To jest Marcin. Marcin dużo rozmawia z kolegami na przerwach

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
NASZE KOCHANE DZIECIAKI...
Advertisements

Dzień Bezpiecznego Internetu w naszej szkole
Bądź ostrożny w sieci! Jakub Ślęzak V a.
D EBATA SZKOLNA 2012/2013 KODEKS SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 ZSOS NR 17 Kielce.
Nasza szkoła- nasza klasa
Bezpiecznie w wirtualnym świecie.
KORZYSTANIE Z TIK. KORZYSTAMY Z TELEFONÓW KOMÓRKOWYCH NA PRZERWACH MIĘDZYLEKCYJNYCH.
Czy jesteś osobą otwartą?
DEBATA SZKOLNA. DEBATA SZKOLNA KODEKS 2.0 ZASADA 1. Jeśli zauważę u jakiegoś internauty przejawy nietolerancji, natychmiast zrywam kontakty i ostrzegam.
Ankieta była anonimowa i objęła 80 Rodziców
Co to jest naruszenie nietykalność cielesnej ?
Z JAKIM PROBLEMEM MOŻE SPOTKAĆ SIĘ MÓJ RÓWIEŚNIK ?
Czy to już uzależnienie?
Urządzenia wykorzystywane do łączenia się z Internetem.
OBOWIĄZKI UCZNIA.
Bezpieczna szkoła- Bezpieczny uczeń
KODEKS 2,0 Przygotowała klasa III b
DZIAŁALNOŚĆ PROFILAKTYCZNA SZKOŁY
„...A moja szkoła jest bezpieczna”.
Komputer - przyjaciel czy wróg?
Szkoła z klasą 2.0 Martyna Pietrowicz.
W Szkole Podstawowej w Gostkowie Rok szkolny 2013/2014.
TIK w mig Klasa 6 KODEKS Nie wgrywamy na swoje komputery programów bez licencji - PIRATÓW!!! 2. Nie obrażamy kolegów na portalach społecznościowych.
DEBATA SZKOLNA KODEKS 2.0..
Zasady savoir vivre.
KODEKS 2.0 Szkoły Podstawowej w Licheniu Starym
Zasady bezpieczeństwa w Internecie
Ocena poziomu bezpieczeństwa w Zespole Szkół nr 3 – Szkole Podstawowej nr 3 im. Elizy Orzeszkowej w Zamościu w I półroczu 2013/2014.
Szkolny Kodeks 2.0.
Kodeks 2.0 Wersja robocza. Punkt 1 Nauczyciele i uczniowie częściej urozmaicają lekcje grami, filmami, prezentacjami edukacyjnymi i on- line. TAK:NIE:
IVD. Debata klasowa odbyła się na Lekcji przyrody w dniu 21 listopada.
KODEKS 2.0.
Szkoła z klasą 2.0 Tworzenie kodeksu 2.0.
Debata klasy Vc 3 grudnia 2012 r.. ankieta.
- W domu - W szkole - W drodze do szkoły
KODEKS DOBREGO ZACHOWANIA
Agnieszka Jaroma i Patrycja Marczyk kl. I B. Młodzież najczęściej wybiera sieć Orange.
Korzystając z materiałów kopiowanych z Internetu, zawsze podajemy ich źródło oraz autora.
Zbiór dobrych manier i reguł obowiązujących w naszej szkole
Telefony komórkowe w szkole
KORZYSTANIE Z TIK. 1.Korzystamy z telefonów komórkowych na przerwach międzylekcyjnych.
Mgr. Magdalena Lacek. adres internetowy Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II Zakładka dla rodziców:
Szkoła z klasą 2.0 Kodeks 2.0.
1.Jesteśmy twórczy, a nie odtwórczy. 2.Jesteśmy uczciwi. 3.Jesteśmy bezpieczni 4.Uczymy bezpieczeństwa. 5.Przestrzegamy netykiety. 6.Używamy nowych technologii.
-opis polskiej szkoły nowych czasów..  Podczas lekcji można korzystać z tablicy interaktywnej, komputerów i innych urządzeń elektronicznych tylko w celach.
Debata klasowa Klasa 4 KODEKS 2.0. Zestaw zasad wypracowanych przez ekspertów i rozwiniętych przez nauczycieli i uczniów. Główne punkty kodeksu: bezpieczeństwo.
Debata szkolna 6 grudnia 2012 r. 6 grudnia 2012 r.
Szkolny Kodeks 2.0. Publiczne Gimnazjum w Męcinie Oto poszczególne jego punkty:
KODEKS 2,0. Szkoła Podstawowa nr6 w Inowrocławiu 1.W szkole nie używamy telefonów komórkowych, poza sytuacjami wyjątkowymi. 2. Za zgodą nauczycieli możemy.
DEBATA SZKOLNA.  Korzystamy z komputera pod opieką rodziców lub nauczycieli.  Zgłaszamy dorosłym wszystko, co wydaje nam się podejrzane lub złe.  Korzystamy.
Mówimy przemocy.
Bliżej siebie- dalej od narkotyków i dopalaczy
Czy to już uzależnienie?
KODEKS 2.0 TECHNIKI INFORMACYJNO KOMUNIKACYJNE. KOMUNIKACJA Z RODZICAMI I UCZNIAMI ZA POMOCĄ TELEFONU KOMÓRKOWEGO I POCZTY ELEKTRONICZNEJ.
Chcemy mieć dobrą, zgraną klasę, w której każdy czuje się dobrze!!!
Kodeks 2.0 Przygotowali: Paweł Sandulski Piotr Romaniak.
Czy to już uzależnienie?
KONTRAKT WYCHOWAWCZY Kontrakt zawarty jest na czas nauki w gimnazjum
Kodeks 2.0 Klasa VI c. Kodeks 2.0 Nauczyciele i uczniowie korzystają ze sprzętu multimedialnego w czasie lekcji i kół zainteresowań.
DEBATA SZKOLNA 20 grudnia 2010 Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Piszu.
W PIĄTEK Z KAŚKĄ NA ROLKI W PONIEDZIAŁEK KLASÓWKA Z MATMY
Wiem, jak się należy zachować
Zespół Szkół w Kłyżowie
20 LUTY 2016 GIMNAZJUM NR UCZ I UCZ SIĘ Z TIK – WYKORZYSTUJEMY TECHNOLOGIĘ NA LEKCJACH 2. PRZESTRZEGAMY ZASAD NETYKIETY 3. RESPEKTUJEMY PRAWA AUTORSKIE.
Szkolny Kodeks Dobrego Zachowania
Bezpieczni w sieci CYBERPRZEMOC
BEZPIECZEŃSTWO W SIECI
DEBATA KODEKS 2.0.
ZASADY BEZPIECZEŃSTWA I ZACHOWANIA UCZNIÓW W ROKU SZKOLNYM 2017/2018
Zapis prezentacji:

To jest Marcin. Marcin w kilku krokach nauczy Cię jak być uczniem Zielonki.

To jest Marcin. Marcin dużo rozmawia z kolegami na przerwach To jest Marcin. Marcin dużo rozmawia z kolegami na przerwach. Marcin wie, że przeklinanie nie poprawi mu nastroju. Marcin nie przeklina podczas rozmowy. Bądź mądry. Bądź jak Marcin.

To jest Marcin. Marcin ma dużo koleżanek i kolegów w szkole To jest Marcin. Marcin ma dużo koleżanek i kolegów w szkole. Marcin często mija ich na korytarzu szkolnym i dużo z nimi rozmawia. Marcin szanuje osoby z którymi rozmawia - nie trzyma rąk w kieszeni i ściąga czapkę. Bądź mądry. Bądź jak Marcin.

To jest Marcin. Marcin lubi pochwalić się swoją wiedzą na lekcjach To jest Marcin. Marcin lubi pochwalić się swoją wiedzą na lekcjach. Marcin nie wyrywa się do odpowiedzi nie pytany. Marcin wie, że należy podnosić rękę, jeżeli chce zabrać głos. Bądź mądry. Bądź jak Marcin.

To jest Marcin. Marcin lubi jak dookoła niego jest czysto To jest Marcin. Marcin lubi jak dookoła niego jest czysto. Marcin wie, że należy po sobie posprzątać i zawsze wyrzuca śmieci do kosza. Bądź mądry. Bądź jak Marcin.

To jest Marcin. Marcin nie lubi jak jego dziewczyna spóźnia się na randkę. Marcin wie, że nikt nie lubi spóźnialskich. Marcin szanuje czas innych, dlatego nigdy się nie spóźnia na lekcje. Bądź mądry. Bądź jak Marcin.

To jest Marcin. Marcin widzi jak niektórzy jego koledzy próbują udowodnić, że są silniejsi od innych. Marcin wie, że przemoc nie jest rozwiązaniem. Bądź mądry. Bądź jak Marcin.

To jest Marcin. Marcin nie lubi jak inni nie przestrzegają zasad fair - play. Marcin nie wykorzystuje swojej przewagi przeciwko innym. Marcin nie wygrywa cudzym kosztem. Bądź mądry. Bądź jak Marcin.

To jest Marcin. Marcin często spotyka swoich nauczycieli „na mieście” To jest Marcin. Marcin często spotyka swoich nauczycieli „na mieście”. Marcin nie udaje, że ich nie widzi. Zawsze mówi im Dzień Dobry. Bądź mądry. Bądź jak Marcin

To jest Marcin. Marcin lubi jak inni są dla niego uprzejmi To jest Marcin. Marcin lubi jak inni są dla niego uprzejmi. Marcin wie, że jeżeli chce żeby koledzy byli dla niego mili, sam również musi być dla nich miły. Bądź mądry. Bądź jak Marcin.

To jest Marcin. Marcin przepuszcza kobiety w drzwiach i ustępuje miejsca osobom starszym. Marcin nie jest staroświecki, Marcin jest po prostu dobrze wychowany. Bądź dżentelmenem. Bądź jak Marcin.

To jest Marcin. Marcin ma dużo znajomych, codziennie poznaje nowych ludzi. Marcin nie ocenia innych. Marcin szanuje ludzi, ich pochodzenie, poglądy, religię. Marcin jest tolerancyjny. Bądź mądry. Bądź jak Marcin.

To jest Marcin. Marcin ma swoje pasje i zainteresowania To jest Marcin. Marcin ma swoje pasje i zainteresowania. Marcin nie żyje życiem innych ludzi. Marcin nie obgaduje innych i nie plotkuje. Bądź mądry. Bądź jak Marcin.

To jest Marcin. Marcin codziennie korzysta z Internetu, jednak nie hejtuje innych. Marcin nie przejawia w Internecie złości i nienawiści. Bądź mądry. Bądź jak Marcin.

To jest Marcin. Marcin codziennie korzysta z przedmiotów i urządzeń, które nie należą do niego. Marcin wie, że jeśli je zniszczy lub uszkodzi musi przeprosić lub je naprawić. Bądź mądry. Bądź jak Marcin.

To jest Marcin. Marcin używa telefonu komórkowego – często rozmawia i pisze smsy. Ale Marcin nie używa telefonu w czasie lekcji i ważnych spotkań. Nie pisze smsów rozmawiając z przyjaciółmi. Marcin wie, że innym mogłoby to przeszkadzać. Bądź mądry. Bądź jak Marcin.

To jest Marcin. Marcin nie ma nałogów To jest Marcin. Marcin nie ma nałogów. Marcin nie pali papierosów, nie pije alkoholu, nie zażywa narkotyków i dopalaczy. Marcin wie, że używki niszczą jego zdrowie. Bądź mądry. Bądź jak Marcin.