„Od grafika komputerowego do twórcy gier”

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Piszemy proste programy i tworzymy animacje w Logomocji .
Advertisements

FLASH - INTERAKCJA Interaktywne dokumenty WWW.
Prezentację przygotowali:
LICENCJE OPROGRAMOWANIA
SPECJALNOŚĆ: Interaktywna Grafika Trójwymiarowa
Dyplomant: Rafał Bajno Promotor: dr inż. Mariusz Sobol
Na lekcjach informatyki w gimnazjum
Na lekcjach informatyki w gimnazjum Gdzie pracujemy - nasza pracownia komputerowa n 10 komputerów n komputery pracują w sieci n dwie drukarki: igłowa.
Wprowadzenie do programowania w języku Turbo Pascal
Promotor dr inż. Mariusz Gola Wykonał Rafał Bajno
TWORZYMY PIERWSZĄ PREZENTACJĘ
oczami naszych uczniów
Instytut Matematyki i Informatyki
Fraktale w Gimp’ie 2.6 Czyli taka grafika jak w tle
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Podyplomowe Studium Programowania i Zastosowań Komputerów.
Tworzenie prezentacji
Na lekcjach informatyki w gimnazjum
Obraz, fotografia i grafika komputerowa
Przekazywanie parametrów do funkcji oraz zmienne globalne i lokalne
Gra komputerowa na komputer Raspberry Pi
Dnia r. -,,środa” - Bartek i Mariusz Poszliśmy do szkoły podstawowej przy ul. Szkolnej 11. Zapukaliśmy do sekretariatu, otworzyła nam Pani.
WYKONANIE: Julia Książek Wiktoria Jelonek Dominik Porowski Krzysztof Kąkol Jakub Wojciechowski Opiekun: Beta Szewc.
Programowanie Matlaba Przedmiot wykładów na Studia doktoranckie Instytut Geofizyki PAN Warszawa 2013/2014.
Animacja na stronie internetowej
Obróbka obrazu w komputerze
MODELOWANIE ROZPRĘŻANIA GAZU Programowanie probabilistycznego modelu rozprężania gazu w próżnię Witold Kranas.
Temat: Świąteczne zwyczaje – tworzenie prezentacji z elementami grafiki i animacją.
Algorytmy- Wprowadzenie do programowania
K O N K U R S Mikołaju, Święty Mikołaju. CZY JESTEŚ ROBOTEM? NACIŚNIJ NA MIKOŁAJA!
Lekcja1 Scratch Lekcja 1. Język Scratch.
Komputerowe malowanki
1 Zagadnienia na egzamin. 2 Język C podsumowanie Struktura programu w języku C Zmienne, Stałe Operacje arytmetyczne Operatory logiczne Priorytety operatorów.
Instrukcje wyboru.
Pogoda – Das Wetter Zajęcia przeprowadzono r. w klasie II a
Wstęp do Podstawy Programowania
Grafika komputerowa Graphics Image Manipulation Program (GIMP) - zaawansowany edytor grafiki rastrowej za darmo Virtual Reality Modelling Language (VRML)
Instrukcje warunkowe w php. Pętla FOR Czasem zachodzi potrzeba wykonania jakiejś czynności określoną ilość razy. Z pomocą przychodzi jedna z najczęściej.
Dokumentacja programu komputerowego i etapy tworzenia programów.
Adres strony internetowej środowiska Scratch: Aby zainstalować na komputerze edytor offline środowiska.
Pierwsze kroki w Scratch’u.
 Zdefiniowanie zmiennych  Programowanie liniowe jest działem programowania matematycznego obejmującym te zagadnienia, w których wszystkie związki mają.
Innowacja pedagogiczna „Programowanie w klasach szkoły podstawowej” klasa I i IV Szkoła Podstawowa im. Św. Eugeniusza de Mazenoda w Jeziorku.
Programowanie dla każdego
Innowacja pedagogiczna „Szkolne programowanie”
Innowacja z programowania realizowana w klasach 1-3
Szkoła Podstawowa nr 9 w Zespole Szkół nr 9 w Szczecinie
Szkoła Podstawowa nr 59 im. Bolesława Krzywoustego w Szczecinie
Innowacja pedagogiczna „Pasja programowania”
Dokument komputerowy w edytorze grafiki – tworzenie i zapisywanie
Szkoła Podstawowa nr 59 im. Bolesława Krzywoustego w Szczecinie
„Pilotażowe wdrożenia programowania w edukacji formalnej w oparciu o innowacje pedagogiczne w szkołach” Zespół Szkół w Gardnie.
gry dla przyszłych programistów
Wojewódzka konferencja „Programowanie w szkole”
Schemat przykładowej lekcji, podczas której uczniowie samodzielnie wykonali program – „horoskop”. Nauczyciel: Anna Noworzyn.
ENcyklopedia Smoków Wiktoria Pietkiel Dominika Twardowska
Obróbka obrazu w komputerze
GIMP WSTAWIANIE FIGUR.
Idziemy z duchem czasu – podstawy kodowania i konstruowania z wykorzystaniem klocków littlebits Podsumowanie działań.
O nas Jesteśmy grupą młodych, ambitnych uczniów chcących pokazać wykorzystanie nowoczesnych technologii w życiu codziennym oraz do celów edukacyjnych.
Zawody nauczane we wrocławskich uczelniach
Wydział Nauk Ekonomicznych i Informatyki Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku Dziekan WNEI Dr Mariola Szewczyk-Jarocka Prodziekan ds. nauki WNEI.
Matematyka małego informatyka
czyli wstęp do programowania
Proste komendy w Scratch Komenda jest z dźwiękiem xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD.
Układ Tytuł Podtytuł.
Układ Tytuł Podtytuł.
Moje informatyczne osiągnięcia
MOJE INFORMATYCZNE OSIĄGNIĘCIA
Projekt „Odkrywcy sekretów nauki”
Innowacja pedagogiczna
Zapis prezentacji:

„Od grafika komputerowego do twórcy gier”

Prowadzący: Mariusz Pucyk Uczestnicy : Wiktoria Gryciuk Julia Piwnicka Igor Przanowski Alexander Puszko Konrad Pawluczuk Prowadzący: Mariusz Pucyk

Do nauki zagadnień z grafiki komputerowej wykorzystano program Gimp, natomiast do nauki programowania Scratch.

prace stworzone w programie gimp

prace stworzone w programie gimp

prace stworzone w programie gimp

prace stworzone w programie gimp

prace stworzone w programie gimp

prace stworzone w programie gimp

prace stworzone w programie gimp

prace stworzone w programie gimp

prace stworzone w programie gimp

prace stworzone w programie gimp

prace stworzone w programie gimp

prace stworzone w programie gimp

prace stworzone w programie gimp

Scratch – powtarzanie poleceń

Scratch - Zmienne

Scratch - Listy

Scratch – sytuacje warunkowe

Scratch – sytuacje warunkowe

Scratch – rysunki

Scratch – rysunki

Scratch – rysunki

Scratch – rysunki

Scratch – animacje

Scratch – animacje

Scratch – animacje

Scratch – animacje

Scratch – Gra „Kto pierwszy”

Scratch – Gra „Labirynt”

Scratch – Gra „Atak”