Podmiot realizujący projekt Sekretariat Krajowej Rady BRD Czas trwania kampanii 21 marca - 6 maja 2010 Kampania społeczna
Założenia kampanii społecznej Cele –Zwrócenie uwagi publicznej na problem zagrożeń, jakie stwarza jazda z nadmierną prędkością. –Uświadomienie kierowcom, że wypadek jest konsekwencją ich osobistych decyzji. –Wywołanie publicznej dyskusji, co robić, aby spadek liczby wypadków drogowych był tendencja stałą. –Stworzenie społecznego ruchu nieakceptacji prędkości.
Elementy kampanii RADIO 1564 emisji spotu m.in.: –Polskie Radio –Radio Zet –RMF FM –Radio Eska –Agora Sieć –pakiet stacji lokalnych (Drapacz chmur)
Elementy kampanii OUTDOOR- AUTOBUSY 7 miast: –Warszawa –Łódź –Gdańsk –Poznań –Katowice –Kraków –Wrocław
Elementy kampanii INTERNET Estymowany zasięg kampanii –3,5 mln unikalnych użytkowników Planowana liczba odsłon kampanii –estymacja: mln Facebook - fan page
Elementy kampanii TV Kanały o najwyższych udziałach w oglądalności telewizji w grupie docelowej m.in.: –TVP1, TVP2 –TVP Info –Polsat –Polsat tematyczny –TVN –TVN tematyczny –Discovery/ Animal Planet –oraz 50 innych kanałów tematycznych