AMBER.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Autor prezentacji: Piotr Beling
Advertisements

Oporów Bitwa Plan sytuacyjny 1.
Squarer Natalia Berdys Programowanie Urządzeń Mobilnych
K orzystanie z ogólnodostępnej wersji internetowej.
STYCZNA DO KRZYWEJ W DANYM PUNKCIE
Autor : Artur Waśkowiak
Jak chłopiec stawał się rycerzem?
Architektura systemu Gra strategiczna „Strusia Jama”
NASZ PROJEKT EDUKACYJNY
Biblioteka do tworzenia agentów w środowisku RoboCup
Dariusz Odejewski Krzysztof Wójcik
Czy, używając trzech rodzajów wielokątów foremnych, możemy otrzymać tylko jeden parkiet?
PROJEKT „ GRA W KLASY. NA TROPIE GIER DAWNYCH ”
Temat: Tor ruchu a droga.. 2 Tor ruchu to linia, po jakiej poruszało się ciało. W zależności od kształtu toru ruchu ciała wszystkie ruchy dzielimy na:
AMBER. CEL -Podbicie jak największej ilości zamków i wiosek -Obronienie swojego zamku przed sąsiadami.
Gry komputerowe Dla kogo i po co ?.
PRZYGOTOWAŁY: Zuzia Pietrzak Karolina Wasilewska Oliwia Skubera
Prezentacja I Objaśnienie
Gry strategiczne Plusy i minusy grania KAROLINA DUDA.
Gry dydaktyczne z fizyki
Przygotowanie do egzaminu na kartę rowerową
14 października 2013r. w ramach doskonalenia warsztatu pracy odbyło się szkolenie na temat:Problemy prawidłowej komunikacji w szkole – przygotowane i przeprowadzone.
FAIR PLAY BANK GENEZA PREZENTACJA GRY
Dwa ognie Katarzyna Walczyk.
Konferencja sędziowska Starachowice, lutego 2007
Karnawał Z grą w „ chińczykOle „.
SEKCJA TERENOWA S K R Z A T Y została założona w ZSO Nr 7 w Gliwicach w roku 2006.
Łukasz Balbus Anna Jaśkiewicz
Autor : Mateusz Krajewski Kl. 6b
Zmiany w Przepisach Gry w Piłkę Nożną
Dawid Gołębiowski Zapoznałem się z regulaminem youtube.com link:
INSTRUKCJA DO GRY 1. Gra przeznaczona jest dla maksymalnie trzech graczy. 2. Celem gry jest dotarcie do ostatniego pola, oznaczonego napisem „META”, szybciej.
Prezentacja.
Prostopadłe i równoległe w naszym świecie
Mistrzostwa Szkoły w Badmintona Dziewcząt
Gra na lekcje 3301
Z biegiem lat Mobilna gra miejska dla Dzielnicy Podgórze.
D. Ciołek BADANIA OPERACYJNE – wykład 4
Dominik Kryczka, Jakub Skubalski SP 81 w Łodzi, klasa VIa
Gra symulacyjna - gaming simulation (GS) jest symulacją efektów decyzji podjętych w czasie odgrywania ról, w sytuacji uwarunkowanej określonymi regułami:
Gdańsk rok. Temat lekcji: „Ćwiczenia i zabawy ruchowe z nietypowymi przyborami w klasie IB” zajęcia przygotowujące do zdobycia sprawności lekkoatlety.
Gry matematyczne Opracowały: Nikola Hodur Julia Szumniak.
NIM gra Beata Maciejewska Monika Mackiewicz.
Autor: Grzegorz Flor THIS IS WAR! CEL GRY: Zdobycie 8 terytoriów ŻÓŁTY - 2 FIOLETOWY - 3 FIOLETOWY - 8.
Wskazówki Przygotowanie do gry Elementy gry Historia Twórcy Copy Right Notice Informacje dodatkowe Zagraj!!! W świecie sieci.
Gmina Parchowo. Jednostki pomocnicze gminy: Parchowo Nakla Gołczewo Jeleńcz Chośnica Grabowo Żukówko Jamno Nowa Wieś Sylczno Soszyca.
Piłka siatkowa.
Opracowały: Katarzyna Celarek V b Natalia Celarek V a.
Gramy z TIK-iem, nasze pomysły na gry edukacyjne dla małych i dużych To tytuł naszego projektu edukacyjnego, który realizujemy w ramach Programu Szkoła.
Autor: Michał Salewski
naszą sprawność fizyczną?
Monopol Wykonały: Natalia Tyburska Marcelina Falkowska.
SZTUCZNA INTELIGENCJA
Szkolenie młodzieży lat
Gry i zabawy naszych dziadków Przygotował Przemek Wilk
Wygraj dobry zespół! Grywalizacja jako skuteczna i innowacyjna forma szkolenia pracowników.
SPORT, ZABAWY NASZYCH DZIADKÓW Jagoda Kotlicka Klasa VI b.
„ ZAGRANIE PIŁKI RĘKĄ ” Szkolenie Sędziów Wydział Sędziowski Piotrków Trybunalski Opracował: Tomasz Radkiewicz, Zbigniew Dobrynin – Kolegium Sędziów Łódź.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Zdobądź zamek Króla Maszyn prostych. 1.
ZASADY GRY: Kierunki programowe ZHP. CEL GRY Zrealizowanie (zdobycie) wszystkich kierunków programowych, poprzez cechy metody harcerskiej.
SET gra karciana polegająca na znajdywaniu trójek kart (ang. set – „zestaw”).
Bartosz Knapik GRY Planszowe.
Staś Grzybowski nnm9aAAAAAAaAOaoaoaaolllbuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuq]][pptTTTTTbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb
Album fotograficzny Sprawozdanie z wykonania zadania nr 3
Twoje hurtownie elektryczne- Organizator Programu Akademia el12
Bioróżnorodność wokół nas
Ciche sporty.
Piłka nożna Czyli prezentacja na temat najbardziej emocjonującej dyscypliny sportu na świecie.
G Staś Toporkiewicz
Zapis prezentacji:

AMBER

CEL -Podbicie jak największej ilości zamków i wiosek -Obronienie swojego zamku przed sąsiadami

Rozgrywka -Gracze otrzymują po 6 kafelków -Zgodnie z ruchem wskazówek zegara uczestnicy wykładają kafelki i dobierają do 6 kafli Uwaga 1.Kafle można dokładać tylko do dróg, które mają połączenie z naszym zamkiem 2.Jeżeli stworzymy drogę do innego zamku, która także umożliwia dotarcie do naszego obaj gracze zyskują po punkcie 3.Aby zdobyć wieś należy poprowadzić przez nią drogę

Kafle Strzałka oznacza drogę jednokierunkową

Kafle Koniec drogi

Kafle Zamek

Kafle Łopata w usuwa wybrany klocek, lecz następny można położyć dopiero w następnej turze

Kafle Mokradło tarasuje drogę, można je wykopać

Kafle Rondo oraz most można położyć na miejsce już ułożonego kafla z prostą drogą, lub użyć normalnie

Koniec gry Grę wygrywa zawodnik mający dostęp do wszystkich zamków, jeżeli więcej osób lub nikt nie posiada dostępu do wszystkich zamków, decyduje liczba zdobytych punktów.

Film Zapraszam na film podsumowujący :)

Autorzy: Fakultet Gry Logiczne i Strategiczne pod kierunkiem pani Doroty Ponczek