MATEMATYKA Mnożenie w zakresie 10.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
ODBICIE LUSTRZANE - POWTÓRZENIE POWTÓRZENIE ODBICIE LUSTRZANE -
Advertisements

albo zachować w pamięci to, co zobaczyłem.
KLAS PIERWSZYCH ROK SZKOLNY 2010/2011 FINAŁ. FIANLIŚCI I EDYCJI MISTRZOSTW RACHUNKOWYCH 1. Dawid Zabawa 1a 2. Wojciech Kwaśniewicz 1b 3. Martyna Rodak.
START WYPROWADŹ WYNIK 8 STOP
Rozpoznawanie wielokątów.
WARTOŚĆ BEZWZGLĘDNA Z LICZBY
kret – krem mrówka – krówka waga – waza babka – żabka maska – miska
Klasa I Opracowanie – Joanna Grządka Uwaga! Do poprawnego wyświetlania prezentacji niezbędny jest program Microsoft Office PowerPoint 2007 (lub nowszy)
DZIAŁANIA NA UŁAMKACH ZWYKŁYCH
Działania na ułamkach zwykłych
Kolejność wykonywania działań
POLSKA PREZYDENCJA W RADZIE UNII EUROPEJSKIEJ na matematyce
POTYCZKI MATEMATYCZNE 2010
S C Z DZ UTRWALANIE PRAWIDŁOWEJ WYMOWY GŁOSEK SZEREGU SYCZĄCEGO
Tu proszę wpisać treść pytania A Pierwsza odpowiedź B Drugaodpowiedź C Trzecia odpowiedź – wytłoszczenie = poprawna D Czwarta odpowiedź
Prezentacja dla klasy III gimnazjum
MATEMATYKA Mnożenie w zakresie 10.
ROZWIĄZANY REBUS STANOWI TEMAT LEKCJI
Prezentacja dla klasy V szkoły podstawowej Przedmiot: matematyka Dział: Pola figur. Temat: Pole trójkąta.
Łódź, 3 października 2013 r. Katedra Analizy Nieliniowej, WMiI UŁ Podstawy Programowania Programy różne w C++
Mnożenie i dzielenie liczb naturalnych
im. Łódzkich Olimpijczyków
Ile to kosztuje? Cz. II.
Prezentacja dla klasy V szkoły podstawowej
Sortowanie tablic jednowymiarowych
Zadanie 1 Mała puszka farby wystarcza do pomalowania około 4m² powierzchni. Odpowiedz, ile metrów kwadratowych można pomalować, mając do dyspozycji: *
Aby wejść na stronę główną Centrum Kształcenia Ustawicznego w Białymstoku, wpisz adres strony: (Rys.1.)
Witamy ! Zapraszamy do obejrzenia prezentacji na temat : Twierdzenia matematyczne, o których warto pamiętać.
Opracowanie – Joanna Grządka
KONKURS ZANIM ROZPOCZNIEMY PREZENTACJĘ ZAPRASZAMY DO WZIĘCIA UDZIAŁU W KONKURSIE NA NAJSZYBSZE ROZWIĄZANIE UKŁADU RÓWNAŃ.
Gotowi? No to zaczynamy .
Visual Basic Scritpts.
siła cz.II W części II prezentacji: o sile ciężkości
KINDERMAT 2014 „Matematyka to uniwersalny język, za pomocą którego opisany jest świat”
siła cz.IV W części IV prezentacji: treść II zasady dynamiki
TURNIEJ WIEDZY O INTERNECIE - DBI 2015 ODPOWIEDZI NA PYTANIA I WYNIKI TURNIEJU.
Tworzenie ankiet online
Prezentacja dla klasy V szkoły podstawowej Przedmiot: matematyka Dział: Pola figur Temat: Pole trapezu.
ZADANIA Dzień Czekolady.
Prezentacja dla klasy II liceum
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
Prezentacja dla klasy II gimnazjum
Prezentacja dla klasy V szkoły podstawowej Przedmiot: matematyka Dział: Pola figur Temat: Pole rombu.
O tym, jak Ala pogodę obserwowała
Rozwiązanie zagadki nr 1.
Rozwiązanie zagadki nr 4
Prezentacja dla klasy II gimnazjum
Moduł trzeci Grupa GimTuba. Trzy źródła informacji, z których najczęściej korzystamy, ucząc się. Ucząc się korzystamy z różnych źródeł. Najczęściej odwiedzane.
Artysta znany na całym świecie
ELA CECUR I WIKTORIA BARAN
Opracowała: Sylwia Wieczór
„Ile lat ma Guś”.
Nr w dzienniku Wzrost w cm Tablica.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Jak wyznaczyć masę przedmiotu codziennego użytku bez użycia.
Stosowanie procentów w życiu codziennym. Radosław Hołówko Konsultant: Agnieszka Pożyczka.
B UDŻET DOMOWY Opracowała: Barbara Kawa. Z ADANIE 1 Rozwiąż rebus. Zastanów się na znaczeniem otrzymanego hasła. Zapisz na karcie pracy swoje przemyślenia.
Czy mieszkańcy Zbąszynka potrafią porozumiewać się w języku angielskim?
Zanim wybierzesz szkołę ponadgimnazjalną. Liceum: Liceum ogólnokształcące da ogólną wiedzę lepiej przygotuje do matury i dalszego kształcenia Umożliwi.
Do czego służą układy równań? Budowanie układów równań.
Autor: Małgorzata Paszyńska
 Założenie konta na stronie  Wybranie szkół i ułożenie ich wg własnych preferencji (od.
Wyniki ankiety zorganizowanej w ramach ogólnopolskiego projektu „Lokalny ekorozwój” W ankiecie brało udział 137 uczniów Zespołu Szkół w Siewierzu. „ Segregacja.
Ka pe lu sze.
Bioróżnorodność wokół nas
ROZWIĄZANY REBUS STANOWI TEMAT LEKCJI
Zajęcia korekcyjno – kompensacyjne
Ile to kosztuje? Cz. I.
OCENIANIE KSZTAŁTUJĄCE
Ile to kosztuje? Cz. II.
RAZEM NA WYCIECZCE - SPACER INTEGRACYJNY 16 kwietnia 2018.
Zapis prezentacji:

MATEMATYKA Mnożenie w zakresie 10

1. Wykonaj działania , ponumeruj wyniki od najmniejszego do największego . Odczytaj i zapisz hasło . Na 3x1 desz 2x2 ła 3x2 na. 2x5 wios 3x3 Hasło :.................................................... .

. 2.Uzupełnij i rozwiąż działania . 3 x .... =......

1 x ...... =......

4 x ...... =........

3. Połącz słoneczka z odpowiednimi chmurkami . 5 3x2 4x1 10 2x4 6 4 1x5 8 5x2

4. Pokoloruj płatki koniczynki na zielono , jeżeli wynik mnożenia jest zgodny z liczbą umieszczoną w środku . 8 4x2 8x1 1x8 2x4 10 10x1 1x10 5x2 2x5 6 3x2 6x1 2x3 1x6

5. Oblicz i pokoloruj działanie takim kolorem , jak wynik . 7 9 6 8 6 x 1 1 x 5 3 x 3 7 x 1 9 x 1 2 x 4 4 x 2 5 x 1 3 x 2

6. Rozwiąż zadanie i napisz odpowiedź . W kwiaciarni ustawiono 3 kosze z kwiatami . W każdym koszu znajdowały się 3 róże . Ile róż było razem ? Rozwiązanie :................................................... Odp. ................................................................

7. Ułóż treść do ilustracji . Rozwiąż działanie i napisz odpowiedź . TREŚĆ :........................................................................... ......................................................................................... Rozwiązanie :......................................... Odp. ................................................................................

SPRAWDŹ SWOJE WYNIKI Zadanie 1 Zadanie 2 Zadanie 3 Zadanie 4 Zadanie 5 Hasło : Nadeszła wiosna Zadanie 2 3 x 3 = 9 ; 1 x 10 = 10 ; 4 x 2 = 8 Zadanie 3 4 x 1 = 4 ; 2 x 4 = 8 ; 3 x 2 = 6 ; 1 x 5= 5 ; 1 x 10 = 10 Zadanie 4 3 x 2 = 6 ; 2 x 3 = 6 ; 6 x 1 = 6 ;1 x 6=6 4 x 2 = 8 ; 2 x 4 = 8 ; 1 x 8 = 8; 8 x 1=8 10x 1=10; 1 x10=10 ; 5x2=10 ; 2x5=10 Zadanie 5 3x3=9 ; 6x1=6 ; 1x5x=5 ; 2x4=8 ; 7x1=7 ; 9x1=9 ; 3x2=6 ; 4x2=8 ; 5x1=5 Zadanie 6 3 x3 = 9 ; Odp. Razem było 9 róż . Zadanie 7 Treść zadania dowolna , odpowiedź pasująca do ułożonego pytania Rozwiązanie : 3 x3 = 9

Jeżeli wszystkie zadania rozwiązane są poprawnie - GRATULUJĘ , jesteś wspaniałym matematykiem