów mieszkańców 20.000+ miast, 286 miast-prefektur Największy na świecie partner handlowy – obroty w roku 2013 wyniosły 4,14 tr USD Szybko rosnąca klasa średnia: 2013: 300 mln osób zarabiających 1.000+ USD 2020: 700 mln osób zarabiających 1.000+ USD

Chiny w świecie

Chiny – producent elektroniki użytkowej Według oficjalnych danych sprzedaż w roku 2012 wyniosła (ogółem): 110+ mld USD Jeden z największych producentów elektroniki na świecie. Foxconn w ciągu ostatnich 10 lat stał się podstawowym dostawcą podzespołów elektronicznych na świecie

Zagrożenie czy Szansa ? Produkty w niskiej cenie czy w dobrej jakości? Chińczycy kupują zagraniczne produkty czy nie? Żywność z Europy, z Polski czy lokalna, chińska? Nieznajomość marek europejskich, poza globalnymi

Szansa czy Zagrożenie ? Bogacący się Chińczycy chcą się odróżniać. „Lepiej płakać w BMW niż śmiać się na rowerze” Obecnie sprawdzenie atrakcyjności rynku jest łatwiejsze niż kiedykolwiek dotąd Popularność zakupów w sieci jest nieporównanie większa niż w Europie.

własne struktury organizacyjne 3-stopniowa strategia wejścia serwis WWW, “pojawienie się” w Chinach online shop na chińskiej platformie własne struktury organizacyjne

Różnice, konieczność dostosowania strategii Chińczycy prowadzą życie “in real” i wirtualne

E-commerce w Chinach Sprzedaż 2013 (GMV) – 1,63 tr USD (1012) Double eleven: 5,71 mld USD ok. 50.000 transakcji online na minutę Pepsi  Tmall; HP  Tmall; …

E-commerce w Chinach (1Q 2012 – 2Q 2014)  Y / Y  Q / Q  tr RMB

Chiny to realna SZANSA Sprawdzenie atrakcyjności rynku bez większego ryzyka i kosztów Stworzenie marki indywidualnej / narodowej dzięki dobremu odbiorowi marki europejskiej Możliwość nawiązania kontaktów z dystrybutorami i potencjalnymi parterami drogą elektroniczną

Chętnie z Państwem porozmawiamy Dziękuję za uwagę Chętnie z Państwem porozmawiamy ChinaWay Poland sp. z o.o. Wrocław, ul. Powstańców Śl. 5 www.chinaway.eu www.chinawayltd.cn