PORANKI.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Dlaczego warto reklamować się w Radiu 7?
Advertisements

BIZON Biznes Odpowiedzialny i Nowoczesny Patronat Honorowy:
Ul. Zgoda 14/8, Poznań; tel PROPOZYCJA.
TVP GORZÓW WIELKOPOLSKI PARTNER W BIZNESIE
Festiwal Smaku to cykl festynów rodzinnych organizowanych w atrakcyjnych, turystycznych miejscowościach.
PYRLANDIA 2010 ul. Zgoda 14/8, Poznań; tel
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów
Internetowe Targi Twojego Dziecka – edycja 2010
PROPOZYCJE WSPÓŁPRACY PRZY PROMOCJI PREMIER KINOWYCH NA KANŁACH: AXN, AXN Sci-fi oraz AXN Crime.
Walentynkowe RE-KREACJE 2010 Propozycja współpracy.
Tegoroczny Katowicki Sylwester z gwiazdami odbędzie się na placu przed słynnym katowickim Spodkiem. Stanie tam duża nowoczesna scena z multimedialną scenografią.
Tegoroczny Katowicki Sylwester z gwiazdami odbędzie się na placu przed słynnym katowickim Spodkiem. Stanie tam duża nowoczesna scena z multimedialną scenografią.
Serwisy MPG Serwisy Sportowe Serwisy Edukacyjne Serwisy Lifestylowe.
Trzy wymiary 3 Space Budowa sieci DOOH
OFERTA SPONSORSKA TVP KIELCE
Kampania wizerunkowa mBanku
Województwo pomorskie –
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
Aktywność fizyczna w profilaktyce i leczeniu
Copyright: Wirtualna Polska S.A. Reklama w aplikacjach mobilnych OFERTA.
Nowe trendy w marketingu i komunikacji Firma 2.0, czyli o przemianach w komunikacji między firmami a konsumentami. Dominik Batorski 31 maja 2012.
Charytatywna akcja z INTERIA.PL: WYKLIKAJ UŚMIECH WARSZAWA, r.
Smakizycia.pl. >> Informacje ogólne © 2012 Goldbach Audience3 /Smakizycia.pl – to autorski serwis znanej restauratorki Magdy Gessler. /Serwis posiada.
OFERTA DODATKOWYCH DZIAŁAŃ REKLAMOWYCH podczas Targów dla Kościołów SACRO SILESIA Multimedia Reklama w strefie wejścia Reklama w hali targowej Reklama.
Pakiety partnerskie na Festiwal opolskich smaków.
Oferta dla Patrona serwisu świątecznego Nastrojowy Dom.
XXI Mistrzostwa Polski Juniorów KARATE KYOKUSHIN
MULTIMEDIALNE USŁUGI REKLAMOWE Oferta reklamy na ekranach LCD Full HD
Ogólnopolski system punktów, rabatów i wyjątkowych ofert dla rolników
Cyfrowy merchandising w placówce bankowej
Rejs pokolenia JP2 dookoła świata Ku Cywilizacji Miłości
BIZON Biznes Odpowiedzialny i Nowoczesny Patronat Honorowy:
OFERTA DLA PARTNERA FESTIWALU 4M - MIŃSK MAZOWIECKI MIASTO MUZYKI
Piknik ekologiczny w Radiu Lublin Oferta handlowa wrzesień 2007
Oferta reklamowa Bo Luksus ma wiele twarzy. Czym jest luksus? Czy to przyjemny dotyk kaszmiru na skórze? Najnowszej klasy samochód w garażu? Relaks w.
1 Współpraca dla Pracy O SZKOLENIACH Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
W pogoni za konsumentem. Jedno wyzwanie, dwie perspektywy:
Kampania promocyjna Ekonomia Społeczna - Ekonomia Sukcesu GŁÓWNYM CELEM PROJEKTU JEST PROMOCJA EKONOMII SPOŁECZNEJ I ZATRUDNIENIA W SEKTORZE EKONOMII.
Wizja stworzyć najbardziej profesjonalny w Polsce i rozpoznawalny w całej Europie cykl zawodów CrossFit (typu Throwdowns) dla drużyn 2+2.
Założenia Oferty Handlowej TVP POZNAŃ na Płynne wejście w nowy rok Oferta na 2015 obowiązuje od 1 LUTEGO 2015 Styczeń w całości jest sprzedawany.
ZIMOWY NARODOWY oferta współpracy.
Szanowni Państwo! Właśnie rozpoczęliście biznes i nie wiecie jak wypromować swoją firmę. Może Wasza firma ma już swoje miejsce na rynku, ale potrzebuje.
Międzynarodowe Zawody Jeździeckie 2008 Oferta sponsoringowa.
M-Cinema: Komórkowy system biletowy dla kin Jerzy Iksiński Bartosz Zetowski Jerzy Iksiński Bartosz Zetowski Copyright, 2003 © J. Iksiński, B. Zetowski.
2014 Warszawa, 15 lipca 2014 r. Spotkanie dla Wnioskodawców Ewa Planutis Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości.
Edukacja Ekologiczna.  konferencja dla nauczycieli Ekologia w nowoczesnej szkole  ekologiczny konkurs literacki na felieton Na ratunek naszej planecie,
Strategia Marketingowa i Handlowa KW SA
Oferta sponsoringu MONIN Cup Junior MONIN Cup Junior to coroczny konkurs dla młodych barmanów w wieku lat, którzy rywalizują w tworzeniu najlepszych.
X DYSKUSYJNE FORUM UBEZPIECZEŃ KOMUNIKACYJNYCH 1 GRUDNIA 2015 AIRPORT HOTEL OKĘCIE, WARSZAWA, UL. 17 STYCZNIA 24 NAJWAŻNIEJSZA.
Katowice, 18 listopada 2015 r. Projekt „Kształcenie i doradztwo dla kadr pomocy i integracji społecznej województwa śląskiego” współfinansowany jest ze.
Mgr Wiznerowicz PROMOCJA.
Zintegrowane systemy informatyczne
Program Operacyjny PL13 – Ograniczenie społecznych nierówności w zdrowiu Tytuł projektu: „Równe szanse w zdrowiu – program profilaktyki i promocji zdrowia.
PROGRAM „Prościej jest rządzić narodem, niż wychować czwórkę dzieci” Winston Churchill.
Pasmo filmowe Wiesz Co Dobre
PODSUMOWANIE DZIAŁAŃ listopad – luty 2016
INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE TREŚCI VIDEO
Okno na Hooptymistyczny świat
Model przedsięwzięcia
Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy
Pierwsze spotkanie robocze projektu Erasmus+
Co zrobić aby dobrze zrealizować i rozliczyć projekt?
III EDYCJA OLIMPIADY Hasło przewodnie – Literatura na ekranie: adaptacje i przyliterackość filmu Terminy: 3 września–29 października 2018 r. – rejestracja.
Co zrobić aby dobrze zrealizować i rozliczyć projekt?
CYKL KAMPANII INFORMUJĄCO-EDUKACYJNEJ W TVP 3
MENTORING IN CCI SECTOR Unit 4: MENTOR IN MUSIC
KINO NA OBCASACH.
Zapis prezentacji:

PORANKI

|PORANKI Poranki to pokazy bajek adresowane do Maluchów powyżej 2 roku życia, to forma spędzania wolnego czasu przez Rodziców (Dziadków) i Dzieci. Projekt odbywa się w każdą sobotę i niedzielę o godz. 10:30 w 29 kinach sieci Multikino. Dzieci mają możliwość obejrzenia swoich ulubionych Bohaterów na WIELKIM ekranie. Gdzie: 29 kin sieci Multikino Kiedy: Każda sobota i niedziela, godz. 10:30 Frekwencja: Widownia w 2017 r. na poziomie 90 tys. widzów (średnia miesięczna: 7 500 dzieci)

|PORANKI Świadczenia ŚWIADCZENIA PRZED PROJEKTEM: Dogrywka sponsorska max. 10 sek. do spotu autopromocyjnego. Emisja przed wybranymi filmami. Miesięczne dotarcie do 200 tys. widzów – świadczenie przy współpracy całorocznej. Plansza sponsorska z logotypem w spocie autopromocyjnym; „partnerem Poranków jest…”. Obecność logotypu na wszystkich materiałach promujących Poranki: plakaty B1, 1/kino infotixy, ekrany wyboru przy kasach i barach. digital postery w 31 kinach /360 nośników plazmy w holach kinowych 157 nośników w całej sieci. informacje o sponsorze i świadczeniach na podstronie projektu na www.multikino.pl, ŚWIADCZENIA PODCZAS PROJEKTU (propozycje): 1. Emisja spotu sponsora przed Porankami w całej sieci. 2. Przeprowadzenie konkursu z nagrodami od partnera. 3. Dystrybucja/sampling produktów Partnera. 4. Pula biletów do podziału na każde kino. 5. Inne formy/świadczenia zaproponowane przez Klienta

|PORANKI Aport finansowy WARUNKI WSPÓŁPRACY 1. 25 000 netto / m-c 2. 60 000 netto / 3 m-ce 3. 100 000 netto / 6 m-cy 4. 130 000 netto / 12 m-cy Przy projekcie biorą udział inne marki. Przy projektach biorą udział strategiczni Partnerzy Multikina: (Coca-Cola – logotyp na materiałach) oraz patroni medialni: wsparcie kampanii np. Radio Eska, Onet, TV… (logotyp na materiałach). Łukasz Wieszczyński Head of Sponsoring tel.: +48 (22) 223 01 31 kom.: +48 797 025 403 mail: lukasz.wieszczynski@multikinomedia.pl