Podmiot realizujący projekt Sekretariat Krajowej Rady BRD Czas trwania kampanii 21 marca - 6 maja 2010 Kampania społeczna.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
KAMPANIA INFORMACYJNA UEFA EURO2012
Advertisements

Podsumowanie Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości Justyna Politańska.
TVP GORZÓW WIELKOPOLSKI PARTNER W BIZNESIE
ROLA EDUKACJI W ZAKRESIE UDZIELANIA PIERWSZEJ POMOCY
Szansa na uratowanie ludzkiego życia
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Czerwiec 2010.
Ocena zawartości ogólnodostępnych multipleksów naziemnej telewizji cyfrowej.
Raport z III Ogólnopolskiej Kampanii Programu EuroRAP w Polsce
Pierwszy Światowy Tydzień Bezpieczeństwa w Ruchu Drogowym 23. –
Działalność Krajowego Punktu Kontaktowego Programu URBACT w Polsce URBACT Infoday, Warszawa, 15 grudnia 2011 r.
1 Jakie OC w PZU? 1 października 2007 r.. 2 Agenda 1.Dlaczego kampania OC w PZU? 2.Zintegrowana komunikacja 3.Strategia komunikacji 4.Przebojowa komunikacja!
Metro.Net Edukacja Pakiet Pakiety multimedialne
Tegoroczny Katowicki Sylwester z gwiazdami odbędzie się na placu przed słynnym katowickim Spodkiem. Stanie tam duża nowoczesna scena z multimedialną scenografią.
OFERTA HANDLOWA REKLAMA NA OGÓLNOPOLSKIEJ TV REGIONALNEJ TVP KIELCE
Kampania wizerunkowa mBanku
Kampania promocyjna r.- powołanie Oficjalnego Komitetu Wspierającego Puszcza Białowieska Cudem Natury r. – oficjalne rozpoczęcie.
Życie czeka – kampania promująca transplantologię.
Konferencja „W trosce o rodzinę” r.
Konferencja zamykająca realizację projektu kampanii promocyjnej terenów inwestycyjnych pn. Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu Czerwionka-Leszczyny r.
Konferencja prasowa inaugurująca ogólnopolską kampanię społeczną Piłeś? Nie jedź! Warszawa, 12 kwietnia 2011r.
Fragment badania Historia pewnej miłości Realizowanego przez GFK Polonia na zlecenie Atmedia ( )
Copyright 2006 Zentropy Partners Jak zaplanować kampanię z wykorzystaniem wyników badania Megapanel PBI/Gemius? Warszawa, r.
Kampania Społeczna AlcoSfery. Cele projektu: Zwrócenie uwagi na specyfikę grupy wysokofunkcjonujących alkoholików Zmiana sposobu myślenia o osobach uzależnionych.
Gimnazjum nr 4 im. Książąt Mazowieckich w Ciechanowie
EDI NET - badania.
Rynek telewizyjny w 2007 roku Podsumowanie. 2 Widownia telewizyjna.
Sytuacja bezpieczeństwa ruchu drogowego w Polsce
Opracował: Bartłomiej Kędzior kl. II b. Informacje Co trzeba zrobić aby odbierać naziemną telewizję cyfrową Kanały w pakiecie Więcej informacji.
Przewidywanie oglądalności telewizyjnych kampanii reklamowych
Promocja terenów inwestycyjnych
© 2012 Goldbach Audience. © 2012 Goldbach Audience.
KRAJOWY PUNKT KONTAKTOWY
NIETYPOWY SKLEP SPORTOWY
A part of Business Consulting Sp. z o.o.
KONFERENCJA PRASOWA INAUGURUJĄCA KAMPANIĘ SPOŁECZNĄ BĄDZMY RAZEM BEZPIECZNI MAJ – WRZESIEŃ 2009r. Zakład R-1 Wola 6 maja 2009r, ul. Młynarska 2.
Perspektywy rozwoju wysokiej jakości połączeń intercity w Polsce
Przestrzeń życia Polaków - założenia i struktura raportu
MEDIA TRENDY 2010 TurboDymoMan zawstydza w Internecie Tomasz Broda, Kierownik Zespołu ds. Komunikacji w Internecie Polkomtel SA Mariusz Majewski, Dyrektor.
W pogoni za konsumentem. Jedno wyzwanie, dwie perspektywy:
mgr inż. Magdalena Lubiecka-Budzanowska
źródło: Telemetria NAM
Warszawa Wszyscy marzec 2012 : sierpień 2012 wrzesień 2012 : luty 2013 marzec 2013 : sierpień 2013 wrzesień 2013 : luty 2014 Radio ZET14,1%14,0%15,3%15,5%
Kampania promocyjna Ekonomia Społeczna - Ekonomia Sukcesu GŁÓWNYM CELEM PROJEKTU JEST PROMOCJA EKONOMII SPOŁECZNEJ I ZATRUDNIENIA W SEKTORZE EKONOMII.
REKLAMA ZEWNĘTRZNA Cechy outdooru maj 2010.
PIONIER — zaproszenie do współpracy Małgorzata Kozłowska Podsekretarz Stanu w Komitecie Badań Naukowych
nauka w mediach społecznościowych
CYFROWA MOC TELEWIZJI RZESZÓW majówka 2014.
„Struktura ochrony ludności w Polsce” dr inż. Mariusz Mazurek Szkoła Główna Służby Pożarniczej w Warszawie.
1 „Prowadzący – niepijący” Kampania edukacyjna 7 – 31 sierpnia 2008.
BUDŻET MIASTA GDAŃSKA WYKONANIE ZA ROK PlanWykonanie% DOCHODY zł zł101 WYDATKI zł zł94 NADWYŻKA-
2 * dane z Głównego Urzędu Statystycznego - stan na 31.XII.2009 Drogi krajowe o długości:Drogi wojewódzkie o długości: Drogi powiatowe o twardej nawierzchni.
Strategia komunikacji Cel główny: Wzmocnienie pozycji konkurencyjnej Polski na międzynarodowym rynku usług turystycznych Cel komunikacyjny: budowa szerokiego.
Gdańskie Centrum Profilaktyki Uzależnień od Alkoholu PZOZ Kampania Miasta Gdańska „Kieruj bez procentów” 2008 rok.
Dług Miasta Gdańska w latach GDAŃSK, 24 WRZEŚNIA 2014r.
T YTUŁ Media publiczne w Europie finansowanie i wyniki oglądalności Grudzień 2014.
NACZELNA RADA ADWOKACKA -kampania informacyjna „Zapytaj adwokata” Warszawa, kwiecień 2016.
OFERTA HANDLOWA. ZASIĘG KAMPANI Zasięg terytorialny:  regionalny – zasięg województwa mazowieckiego w naziemnej telewizji cyfrowej oraz radio RDC w 6.
Wdrożenie rządowej reformy systemu oświaty na terenie Miasta Szczecin – mapa drogowa Szczecin, 14 listopada 2016 r.
BEZPIECZEŃSTWO PASAŻERÓW W TRANSPORCIE ZBIOROWYM
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
PODSUMOWANIE DZIAŁAŃ listopad – luty 2016
OFERTA HANDLOWA TVP Stream.
OFERTA HANDLOWA TVP Stream.
OFERTA HANDLOWA TVP Stream.
Stowarzyszenie Wrocławska Inicjatywa Rowerowa
OFENSYWA REKLAMOWA 2015.
Dokąd jedziemy na wakacje?
OPERY HD – La Traviata - podsumowanie
Zapis prezentacji:

Podmiot realizujący projekt Sekretariat Krajowej Rady BRD Czas trwania kampanii 21 marca - 6 maja 2010 Kampania społeczna

Założenia kampanii społecznej Cele –Zwrócenie uwagi publicznej na problem zagrożeń, jakie stwarza jazda z nadmierną prędkością. –Uświadomienie kierowcom, że wypadek jest konsekwencją ich osobistych decyzji. –Wywołanie publicznej dyskusji, co robić, aby spadek liczby wypadków drogowych był tendencja stałą. –Stworzenie społecznego ruchu nieakceptacji prędkości.

Elementy kampanii RADIO 1564 emisji spotu m.in.: –Polskie Radio –Radio Zet –RMF FM –Radio Eska –Agora Sieć –pakiet stacji lokalnych (Drapacz chmur)

Elementy kampanii OUTDOOR- AUTOBUSY 7 miast: –Warszawa –Łódź –Gdańsk –Poznań –Katowice –Kraków –Wrocław

Elementy kampanii INTERNET Estymowany zasięg kampanii –3,5 mln unikalnych użytkowników Planowana liczba odsłon kampanii –estymacja: mln Facebook - fan page

Elementy kampanii TV Kanały o najwyższych udziałach w oglądalności telewizji w grupie docelowej m.in.: –TVP1, TVP2 –TVP Info –Polsat –Polsat tematyczny –TVN –TVN tematyczny –Discovery/ Animal Planet –oraz 50 innych kanałów tematycznych