źródło: Telemetria NAM

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Ceny paliw w Tarnowie w dniu 25 czerwca 2010 r
Advertisements

TVP GORZÓW WIELKOPOLSKI PARTNER W BIZNESIE
Poziom wdrażania Priorytetów VI - IX Województwo Łódzkie stan na dzień 30 listopada 2009 r. Porównanie Województwa Łódzkiego w skali kraju w roku 2009.
Autor pakietu Marta Trębska
Osoba niepełnosprawna w urzędzie pracy
1 ZINTEGROWANA STRATEGIA DZIAŁAŃ PROMOCYJNYCH I SZKOLENIOWYCH INSTYTUCJI ZARZĄDZAJĄCEJ PODSTAWAMI WSPARCIA WSPÓLNOTY W POLSCE NA LATA
Ocena zawartości ogólnodostępnych multipleksów naziemnej telewizji cyfrowej.
Narciarski weekend pogoda dla narciarzy i snowboardzistów oferta dla sponsora.
WITAMY W. Nowy nadzór Dlaczego zajęliśmy się tym projektem ? Obecny stan oświaty – bez katastrofy, przeciętność, Obecny stan oświaty – bez katastrofy,
Paweł Wójcik, IQS and QUANT Group
Program Współpracy Transgranicznej EISP Litwa-Polska-Rosja
OBLICZENIA ZWIĄZANE Z CZASEM I KALENDZRZEM
GfK PoloniaTest telewizji mobilnejStyczeń 2010 Tytuł GfK. Growth from Knowledge Test telewizji mobilnej.
III etap przełączeń sygnału cyfrowego TV. Liczba osób objętych włączeniami naziemnej telewizji cyfrowej w ramach III etapu osób osób.
Rynek otwartych funduszy emerytalnych Raport miesi ę czny, luty 2009.
Opowieść o dwóch rzekach: Niemnie i Odrze.. W dniach r. Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Chojnie realizował projekt Opowieść o dwóch.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Niemieckie doświadczenia w upowszechnianiu dostępu do szerokopasmowego.
Obliczamy czas.
Najważniejsze sportowe wydarzenie roku nadchodzi.
Rynek telewizyjny w 2007 roku Podsumowanie. 2 Widownia telewizyjna.
Wyłączenie sygnału analogowego telewizji w województwie lubuskim. Kampania informacyjna i przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu. 27 sierpnia 2012r.
Stan realizacji Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego w Województwie Małopolskim Witold Kochan WOJEWODA MAŁOPOLSKI Kraków,
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Opinie na temat relacjonowania przez TVP wydarzeń na Ukrainie.
Powiatowy Zespół Zarządzania Kryzysowego
Egzaminy pisemne Niemiecki (180 Min) Matematyka (135 Min) Pierwszy język obcy ( angielski) (45 Min)
-17 Oczekiwania gospodarcze – Europa Wrzesień 2013 Wskaźnik > +20 Wskaźnik 0 a +20 Wskaźnik 0 a -20 Wskaźnik < -20 Unia Europejska ogółem: +6 Wskaźnik.
Telewizja republika Nowy, polski kanał publicystyczno-informacyjny w sieciach kablowych, na platformach satelitarnych oraz w internecie.
Podmiot realizujący projekt Sekretariat Krajowej Rady BRD Czas trwania kampanii 21 marca - 6 maja 2010 Kampania społeczna.
Powrót Hibernatusa Reklamy Świat mediów W izolacji od 2000 roku...
Nowe prawo o cudzoziemcach
mieszkańców pomorskiej wsi
Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie Realizacja postępu rzeczowego komponentu regionalnego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w województwie.
TVP GORZÓW WIELKOPOLSKI PARTNER W BIZNESIE
Analiza wyników ankiety o hałasie.
+14 Września 2014 Wskaźnik > +20 Wskaźnik 0 do +20 Wskaźnik 0 do -20 Wskaźnik < -20 Unia Europejska ogółem: +1 Wskaźnik > +20 Wskaźnik 0 do +20 Wskaźnik.
SPRAWDZIAN SZÓSTOKLASISTY
1 71. TOUR DE POLOGNE UCI WORLD TOUR. Co roku Tour de Pologne śledzą miliony widzów. W 2014 roku: LICZBA ODBIORCÓW 2 Tour de Pologne UCI World Tour Liczba.
Badania oglądalności telewizji
Wystawa Zielona Warszawa Warszawa jest Zielona! Szczyt klimatyczny odbywający się w Warszawie w dniach listopada 2013 był dobrą okazją by pokazać.
Wyniki monitorowania podstawy programowej wychowania przedszkolnego w roku szkolnym 2013/14 w małopolskich przedszkolach.
Zebranie Klubu Warszawskiego SiTK Klubu Warszawskiego SiTK Warszawa dnia r.
Fundacja PROCA ŻEBRAK VS. PRZEDSIĘBIORCA – czy można Być i Mieć w przedsiębiorczości społecznej. 11/ 06/ 2014 ŁÓDŹ.
T ERMINY SPRAWDZIANU TERMIN SPRAWDZIANU Sprawdzian odbędzie się 1 kwietnia 2015 r. i składa się z dwóch części. Część 1 Język polski i matematyka zaczyna.
Cyfrowa Moc TVP Rzeszów LISTOPAD Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz.
CYFROWA MOC TELEWIZJI RZESZÓW W lutym nawet Zimowe Igrzyska Olimpijskie w Soczi i wydarzenia na Ukrainie nie odebrały widzów TVP Rzeszów.
CYFROWA MOC TELEWIZJI RZESZÓW majówka 2014.
CYFROWA MOC TELEWIZJI RZESZÓW maj Reklama w TVP Rzeszów to maksymalny zysk.
Cyfrowa Moc TVP Rzeszów STYCZEŃ Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz.
CYFROWA MOC TELEWIZJI RZESZÓW marzec Reklama w TVP Rzeszów to maksymalny zysk.
Cyfrowa Moc TVP Rzeszów CAŁY 2014 rok. Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz.
CYFROWA MOC TELEWIZJI RZESZÓW kwiecień Średnia udziałów SHR% TVP Rzeszów od 01 do 30 kwietnia 2014 roku Pasmo 18:30 – 19:00 Źródło: Nielsen Audience.
■ Podstawowe informacje ■ Badanie prowadzone jest od 1996 roku, ■ Realizowane przez firmę AGB Nielsen Media Research sp. z o.o., ■ Najważniejsi klienci:
CYFROWA MOC STYCZEŃ Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz widowni.
CYFROWA MOC GRUDZIEŃ Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz widowni.
CYFROWA MOC 2015 rok. Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz widowni telewizyjnej.
T YTUŁ Media publiczne w Europie finansowanie i wyniki oglądalności Grudzień 2014.
OFERTA HANDLOWA. ZASIĘG KAMPANI Zasięg terytorialny:  regionalny – zasięg województwa mazowieckiego w naziemnej telewizji cyfrowej oraz radio RDC w 6.
CYFROWA MOC LUTY Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz widowni telewizyjnej.
Staś Grzybowski nnm9aAAAAAAaAOaoaoaaolllbuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuq]][pptTTTTTbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb
PODSUMOWANIE DZIAŁAŃ listopad – luty 2016
OFERTA HANDLOWA TVP Stream.
OFERTA HANDLOWA TVP Stream.
OFERTA HANDLOWA TVP Stream.
Stopień realizacji wskaźników Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata Stan na dzień r.
Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie  
Badanie rynku mediów Wskaźniki
CYFROWA MOC MARZEC 2016.
Aktualny poziom certyfikacji – według stanu na r.
OPERY HD – La Traviata - podsumowanie
Zapis prezentacji:

źródło: Telemetria NAM Wskaźniki stacji informacyjnych (afera podsłuchowa) w dniach 15 – 25 czerwca 2014 źródło: Telemetria NAM Biuro Koordynacji Programowej

główne stacje informacyjne – zasięg odbioru 14.06 - 25.06.2014 w 4+ Po 11 dniach relacji zakończonych wotum zaufania do rządu, przez przynajmniej kolejnych 15 minut oglądało którąś z poniższych stacji 15,8 mln widzów (45% z grupy ogólnej 4+), w tym: 9,4 mln widzów oglądało TVP Info ; 6,5 mln w TVN24, 4,6 mln Polsat News. Zespół Badań i Analiz

Śr. wskaźniki stacji informacyjnych w 4+ Zespół Badań i Analiz

Afera dzień po dniu - widownia w 4+ Konferencja D.Tuska wotum zaufania dla rządu wydanie Wprost z transkrypcjami taśm II wyd. Wprost z taśmami Wejście ABW do red. Wprost Konferencja prasowa Min sprawiedliwości i prokuratury Początek – w dniu 14.06.2014 r. na portalu internetowym tygodnika „Wprost” ukazał się artykuł pod tytułem: „Handel głową Rostowskiego”. Zespół Badań i Analiz

Afera dzień po dniu - udziały% w 4+ wotum zaufania dla rządu Konferencja D.Tuska wydanie Wprost z transkrypcjami taśm II wyd. Wprost z taśmami Wejście ABW do red. Wprost Konferencja prasowa Min sprawiedliwości i prokuratury Początek – w dniu 14.06.2014 r. na portalu internetowym tygodnika „Wprost” ukazał się artykuł pod tytułem: „Handel głową Rostowskiego”. Zespół Badań i Analiz

TOP 20 (programy powyżej 6 minut) 15 – 25 czerwca w 4+   Total Individuals tytuł opis stacja data Start time Duration widownia udz% 1 TELEEXPRESS EXTRA TVP INFO 22-06-2014 17:15 0:15 1 457 049 13.1 2 DZIS WIECZOREM /PROG.PUBL.POL./ R.BEGER 25-06-2014 20:37 0:16 874 017 6.0 3 TO JEST TEMAT /REP./ WYDANIE SPECJALNE 23-06-2014 17:29 0:26 838 705 10.0 4 KONFERENCJA PRASOWA /RELACJA/ D.TUSK 16-06-2014 15:01 1:02 834 292 13.3 5 TVP INFO - SERWIS INFORMACYJNY 20:53 0:56 824 457 5.7 6 R.SOWA 20:19 0:22 787 666 5.8 7 MINELA DWUDZIESTA /PROG.PUBL./ 19-06-2014 20:13 1:26 785 995 5.1 8 TVP INFO - SERWIS INFORMACYJNY WYD. SPECJ. 17:28 0:31 769 764 7.6 9 KROPKA NAD I /PROG.PUB./ B.SIENKIEWICZ TVN24 20:04 738 146 5.6 10 PANORAMA DNIA 21:50 1:10 731 075 11 15:00 719 529 11.5 12 BEZ RETUSZU /PROG.PUBL./ 20:27 1:06 714 809 4.5 13 M.BONI + H.SMOLARZ + M.BLASZCZAK 20:41 0:35 708 904 5.0 14 KAWA NA LAWE /PROG.PUBL./ 10:42 1:03 707 835 7.4 15 FAKTY PO FAKTACH P.GLINSKI + A.CELINSKI 20:00 703 944 16 WYD.SPECJ.AFERA PODSLUCHOWA 21:17 673 793 4.6 17 B.KEMPA + S.NIESIOLOWSKI 670 763 4.9 18 FORUM /PROG.PUBLICYSTYCZNY/ 20-06-2014 20:17 0:27 659 156 4.8 19 J.PALIKOT + L.MILLER + K.MARCINKIEWICZ 20:16 0:54 648 680 20 A.WOLK-LONIEWSKA + A.STANKIEWICZ 15-06-2014 20:14 0:12 647 176 4.3 Zespół Badań i Analiz