AMBER
CEL -Podbicie jak największej ilości zamków i wiosek -Obronienie swojego zamku przed sąsiadami
Rozgrywka -Gracze otrzymują po 6 kafelków -Zgodnie z ruchem wskazówek zegara uczestnicy wykładają kafelki i dobierają do 6 kafli Uwaga 1.Kafle można dokładać tylko do dróg, które mają połączenie z naszym zamkiem 2.Jeżeli stworzymy drogę do innego zamku, która także umożliwia dotarcie do naszego obaj gracze zyskują po punkcie 3.Aby zdobyć wieś należy poprowadzić przez nią drogę
Kafle Strzałka oznacza drogę jednokierunkową
Kafle Koniec drogi
Kafle Zamek
Kafle Łopata w usuwa wybrany klocek, lecz następny można położyć dopiero w następnej turze
Kafle Mokradło tarasuje drogę, można je wykopać
Kafle Rondo oraz most można położyć na miejsce już ułożonego kafla z prostą drogą, lub użyć normalnie
Koniec gry Grę wygrywa zawodnik mający dostęp do wszystkich zamków, jeżeli więcej osób lub nikt nie posiada dostępu do wszystkich zamków, decyduje liczba zdobytych punktów.
Film Zapraszam na film podsumowujący :)
Autorzy: Fakultet Gry Logiczne i Strategiczne pod kierunkiem pani Doroty Ponczek