WŁÓKNA ARAMIDOWE DO PRZESTRZENNEGO ZBROJENIA WSZYSTKICH TYPÓW

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
KRUSZYWA LAFARGE KRUSZYWA Maszewo 22 września 2011 r.
Advertisements

Konferencja Naukowo – Techniczna Cedzyna, 2 czerwca 2008 r.
SZKOLENIE cz.2. Bydgoszcz MOTTO :
NAJLEPSZE ROZWIĄZANIE DLA POLSKIEGO
Zastosowanie systemów geokomórkowych w budowie i modernizacji infrastruktury drogowej, kolejowej oraz lotniskowej w aspekcie poprawy bezpieczeństwa ruchu.
Stanowisko do badania zmęczenia cieplnego metali i stopów żelaza
Dróg Wojewódzkich na lata 2007 – 2013
POWIAT OPATOWSKI „Budowanie potencjału instytucjonalnego samorządów dla lepszego dostarczania usług publicznych” Sandomierz, 20 luty 2009 r. Bieruń,
Znaczenie efektywności energetycznej budynków w nowych państwach członkowskich UE A. Kiełbasa.
Koszty produkcji w długim okresie Opracowano na podstawie M. Rekowski.
Fiberbet™ HBF Włókno do betonu.
Rewolucyjna metoda regeneracji akumulatorów
EKONOMIA Koszty transportu Cena Diesla w latach
MODEL ZARZĄDZANIA DROGAMI NA POZIOMIE LOKALNYM
POWIAT GARWOLIŃSKI Przebudowa drogi powiatowej Nr 1330W Garwolin – Oziemkówka – Miastków Kościelny – Zwola Poduchowna – Żelechów – Dudki – Trojanów.
Plan napraw ulic po zimie 2013
Termin realizacji Etapu r. ETAP nr 21 Określenie wpływu wykorzystania OZE na ocenę charakterystyki energetycznej budynku i przedsięwzięć
Przebudowa ulicy Wojska Polskiego Projekt przebudowy obejmował ul. Wojska Polskiego od skrzyżowania z ul. Młyńską do skrzyżowania z ul. Armii.
Ocena wytrzymałości zmodyfikowanej konstrukcji panelu kabiny dźwigu osobowego wykonanego z materiału bezniklowego Dr inż. Paweł Lonkwic – LWDO LIFT Service.
Kruszywa z żużli pomiedziowych
Produkty Firmy Haller SA to:
Zwalczanie zagrożeń temperaturowych w górnictwie
Politechnika w Darmstadt Niemcy
”System Słońce” korzyści ekonomiczne wynikające z wdrożenia
POLSKA PLATFORMA TECHNOLOGICZNA TRANSPORTU DROGOWEGO
Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych Małopolska
Ochrona dróg powiatowych przed degradacją. Część I Możliwości badawcze
Zastosowanie mieszanek na zimno w nawierzchniach drogowych
EFEKTYWNOŚĆ EKONOMIA EKOLOGIA ASFALTY MODYFIKOWANE GUMĄ
Asfalt modyfikowany polimerami “POLYGUM”
D obra ścieżka… T o bezpieczna ścieżka… C zy tylko? Istotą dobrego projektu drogi dla rowerów jest jej f unkcjonalność !
Chojnice, 24 października 2014 Projekt częściowo finansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna Modernizacja.
PRACA DYPLOMOWA Pt. WZMOCNIENIE ODCINKA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 794, DLA KATEGORII RUCHU KR-2 Promotor: Mgr inż. Zofia Schumacher Wykonał: Tomasz Garbarz.
Wnioski Rady Osiedla LIPA PIOTROWSKA
KOORDYNATOR Instytut Badawczy Dróg i Mostów POLSKA PLATFORMA TECHNOLOGICZNA TRANSPORTU DROGOWEGO PROPOZYCJA OBSZARU BADAWCZEGO NR 7.3 DO KRAJOWEGO PROGRAMU.
III warianty realizacyjne. Droga wojewódzka 132, której częścią jest ulica Kostrzyńska, aktualnie posiada nawierzchnię w części asfaltową a w części.
Posiedzenie Opolskiej Wojewódzkiej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego „Program poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach krajowych woj. opolskiego.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Technologie mało- i bezodpadowe 1 Problem minimalizacji odpadów.
Poczuj przyjemność z podróży koleją w Kujawsko-Pomorskiem Dla rozwoju infrastruktury i środowiska POIiŚ Polepszenie jakości usług przewozowych poprzez.
Program rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata Ocena wniosków pod kątem merytorycznym Kraków, 14 października 2015 r.
Jak uczynić przełomową inwestycję przyjazną dla lokalnej społeczności?
Surowce, dodatki do żywności i materiały pomocnicze
1 REZYGNACJA Z PRODUKTU PRZYNOSZACEGO STRATĘ WEDŁUG TRADYCYJNEGO RACHUNKU KOSZTÓW.
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu płockiego. Płock, 13 października 2009r.
Koleje samorządowe w ujęciu Planu Transportowego dla województwa dolnośląskiego Kliczków, 4 listopada 2015 Agnieszka Zakęś Zastępca Dyrektora Departamentu.
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu ciechanowskiego Ciechanów, 20 października 2009.
STOCK – nowoczesne technologie w zarządzaniu majątkiem.
Zarząd Powiatu Węgrowskiego informuje, że w 2012 roku zostało zrealizowane zadanie p.n.: „Przebudowa drogi powiatowej 4224W Węgrów – Krypy od km
1 Rzeczywiste korzyści dla firm stosujących narzędzie KASSETTS – studium przypadku Marcin Hajdul Instytut Logistyki i Magazynowania.
Poprawa bezpieczeństwa oraz usprawnienia ruchu drogowego w podregionie ostrołęcko- siedleckim poprzez przebudowę ul. Wyspiańskiego w Łochowie Starostwo.
System Pole - Cukrownia ZAGROŻENIA Mgr.inż. Franciszek Sachs BSO POLSKA 2007 Konferencja Surowcowa STC Zakopane 23 – 24 maj 2007 r.
IZOHAN Twój dom - nasze rozwiązania! v IZOHAN ekodach Powłoka izolacyjno-dekoracyjna Na pokrycia dachowe z papy asfaltowej betonowe eternitowe.
Prezentacja 1 km. Prezentacja 1 slajd 2 km.
Wprowadzenie Materiały stosowane w FRP Rodzaj włókna: - Węglowe
Leśle trasy rekreacyjne TPK – część sopocka
Rozbudowa skrzyżowania zwykłego na skrzyżowanie typu rondo drogi wojewódzkiej nr 984 Lisia Góra – Radomyśl Wielki – Mielec z drogą wojewódzką nr 983 Sadkowa.
Kolejowa odnowa Modernizacja estakady w Gorzowie Wielkopolskim
Przebudowa Etap I - drogi powiatowej 2483P Wierzyce-Czerniejewo
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Budowa chodnika w miejscowości Krypy w km do km w ciągu drogi powiatowej nr 4236W Krypy - Węgrów Zarząd Powiatu Węgrowskiego informuje,
Sprawozdanie okresowe z realizacji RPO WK- P za II półrocze 2014 roku Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2007.
LOGISTYKA Punkt rozdziału.
Przebudowa Basenu Kolejowego w Porcie Morskim w Stepnicy
Działalność Naukowo –Badawcza
Piknik Naukowo-Przemysłowy, 30 czerwca 2016
,, Wdrożenie Innowacyjnej mieszanki MGA O WYSOKIEJ ZAWARTOŚCI grA16 ”
XI Dzień Informacyjny LIFE
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
WPŁYW WŁÓKIEN ARAMIDOWYCH DO PRZESTRZENNEGO ZBROJENIA WSZYSTKICH TYPÓW
REMONT DK7.
Zapis prezentacji:

WŁÓKNA ARAMIDOWE DO PRZESTRZENNEGO ZBROJENIA WSZYSTKICH TYPÓW MIESZANEK MINERALNO-ASFALTOWYCH

fot. Ł.Mejłun

Rekomendacja Techniczna IBDiM Nr IBDiM-RT-2017/00184 POPRAWA PARAMETRÓW ZWIĘKSZONA ODPORNOŚĆ NA SPĘKANIA NISKOTEMPERATUROWE ZWIĘKSODPORNOŚĆ NA WODĘ I MRÓZ ZMNIEJSZONY POZIOM USZTYWNIENIA ZWIĘKSZENIE ODPORNOŚCI NA KOLEINOWANIE ZWIĘKSZENIE SZTYWNOŚCI ZWIĘKSZENIE TRWAŁOŚCI ZMĘCZENIOWEJ ZWIĘKSZENIE NOŚNOŚCI KONSTRUKCJI „Dodatek ten polepszając wiele właściwości mieszanki mineralno-asfaltowej, przyczynia się do znacznego wydłużenia trwałości nawierzchni drogowych lub umożliwia pocienienie konstrukcji nawierzchni przy zachowaniu jej parametrów użytkowych” Rekomendacja Techniczna IBDiM Nr IBDiM-RT-2017/00184

OSZCZĘDNOŚĆ POLICZONA NA OBECNYM POZIOMIE CEN KRUSZYW ORAZ ASFALTÓW OSZCZĘDNOŚĆ KOSZTÓW OSZCZĘDNOŚĆ POLICZONA NA OBECNYM POZIOMIE CEN KRUSZYW ORAZ ASFALTÓW Obecna koniunktura wskazuje na wzrost cen surowców co zwiększy poziom generowanych oszczędności

DŁUGOŚC DROGI – 10 km REDUKCJA GRUBOŚCI – 25% TRANSPORT – 60 km OSZCZĘDNOŚĆ KOSZTÓW DŁUGOŚC DROGI – 10 km REDUKCJA GRUBOŚCI – 25% TRANSPORT – 60 km KATEGORIA RUCHU DROGI PROCENTOWA OSZCZĘDNOŚĆ FINANSOWA OSZCZĘDNOŚĆ KR 2 12 % 260000 zł KR 3 13 % 621000 zł KR 4 12 % 772000 zł KR 5 13 % 1 200000 zł KR 6 14 % 1 841000 zł KR 7 13 % 1 947100 zł