Alpen Gold Edycja limitowana 2012.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Strategia rozwoju Spółki Jutrzenka SA w dobie globalizacji gospodarki
Advertisements

NASZA WIEDZA O PROGRAMACH KOMPUTEROWYCH Podsumowanie wiadomości zdobytych na lekcjach informatyki.
Konferencja prasowa 18 września 2012
Staże Ośrodka RENOWATOR. Analiza i wizualizacja danych o cenach określonych rodzajów alkoholi oraz artykułów spożywczych Stażysta IBS PAN Stefan Zawadzki.
1. Wprowadzenie 2. Wybrane funkcjonalności serwisu 3. Strategie na przyszłość 4. Oferta inwestycyjna.
Informacje ogólne Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2007r w sprawie warunków i sposobie oceniania, klasyfikowania.
Konkurencyjne koszty pracy Źródło: GUS. Office space in Łódź Konkurencyjne wynajęcie biur połączone klasy A i B+ w kategorii biurowców.
Korzyści ekonomiczne Ochrona Odnawialność
Marki w Polsce operują dziś w obszarze dwóch benefitów, z czego ogólnie pojęte nawadnianie jest najbardziej zatłoczonym terytorium. Temat oczyszczania.
STREET SAVER LED Stylowe i niezawodne
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH
Agenda Charakter badania Style Życia Zastosowania Dostępne analizy
Szara strefa wyrobów tytoniowych w 2012
Google Analytics                                                                                              Mariusz Gąsiewski
Nazwa projektu. Czym się zajmujemy? Krótka charakterystyka działalności.
Serwis internetowy tygodnika Polityka
Jak zwiększyć sprzedaż w hipermarketach?
Promocja oferty przedsiębiorstwa turystycznego
Klasyfikacja usług hotelarskich
Poemat o szczęściu.
Poemat o szczęściu.
Wpływ rynku forex na koniunkturę giełdową w Polsce
AUTOR :WOJTEK NOWIK REPORTER : PATRYK SORMAN LUK SMIS PIOTREK COLO (KOLO) MAX SOWT.
TRZYMAJ FORMĘ Program edukacyjny.
DRUGA GENERACJA TURYSTYKI WIEJSKIEJ Wyzwania na przyszłość III Międzynarodowa Konferencja AGROTRAVEL Kielce, Janusz Majewski Uniwersytet.
Przedstawienie nowego produktu
Analiza i planowanie startegiczne 3
POMYKACZ 2012 MONIKA WILCZYŃSKA.
Wprowadzenie do roku czwartego Konkurencja, reklama krajowa, segmentacja.
MODUŁ A.
Lider wzrostowych rynków Konferencja WallStreet Karpacz, czerwiec 2014 r.
Konsumenckie badania opakowań kosmetycznych. Jak wykorzystać zdobytą wiedzę i stworzyć opakowanie doskonałe? 5 Kongres Świata Przemysłu Kosmetycznego Warszawa,
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
Polski konsument a nowości
Propozycja cross-promocji – batonik Milky Way z kawą Tchibo
Chemia między nami. Chemia, matematyka i fizyka nie kłamią Mcintosh ® łączy pasję prostego, czystego designu z ultranowoczesną nanotechnologią, gwarantujące.
Lider znów przejmuje inicjatywę Easy Wring & Clean Kampania 2015.
[ ] Sezon na fali cydru sprzedaż cydru w Polsce 70 milionów litrów
CROSS-PROMOCJA Batonik MilkyWay+Guma Orbit dla Dzieci
Ankieta do uczniów Szkoły Podstawowej i Gimnazjum ZPO w Skrzydlnej
Last Modified 5/6/2013 1:54 PM Central European Standard Time Printed McKinsey & Company | 0 Streszczenie Strona przeznaczona na streszczenie – skróconą,
Czym jest Wybór Konsumenta? Badanie konsumenckie, którego celem jest wyłonienie najlepszych marek dostępnych na rynku polskim. Wybór Konsumenta Jest.
Strategie promocji.
Public 1. Cele Programu  Zasilenie kadry Skanska młodymi inżynierami i specjalistami  Rozwijanie wiedzy i umiejętności zawodowych studentów uczelni.
Ankieta została przeprowadzona wśród 100 osób.  Jak wynika z przeprowadzonej przeze mnie ankiety, spora część respondentów lubi wieczorami pić gorącą.
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
Mistrzowskie zbijanie obiekcji cenowych
OBECNIE CAŁA POLSKA ŻYJE REKORDOWO WYSOKĄ KUMULACJĄ W NAJPOPULARNIEJSZEJ LOTERII W KRAJU. KAŻDY Z NAS LICZY NA TO, ŻE DZIŚ WIECZOREM TO ON BĘDZIE SKAKAŁ.
Mistrzowskie zbijanie obiekcji cenowych
CHOCO-SLIM.
Przychodzi dziennikarz do redakcji. ...i myśli Albo tworzy!
Case Study - GARDEN Cel akcji: Zaciekawienie nową ofertą i przełamanie negatywnej bariery skojarzeń z poprzednimi liniami Garden 2L; Bezpośrednia prezentacja.
OK System Polska S.A. znajduje się w pierwszej 10 portfelowych spółek Funduszu SATUS Venture.
Doświadczenie o wpływie zmian temperatury na kolory. Wysypałyśmy barwniki do barwienia jajek na śnieg... Oto one:
Ekologiczne torby bez nadruków lub z nadrukami. Skąd wziął się pomysł na produkt? W dzisiejszych czasach coraz większą uwagę zaczynają zwracać rzeczy.
Sprzedaż Irlandzkiej whisky na świecie rośnie znacznie dynamiczniej vs. kategoria! Irlandzka whiskey jest najdynamiczniej rozwijającą się kategorią alkoholu.
WOLONTARIAT PRACOWNICZY SZANSA DLA NGO I BIZNESU.
Pantene Aqua Light INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE TRESCI VIDEO
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
Wild Turkey Wild Turkey to Bourbon produkowany w Kentucky w USA o ponad 150-letniej tradycji W 1869 r. rodzina Ripy założyła.
Discreet Beyonce Przełamywanie schematów komunikacyjnych w danej kategorii produktowej.
BEZPRZEWODOWA MYSZ OPTYCZNA
Pakiet atrakcyjnych rozwiązań dla biznesu
Komentarz do zmian na polskim rynku dystrybucyjnym.
Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach.
Reguły Cialdiniego Niedostępność Zygmunt Korzeniewski.
Ze świecą szukać.
Rewolucja nabiera tempa
Zapis prezentacji:

Alpen Gold Edycja limitowana 2012

Nowa edycja limitowana czekolad Alpen Gold Nowe soczyste smaki w mlecznej czekoladzie: Arbuz Limonka To oferta ciekawych i wyjątkowych smaków, których nie ma w ofercie konkurencji.

Dlaczego oferta Edycji Limitowanej jest tak atrakcyjna? W ostatnim okresie segment tabliczek nadziewanych wzrósł wartościowo o 4% co oznacza, że jest jednym z najszybciej rosnących segmentów w całej kategorii czekolad*. Intensywne kolory opakowania sprawiają, że konsumenci zauważą nowy produkt na półce. ” Możliwość przyciągnięcia nowych konsumentów, którzy poszukują nowych ciekawych doznań smakowych. Mocne podkreślenie, że jest to edycja limitowana w celu szybszego zbytu oferty. * Dane: Nielsen, baza dwumiesięczna, porównanie MAT DJ’11 vs MAT DJ’11.

Produkt dostępny od tygodnia 35, 2012 Dane logistyczne Produkt dostępny od tygodnia 35, 2012 AG 100g SKU TU EAN CU EAN SHIPPER LP AG limonka 100g x 22 963493 7622300694166 7622300694173 22 x 100g 2,14 PLN AG arbuz 100g x 22 963495 7622300694180 7622300696641