Made In USA. Chemplex Automotive Group Inc została założona w 1991 roku, w La Habra, Kalifornia, USA. Założyciele to Jim Grebe i inni inżynierowie i.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
W dniu uczestniczyłyśmy w Śląskiej Nocy Naukowców w Akademii Techniczno - Humanistycznej w Bielsku – Białej.  Brałyśmy udział w wykładzie popularnonaukowym.
Advertisements

CZY PRZYSZŁOŚĆ NALEŻY DO SAMOCHODU ELEKTRYCZNEGO? Fakty i mity
Silnik spalinowy czterosuwowy; cykl Otta Idealny i realny cykl Otta
Komunikacja - Zjawisko masowe - Szanse i możliwości - Zalety czy wady
Rola patentu w rozwoju firmy
Wskaźniki charakterystyczne paliw ciekłych
Dobre polskie praktyki – biomasa
Zarządzanie operacjami
NAJLEPSZE ROZWIĄZANIE DLA POLSKIEGO
I ich znaczenie dla naszego środowiska
TracKing to system prosty w instalacji i obsłudze!!
Perspektywy rozwoju instrumentów finansujących zakup nowych samochodów w Polsce Przemysław Kowalczyk - Członek Zarządu Volkswagen Bank Polska,
Jarosław Bąk Specjalista ds. PR i CSR Toyota Motor Poland
1 Wyniki za IV kwartał 2003 Warszawa, luty 2004.
Silniki spalinowe Co to jest silnik spalinowy
zarządzanie produkcją
Kwaśne deszcze Agata Musiał Klasa II B.
OGNIWA PALIWOWE.
Projekt ECOWILL IEE/09/822 Ecodriving – powszechne wdrożenie zasad ekojazdy w szkoleniu kandydatów na kierowców oraz dla posiadaczy prawa jazdy EKOJAZDA.
Rodzaje olejów smarowych
Tworzywa na paliwa – dlaczego Państwo nie chce pomóc?
Efektywność Energetyczna
Układy w motorowerze Justyna Ćwiertnia.
Czysty transport miejski
Aktualizacja baz danych o cenach energii i cenach uprawnień do emisji Zadanie 2 Aktualizacja baz danych o cenach energii i cenach uprawnień do emisji Kierunek.
Środowiskowe aspekty wykorzystania paliw metanowych w transporcie
JET CLEAN TRONIC Rozwiąże problemy z silnikiem
Rewolucyjna metoda regeneracji akumulatorów
EKONOMIA Koszty transportu Cena Diesla w latach
ENERGETYKA POLSKA (ELEKTRO i CIEPLNA) ZUŻYWA OK
PERSPEKTYWA EUROPEJSKA DLA PRZYSZŁOŚCI POLSKIEJ ENERGETYKI
Szkolenie DRL – Część 1 Wstępne informacje o Philips i kategorii 1.
Ekojazda.
Udowodnijmy prawdziwość hasła: W jaki sposób mogę oszczędzić na zakupach?
Czy odczuwasz czasem brak energii?
EKO - JAZDA.
Strategia rozwoju kogeneracji Jacek Dreżewski Elektrociepłownie Warszawskie S.A. Prezes Zarządu Salon Energetyki i Gazownictwa ENERGIA Międzynarodowe.
Ogólnokrajowa karta miejska
Kominy ceramiczne.
Gaz ~ Co to jest ? ~ Gaz ziemny występuje jako składnik towarzyszący ropie naftowej lub niezależnie od niej, w okolicach, w których nie stwierdza się.
Polski rynek detaliczny paliw płynnych
opatentowany system czyszczenia głowic usuwa zanieczyszczenia z głowicy zlokalizowany między rozbiegówką a taśmą barwiącą pozwala utrzymać najwyższą jakość
PARTNERZY Konsorcja Fundusze inwestycyjne Partnerzy technologiczni Domy mediowe Agencje PR Społeczeństwo jako partner 1.
Spółka Energetyczna Jastrzębie
II zasad termodynamiki
ResiPlus® idealne oprogramowanie dla sektora opieki.
KONKURENCJA NIEDOSKONAŁA: konkurencja monopolistyczna, oligopol
Programy pomocy publicznej - element strategii wspierania innowacyjności i rozwoju przedsiębiorczości.
Silniki. Silniki Silnik 2t Silnik dwusuwowy jest to silnik spalinowy, w którym cały obieg pracy (w tym suw pracy) następuje co drugi suw (przemieszczenie.
TECHNOLOGIA STAŁYCH ŚCIEŻEK PRZEJAZDOWYCH
Wood Group – przegląd możliwości Lider na rynkach światowych: - usług dla przemysłu przetwórstwa ropy i gazu i energetycznego - inżynierii dna morskiego.
Budowa i zasada działania silnika dwu - i czterosuwowego
COMPAIR POLSKA Stacje CNG dla floty wózków widłowych Compair Polska Sp. z o.o. ul. Pachońskiego Kraków.
MOTOROWER – to pojazd wyposażony w silnik spalinowy o pojemności skokowej do 50 cm3 (pojemność skokowa silnika to objętość tej części cylindra lub cylindrów,
MASZYNY ENERGETYCZNE NOWOCZESNE KADRY DLA NOWOCZESNEJ ENERGETYKI
Polski Związek Wynajmu i Leasingu Pojazdów. O PZWLP PZWLP powstał w 2005 roku Celem Związku jest kształtowanie i wpływanie na rozwój branży wynajmu i.
ZPBE ENERGOPOMIAR Sp. z o. o.
RODZAJE I CHARAKTERYSTYKA
MATERIAŁY POUFNE BIOVENTUS Przesłanie Bioventus. MATERIAŁY POUFNE BIOVENTUS 2 Agenda Kluczowe przesłania Odpowiedzi na często zadawane pytania Jak stosować.
Wprowadzenie do golo Carcare go offline, live online.
Produkty ARGWELD® Zestawy pęcherzy Quick Purge™ & wersja
Charakterystyczne rozwiązania patentowe CZUJNIK ZBLIŻENIOWY CHAIN WATCH System zapobiega przeskokowi łańcucha na kole napędowym, zapewniając równomierną.
Rozwiązania hybrydowe w transporcie miejskim
SILNIK CZTEROSUWOWY.
Benzyna otrzymywanie, właściwości, liczba oktanowa,
Kominy ceramiczne.
Fakty i mity o „górnym spalaniu”
Eco Driving bezpiecznego Poznania
Fizyka a ekologia.
REWOLUCYJNA KONCEPCJA SYSTEMU AUTOGAZ
Zapis prezentacji:

Made In USA

Chemplex Automotive Group Inc została założona w 1991 roku, w La Habra, Kalifornia, USA. Założyciele to Jim Grebe i inni inżynierowie i chemicy z branży paliwowej. Firma posiada ponad stuletnie doświadczenie w przemyśle naftowym. Obecna w ponad 45 krajach na całym świecie. Założyciele pracowali w Wynns, STP, Caltex, Exxon and Mobil. Firma Made In USA

Historia 1991 – Narodziny of Chemplex Automotive Inc – Badania i Rozwój tabletek K-Fuel Saver 1998 – Wprowadzenie na rynek K-Fuel Saver 2005 – Założenie Chemplex Automotive Group Asia Sdn Bhd 2006 – Partnerstwo między Chemplex & K-LINK w celu rozwoju i wprowadzenia na rynek K-FUEL SAVER

Jaka jest różnica pomiędzy K-Fuel Saver a innymi dodatkami do paliwa?

Jak coś tak małego może zrobić tak wiele? Typowa butelka zwykłego dodatku do paliwa zawiera mniej niż 100% aktywnych składników. Idealny do samochodów i małych ciężarówek. Każda tabletka odpowiada 1 butelce tradycyjnego dodatku do paliwa. K-Fuel Saver składa się w 100% z aktywnych składników

Co to jest? K-FUEL SAVER jest katalizatorem spalania, który pomaga spalać paliwo w bardziej efektywny sposób. Dzięki temu poprawia się dynamika jazdy, zwiększa wydajność, zmniejsza się emisja spalin.

Tworzy warstwę ochronną, widoczną jako czerwonawy znacznik na świecy zapłonowej, powierzchni tłoków i sklepieniu komory spalania. Opóźnia tworzenie się osadów węgla. Czerwonawy znacznik jest cechą charakterystyczną, oznaczającą użycie K-Fuel Saver. K FUEL SAVER

Zwiększa liczbę oktanową. Poprawia moc i wydajność. Wibracje silnika pojawiają się przy stosowaniu benzyny o liczbie oktanowej 87, K-Fuel Saver eliminuje wibracje poprzez zwiększenie liczby oktanowej. K-FUEL SAVER zwiększa liczbę oktanową tanich, niskooktanowych paliw. K FUEL SAVER

Lata specjalistycznych testów udowodniły, że użycie paliwa z tabletkami K-Fuel Saver jest bezpieczne dla czujników tlenu, wtryskiwaczy paliwa, turbodoładowania i wszystkich uszczelek. Tabletki K-FUEL SAVER zaczynają działać natychmiast i rozpuszczają się całkowicie w ciągu 45 – 60 minut. K-Fuel Saver jest zgodny z najnowocześniejszą techniką, stosowaną w nowych silnikach.

1 Tabletka jest w stanie zrobić tak wiele! =

0.125 gram starcza na 5-7 litrów 0.25 gram starcza na 15 litrów 0.50 gram starcza 30 litrów 1 gram starcza na 60 litrów Zalecenie: zatankuj do pełna 3 razy, by zmniejszyć spalanie paliwa!! 60 gram litr Wszystko, co potrzebujesz….

Jak działa K-Fuel Saver? Podnosi Wskaźnik Spalania Paliwa - zwiększa ciśnienie na tłokach, zwiększając moc silnika Umożliwia całkowite spalanie, co poprawia wydajność paliwa i zmniejsza emisje spalin. Obniża temperaturę spalania osadów węgla, co pozwala wyeliminować zbędną utratę mocy. Zwiększa liczbę oktanową, eliminując przedwczesny zapłon (stukanie)

Nadają się do wszystkich paliw (benzyny i diesla). Mogą być stosowane zarówno w silnikach dwusuwowych, jak i czterosuwowych. Podnoszą wydajność od 12 do 15% Zastępują ołów Dodają mocy Zmniejszają emisję spalin Łatwe w użyciu Dlaczego tabletki K-Fuel Saver są tak unikalne?

Korzyści dla silników benzynowych Korzyści dla silników Diesla Zmniejszenie zużycia paliwa (12 – 15 %) Zwiększenie wydajności Poprawa liczby oktanowej Usuwają stukanie, dzwonienie Zastępuje ochronę ołowiową Usuwają osady węglowe Wydłużają czas używania świec zapłonowych Zmniejszenie emisji spalin Zmniejszenie zużycia paliw Zwiększenie wydajności Poprawa mocy Redukcja dymu Poprawa pracy silnika Redukcja osadów węgla Obniżenie kosztów utrzymania

K Link Fuel Saver jest produktem zarówno dla benzyny, jak i diesla 1.Zastępuje ołów. 2.Zwiększa liczbę oktanową. 3.Katalizator spalania. Test Dynamometryczny 12% oszczędności paliwa 53% redukcji dymu

WYBÓR należy do Ciebie! Oszczędzaj WIĘCEJ PIENIĘDZY!!!! Więcej MOCY!!!

Akceptacja EPA pozwala wytwórcy na sprzedaż produktu w USA. Na rynku można spotkać inne produkty bez akceptacji EPA. Rejestracja EPA Environmental Protection Agency (EPA) E.P.A. registered with USA Federal Government Diesel # , Petrol #

Okazja Biznesowa. W Polsce mamy 18 mln samochodów. To produkt niepodobny do żadnego innego.

Dziękuję